Side 15 af 15 FørsteFørste ... 512131415
Viser resultater 211 til 225 af 225

Emner: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Ludogorets er ikke et bedre hold, problemet er bare at vi er langt fra det vi kan præstere. Det er vist tydeligt for enhver. Jeg er ufattelig skuffet over det der er blevet præsteret de sidste 3 kampe!
    Sagt efter at vi gået ubesejret igennem to 1/16-dels-finaler i Europa League og et derby.
    Vi har høje forventninger herinde.


  2. #212
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Citat Oprindeligt indsendt af filibuster Se meddelelser
    Sagt efter at vi gået ubesejret igennem to 1/16-dels-finaler i Europa League og et derby.
    Vi har høje forventninger herinde.
    Jeg svarede blot på en tidligere brugers post - ikke andet :)

  3. #213
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Hvordan kan i kalde den kedelig!? Jeg sad som et nervevrag og tænkte på Jablonec og Gorica, mens pulsen pumped derud ad. Jeg er enig i at det ikke var en kønt spillet kamp, men kedelig var den ikke!
    Jeg synes nu ikke, at Ludogorets var tæt på at true os på noget tidspunkt i kampen og de blev kun værre som kampen skred frem. Personligt var jeg calm as a cucumber.

    Citat Oprindeligt indsendt af filibuster Se meddelelser
    Sagt efter at vi gået ubesejret igennem to 1/16-dels-finaler i Europa League og et derby.
    Vi har høje forventninger herinde.
    Vi har også noget at have det i. Vi vil vel alle gerne nå så langt i turneringen som muligt og det kræver nok, at de solide defensive præstationer krydres med lidt mere offensiv kvalitet.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #214
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Jeg er altså ikke så meger oppe og køre over dette "helt fantastiske". Jeg er vældig skuffet over vores angreb, eller manglen på samme. Det har jo stået på i rigtig lang tid, de eneste der kan score er vores midtbane og forsvar på hjørnespark. Tænk sig at jeg sidder og er misundelige på klubben fra pestegnen og deres 2 angribere der er klasser bedre end vores.

  6. #215
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Hvordan kan i kalde den kedelig!? Jeg sad som et nervevrag og tænkte på Jablonec og Gorica, mens pulsen pumped derud ad. Jeg er enig i at det ikke var en kønt spillet kamp, men kedelig var den ikke!
    Fuldstændig enig. Jeg kan huske at da jeg første gang i kampen tænkte over hvor lang tid der var tilbage, så at den stod på 8 minutter spillet oppe på der store ur. Så bed jeg lidt videre på mine negle, og da jeg så syntes at nu måtte der være gået noget tid, var uret nået 8 min og 50 sek. Der kunne jeg godt mærke at det ville blive en laaang og sindsyg spændende/intens kamp, -hvilket det i høj grad blev. Følelsen af, at et evt første mål stort set ville afgøre det (frygten for at vi ville blive rystede hvis de kom på 1-0)

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #216
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Ludogorets er ikke et bedre hold, problemet er bare at vi er langt fra det vi kan præstere. Det er vist tydeligt for enhver. Jeg er ufattelig skuffet over det der er blevet præsteret de sidste 3 kampe!
    Så ved man, at man er på sidelinien. Vi har lige lavet et historisk resultat i Europa (med en helt ny midtbane) samt bevaret forspringet til vores tætteste konkurrenter (med 4. valg i forsvaret) i en meget ubelejlig kamp i mellem de Ludo-kampe, og alligevel er vi ufattelig skuffede.....

    Jeg går ud fra, at skuffelsen kommer af vores noget usammenhængende spil og manglende mål. Jeg synes dog nok, at der er visse forklaringer, omend det da godt kan give en lille smule panderynker.

    Taktikken:
    Især i de to kamp mod Ludo var det tydeligt, at prioritet nr. 1 var at undgå at blive fanget i Bulgarske omstillinger/kontraer. Derfor var det tydeligt, at begge centrale midtbanespilleres fokus var på det defensive og på at dække af. Dvs de i lange perioder manglede i det offensive spil. Især i Parken i går var det helt tydeligt, indtil Keita blev skiftet ud. Taktikken i går var vel stort set en Muhammed Ali, hvor vi lod Ludo banke løs på vores forsvarsmur uden at slå de mindste sprækker, hvorefter vi efter ca. 70 min laver udskiftningen af Keita og pludselig får plads i takt med, at de går døde. Reelt er vi jo tættere på at vinde end de er.

    Modstanderne:
    Vi skal nok heller ikke underkende modstanderne. Ludo er et godt hold og det samme er BIF i øjeblikket (hvor hårdt det end må være at indrømme). Samtidig er det to hold som presser højt og hårdt, hvilket vi i perioder ikke har været gode nok til at håndtere. Det kan skyldes forskellige ting såsom manglende sammenspil centralt med nye konstellationer. Læg dertil at spillet sjældent kører som smurt i de første kampe efter jul, så har vi nogle årsager, som giver håb om forbedringer i den nærmeste fremtid.

    Spillere ikke helt i form:
    Vi må også indrømme, at nogle af vores spillere ikke ser helt skarpe ud lige nu. Hverken Corner eller Santander har efter min mening været gode nok til at holde fast i bolden eller vinde dueller mod forsvarerne. Til deres forsvar skal dog med, at de også har ligget ret meget alene i store dele af de tre kampe. Desuden synes jeg, at vores helt store offensive problem har ligget på vores backs. De har simpelthen ikke været nok med i spillet og slet ikke kunne bidrage med kvalitetsindlæg. Man kan håbe, at deres anonymitet skyldes deres defensive pligter, hvor især kanterne fra Ludo var en kæmpe opgave. Men man kan nu godt være en smule bekymret, og især Ludwig har virkelig ikke set godt ud.

    Nå men pointen er, at vi trods et fåtal af skabte chancer nok ikke behøver at male fanden på væggen endnu vedrørende det manglende offensive spil. Lad os nu lige komme i gang, møde nogle "almindelige" hold, og lade f.eks. Matic falde på plads på holdet. Der må nødvendigvis være nogle automatismer, som ikke sidder helt endnu. Og når det er sagt, så taber vi sikker i Farum søndag, og så kan vi starte diskussionen en gang til.


  9. #217
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Med en 2-1 i bagagen, giver det mening at undgå mål imod, frem for selv at gå efter flere mål, ukontrolleret. Vi skulle reelt op og lave 2 mål før det ville have reel betydning for vores udgangspunkt i kampen.

  10. De følgende 11 brugere er enige:

  11. #218
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Jeg forstår virkelig ikke alt det hate mod holdet.. Vi har slået et hold ud der har slået Basel ud af CL, Spillet 2-2 i paris mod PSG, vel at mærke i en kamp som ikke var helt uden betydning for hjemmeholdet

    Der er ikke blevet scoret mod os på hjemmebane i lang tid og slet ikke i Europa..

    Vi slår Ludogorets 2-1 på udebane, hvilket nærmest aldrig sker for Fc.København.

    Vi spiller 0-0 mod et brøndby hold der havde alt at vinde, og vi for alt i verden ikke skulle tabe + vi spiller 2 væsentlig mere betydende kampe inde for 8 dage end den..

    Og igår var et skole eksempel på hvordan man forsvare en kamp hjem, når modstanderholdet er tvunget til at score 2 gange for at gå videre.. COME ON gutter, havde mange af jer forventet at, vi skulle blæse til angreb mod et hold vi ved er VIRKELIG gode på kontra? Sgu da ikke når vi ved at, vi er svære at scorer imod og vi har 2 nye spillere på midten..

    Vi spiller forsvarsmæssigt en pragtkamp og ja offensivt mangler vi en angriber, der banker mål ind Dame N'Doye style, men det kræver vist at vi er heldige med at Corner og Santander vågner op eller sprænger banken til sommer.. For pt ser der sløjt ud med angriberne..
    Sidst redigeret af Bigtimebowler : 24.02.17 kl. 11:23


  12. #219
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Jeg sidder tilbage med et blandet indtryk. Resultatet var fint, og Ludogorets er ikke et ueffent hold. De har mange små, hurtige spillere med god teknik, som gang på gang gled af på vores spillere. Midterforsvaret stod godt, men derudover var jeg ikke imponeret over den defensive indsats. Vi tillod alt for mange indlæg og afslutninger udefra. Heldigvis afslutter Ludogorets-spillerne elendigt.

    Når det er sagt, havde vi vel selv de største chancer.

  13. #220
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg sidder tilbage med et blandet indtryk. Resultatet var fint, og Ludogorets er ikke et ueffent hold. De har mange små, hurtige spillere med god teknik, som gang på gang gled af på vores spillere. Midterforsvaret stod godt, men derudover var jeg ikke imponeret over den defensive indsats. Vi tillod alt for mange indlæg og afslutninger udefra. Heldigvis afslutter Ludogorets-spillerne elendigt.
    Indlæg og afslutninger fra distancen var netop det, som de gerne måtte komme frem til.

  14. De følgende 12 brugere er enige:

  15. #221
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Og lad os lige huske på, at de tre kampe, vi har spillet i foråret, har vi kun stillet i stærkeste opstilling én gang, og det var den allerførste kamp, der pr. definition er lidt rusten. På den anden side viser det også, hvor stort et dyk der kommer, hvis man piller ved den centrale akse på holdet.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #222
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Jeg forstår virkelig ikke alt det hate mod holdet.. Vi har slået et hold ud der har slået Basel ud af CL, Spillet 2-2 i paris mod PSG, vel at mærke i en kamp som ikke var helt uden betydning for hjemmeholdet

    Der er ikke blevet scoret mod os på hjemmebane i lang tid og slet ikke i Europa..

    Vi slår Ludogorets 2-1 på udebane, hvilket nærmest aldrig sker for Fc.København.

    Vi spiller 0-0 mod et brøndby hold der havde alt at vinde, og vi for alt i verden ikke skulle tabe + vi spiller 2 væsentlig mere betydende kampe inde for 8 dage end den..

    Og igår var et skole eksempel på hvordan man forsvare en kamp hjem, når modstanderholdet er tvunget til at score 2 gange for at gå videre.. COME ON gutter, havde mange af jer forventet at, vi skulle blæse til angreb mod et hold vi ved er VIRKELIG gode på kontra? Sgu da ikke når vi ved at, vi er svære at scorer imod og vi har 2 nye spillere på midten..

    Vi spiller forsvarsmæssigt en pragtkamp og ja offensivt mangler vi en angriber, der banker mål ind Dame N'Doye style, men det kræver vist at vi er heldige med at Corner og Santander vågner op eller sprænger banken til sommer.. For pt ser der sløjt ud med angriberne..
    Med fare for at lave det ultimative jinx.
    Offense sells tickets, defence wins championships

  18. #223
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    278

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Var inde at se kampen i går, og efter at jeg er blevet far og mageligheden har indfundet sig, så er det sjældent at jeg indfinder mig i Parken. Trist men sandt!

    Kampen var som den var - spændende men dårlig kvalitet. Det der var den store oplevelse for mig (og min søn), var den kæmpe forskel som S12 (??) gør. Kæmpe ros til den kulisse de/I skaber, som gør hele forskellen ifht at skabe en international stemning. Vi sad på øvre C, så jeg fik ikke det store indtryk af nedre C, udover at jeg kunne høre dem engang imellem. Til gengæld havde jeg perfekt udsyn til endetribunen, der dannede en fantastisk kulisse og stemning . Godt gået!!!

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #224
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Indlæg og afslutninger fra distancen var netop det, som de gerne måtte komme frem til.
    Men det åbner også op for, at tilfældigheder kan blive afgørende. Vi tillod alt for meget efter min mening.

  21. #225
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Men det åbner også op for, at tilfældigheder kan blive afgørende. Vi tillod alt for meget efter min mening.
    Det er vel en afvejning af fordele og ulemper. Skal man lukke fuldstændig ned for alt kræver det, at man selv er boldbesiddende, men hvis modstanderens helt store force er kontra og et sats på hurtige spillere, så vil risikoen ved boldtab også være meget stor. Dermed kan man lukke ned for modstanderens force ved, at overlade initiativet til dem, hvilket især giver mening, hvis man ikke er tvunget til selv at skulle skabe noget. Det åbner så op for, at de kan slå indlæg og skyde fra distancen, men hvis modstanderen ikke er farlige i de situationer, så er det en meget lille risiko i forhold til, at de buldrer frem på en kontra.

    Jeg synes ikke vi så ret meget til Ludogorets eller hvad de er gode til, men snakken gik i hvert fald på, at de var stærke på kontraer og at deres brasilianere ikke skulle have meget plads for at kunne kombinere. Når vi så selv scorer et lynhurtigt udebanemål, så synes jeg taktikken gav fint mening. Vi blev aldrig tvunget til selv, at skulle skabe noget i de to kampe og vi forsvarede ganske fint - især i går hvor de ikke kommer frem til nogle store chancer.

    Personligt havde jeg håbet på lidt mere åbent og mindre direkte spil, for jeg synes ikke Ludogorets så særlig truende ud, men det kan jo også sagtens skyldes, at vi lukkede ned for deres store styrke.

  22. De følgende 5 brugere er enige:

Side 15 af 15 FørsteFørste ... 512131415

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 01.10.10, 16:11
  2. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.09, 12:28
  3. FCK trak Manchester City i UEFA Cuppens 1/16-finale (2008)
    By Dét er humor in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 21.12.08, 01:31
  4. FCK trak Lyngby i pokalturneringens 1/4-finale (Ekstra Bladet Cup)
    By Dét er humor in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 13.11.08, 11:13
  5. FCK trak Næstved i pokalturneringens 1/8-finale
    By Dét er humor in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 31.10.08, 22:24

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •