Side 8 af 13 FørsteFørste ... 567891011 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 185

Emner: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Jeg er ikke 100% overbevist når Fischer siger, at han er ligeglad med sin G/A-statistik i Superligaen. Og det er jeg egentlig ret vild med.

    https://streamable.com/bv4du

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #107
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Politiken har et herligt interview (bag paywall) med herlige Robert Skov:

    https://politiken.dk/sport/art679035...di-og-Mercedes

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    David er altså ikke helt tosset efter min mening, selvom jeg synes, Robert Skov er en fortjent vinder: https://www.msn.com/da-dk/sport/dans...cid=spartandhp
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  5. #109
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Det kan godt være han er udlejet, men han er stadig på kontrakt hos os..
    Men, som en del af min uddannelse var vi ude og observere på EfBs fysiske træning på deres træningsanlæg. Det var dejligt at se unge Holse være så fremtrædende, både ift. det fodboldmæssige niveau, men især hans professionelle attitude og seriøsitet, som var et niveau eller to over de andre i truppen. Det tegner til at blive en succesfuld lejeperiode.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #110
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Carlo Holse har fået en god start i Esbjerg med fuld tid i de to første kampe. Imod Brøndby blev han såmænd udnævnt som kampens spiller! Hvor er det dejligt han kan bidrage til krisen derude :)

    https://www.efb.dk/holse-haedret-som-banens-bedste/


  8. #111
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Nogen der har fulgt med i Esbjergs kampe og kan rapportere på Holse? De virker til at være glade for ham.

    Han har spillet fuld tid i alle 7 kampe indtil videre med 2 mål og en assist til følge. Dejligt at han nu bliver matchet godt i mesterskabsspillet! Forhåbentligt kan han steppe op i kampene mod BIF og FCM, hvor han nok er ekstra opsat. Må han egentligt bruges i kampene mod FCK?

  9. #112
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Nogen der har fulgt med i Esbjergs kampe og kan rapportere på Holse? De virker til at være glade for ham.

    Han har spillet fuld tid i alle 7 kampe indtil videre med 2 mål og en assist til følge. Dejligt at han nu bliver matchet godt i mesterskabsspillet! Forhåbentligt kan han steppe op i kampene mod BIF og FCM, hvor han nok er ekstra opsat. Må han egentligt bruges i kampene mod FCK?
    Holse gør det rimeligt. Startede lidt usynligt, men har spillet sig op og falder bedre ind på holdet. Jeg tror vi skal forvente han spiller 7-8 kampe i slutspillet og kommer hjem lidt mere voksen.
    Især var jeg glad for at læse han falder bedre ind i spillet, for jeg synes han har haft en kedelig Kusk-agtig tendens hos os, til ikke rigtig at være med i kampene i andet end glimt.

  10. #113
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Nogen der har fulgt med i Esbjergs kampe og kan rapportere på Holse? De virker til at være glade for ham.

    Han har spillet fuld tid i alle 7 kampe indtil videre med 2 mål og en assist til følge. Dejligt at han nu bliver matchet godt i mesterskabsspillet! Forhåbentligt kan han steppe op i kampene mod BIF og FCM, hvor han nok er ekstra opsat. Må han egentligt bruges i kampene mod FCK?
    Jeg synes han har gjort det rigtig godt i det jeg har set. De virker rigtig glade for ham i Esbjerg og han er allerede blevet udnævnt til "Man of the Match" et par gange og er fast mand. Jeg tror det her lejeophold er rigtig godt for ham.

  11. #114
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Jeg synes han har gjort det rigtig godt i det jeg har set. De virker rigtig glade for ham i Esbjerg og han er allerede blevet udnævnt til "Man of the Match" et par gange og er fast mand. Jeg tror det her lejeophold er rigtig godt for ham.
    Hans Mom tilkendelse var på samme måde som i Parken. Første (og eneste målscorer) = mom. Men ja, de er glade for ham, men han har ikke impact som Dreyer havde.

  12. #115
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Hans Mom tilkendelse var på samme måde som i Parken. Første (og eneste målscorer) = mom. Men ja, de er glade for ham, men han har ikke impact som Dreyer havde.
    Hvilket impact er det, du mener, Anders Dreyer nåede at have i de fire kampe, han spillede i Superligaen?

  13. #116
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Hvilket impact er det, du mener, Anders Dreyer nåede at have i de fire kampe, han spillede i Superligaen?
    At han åbenlyst var en bedre spiller for Esbjerg. Både i 1 division, oprykningskampene og i starten af superligaen. Han var en kæmpe profil, hvor Holse er en god spiller for dem. jeg nævner ham for de både ift alder, spillestil og position er ret sammenlignelige.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #117
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    At han åbenlyst var en bedre spiller for Esbjerg. Både i 1 division, oprykningskampene og i starten af superligaen. Han var en kæmpe profil, hvor Holse er en god spiller for dem. jeg nævner ham for de både ift alder, spillestil og position er ret sammenlignelige.
    Dreyer var god i første division, ja. Men det er der altså mange spillere, der har været gennem tiden. Mener du virkelig, at fire kampe i Superligaen er tilstrækkeligt grundlag til at vurdere, at hans "impact" var større end Holses?

    Husk i øvrigt at Dreyer er et år ældre end Holse, hvilket trods alt kan have en væsentlig betydning. Selvom mange ser ud til at glemme, at Carlo kun er 19 år gammel. På baggrund af deres CV, har jeg svært ved at se, at det er nødvendigt at fremhæve Dreyer i en snak om Carlos præstationer i Esbjerg.

    https://www.transfermarkt.com/vergle.../342389&345577

  16. #118
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Dreyer var god i første division, ja. Men det er der altså mange spillere, der har været gennem tiden. Mener du virkelig, at fire kampe i Superligaen er tilstrækkeligt grundlag til at vurdere, at hans "impact" var større end Holses?

    Husk i øvrigt at Dreyer er et år ældre end Holse, hvilket trods alt kan have en væsentlig betydning. Selvom mange ser ud til at glemme, at Carlo kun er 19 år gammel. På baggrund af deres CV, har jeg svært ved at se, at det er nødvendigt at fremhæve Dreyer i en snak om Carlos præstationer i Esbjerg.

    https://www.transfermarkt.com/vergle.../342389&345577
    Dreyer blev solgt til en Premier League-klub for over 15 mio. kr. Tror du, Holse kunne indbringe så meget til sommer (hvor han når Dreyers alder på salgstidspunktet)? Det tvivler jeg på.

  17. #119
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Dreyer blev solgt til en Premier League-klub for over 15 mio. kr. Tror du, Holse kunne indbringe så meget til sommer (hvor han når Dreyers alder på salgstidspunktet)? Det tvivler jeg på.
    Jeg er ikke i tvivl om, at hvis Ståle skal acceptere et bud på Holse, vil det kræve et væsentligt højere bud end de ca 2 mio euro, som Dreyer blev solgt for.

    Derudover kan jeg stadig ikke forstå, hvad Dreyer har med Holses præstationer at gøre. Deres karrierer er ikke sammenlignelige, eftersom Dreyer primært har spillet i 1. division, hvorimod Carlo har spillet for FC København i Superligaen og Europa League.

  18. #120
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Jeg er ikke i tvivl om, at hvis Ståle skal acceptere et bud på Holse, vil det kræve et væsentligt højere bud end de ca 2 mio euro, som Dreyer blev solgt for.

    Derudover kan jeg stadig ikke forstå, hvad Dreyer har med Holses præstationer at gøre. Deres karrierer er ikke sammenlignelige, eftersom Dreyer primært har spillet i 1. division, hvorimod Carlo har spillet for FC København i Superligaen og Europa League.
    Fordi Holse udfylder en lignende rolle på samme hold, spiller samme position, har næsten samme alder, er begge talenter, (ligner hinanden!), og fordi Holse i en vis udstrækning er hentet som en erstatning for Dreyer?

Side 8 af 13 FørsteFørste ... 567891011 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store tråd om tidligere FCK-spillere
    By Mads740 in forum De lange linier
    Svar: 1230
    Sidste Meddelelse: 16.03.24, 15:16
  2. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 25.11.13, 13:54
  3. Den store ’spillere fra Østeuropa + Balkan’-tråd
    By Wilkens in forum Transferforum
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 28.10.09, 18:36
  4. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 30.07.03, 21:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •