Side 3 af 13 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 185

Emner: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Når tusindvis af snaldrede tilhængere brøler "bumserne", kan man nok ikke være helt sikker på, at den lydlige forskel til "bøsserne" er tydelig nok, så jeg foretrækker også "taberne" (eller noget helt tredje, hvis der dukker bedre bud op). :-)
    Hva med snifferne?

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Here's a thought.... hvad med bare at droppe den forfærdelige sang fuldstændigt?
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Man ønsker markering ved regnbuefarvede anførerbind og snørebånd i en Superligarunde i foråret
    Nå men skulle man så ikke overveje en regnbuetifo eller en markering af en art fra fanside samme dag? Og ja, hvis klubben vil fremstå bare en lille smule storbyagtig og fremsynet, så skal den nok overveje at få kommunikeret tydeligt til vagterne, at der ikke skal forbydes regnbueflag på tribunen samme dag.


  4. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    203

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Når tusindvis af snaldrede tilhængere brøler "bumserne", kan man nok ikke være helt sikker på, at den lydlige forskel til "bøsserne" er tydelig nok, så jeg foretrækker også "taberne" (eller noget helt tredje, hvis der dukker bedre bud op). :-)
    Så må vi håbe, der ikke er nogen der hører det som aberne. :)

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Nå men skulle man så ikke overveje en regnbuetifo eller en markering af en art fra fanside samme dag? Og ja, hvis klubben vil fremstå bare en lille smule storbyagtig og fremsynet, så skal den nok overveje at få kommunikeret tydeligt til vagterne, at der ikke skal forbydes regnbueflag på tribunen samme dag.
    Nej, hvorfor skulle man det. Fint hvis Zanka og andre spillere i deres fritid vil støtte en sag, Men jeg syntes ikke det hører hjemme til en fodbold kamp i parken. Igen jeg mindes vi har diskuteret det her på sidelinen med gode arguementer for og imod.

    Jeg er bare og bliver en modstander af det. Og nej jeg er ikke en hadefuld homofob :)

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nej, hvorfor skulle man det. Fint hvis Zanka og andre spillere i deres fritid vil støtte en sag, Men jeg syntes ikke det hører hjemme til en fodbold kamp i parken. Igen jeg mindes vi har diskuteret det her på sidelinen med gode arguementer for og imod.

    Jeg er bare og bliver en modstander af det. Og nej jeg er ikke en hadefuld homofob :)
    Er du også modstander af anti-racisme-kampagnerne?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Jeg synes det er som at sammenligne pærer og bananer.. Racisme-kampagnerne er kommet for,di en lang række af fodboldspillere med anden pigmentering end kaukasisk, har været forfulgt/fået råbt skændselsord, abelyde og ligefrem fået kastet bananer og andre ting efter sig ect.

    Så vidt jeg ved, er dette ikke sket med spillere der har været ude og sige, de er homoseksuelle, hvilket nok bunder i at der ikke nogen der er stået frem så længe disse har været aktive.
    SELVFØLGELIG er det ikke i orden at råbe ting efter folk fordi, de er seksuelt tiltrukket til folk af samme køn, men pt er der ikke rigtig nogen at tage hensyn til i professionel fodbold.

    Så skal vi ikke vente med forbehold og hensyn til der rent faktisk er nogen at tage hensyn til?

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Jeg synes det er som at sammenligne pærer og bananer.. Racisme-kampagnerne er kommet for,di en lang række af fodboldspillere med anden pigmentering end kaukasisk, har været forfulgt/fået råbt skændselsord, abelyde og ligefrem fået kastet bananer og andre ting efter sig ect.

    Så vidt jeg ved, er dette ikke sket med spillere der har været ude og sige, de er homoseksuelle, hvilket nok bunder i at der ikke nogen der er stået frem så længe disse har været aktive.
    SELVFØLGELIG er det ikke i orden at råbe ting efter folk fordi, de er seksuelt tiltrukket til folk af samme køn, men pt er der ikke rigtig nogen at tage hensyn til i professionel fodbold.

    Så skal vi ikke vente med forbehold og hensyn til der rent faktisk er nogen at tage hensyn til?
    Hvor bliver man da træt... :-(


  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Til gengæld er fodboldverdenen og tribunerne fyldt med mere eller mindre skjult intolerence overfor homoseksuelle. Fx brugen af ord for homoseksuelle som skældsord. "Bøsserne fra Xxx", "Xxx er gay allez allez", "Dommer hva' det, der drypper fra din røv..." og flere lignende. Du kan mene at det ikke er et problem, men omvendt kan du også spørge dig selv, hvorfor ingen eller så få fodboldspillere er sprunget ud endnu. Hvis de hører den slag homofobiske tilråb (for de er homofobiske!) hver uge, så forstår jeg dem godt.
    ...


  13. #40
    Deichmaniac er offline Venstre forben på Baglæns
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    166

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Jeg støtter at vi fjerner homofobiske sange fra tribunerne, og i stedet synger med på flg sprogblomst af en sang om Brøndby IFs fans.

    https://youtu.be/48zuf_y5MMM (De sniffer lim og gas)

  14. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    65

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Jeg synes det er som at sammenligne pærer og bananer.. Racisme-kampagnerne er kommet for,di en lang række af fodboldspillere med anden pigmentering end kaukasisk, har været forfulgt/fået råbt skændselsord, abelyde og ligefrem fået kastet bananer og andre ting efter sig ect.

    Så vidt jeg ved, er dette ikke sket med spillere der har været ude og sige, de er homoseksuelle, hvilket nok bunder i at der ikke nogen der er stået frem så længe disse har været aktive.
    SELVFØLGELIG er det ikke i orden at råbe ting efter folk fordi, de er seksuelt tiltrukket til folk af samme køn, men pt er der ikke rigtig nogen at tage hensyn til i professionel fodbold.

    Så skal vi ikke vente med forbehold og hensyn til der rent faktisk er nogen at tage hensyn til?
    Det er alligevel utroligt, at der ikke findes én eneste homoseksuel ud af så mange mennesker. I wonder why.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #42
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Jacob32 Se meddelelser
    Det er alligevel utroligt, at der ikke findes én eneste homoseksuel ud af så mange mennesker. I wonder why.
    https://da.m.wikipedia.org/wiki/Homoseksualitet

    Der er nok en eller 2 i Superligaen der er homoseksuel eller biseksuel.

  17. #43
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Jeg synes det er som at sammenligne pærer og bananer.. Racisme-kampagnerne er kommet for,di en lang række af fodboldspillere med anden pigmentering end kaukasisk, har været forfulgt/fået råbt skændselsord, abelyde og ligefrem fået kastet bananer og andre ting efter sig ect.

    Så vidt jeg ved, er dette ikke sket med spillere der har været ude og sige, de er homoseksuelle, hvilket nok bunder i at der ikke nogen der er stået frem så længe disse har været aktive.
    SELVFØLGELIG er det ikke i orden at råbe ting efter folk fordi, de er seksuelt tiltrukket til folk af samme køn, men pt er der ikke rigtig nogen at tage hensyn til i professionel fodbold.

    Så skal vi ikke vente med forbehold og hensyn til der rent faktisk er nogen at tage hensyn til?
    Du anerkender, at der er folk, der ikke springer ud, og at det nok er årsagen til, at de ikke bliver råbt af etc.? Og derfor er der ikke nogen at tage hensyn til ifht. homofobi? Det er eddermame den mest mærkværdige logik længe.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #44
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    @ FCK4LIF3

    Bumserne, taberne, snifferne (to af dem var ikke dine forslag, men) ... Jeg finder det lige så klamt at hetze folk for social status som sexuel orientering.

  20. #45
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Vi kan heller ikke tillade os at synge om "grimme gule farver" tænk på hvor mange der synes gul er en pæn farve, desuden bærer blinde gult armbånd, har I tænkt på deres følelser?
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  21. De følgende 9 brugere er enige:

Side 3 af 13 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store tråd om tidligere FCK-spillere
    By Mads740 in forum De lange linier
    Svar: 1230
    Sidste Meddelelse: 16.03.24, 15:16
  2. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 25.11.13, 13:54
  3. Den store ’spillere fra Østeuropa + Balkan’-tråd
    By Wilkens in forum Transferforum
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 28.10.09, 18:36
  4. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 30.07.03, 21:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •