Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 42

Emner: OPTAKTSTRÅD, CL, Club Brugge - FCK

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    OPTAKTSTRÅD, CL, Club Brugge - FCK

    Det er skørt nok. Om 2 dage har vi mulighed for at spille os videre blandt de 18 bedste hold i verden.

    Vi tager det meget stille og roligt... Formentlig fordi relativt få, inderst inde, tror på at alt flasker sig (sejr til os // x eller 2 i gruppens anden kamp).

    Lad mig skyde tråden i gang med én interessant historie:

    Der spekuleres i at Brügge sætter et reservehold.

    Det lader dog til at medierne blotter deres mangel på indsigt, eller mangler tid til lidt refleksion; kampen beskrives nemlig (atter en en gang) som "totalt ligegyldig" for Brügge, da de som bekendt ikke har noget at spiller for.

    Om hvorvidt Brügge gerne vil have slettet det store runde 0, eller have fingre i de 4 mio en sejr giver, er der tilsyneladende ikke rigtig taget stilling til.

    Dog åbner Preud H'omme selv op for en del udskiftning... Så de har selvfølgelig hans udtalelse at binde historien op på, hvorfor den er godkendt til debat.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...b-hold/6438992

    Tror i på den? Hvis ja, kender nogle til deres marginal spillere?

    EDIT: Er blevet gjort opmærksom på at en sejrsbonus er væsentligt større end hvad jeg fik hevet ud af røven.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 05.12.16 kl. 16:13

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: OPTAKTSTRÅD, CL, Club Brügge - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det er skørt nok. Om 2 dage har vi mulighed for at spille os videre blandt de 18 bedste hold i verden.

    Vi tager det meget stille og roligt... Formentlig fordi relativt få, inderst inde, tror på at alt flasker sig (sejr til os // x eller 2 i gruppens anden kamp).

    Lad mig skyde tråden i gang med én interessant historie:

    Der spekuleres i at Brügge sætter et reservehold.

    Det lader dog til at medierne blotter deres mangel på indsigt, eller mangler tid til lidt refleksion; kampen beskrives nemlig atter en en gang som "totalt ligegyldig" for Brügge, da de som bekendt ikke har noget at spiller for.

    Om hvorvidt Brügge gerne vil have slettet det store runde 0, eller have fingre i de 4 mio en sejr giver, er der tilsyneladende ikke rigtig taget stilling til.

    Dog åbner Preud H'omme selv op for en del udskiftning...

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...b-hold/6438992

    Zan
    Jeg havde indtryk af, at en sejr i gruppespillet ville udløse en del mere end kr. 4.000.000? Giver en sejr ikke mere?

    Selv med beskedne kr. 4.000.0000 i præmiepenge vil jeg tro, at det er så mange penge for Club Brugge, at de ikke stiller med noget B-hold. Club Brugge skal ganske vist spille topkamp i den belgiske liga mod Anderlecht d. 11.12., men de får stadig 3 hviledage inden den kamp, så medmindre der er betydelig risiko for overbelastningsskader, så tror jeg vi ser Club Brugge i noget nær stærkest mulige opstilling - opsat på revanche.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: OPTAKTSTRÅD, CL, Club Brugge - FCK

    De har i hvert fald en ung angriber med et fantastisk navn, der burde gøre ham kvalificeret til et skifte til Vestegnen:
    Anthony Limbombe..


  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: OPTAKTSTRÅD, CL, Club Brugge - FCK

    Du mener vel, at vi kan spille os videre blandt de 16 bedste hold i Europa ikke? hehe.

    Jeg syntes det kunne være meget interessant, at høre andres folk mening omkring Ståles kritik af Santander efter sidste kamp. Han var blot på banen i 25 minutter alligevel gjorde han i mine øjne et langt større indtryk end Pavlovic som efterhånden ligner en mand som kunne have godt af noget vinterferie, og dermed starte op på en frisk til foråret. Jeg mener overhovedet ikke at Santander var så dårlig som Ståle har givet udtryk for, og han var endda tæt på, at lave en assist til Ankersen. Jeg kan slet ikke forstå han ikke skal med til Brugge hvis han er kommet sig over sin skade. Det kan godt være han ikke er helt op på de 100%, og at han ikke skal starte inde men i mine øjne kunne han være en fed joker som kunne komme i spil hvis vi på et tidspunkt evt. skulle satse. Men det er bare min mening.

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #5
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: OPTAKTSTRÅD, CL, Club Brugge - FCK

    Der er €1,5m, eller godt 11 mio kr, for en sejr i CL - og €½m for uafgjort: http://www.uefa.com/uefachampionslea...d=2398575.html

    Hvilket selvfølgelig også er en slags penge, nok også for Club Brugge. Jeg tror dog, at pengene vil være af mindre betydning i Preudhomme's overvejelser frem mod denne kamp. Dels er der den nævnte kamp mod Anderlecht i weekenden, men man skal nok heller ikke undervurdere det signalmæssigt uheldige, hvis de skulle stille med førsteholdet og alligevel tabe. Det ville sætte en fed, rød streg under et i forvejen enormt skuffende gruppespil for dem. Så er det trods alt nemmere at næsten-ignorere kampen og stille med reserverne.

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: OPTAKTSTRÅD, CL, Club Brügge - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Jeg havde indtryk af, at en sejr i gruppespillet ville udløse en del mere end kr. 4.000.000? Giver en sejr ikke mere?

    Selv med beskedne kr. 4.000.0000 i præmiepenge vil jeg tro, at det er så mange penge for Club Brugge, at de ikke stiller med noget B-hold. Club Brugge skal ganske vist spille topkamp i den belgiske liga mod Anderlecht d. 11.12., men de får stadig 3 hviledage inden den kamp, så medmindre der er betydelig risiko for overbelastningsskader, så tror jeg vi ser Club Brugge i noget nær stærkest mulige opstilling - opsat på revanche.
    En sejr i gruppespillet giver 1,5 mio. €, hvilket svarer til godt og vel 11 mio. kr.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: OPTAKTSTRÅD, CL, Club Brugge - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Du mener vel, at vi kan spille os videre blandt de 16 bedste hold i Europa ikke? hehe.

    Jeg syntes det kunne være meget interessant, at høre andres folk mening omkring Ståles kritik af Santander efter sidste kamp. Han var blot på banen i 25 minutter alligevel gjorde han i mine øjne et langt større indtryk end Pavlovic som efterhånden ligner en mand som kunne have godt af noget vinterferie, og dermed starte op på en frisk til foråret. Jeg mener overhovedet ikke at Santander var så dårlig som Ståle har givet udtryk for, og han var endda tæt på, at lave en assist til Ankersen. Jeg kan slet ikke forstå han ikke skal med til Brugge hvis han er kommet sig over sin skade. Det kan godt være han ikke er helt op på de 100%, og at han ikke skal starte inde men i mine øjne kunne han være en fed joker som kunne komme i spil hvis vi på et tidspunkt evt. skulle satse. Men det er bare min mening.
    Hehe, jo. Det svære valg om hvorvidt man skal skrive 1/8 delsfinaler eller "blandt de 16 bedste". Kunne ikke beslutte mig og valgte en blanding!

    Og rettelse to, vildt nok at det er så mange penge for en sejr. Det må være en betydelig sum for et belgisk hold, skulle man da tro.

    Zan

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: OPTAKTSTRÅD, CL, Club Brügge - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Jeg havde indtryk af, at en sejr i gruppespillet ville udløse en del mere end kr. 4.000.000? Giver en sejr ikke mere?

    Selv med beskedne kr. 4.000.0000 i præmiepenge vil jeg tro, at det er så mange penge for Club Brugge, at de ikke stiller med noget B-hold. Club Brugge skal ganske vist spille topkamp i den belgiske liga mod Anderlecht d. 11.12., men de får stadig 3 hviledage inden den kamp, så medmindre der er betydelig risiko for overbelastningsskader, så tror jeg vi ser Club Brugge i noget nær stærkest mulige opstilling - opsat på revanche.
    En sejr udløser 11 Mio.

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: OPTAKTSTRÅD, CL, Club Brugge - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Du mener vel, at vi kan spille os videre blandt de 16 bedste hold i Europa ikke? hehe.

    Jeg syntes det kunne være meget interessant, at høre andres folk mening omkring Ståles kritik af Santander efter sidste kamp. Han var blot på banen i 25 minutter alligevel gjorde han i mine øjne et langt større indtryk end Pavlovic som efterhånden ligner en mand som kunne have godt af noget vinterferie, og dermed starte op på en frisk til foråret. Jeg mener overhovedet ikke at Santander var så dårlig som Ståle har givet udtryk for, og han var endda tæt på, at lave en assist til Ankersen. Jeg kan slet ikke forstå han ikke skal med til Brugge hvis han er kommet sig over sin skade. Det kan godt være han ikke er helt op på de 100%, og at han ikke skal starte inde men i mine øjne kunne han være en fed joker som kunne komme i spil hvis vi på et tidspunkt evt. skulle satse. Men det er bare min mening.
    Og mht Santander, er det bare på alle mulige måder ved at se mærkeligt ud.

    Ståles reaktion var sådan set klassisk "Ståle". Han plejer at have en bagtanke med det.

    Men at Santander ligefrem ryger ud af truppen - hvor vi, med hans fravær, er uden rendyrkede strikers på bænken - er virkelig underligt!

    Jeg håber virkelig at Santander har kunne mærke noget, og/eller at den beslutning er taget i fællesskab. Ellers er det da helt sort og faktisk en anelse mystisk.

    Specielt fordi reglerne vist nok tillader en ret stor portion spillere på bænken.

    Zan

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: OPTAKTSTRÅD, CL, Club Brügge - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Jeg havde indtryk af, at en sejr i gruppespillet ville udløse en del mere end kr. 4.000.000? Giver en sejr ikke mere?
    Dels er jeg pedantisk, og dels er jeg bare en idiot, der elsker at fortælle når andre tager fejl, så jeg retter lige.

    Der uddeles €1.5M for hver kamp, og for hver uafgjorte kamp, så får deltagerne €500.000 og de sidste €500.000 går i en pulje, der fordeles som ekstra bonus for sejre.

    Og da vi faktisk indtil nu har den højeste andel af uafgjorte kampe nogen sinde (25 ud af 80), så ligger vi PT på en ekstra bonus på €227.000. Måske ikke så vildt, men dog værd at tage med. Den kan så gå lidt op eller ned afhængigt af antallet af uafgjorte i sidste runde. (0 uafgjorte: €176.000, 16 uafgjorte: €370.000). Men formentlig ca. €200.000 ekstra for hver sejr.

    Så vi får altså €1,7M for vores sejr(e) over Brugge.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    148

    Re: OPTAKTSTRÅD, CL, Club Brügge - FCK

    Med fare for det er lidt off-topic...

    Nogen der ved om der er nogen barer hvor der samles en god del FC'ere og ser kampen? Selvfølgelig er der mange barer der viser kampen, men det der med at der også lige er nogle der går lidt ekstra op i det...
    Frost

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,399

    Re: OPTAKTSTRÅD, CL, Club Brugge - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Men at Santander ligefrem ryger ud af truppen - hvor vi, med hans fravær, er uden rendyrkede strikers på bænken - er virkelig underligt!

    Jeg håber virkelig at Santander har kunne mærke noget, og/eller at den beslutning er taget i fællesskab. Ellers er det da helt sort og faktisk en anelse mystisk.
    Ret mystisk, al den stund at – var og er han virkelig skadet, er det så helt rimeligt at hænge ham så kraftigt ud for sin indsats?

  19. De følgende 14 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: OPTAKTSTRÅD, CL, Club Brugge - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Ret mystisk, al den stund at – var og er han virkelig skadet, er det så helt rimeligt at hænge ham så kraftigt ud for sin indsats?
    Ja, min første og eneste tanke er, at han har opført sig uhensigtsmæssigt i en eller anden sammenhæng og nu skal sættes på plads. Ståle-style. En Santa på 80 % vil stadig været et aktiv.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: OPTAKTSTRÅD, CL, Club Brugge - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Ret mystisk, al den stund at – var og er han virkelig skadet, er det så helt rimeligt at hænge ham så kraftigt ud for sin indsats?
    Vi ved ikke, hvad der er sket bag kulisserne. Man kunne måske forestille sig, at Santander selv havde meldt sig klar, selvom han ikke var det. Who knows.
    Jeg havde dog gerne set ham i truppen trods små skavanker, for trods hans ikke-imponerende indsats (ifølge Ståle) så viste han jo alligevel sine store evner i at holde i bolden. Det ville måske ikke være så tosset at kunne kaste ind de sidste 10 min, hvis vi skal jagte eller forsvare en føring. Men ok, Ståle udtaler at man ikke vil risikere noget mht skaden. Det handler nok om, at man ikke vil risikere at en 10 kilo for tung Santander møder op efter juleferien, fordi en lille skade har holdt ham fra at selvtræne lidt.

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: OPTAKTSTRÅD, CL, Club Brugge - FCK


Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 12.11.14, 09:25
  2. Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 25.10.14, 14:39
  3. Optakt til Club Brugge-FCK
    By FCK4LIF3 in forum De korte linier
    Svar: 68
    Sidste Meddelelse: 18.12.08, 21:45
  4. Udebane tur til Club Brugge
    By Kaarelund in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 09.10.08, 08:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •