Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
37. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK

    31 83.78%
  • Uafgjort

    3 8.11%
  • Viborg FF

    3 8.11%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 21

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (29.11.16 kl.20.00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    252

    Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (29.11.16 kl.20.00)

    FCK trup:


    1 Stephan Andersen
    2 Tom Høgli
    3 Ludwig Augustinsson
    6 William Kvist
    7 Benjamin Verbic
    9 Bashkim Kadrii
    15 Mikael Antonsson
    16 Jan Gregus
    17 Kasper Kusk
    22 Peter Ankersen
    23 Andrija Pavlovic
    24 Youssef Toutouh
    25 Mathias Zanka Jørgensen
    26 Jores Okore
    31 Robin Olsen
    33 Rasmus Falk
    35 Aboubakar Keita
    37 Julian Kristoffersen

    I forhold til Lyngby-kampen er Mikael Antonsson og Bashkim med i truppen i stedet for karantæneramte Erik Johansson og Thomas Delaney. Federico Santander, Andreas Cornelius og Danny Amankwaa er fortsat på skadelisten.

    - Fck har 6 vundne, og 4 uafgjort de sidste 10 kampe mod Viborg.

    -Fck har ikke tabt i de seneste 20 superligakampe, og skulle det blive til minimum et point vil Fck tangere superligarekorden på 21 kampe i træk uden nederlag. 22 har ingen hold præsteret endnu.

    -Fck har ikke tabt i 39 superliga kampe hjemme i parken. Også rekord allerede nu.

    Bud på en startopstilling :

    Olsen
    Andersen - Zanka - Okore - Augustinsson
    Falk - Kvist - Gregus - Toutouh
    Verbic - Pavlovic
    Sidst redigeret af real_per : 29.11.16 kl. 16:16 Årsag: Autokorrektur

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (29.11.16 kl.20.00)

    Jeg håber bare vi ser en anden duo end Pavlo-Verbic fra start i dag.. De to fungerer slet slet ikke sammen og Verbic har vel aldrig spillet så meget som bare ét hæderligt minut som frontangriber for FCK. Det er mig simpelthen en gåde at Ståle holder så stædigt fast i den konstellation..

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (29.11.16 kl.20.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg håber bare vi ser en anden duo end Pavlo-Verbic fra start i dag.. De to fungerer slet slet ikke sammen og Verbic har vel aldrig spillet så meget som bare ét hæderligt minut som frontangriber for FCK. Det er mig simpelthen en gåde at Ståle holder så stædigt fast i den konstellation..
    Jeg er meget enig med dig. Det spiller bare ikke.

    Jeg tror dog Ståle vil holde fast i den opstilling, som de har brugt træningerne på at spille ind.

    Dog skulle det måske lige være denne kamp at Toutouh flyttes op i stedet for Verbic - ud fra den præmis at Viborg formentlig ikke vil så voldsomt meget.

    På den anden side, hvis nogle skal slå FCK i Parken er det vel idag. En træt og skadesplaget trup. Så mon VFF går all-in og prøver at overraske os...? Så er det måske fint at have Toutouh til rådighed til et par defensive pligter

    Zan

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (29.11.16 kl.20.00)

    #Iwastherewhenpeterankersensco red


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (29.11.16 kl.20.00)

    Jeg var ikke klar over der var en kamptråd til denne kamp, så her er målene fra kampen






    1-0 Gregus




    2-0 Kusk




    3-0 Ankersen!




    4-0 Gregus



  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (29.11.16 kl.20.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er meget enig med dig. Det spiller bare ikke.

    Jeg tror dog Ståle vil holde fast i den opstilling, som de har brugt træningerne på at spille ind.

    Dog skulle det måske lige være denne kamp at Toutouh flyttes op i stedet for Verbic - ud fra den præmis at Viborg formentlig ikke vil så voldsomt meget.

    På den anden side, hvis nogle skal slå FCK i Parken er det vel idag. En træt og skadesplaget trup. Så mon VFF går all-in og prøver at overraske os...? Så er det måske fint at have Toutouh til rådighed til et par defensive pligter

    Zan
    Verbic gjorde det faktisk ganske glimrende. Pavlovic lignede derimod endnu engang en juniorspiller.

    Derudover ved jeg ikke hvad der var værst. Græstæppet eller Okore... hmmm...

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (29.11.16 kl.20.00)

    #ølakt



  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,465

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (29.11.16 kl.20.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Verbic gjorde det faktisk ganske glimrende. Pavlovic lignede derimod endnu engang en juniorspiller.

    Derudover ved jeg ikke hvad der var værst. Græstæppet eller Okore... hmmm...
    Ahh Okore spillede da sig op i 2 halvleg :)

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (29.11.16 kl.20.00)

    Lidt skuffende FCK spillerne ikke lige tager turen forbi og high-fiver børnene på familietribunen, som stod og ventede på dem. Det er en ommer :(!
    (Og nej, jeg står altså ikke på familietribunen).

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (29.11.16 kl.20.00)

    Herligt at se spillernes jubel, da Ankersen scorede
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'


  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (29.11.16 kl.20.00)

    Jeg kan sgu godt lide Gregus. Han minder lidt om Claudemir da han ramte sit topniveau i 2010, men han er hurtigere og med en bedre dødbold/langskudsfod. Det kunne blive rigtig godt sammen med Kvist i fremtiden!

    Hvor har vi dog en fremragende trup. Vi spiller en kamp med flere reserver, og da det bliver i slutningen af kampen kan vi stadig skifte 3 spillere ind der leverer en rigtig god indsats. Wow, bare wow.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (29.11.16 kl.20.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg kan sgu godt lide Gregus. Han minder lidt om Claudemir da han ramte sit topniveau i 2010, men han er hurtigere og med en bedre dødbold/langskudsfod. Det kunne blive rigtig godt sammen med Kvist i fremtiden!

    Hvor har vi dog en fremragende trup. Vi spiller en kamp med flere reserver, og da det bliver i slutningen af kampen kan vi stadig skifte 3 spillere ind der leverer en rigtig god indsats. Wow, bare wow.
    Ja, vi skal virkelig lige huske at glæde os over holdets formåen lige pt. Bølgedale vil komme, men det her efterår har jo været tæt på det perfekte indtil videre.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (29.11.16 kl.20.00)

    Rigtig professionel indsats, hvor vi formår at vinde en komfortabel 4-0 sejr på en dag, hvor spillet i virkeligheden ikke er ret godt. Uheldig start for Okore, da han forærer en kæmpe chance til Viborg - han havde generelt en svær aften, hvor der var betydelig usikkerhed i spillet på jorden og hovedstødsduellerne aldrig rigtig fandt en medspiller. Han skal nok blive rigtig god på sigt, når der kommer kontinuerlig spilletid.

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,091

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (29.11.16 kl.20.00)

    Dejlig stor sejr, men virkelig ikke nogen stor præstation. Nu har jeg ikke set kampen i Lyngby, men de første 60 min i går er da nok det ringeste fodbold jeg har set FCK spille i år. Der blev taget alt for let på tingene, og de "smarte" ting skulle forsøges alt for ofte. Desuden var der meget lidt vildskab, meget få løb for boldholderen og når løbene kom var de i gåtempo og utroligt mange fejl. Heldigvis møder vi i går superligaens pt. suverænt ringeste hold og heldigvis er vi forholdsvis effektive. De sidste 30 min sidder vi tungt på tingene og kører den hjem uden problemer.
    Det er klasse at vinde 4-0 ovenpå sådan en indsats, men samtidig må vi også komme lidt op i gear, hvis vi ikke skal have alvorlige problemer mod Randers. Spiller forsvaret som i går, så kommer det til at gøre ondt mod Ishak, Pourie mfl.

    Det var positivt at se Gregus spille godt, Kusk få lidt medvind og Keita og Falk have et gode indhop. Derudover var der i mine øjne meget få rigtig gode indsatser. Og så var det synpatisk af Ståle at give Kadrii et indhop. Det kan meget vel have været hans afskedskamp i FCK-trøjen.

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (29.11.16 kl.20.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Dejlig stor sejr, men virkelig ikke nogen stor præstation. Nu har jeg ikke set kampen i Lyngby, men de første 60 min i går er da nok det ringeste fodbold jeg har set FCK spille i år. Der blev taget alt for let på tingene, og de "smarte" ting skulle forsøges alt for ofte. Desuden var der meget lidt vildskab, meget få løb for boldholderen og når løbene kom var de i gåtempo og utroligt mange fejl.
    Tilbøjelig til at give dig ret. Men jeg tror også, at det har en ret stor betydning, at Rødovre Skøjtehals baneansvarlig i øjeblikket vikarierer for vores green keeper. Når banen er så glat og dårlig, som den er, bliver afstanden mellem de gode og dårlige hold også mindre. Og den normale sikkerhed, vi har i spillet, går lidt af fløjten.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 24.11.15, 15:01
  2. Svar: 73
    Sidste Meddelelse: 06.10.15, 16:55
  3. Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (01.09.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 02.09.13, 20:13
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - Viborg FF
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 16.05.08, 14:54
  5. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 01.04.08, 15:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •