Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
39. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    29 74.36%
  • Uafgjort!

    6 15.38%
  • AGF Sejr!

    4 10.26%
Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 30 af 30

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)

    Fungere spesielt godt på viaplay.dk straks værre på dplay, nå tilbake til kampen :) kan man få annullert Eriks kort så han kan spille derby mod bøf ? Siden den er soleklar

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Fungere spesielt godt på viaplay.dk straks værre på dplay, nå tilbake til kampen :) kan man få annullert Eriks kort så han kan spille derby mod bøf ? Siden den er soleklar
    Ja, det er i hvert fald set før: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...sel-annulleret

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)

    Findes der billeder af gf's fairplay-tifo, og vores svar?

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009
    Indlæg
    131

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)




  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Du ved godt der er VPN-løsninger og netsider, der muliggør at se kampene i udlandet ik? Jeg bruger dem i hvert fald flittigt når jeg er udenlands...
    Ja, og jeg så også et par af CL kampene på den måde, men problemet er at med en tidsforskel på +7, så er kampstart mellem 23 og 04, det fucker alligevel for meget med min døgnrytme at se de kampe. En Europa kamp hver anden uge kan jeg godt, men med tre kampe om ugen fungerer min søvn ikke.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Woodson Se meddelelser


    Hvad er UEFA mafia t-shirts?

    Edit: Jeg svarer elegant på mit eget spørgsmål.. fx http://shop.ultras-tifo.net/en/t-shi...efa-mafia.html
    Sidst redigeret af Krølben : 12.12.16 kl. 09:07 Årsag: Google var min ven
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Hvad er UEFA mafia t-shirts?
    Tænkte nøjagtig det samme, men jeg tænkte også, at det var en ualmindelig hurtig reaktion fra vores tribune. Var det varslet fra århus' fans, eller hvordan hænger det sammen?

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)

    Synes iøvrigt at Toutouh virkelig har løftet sit niveau. Han har bidt sig godt fast i start 11-eren og har haft en del godt aktioner.
    Det ligner at han er i en opadgående kurve og det kan jeg umuligt være den eneste der har lagt mærke til... Der er nok udenlandske klubber der lurer på ham også

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Tænkte nøjagtig det samme, men jeg tænkte også, at det var en ualmindelig hurtig reaktion fra vores tribune. Var det varslet fra århus' fans, eller hvordan hænger det sammen?
    http://peecee.dk/uploads/122016/2392..._big_thumb.png

    En t-shirt som er populær blandt mange fans rundt om i europa.

    Og du kan vel godt regne med, at AGFs tifogruppe har folk, som har svært ved at ikke at tale over sig..
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Synes iøvrigt at Toutouh virkelig har løftet sit niveau. Han har bidt sig godt fast i start 11-eren og har haft en del godt aktioner.
    Det ligner at han er i en opadgående kurve og det kan jeg umuligt være den eneste der har lagt mærke til... Der er nok udenlandske klubber der lurer på ham også
    Enig - det egentlig lidt samme historie som med Delaney. Spillere mange ikke rigtig regner med når langt pga manglerne - men hvis talentet er der, og det mentale er i orden og de knokler hårdt, så kan spillerne nå rigtig langt hvis de får tillid. Det har taget lang tid med både Delaney, og nu ligner det at Toutouh er ved at tage samme spring. Samme tillid har vi i øvrigt vist Cornelius, men det er nogen gange bare nemmere at vise tillid hvis spilleren HAR bevist at de kan nå et niveau.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Fungere spesielt godt på viaplay.dk straks værre på dplay, nå tilbake til kampen :) kan man få annullert Eriks kort så han kan spille derby mod bøf ? Siden den er soleklar
    Jeg tør godt vædde en cola på, at det kort ikke bliver annulleret. Man kan se på slowen, at Erik rammer Stephan Petersen med sin arm, og lur mig om ikke det er den kontakt, Tykgaard dømmer for. Det er svært at se, om Petersen laver en flot flyvetur ud af det, når kontakten er der.

    Alt andet er til gengæld sært.
    For det første, at hverken dommer eller linievogter ser, at kontakten er et pænt stykke uden for feltet.
    For det andet, at Erik får gult for forseelsen. Jojo, reglen er, at fra nu af giver et straffespark gult i stedet for rødt, hvis man fratager angriberen en oplagt målchance i et mislykket forsøg på at spille bolden. Og dommerne troede jo, det var et straffespark. Men hvordan kunne de mene at et skub på hoften var et forsøg på at spille bolden?

    Jeg er ret forvirret.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg tør godt vædde en cola på, at det kort ikke bliver annulleret. Man kan se på slowen, at Erik rammer Stephan Petersen med sin arm, og lur mig om ikke det er den kontakt, Tykgaard dømmer for. Det er svært at se, om Petersen laver en flot flyvetur ud af det, når kontakten er der.

    Alt andet er til gengæld sært.
    For det første, at hverken dommer eller linievogter ser, at kontakten er et pænt stykke uden for feltet.
    For det andet, at Erik får gult for forseelsen. Jojo, reglen er, at fra nu af giver et straffespark gult i stedet for rødt, hvis man fratager angriberen en oplagt målchance i et mislykket forsøg på at spille bolden. Og dommerne troede jo, det var et straffespark. Men hvordan kunne de mene at et skub på hoften var et forsøg på at spille bolden?

    Jeg er ret forvirret.
    Nu skal et puf jo stadig være udført enten satset, hensynsløst eller med unødig stor kraft, for at der kan dømmes direkte frispark. Ingen af de dele er opfyldt.
    Jeg er ikke i tvivl om, at Petersen filmer og jeg er ikke i tvivl om, at hverken Tykgaard eller linjedommeren overhovedet så, at Petersen blev ramt af Eriks arm på hoften - havde han set det, burde han nok have vurderet det som et skub/puf og det medfører stadig udvisning.

    Uanset hvordan man vender og drejer den situation, kan jeg simpelthen ikke se hvordan dommeren retmæssigt kan forsvare sin kendelse. Det er ikke fordi vi sidder og debatterer et 'tyndt' straffespark - i den her situation kan der ikke dømmes frispark for noget som helst og det burde en dommer med format kunne erkende (men det kommer ikke bag på mig hvis han ikke kan - det forklarer snarere det generelle niveau).

  20. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Nu skal et puf jo stadig være udført enten satset, hensynsløst eller med unødig stor kraft, for at der kan dømmes direkte frispark. Ingen af de dele er opfyldt.
    Undskyld, men nu er du ved at rode dig ud i nogle begreber, der bruges, når der vurderes hvilken følgestraf en forseelse evt. skal have.
    Disse har intet at gøre med, om der skal dømmes et frispark eller ej.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Undskyld, men nu er du ved at rode dig ud i nogle begreber, der bruges, når der vurderes hvilken følgestraf en forseelse evt. skal have.
    Disse har intet at gøre med, om der skal dømmes et frispark eller ej.
    Kig i Fodboldloven på side 47: "Der dømmes direkte frispark til modspillerne, hvis en spiller begår én af følgende forseelser mod en modspiller på en måde, som efter dommerens skøn er satset, hensynsløs eller med unødig stor kraft:" Og her indgår puffe.

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)

    Kunne en perfekt halvsæson egentligt slutte bedre end denne ydmygelse af AGF et potpourri af skuffelser for hjemmeholdet: selvmål....underkendt mål .... brændt straffe....11 mod 10 uden resultat .....og så på en dag hvor FCK ikke en gang orkede give den maks gas..

    Tak for alt :-)

  25. De følgende 10 brugere er enige:

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (13.09.15 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 15.09.15, 13:11
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (15.08.14 kl.19.30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 104
    Sidste Meddelelse: 20.08.14, 12:00
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (20.10.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 27.10.13, 18:00
  4. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (02.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.09.12, 16:09
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •