Side 5 af 13 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 185

Emner: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Bingohanz Se meddelelser
    http://ekstrabladet.dk/sport/komment...-macho/6704302

    "De gange jeg har set FCK træne, så er han gået i en stor bue udenom mig."

    Hvad er nu det for noget?
    Svært at få artiklen til at stemme overens med "For jeg har ikke noget problem med ham".


  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Svært at få artiklen til at stemme overens med "For jeg har ikke noget problem med ham".
    Det er faktisk svært tage noget af det Tøfting siger seriøst - han har dog ret i, at de står for modsætningerne i fodboldverdenen. Kvist som forsøger at optimere på alle parametre, Tøfting som helst vil måle diller i badet.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Det er faktisk svært tage noget af det Tøfting siger seriøst - han har dog ret i, at de står for modsætningerne i fodboldverdenen. Kvist som forsøger at optimere på alle parametre, Tøfting som helst vil måle diller i badet.
    Tvivler på Tøfting vil måle diller ... Hans macho attityder tyder på at han prøver at kompensere for et eller andet :-)
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Tvivler på Tøfting vil måle diller ... Hans macho attityder tyder på at han prøver at kompensere for et eller andet :-)
    Det var mere en metafor for niveauet han befinder sig på.

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Uanset hvor meget jeg ikke kan udstå Stig Tøfting - og hvor sympatisk William Kvist i øvrigt virker - mener jeg nu godt, Tøfting kan have nogle pointer ifht. Kvist som fodboldspiller. Der er sgu ret meget leverpostej over hans spil, og det er lidt vildt, at han har spillet så mange landskampe.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. #66
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Naturligvis er Kvist en begrænset fodboldspiller. Der er meget meget lidt flair eller naturtalent i ham. Og ALLIGEVEL er han efter næste sæson superligaens mest vindende spiller nogensinde, som absolut nøglespiller i de fleste sæsoner.Hvis Tøfting ikke kan se, at det er Kvists bundseriøse attitude, der har flyttet ham fra at være absolut metervare, til en af Danmarks bedste 6'er de sidste mange år, så er han dummere end jeg troede.
    Det er jo ikke Kvists skyld, at der ikke er solide alternativer til hans plads.


  9. #67
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Naturligvis er Kvist en begrænset fodboldspiller. Der er meget meget lidt flair eller naturtalent i ham. Og ALLIGEVEL er han efter næste sæson superligaens mest vindende spiller nogensinde, som absolut nøglespiller i de fleste sæsoner.Hvis Tøfting ikke kan se, at det er Kvists bundseriøse attitude, der har flyttet ham fra at være absolut metervare, til en af Danmarks bedste 6'er de sidste mange år, så er han dummere end jeg troede.
    Det er jo ikke Kvists skyld, at der ikke er solide alternativer til hans plads.
    Ingen tvivl om, at Kvist er et perleeksempel på en fodboldspiller, der har fået det maksimale ud af sit talent. Hvis en spiller som Bendtner havde haft Kvists tilgang til faget, er der nærmest ingen grænser for, hvor han kunne være endt. Det ændrer bare ikke på, at Kvist mest af alt er en boldflytter. En yderst dygtig, stabil og disciplineret boldflytter, bevares, men han er i mine øjne ikke en, der flytter FCK videre på nogen måder. Men han er yderst sympatisk, og den værdi i et omklædningsrum skal man naturligvis heller ikke undervurdere.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #68
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ingen tvivl om, at Kvist er et perleeksempel på en fodboldspiller, der har fået det maksimale ud af sit talent.
    Det samme kan så sandelig også siges om Tøfting.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #69
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det ændrer bare ikke på, at Kvist mest af alt er en boldflytter.
    Det er sgu noget af en nedvurdering af ham.

    Han er den som binder defensiven sammen uden at man lægger mærke til det. Jeg tror ikke at Delaney ville have blomstret så meget hvis ikke han havde Kvist bag sig - ligesom Claudemir i sin tid også var bedst når Kvist styrede defensiven.
    Øvre C'er


  13. #70
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Det samme kan så sandelig også siges om Tøfting.
    Er du sikker ? Havde han holdt sig slankere, hurtigere og mere bevægelig havde han nok kunnet nå længere. Der var trods alt et par fine fødder og en god indstilling på banen.

    Men som ekspert er han ubrugelig.

  14. #71
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Er du sikker ? Havde han holdt sig slankere, hurtigere og mere bevægelig havde han nok kunnet nå længere. Der var trods alt et par fine fødder og en god indstilling på banen.

    Men som ekspert er han ubrugelig.
    Som jeg husker Tøfting havde han ikke ... jeg fristes til at sige skyggen af talent, men lidt havde han jo nok. Men han gjorde op for det med en jernvilje og hårdt fysisk spil, som fik andre til at sætte sig i respekt. Så ud fra den smule talent, han havde, så synes jeg nu nok, at han bedrev det længere end mange andre har gjort. Jeg husker ham i hvert fald langt fra som en gudsbenådiget fodboldspiller.

    Men enig på ekspert delen om ikke andet.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #72
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Noget heeelt andet: Her er et yderst sympatisk interview med en gl. FCK'er (og Brøndby'er, bevares), Zohore, der indrømmer, at han ikke var god nok i FCK. Men rigtigt gode udtalelser. Han lyder sgu som om, at han er blevet moden: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-i-fck/6709227
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #73
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Noget heeelt andet: Her er et yderst sympatisk interview med en gl. FCK'er (og Brøndby'er, bevares), Zohore, der indrømmer, at han ikke var god nok i FCK. Men rigtigt gode udtalelser. Han lyder sgu som om, at han er blevet moden: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-i-fck/6709227
    Måske den skulle smides her: http://sidelinien.dk/forums/showthre...e-FCK-spillere (med mindre vi, god forbid, har signet ham igen :( )

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #74
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Måske den skulle smides her: http://sidelinien.dk/forums/showthre...e-FCK-spillere (med mindre vi, god forbid, har signet ham igen :( )
    Hov - my bad. Jeg troede, det var den tråd, jeg havde trykket på. Beklager!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  22. #75
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Santander er ude og sige at han ikke kan forstå klubbens udmelding om at han harcen stressfraktur. Ifølge ham er der tale om en revne i skinnebenet, som han har haft noget tid og er ret sej fordi han har spillet alligevel.
    I mine øjne er det dog det samme - jeg undres bare over at han skal lave en udmelding der er anderledes end klubbens. Men der er nok bare tale om noget lost in translation.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-stressfraktur

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 5 af 13 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store tråd om tidligere FCK-spillere
    By Mads740 in forum De lange linier
    Svar: 1230
    Sidste Meddelelse: 16.03.24, 15:16
  2. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 25.11.13, 13:54
  3. Den store ’spillere fra Østeuropa + Balkan’-tråd
    By Wilkens in forum Transferforum
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 28.10.09, 18:36
  4. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 30.07.03, 21:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •