Side 28 af 58 FørsteFørste ... 182526272829303138 ... SidsteSidste
Viser resultater 406 til 420 af 867

Emner: North

  1. #406
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Ja der var ekstremt mange dumme fejl både på train og d2. Gik noget bedre på Overpass og man lukkede den heldigvis ganske godt. Men det er svært at have tiltro til dette hold, kommer til at performe mod bedre modstandere end disse hold som Gambit. De børnefejl som du nævner vil koste dem meget hårdere mod bedre modstandere som til majoren, hvor jeg tror de bliver flækket alt for hårdt. Men ja dejligt med en finale, selv hvis det ikke ligefrem er noget stort event. Nu skal de så også til at vise at de kan vinde de her tier 2/3 turneringer, hvor de har choket det sidste stykke tid.

    Men det positive er at Mertz endelig ser ud til at have fundet sig til rette på North holdet. At Kjærbye så svinger så meget som han gør for tiden, er ikke godt for nogen. Levet op til forventingerne har han ihvertfald slet ikke. Det er vel kun Valde som er stabilt god.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  3. #407
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: North

    Sådan.. endelig en finale sejr til north drengene..

    Fortjent og godt spillet meget af tiden. lad os håbe de kan holde den kørende, også mod t1 holdene

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #408
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Ja. Dejligt nok de vinder den her!

    Men sejren er bestemt ikke noget som ændrer min mening særlig meget, om holdets potentiale i forhold til hvis de havde beholdt Magisk og Konfig. Men dejligt at se Mertz gøre det virkelig godt, og at Aizy ikke hele tiden botter den mere. Lad os da håbe det er tegn på en lysere fremtid for North, det er vel også næsten svært at tro de kunne synke lavere. Så nu er det tid, til at vise det til tier 1 turneringer.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #409
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Ja. Dejligt nok de vinder den her!

    Men sejren er bestemt ikke noget som ændrer min mening særlig meget, om holdets potentiale i forhold til hvis de havde beholdt Magisk og Konfig. Men dejligt at se Mertz gøre det virkelig godt, og at Aizy ikke hele tiden botter den mere. Lad os da håbe det er tegn på en lysere fremtid for North, det er vel også næsten svært at tro de kunne synke lavere. Så nu er det tid, til at vise det til tier 1 turneringer.
    Enig, og vi bliver nok lidt klogere i næste uge når Starseries begynder.

  8. #410
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: North

    North er ved at komme i form. En turneringssejr, en kvalifikation til Köln, en fin indsats mod mouse (burde have vundet) og nu 1-1 i kampe i Kiev. Lad os håbe de kan bygge videre

  9. #411
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Vel på tide med en update i tråden her. Sidst der var gang i tråden panikkede folk herinde over North tilstand og mente at fragsters, Heroic og Optic vat blevet bedre. Siden da har North vundet en tier 2 turnering, vundet en kvalifikation til en tier 1 turnering og i dag kvalificeret sig sig kvartfinalen i en tier 1 turnering, mens de andre førnævnte hold skuffer på stribe. Med andre ord går det endelig rigtig godt for North. Der er stadig plads til forbedring, men der er ikke lang vej op til top 5 i verden, men omvendt er der lang vej ned til det 3. og 4. bedste danske hold. Dejligt det går den rigtige vej. Også for udskældte mertz og aizy.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #412
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Vel på tide med en update i tråden her. Sidst der var gang i tråden panikkede folk herinde over North tilstand og mente at fragsters, Heroic og Optic vat blevet bedre. Siden da har North vundet en tier 2 turnering, vundet en kvalifikation til en tier 1 turnering og i dag kvalificeret sig sig kvartfinalen i en tier 1 turnering, mens de andre førnævnte hold skuffer på stribe. Med andre ord går det endelig rigtig godt for North. Der er stadig plads til forbedring, men der er ikke lang vej op til top 5 i verden, men omvendt er der lang vej ned til det 3. og 4. bedste danske hold. Dejligt det går den rigtige vej. Også for udskældte mertz og aizy.
    Ligesom du selv opfordre til, at man giver North projektet tid, så burde man måske også lige give Optic og Heroic et par måneder? Men når det så er sagt, er jeg stadig ikke imponeret. Det er da godt, at de er begyndt, at vinde de der tier 2-3 turneringer, men ærlig talt, det manglede da også bare med den organisation og økonomi man har bag sig. Og det var da dejligt, at de for en gangs skyld formåede, at klare sig igennem kvalen til Cologne. Men så stopper min optimisme også der. Den nuværende turnering ligger vel på grænsen til mellem en tier 1 og tier 2 turnering. Der mangler alligevel et par af de bedste hold, faktisk mangler de fleste af de hold som de sidste par måneder har snuppet pokalen i alle tier 1 turneringerne. Her snakker vi om Astralis, Faze, Fnatic og Cloud 9. Og det er også kun pga. de hold trak sig, at North overhovedet er med. Men lad det være, de er med. Men jeg syntes stadig meget af det som forgår er alt for random. Det kan se flot ud når de vinder en runde, men lige så grimt kan det se ud når de taber. Og så laver de stadig så mange store grumme fejl, som nærmest er uacceptabelt på det her niveau. Og hver gang de møder en modstander i en bo3 ved et lan event som bare har en smule kvalitet, så taber man oftest. Dette har jo også kendetegnet denne turnering. De eneste 2 modstandere man har mødt med en smule kvalitet har man tabt til. her snakker vi om Mousesport og NIP. Og så kan man jo sagtens finde undskyldningerne frem, og sige vi tabte til Mouse fordi vi chokkede og vi tabte til NIP fordi vi havde en off day osv. men faktum er, at man tabte til dem. Nu har man så fået en (I mine øjne) fornuftig lodtrækning til kvartfinalen i form af AGO, som dog hat set stærke ud pt. Men mulighedsen er der klart, så lad os se om de kan snuppe dem, det håber jeg da, selvom jeg har min tvivl. Men når alt det så er sagt, syntes jeg stadig North er langt fra top5. Og en enkelt fornuftig bo3 mod Mousesport får mig ikke til, at ændre mening om det. Men det er da fornuftigt, at North er med ved denne turnering og også cologne om en måneds tid. Hvis holdet skal blive bedre, så er de nød til, at spille ved de store tier1 turneringer istedet for de der tier 2-3 turneringer. Det er de slags turneringer der giver erfaring og hård på brystet. men som du kan høre er jeg stadig rimelig skeptisk, og et par gode kampe her og der mod mindre modstandere får mig ikke til, at ændre mening om det.

  12. #413
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: North

    14-4 til 14-16..........

  13. #414
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    14-4 til 14-16..........
    Hvad havde du forventet? De lavede det samme nummer i første kamp mod mousesports, og generelt har de et stort problem med, at afgøre tingene. Men det endte jo heldigvis godt alligevel. Og man har endda fået en lille gave, i form af brackets lodtrækningen. Imorgen venter NRG, igen en modstander hvor muligheden vel er 50/50 hvorimod North vil have været kæmpe underdog mod alle holdene i den anden bracket. Nederlaget til NIP har faktisk vist sig, at være en god ting. Forhåbentligt udnytter de det, og når finalen.

  14. #415
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Hvad havde du forventet? De lavede det samme nummer i første kamp mod mousesports, og generelt har de et stort problem med, at afgøre tingene. Men det endte jo heldigvis godt alligevel. Og man har endda fået en lille gave, i form af brackets lodtrækningen. Imorgen venter NRG, igen en modstander hvor muligheden vel er 50/50 hvorimod North vil have været kæmpe underdog mod alle holdene i den anden bracket. Nederlaget til NIP har faktisk vist sig, at være en god ting. Forhåbentligt udnytter de det, og når finalen.
    Mouse er markant bedre end AGO, trods alt.

  15. #416
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Mouse er markant bedre end AGO, trods alt.
    Det kan vi sagtens blive enige om, men det må stadig ikke ske.

  16. #417
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    En drømme vej til finalen for North. Men chokerende rotates på CT siden Inferno (hvorfor fanden skal 4 ud af 5 spillere rotate til b, efter en smoke?) , og Aizy som igen er pinlig dårlig, giver NRG finale pladsen.

    27 frags i en hel BO3.... Nøj hvor er han bare ringe. Overpass 5 frags, Inferno 6 frags. Så kan de godt lukke røven om performance models osv, det hjælper ikke når man er så elendig og så ofte er helt væk i kampe.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #418
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    En drømme vej til finalen for North. Men chokerende rotates på CT siden Inferno (hvorfor fanden skal 4 ud af 5 spillere rotate til b, efter en smoke?) , og Aizy som igen er pinlig dårlig, giver NRG finale pladsen.

    27 frags i en hel BO3.... Nøj hvor er han bare ringe. Overpass 5 frags, Inferno 6 frags. Så kan de godt lukke røven om performance models osv, det hjælper ikke når man er så elendig og så ofte er helt væk i kampe.
    ja, det var godt nok en skidt indsats på Inferno, men jeg er stadig mest målløs over indsatsen på Overpass. Det var jo decideret pinligt det der forgik der. Selv de 2 kommentatorer viste ikke hvad de skulle sige til det. Og ja, chancen for en finale ved sådan et her event bliver nok ikke større end den var denne gang. North havde jo reelt muligheden for, at nå finalen uden, at have slået et tier 1 hold. Men heller ikke det kunne man. De eneste små lyspunkter jeg kunne finde ved den her turnering er at Mertz er begyndt, at blive bedre, og Kjærbye har også forbedret sig en smule frag mæssigt. Men ud over det, så er der sku lang vej igen. Aizy har egentlig også gjort det fornuftigt på det seneste, men så snart modstanderne viser en smule kvalitet, så har han store problemer, og MSL's strats calling gider jeg slet ikke snakke om, det er elendigt hele vejen igennem. Og det har den været ved flere lejligheder under denne turnering. Der er behov for nyt blod på den post. Vi så jo hvordan det hjalp Astralis med, at tage det næste skridt. jeg syntes egentlig der er massere af potentiale i holdet, jeg tror bare ikke på, at det bliver forløst med MSL ved roret. Jeg håber da, at han kan modbevise det, men jeg tvivler.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #419
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Så fik North sparket Dreamhack open igang med et pinligt nederlag til Imperial.

  21. #420
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: North

    De er elendige. Jeg forstår ikke hvordan det projekt kan få lov til at køre videre med MSL i spidsen. Er der slet ikke noget "checks and balances" i North? Der bliver godt nok hældt mange millioner ud i lokummet.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •