Side 11 af 15 FørsteFørste ... 891011121314 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 225

Emner: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Nu var Gorica-kampen jo noget helt helt andet. Dengang var vi eksempelvis ramt af, at vores midtbane var svækket, idet Linderoth og Hoseth begge var ude med karantæne. Endvidere var Gorica kendt for at være et boldsikkert kontrahold. Det kan slet ikke sammenlignes.

    I det mindste har vi da denne gang ikke en direktør, der jinxer kampen ved i den officielle optakt at bruge krudt på, hvem vi skal møde, når nu vi er gået videre. :-/
    Nu var det jo sådan set humoristisk ment, at fortiden med sin helt skæve sandsynlighedsoplysning skulle kunne bruges til så meget som en skid.

    Men hvad angår Monacolodtrækningen, er det så ikke en myte at klubben meldte andet ud end at vi skulle møde dem, hvis altså vi slog Gorica?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #152
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Hold nu op med gorica sammenligningen. Uanset hvor meget vi, Gud forbyde det, kollapser, som kommer kampen ikke til at kunne sammenlignes med gorica. Gorica var et hold vi skulle slå ud i 10 ud af 10 tilfælde. Det bliver en kamp mod ludo aldrig. Hvad var vi, 60/40, inden første kamp og nu er vi på 75/25 for videre avancement?
    Jablonic ville være en "bedre" kamp at frygte.

  4. #153
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Nu var det jo sådan set humoristisk ment, at fortiden med sin helt skæve sandsynlighedsoplysning skulle kunne bruges til så meget som en skid.

    Men hvad angår Monacolodtrækningen, er det så ikke en myte at klubben meldte andet ud end at vi skulle møde dem, hvis altså vi slog Gorica?
    Den humoristiske vinkel havde jeg skam fanget. ;-)

    Angående Gorica, så vil jeg nu alligevel tillade mig at mene, at den kære Don Ø solgte skindet, før de goricanske bison var skudt. Nedenstående er sakset fra det officielle kampprogram:

    En samlet sejr over NK Gorica vil for andet år i træk, og for tredje gang på fire år, bringe os helt hen til Champions Leagues dørtærskel, hvor AS Monaco denne gang blokerer døråbningen. Det er såmænd ikke engang tre måneder siden, at klubben fra det sydeuropæiske fyrstendømme stod i den fornemste klubfinale af dem alle: Champions League. Efter salg af en række nøglespillere er AS Monaco en stor, men ikke umulig opgave, og så tæt på det helt store mål må man forvente udfordringer"udenfor kategori" for nu at blive i den sommerfranske terminologi.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #154
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Hold nu op med gorica sammenligningen. Uanset hvor meget vi, Gud forbyde det, kollapser, som kommer kampen ikke til at kunne sammenlignes med gorica. Gorica var et hold vi skulle slå ud i 10 ud af 10 tilfælde. Det bliver en kamp mod ludo aldrig. Hvad var vi, 60/40, inden første kamp og nu er vi på 75/25 for videre avancement?
    Jablonic ville være en "bedre" kamp at frygte.
    Hvis du tager et nærmere kig på diverse indlæg vedr Gorica-kampen, vil du se at de trods alt er leveret med glimt i øjet.

    Hvis man er et nogenlunde fornuftigt individ, begynder man ikke (i fuld alvor) at drage direkte sammenligninger til kampe der er spillet for flere år siden. Heller Jablonec.

    Der er sådan set alt til forskel - eksempelvis en bagatel som ca 11 (eller 22 om man vil) helt andre spillere...

    Zan

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #155
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Den humoristiske vinkel havde jeg skam fanget. ;-)

    Angående Gorica, så vil jeg nu alligevel tillade mig at mene, at den kære Don Ø solgte skindet, før de goricanske bison var skudt. Nedenstående er sakset fra det officielle kampprogram:
    Men jeg sagde dengang til alle, jeg mødte, at FCK ville tabe, så jeg ophævede rigeligt Østergaards jinx, bare rolig. Jeez, overtroen trives godt nok fint herinde...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. #156
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Hvad var vi, 60/40, inden første kamp og nu er vi på 75/25 for videre avancement?
    Med odds 8 på at Ludogorets går videre, sætter bookmakerne snarere vores chancer til 90/10. Ser man på statistikken, er der selvfølgelig også meget, der taler til vores fordel. Vi har kun tabt én kamp i hele sæsonen, 0-1 ude mod de engelske mestre (trods alt...), er ubesejrede på hjemmebane i meget lang tid, har kun lukket to mål ind i en kamp én gang i sæsonen (2-2 mod Randers) og har kun lukket ét mål ind i de seneste otte kampe. Man kunne også tilføje, at vi ikke har sluppet et eneste mål ind i vores seks hjemmekampe i Europa (og kun fem i syv udekampe).

    Alt i alt vidner det om en meget stærk defensiv, som sjældent tillader modstanderne mange chancer, så på den baggrund er det klart, at vi er storfavoritter til at gå videre.

    Hvis man skal finde noget, der taler imod, er det vel, at vi ikke har spillet særlig godt frem ad banen i de første to kampe efter vinterpausen, og naturligvis at vi er noget udfordret på midtbanen pga. karantænerne.
    HIC SUNT LEONES

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #157
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Er A udsolgt til imorgen ? Det virker ikke til at der er flere ledige billetter til pågældende tribune

  12. #158
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    892

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Er A ikke sponsortribune? Alt er vel bare delt ud, men den bliver sikkert halvtom af den grund...

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  14. #159
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Er A ikke sponsortribune? Alt er vel bare delt ud, men den bliver sikkert halvtom af den grund...
    Som vi fandt ud af under efterårets CL-kampe, åbnes der først for billetsalg til A, hvis der er run på billetterne. Så når der ikke er billetter at købe til A, betyder det, at der ikke er i nærheden af at blive udsolgt på de andre tribuner.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #160
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Det er ikke overtro men overmod/undervurdering der var problemet her, og det teoretiske problem mod Ludogorets. Jeg tror dog ikke Ståle begår en undervurderingsfejl i denne gang.

  17. #161
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,534

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Jeg ved ikke om der er meldt nogle officielle forventninger ud, men jeg tror ikke der dukker meget mere end 15.000 op i morgen, hvilket må siges at være skidt til så stor og vigtig en kamp.. Den proklamerede snestorm hjælper nok heller ikke på det, men alligevel tyndt..

  18. #162
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg ved ikke om der er meldt nogle officielle forventninger ud, men jeg tror ikke der dukker meget mere end 15.000 op i morgen, hvilket må siges at være skidt til så stor og vigtig en kamp.. Den proklamerede snestorm hjælper nok heller ikke på det, men alligevel tyndt..
    Tjah, der var 20.000 mod Marseille på samme tid i 2010, og de er trods alt et meget mere velrenommeret hold – i en periode hvor vores tilskuerinteresse ikke var toppet endnu. Så jeg tror 15.000 er ganske naturligt i februar i Europa League mod nogle bulgarere.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #163
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    På grund af risikoen for kraftigt snevejr bliver 1/16-finalen mod Ludogorets måske spillet under tag, men den endelige beslutning er ikke truffet endnu.
    http://www.fck.dk/#/nyhed/2017/02/22...let-under-tag-
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  21. #164
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,534

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Tjah, der var 20.000 mod Marseille på samme tid i 2010, og de er trods alt et meget mere velrenommeret hold – i en periode hvor vores tilskuerinteresse ikke var toppet endnu. Så jeg tror 15.000 er ganske naturligt i februar i Europa League mod nogle bulgarere.
    20.000 til den kamp var jo også virkelig skidt.. uanset hvor naturligt eller forventeligt det er med vores tilskuerhistorik in mente, ændrer det ikke på, at det er sølle vi ikke kan trække flere i Parken til så vigtige kampe..

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #165
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Lavede denne for bedre at kunne overskue stillingen. Jeg poster en opdateret version når de næste kampe er spillet.



    Sidst redigeret af Kaff : 23.02.17 kl. 12:00

Side 11 af 15 FørsteFørste ... 891011121314 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 01.10.10, 16:11
  2. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.09, 12:28
  3. FCK trak Manchester City i UEFA Cuppens 1/16-finale (2008)
    By Dét er humor in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 21.12.08, 01:31
  4. FCK trak Lyngby i pokalturneringens 1/4-finale (Ekstra Bladet Cup)
    By Dét er humor in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 13.11.08, 11:13
  5. FCK trak Næstved i pokalturneringens 1/8-finale
    By Dét er humor in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 31.10.08, 22:24

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •