Side 14 af 15 FørsteFørste ... 41112131415 SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 225

Emner: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    762

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Endnu en stikpille til Kusk, som må være fortid til sommer.

  2. #197
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Aab bruger nogle af de mange mio og henter Kusk hjem til sommer

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #198
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Keita kunne godt ha' brugt flere minutter i løbet af sæsonen. Han er god nok, men virker meget nervøs/rusten. Derudover har det været en ringe halvleg og selvom 0-0 ved pausen er perfekt, så bliver det ikke sjovt hvis FC kommer bagud...

    Puha for en kamp indtil nu - håber Ludo bliver trætte og slået hjem og så vi godt blive bedre til at holde på bolden og få dem til at løbe, de føler helt sikkert de har styr på kampen og en god mulighed for at vinde, hvis de kommer foran

  5. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  6. #199
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Status efter 45 minutter.

    Ludogorets virker som et bedre hold. Skide irriterende.

    Bedre i pasningerne, hurtigere, skarpere.

    Vi har vitterligt et stykke vej til topformen. Vi smider en del bolde, er i store perioder decideret langsomme. Corner og Santander arbejder hårdt, men laver mange fejl. Specielt sidstnævnte.

    Men ok, køber at vi ikke lægger det høje pres, og det selvfølgelig også overlader en del til Ludogorats.

    Og vi har ikke givet dem mange reelle chancer. Det er jo godt og lidt det tingene handler om i aften.

    Sidder bare og bliver lidt små-bekymret, og håber på 45 min der har mere af det vi lagde ud med...

    Zan

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #200
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Ludogorets er ikke et bedre hold, problemet er bare at vi er langt fra det vi kan præstere. Det er vist tydeligt for enhver. Jeg er ufattelig skuffet over det der er blevet præsteret de sidste 3 kampe!

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #201
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Ludogorets er ikke et bedre hold, problemet er bare at vi er langt fra det vi kan præstere. Det er vist tydeligt for enhver. Jeg er ufattelig skuffet over det der er blevet præsteret de sidste 3 kampe!
    Meget enig. Jeg er meget tilfreds med at vi er videre, men vores offensiv lader meget tilbage at ønske, særligt de to forreste. Det kan godt være at de er første forsvarere og gør et godt job, men de skal satme også se at blive farlige i boksen. Vi kan jo ikke lave mål i 2017!!!

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #202
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,540

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Fortjent vi går vi videre. MEN

    Fint at vi har sådan et stærkt fundament defensivt og et godt resultat fra Bulgarien, men alligevel kan det irriterer mig lidt at vi ikke bare er en smule bedre på kontra omstillinger og straffer Ludo. Og det er ikke kun baseret på denne kamp. Alt ære og respekt for Ståle og hans tilgang til en stærk organisation, Men jeg mener godt han kan til at finde den offensive værktøjs kasse frem.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #203
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Hallo folkens!!! Vi er sgu videre :) drop nu det negative snak , vi har spillet 3 kampe og spillet kommer kun til at blive bedre !! Tillykke til alle FCK fans :)


  15. #204
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Vi er videre i Europa i forårssæsonen for første gang nogensinde. Jeg venter med at klage over antal mål til efter en SL kamp. Hvor er det fedt! Zanka og EJ er MOM. Hvor er det her fedt!!!!

  16. De følgende 11 brugere er enige:

  17. #205
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Hvad er den samlede indtægt for vores videre kvalifikation? Altså UEFA præmie penge, tv-indtægter, merchandise osv.?

  18. #206
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Hvad er den samlede indtægt for vores videre kvalifikation? Altså UEFA præmie penge, tv-indtægter, merchandise osv.?
    Det er svært at svare på merchandise, billetsalg etc. Vil dog godt bidrage med hvad jeg kan:

    Præmiepenge: 750.000€

    TV-penge: Vi skal være med til at dele 12,8 mio. €.. De bliver fordelt efter marketpool principperne hvor jeg ikke har kunne finde en fordelingsnøgle. Dog har det nok en positiv effekt at Tottenham røg ud, og de dermed ikke fik hele det attraktive britiske område, men istedet skal deles blandt de andre områder.

    Kilde: http://www.uefa.com/uefaeuropaleague...d=2398584.html
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #207
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,512

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Fåck en lortekamp, men hey, vi er videre for satan. Erik og Zanka!!! Ankersen giver mig efterhånden lange løg. Uros løber lidt som Kaptajnen, og man bliver glad. Keita bliver stor en dag, tænker jeg.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #208
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,315

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Det blev en noget kedelig affære, men med videre avancement, betyder det jo ikke så meget. Ludogorets fik aldrig for alvor lagt pres på og så var kampen nem at forsvare hjem.

    Vi startede ellers første halvleg med fint spil og Ludogorets var på hælene, men det vendte utrolig hurtigt og Ludogorets spillede bolden rundt, men kunne ikke bryde igennem.
    De havde størst held med, at spille gennem vores højre side, der i stort set hele første halvleg var utrolig svage defensivt. Det var alt for let for Ludogorets at kombinere sig igennem her, hvilket gjorde, at de havde fik mere plads at spille på inde centralt, da Keita ofte trak ud hjalp til. Det skete dog ikke ofte og Ludogorets var bestemt ikke særlig skræmmende på indlæg.

    Anden halvleg lignede i stor stil den første, indtil de første udskiftninger. Efter disse kom vi bedre med offensivt og Kusk har nok kampens største mulighed, men det bliver en rigtig svær bold og han sparker langt forbi målet.

    Generelt spiller vi uhyre direkte. Vi var virkelig ikke interesserede i, at have bolden i egne rækker, hvilket jeg synes var en skam, da Ludogorets’ defensiv bestemt ikke virkede særlig overbevisende. Man kan selvfølgelig mene, at vi ikke behøvede investere noget særligt offensivt, mod en modstander der ikke formår at skabe noget og angiveligt er skarpe på kontra. Det var en vældig disciplineret indsats hvor det gjaldt om, at dække vinkler og ikke satse for meget i presset hvilket også lykkedes og Ludogorets var rådvilde. De får spillet bolden rundt, men der var langt mellem de aktioner, der kunne skabe bare en lille chance og de var farligst fra distancen, hvor det dog aldrig blev særlig farligt og vi ender med, at have de største chancer.
    Jeg havde håbet på, at vi ville åbne bare en anelse mere op. I slutfasen så vi netop, at vi sagtens kunne spille bolden fint rundt, men det var åbenlyst ikke en prioritet.

    Forsvarskæden gør det ganske glimrende, bortset fra Ankersen der tit blev overspillet relativt nemt (primært i første halvleg). Offensivt gjorde vores backs dog ikke noget synderligt. Zanka og Erik var igen utrolig imponerende.

    Keita og Matic fungerede ganske fint. Deres roller var rimelig begrænsede, hvor Keita var den, der skulle skubbe op i presset når det var muligt, hvilket jeg synes han løste ganske udmærket. Ellers handlede det om at begrænse pladsen og dække vinkler af og vi blev ikke udmanøvreret på midtbanen, så man må sige, at det virkede. Keita havde i øvrigt en del gode aktioner, men trods alt også nogle dårlige, ligesom hans placering og markering glippede et par gange, men alt i alt en rigtig solid debut. Matic viste i glimt, at han har et godt drev med bolden, men det gav ikke afkast.

    Det var igen kanterne der var det offensive omdrejningspunkt og i størstedelen af kampen var Toutouh den eneste, der leverede noget offensivt og kreativt, hvor Falk kom bedre med i slutningen. Toutouh gjorde det i øvrigt glimrende på midtbanen og var vores, med længder, bedste offensive spiller i dag.

    Cornelius kommer ikke frem til noget, men han vandt sine dueller, var god i presset og havde enkelte gode løb. Santander kunne lige så godt ikke have spillet. Han havde en fin afslutning i kampens indledning, men var ellers fuldstændig anonym. Han tabte sine dueller, fik ikke presset voldsomt meget og havde næsten ingen løb. Generelt bidrog han ikke med ret meget og var vores klart dårligste i dag. Den uhyre defensive taktik lader ikke til, at passe ret godt til ham og jeg vil næsten påstå, at Pavlovics 10 minutter var bedre end Santanders 80 minutter. Jeg er dog overbevist om, at det bliver bedre når vi begynder, at spille mere åbent og flydende og med flere indlæg (hvilket man må formode sker).

    Dommerens niveau passede ganske fint til kampen. Han havde vist stort fokus på, at Ludogorets spillerne smed sig, så det endte med, at han i starten ikke rigtig dømte til deres fordel. Det ændrede han dog på i anden halvleg, men godt blev det ikke. Dårlig er måske lige en tand for hårdt om hans præstation, men godt var det nu ikke.

    Alt i alt en kedelig kamp, hvor vi ikke gad spille og Ludogorets ikke kunne. Uanset hvor kedelig kampen dog var, så var indsatsen bestemt ikke dårlig og spillerne skal have stor ros for en solid og disciplineret indsats.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #209
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Fint resultat men som nævnt tidligere kan vi helt sikkert blive bedre venner med kuglen. Det tror jeg kommer igen de næste par kampe. Stort at opleve endnu en historieskrivning i vores korte historie, jeg er sgu stolt, det må jeg sige. Nu kan vi have love at drømme - hvis man er kold så er der kun et reelt "storhold" tilbage i år og det er United. Mange af de andre er større end os, men jeg håber og tror på at det er i år at vi også spiller kvartfinale og måske semifinale for første gang - kunne være så stort!

  25. #210
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: EL 1/16-finale: FCK trak Ludogorets Razgrad

    Hvordan kan i kalde den kedelig!? Jeg sad som et nervevrag og tænkte på Jablonec og Gorica, mens pulsen pumped derud ad. Jeg er enig i at det ikke var en kønt spillet kamp, men kedelig var den ikke!


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 01.10.10, 16:11
  2. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.09, 12:28
  3. FCK trak Manchester City i UEFA Cuppens 1/16-finale (2008)
    By Dét er humor in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 21.12.08, 01:31
  4. FCK trak Lyngby i pokalturneringens 1/4-finale (Ekstra Bladet Cup)
    By Dét er humor in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 13.11.08, 11:13
  5. FCK trak Næstved i pokalturneringens 1/8-finale
    By Dét er humor in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 31.10.08, 22:24

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •