Side 10 af 10 FørsteFørste ... 78910
Viser resultater 136 til 142 af 142

Emner: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

Tilmeldingsdato
    Feb 2015

Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

Jeg må indrømme at jeg har det lidt svært ved at Boile i dette interview, i hvert fald i min optik, gør grin med Lüftner: https://www.viafree.dk/programmer/sp...eson-2/1000143

For Lüftner er jo teknisk set stadig FCK-spiller (Og faktisk stadig var aktiv i truppen da interviewet blev lavet), og det giver mig faktisk indtrykket at enkelte spillere potentielt holdes lidt ude af fælleskabet.

Spørgsmålet gik på: "Hvilken spiller er den bedste du nogensinde har spillet sammen med?"

Boile svarer: "Michael Lüftner" - og så flækker de alle sammen af grin, inden Boile siger "Ej, for at være lidt seriøs så.."
    Sidst redigeret af Toby09s : 01.07.19 kl. 12:43

Tilmeldingsdato
    Jan 2015

Boilesen har uddybet nærmere på sociale medier, hvor galt det står til efter sin knæskade.
    Overrevet korsbånd, og mindre skader på menisk og ledbånd. Prognosen er 6-9 måneder ude.
    Til sammenligning var Lüftner ude i 8 måneder med en lignende skade (start september til slut april), og Erik Johansson var ude i 9 måneder (start august til midt april). Dermed giver det Boilesen mulighed for at være tilbage omkring starten af et evt. slutspil i starten af april.
    Ståle Raus #666

Ceterum autem censeo Civitas Puteus delendam esse (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

Tilmeldingsdato
    Apr 2008

Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Boilesen har uddybet nærmere på sociale medier, hvor galt det står til efter sin knæskade.
    Overrevet korsbånd, og mindre skader på menisk og ledbånd. Prognosen er 6-9 måneder ude.
    Til sammenligning var Lüftner ude i 8 måneder med en lignende skade (start september til slut april), og Erik Johansson var ude i 9 måneder (start august til midt april). Dermed giver det Boilesen mulighed for at være tilbage omkring starten af et evt. slutspil i starten af april.
    https://e-dok.rm.dk/edok/media/Media...open&_dc=42275

Her er en køreplan for genoptræning af korsbåndskader. Når man laver skade på inderste menisk skader man ofte også det inderste sideledbånd

Men Boilesen kommer nok til at komme i alter-G løbebånd og bruge okklusion så han ikke mister så meget muskelmasse og dermed hurtigere kan være tilbage på træningsbanen end hr & fru Jensen

Tilmeldingsdato
    Jun 2006

Er der nogen der ved hvor langt Robert Mudrazija er i sit skades forløb? Han skulle være klar i starten af september, i forhold til det man har læst. Og idag skriver vi d. 17. september, træner han med?

5. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Er der nogen der ved hvor langt Robert Mudrazija er i sit skades forløb? Han skulle være klar i starten af september, i forhold til det man har læst. Og idag skriver vi d. 17. september, træner han med?
    Ståle har vist nævnt et eller andet sted (måske en podcast) for ganske nyligt, at vi ikke skal regne med et bidrag fra ham på denne side af jul.

7. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

Tilmeldingsdato
    Aug 2007

Citat Oprindeligt indsendt af [email protected] Se meddelelser
    Ståle har vist nævnt et eller andet sted (måske en podcast) for ganske nyligt, at vi ikke skal regne med et bidrag fra ham på denne side af jul.
    Det bliver spændende at se om vi kan få glæde af ham i København. Han blev hentet dyrt som et stort talent, men er formentligt blevet sat tilbage af skader og holdet er blevet forstærket på hans position. Hvis han ikke spiller sig tættere på start-11'eren i løbet af foråret, kan han meget vel have udspillet sin rolle i klubben allerede inden han for alvor har fået chancen. Jeg håber på det bedste for ham - og os.

9. De følgende 7 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jan 2015

Jeg snakkede med Mudrazija i går. Han regner med at være fuldt med til træningen om ca. 3 uger, og så må vi se, hvor lang tid, der går, før han er match-fit.
    Ståle Raus #666

Ceterum autem censeo Civitas Puteus delendam esse (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

Side 10 af 10 FørsteFørste ... 78910

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Den store tråd om tidligere FCK-spillere
    By Mads740 in forum De lange linier
    Svar: 826
    Sidste Meddelelse: 14.10.19, 12:01
  2. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 25.11.13, 13:54
  3. Den store ’spillere fra Østeuropa + Balkan’-tråd
    By Wilkens in forum Transferforum
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 28.10.09, 18:36
  4. Svar: 4