Side 34 af 58 FørsteFørste ... 243132333435363744 ... SidsteSidste
Viser resultater 496 til 510 af 867

Emner: North

  1. #496
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Nu spekuleres der i nato til North. Sprout er netop blevet annonceret som deltager til et eller andet lan og nato er ikke på billedet. Det kunne tyde på at han er på vej videre, og North ville være mest oplagt. Link nedenfor. Jeg tænker ikke han er den store opgradering i forhold til mertz. De er nogenlunde lige uerfarne og ingen af dem har spillet tier 1 CS. Nato er helt sikkert mere moden og skarpere at høre på, men ud over det er det svært at se forskellen.
    https://twitter.com/gamesclashpro/st...948033/photo/1

  2. #497
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: North

    Så blev det officielt - mertz til Heroic, og (den falske) niko til North. Lån frem til oktober.
    Jeg har svært ved at se, at det skulle løse noget som helst.

  3. #498
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af kvik Se meddelelser
    Så blev det officielt - mertz til Heroic, og (den falske) niko til North. Lån frem til oktober.
    Jeg har svært ved at se, at det skulle løse noget som helst.
    Jeg synes efterhånden, at det har udviklet sig til en farce det her. Ja, niko kunne være en rigtig god erstatning for aizy, men for mertz? Det giver bare ingen mening.

    Det virker på mig amatør-agtigt, at bænke mertz kort tid før Masteren for så at tage en rifler ind på en låneaftale. Man burde efter min klare overbevisning have kørt videre med mertz til og med majoren. Hvis man så ønskede at lave en udskiftning, så kunne man gøre det derefter. Det ville være oplagt at finde en afløser til aizy og måske tilmed MSL (gisp).

    Nu står vi så uden awp'er til de to næste events (inkl. major) og hvad skal vi så gøre efter majoren? mertz kommer jo næppe tilbage og så skal vi til at køre helt uden awp'er? Eller skal aizy til at awp'e fast? Eller endnu værre, MSL?

    Den her låneaftale befordrer tonsvis af spørgsmål og sender os kun endnu længere væk fra at kunne konkurrere i tier 1 inden for det næste år. Men hey, hvis der er nogen som kan se pointen så hører jeg meget gerne!

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #499
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,361

    Re: North

    Well North har jo sagt, at de ikke kan finde en AWP'er de kan bruge lige nu. Der er kun en dansk der er god nok, han spiller for Astralis. De prøvede at spille på engelsk, de vandt turneringen, men valgte ikke at fortsætte ned af den løbebane.
    Så nu prøver de uden AWP'er indtil der kommer en der er god nok eller mertz får noget mere erfaring.

    Hvad skal de ellers gøre?
    Death by football!

  6. #500
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af A Se meddelelser
    Well North har jo sagt, at de ikke kan finde en AWP'er de kan bruge lige nu. Der er kun en dansk der er god nok, han spiller for Astralis. De prøvede at spille på engelsk, de vandt turneringen, men valgte ikke at fortsætte ned af den løbebane.
    Så nu prøver de uden AWP'er indtil der kommer en der er god nok eller mertz får noget mere erfaring.

    Hvad skal de ellers gøre?
    Arh, jeg kan ikke helt følge dig. På det danske marked (som man jo ikke engang ville begrænse sig til) er der, ud over device, både Jugi og Nato som efter min mening begge er bedre end mertz eller som det mindste på niveau. Vi skulle dog nok have haft fat i Jugi inden han røg til Optic. Herudover er der en spiller som Dragonfly, som har et stort potentiale. Om han er god nok på højere niveau er svært at sige.

    Man kunne, som jeg skrev, have ventet med at droppe mertz og i stedet have kørt videre med ham. Han var da ikke dårlig overhovedet. Bedre end både MSL og Aizy i hvert fald. Jeg kan i hvert fald ikke helt se pointen i nu bare at vente på, at der bliver en T1 (for det er vel det, du vil ha'?) awp'er ledig. Og, den her bytteaftale med niko gælder altså kun de næste to måneders tid. Hvad skal der så ske? Det nytter altså ikke meget at have spillere konstant ind og ud af lineup'et - jeg tror at det er en af de helt store grunde til, at North ikke er blevet til mere end de er.. Med et ellers stærkt setup omkring holdet.

  7. #501
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Fagerlund Se meddelelser
    Arh, jeg kan ikke helt følge dig. På det danske marked (som man jo ikke engang ville begrænse sig til) er der, ud over device, både Jugi og Nato som efter min mening begge er bedre end mertz eller som det mindste på niveau. Vi skulle dog nok have haft fat i Jugi inden han røg til Optic. Herudover er der en spiller som Dragonfly, som har et stort potentiale. Om han er god nok på højere niveau er svært at sige.

    Man kunne, som jeg skrev, have ventet med at droppe mertz og i stedet have kørt videre med ham. Han var da ikke dårlig overhovedet. Bedre end både MSL og Aizy i hvert fald. Jeg kan i hvert fald ikke helt se pointen i nu bare at vente på, at der bliver en T1 (for det er vel det, du vil ha'?) awp'er ledig. Og, den her bytteaftale med niko gælder altså kun de næste to måneders tid. Hvad skal der så ske? Det nytter altså ikke meget at have spillere konstant ind og ud af lineup'et - jeg tror at det er en af de helt store grunde til, at North ikke er blevet til mere end de er.. Med et ellers stærkt setup omkring holdet.
    Nu tror jeg man skal prøve at se på mulighederne der ellers har været, for jeg tror ikke låneaftalen med Niko er specielt dum.

    Holdet SKAL bestå af MSL, Valde og Aizy, ellers kan de ikke komme med til majoren. Så de 3 pladser er låste. Ved at lave en låneaftale med Niko, kommer han ind og bliver en del af deres roster til den forhåbentlig kommende major (Hvis de kvalificere sig). Hvis ikke de kommer videre fra Challengeren, skal de igennem den åbne kval, og her kunne det være muligt at lave en kæmpe udskiftning, evt kun holde på Kjaerbye og Valde og lade resten blive internationalt. Her vil Niko ikke være en del af holdet (Derfor låneaftalen). I dette tilfælde er det en aftale uden ret store ricisi for North, og giver fine muligheder fremadrettet.

    "With the conclusion of the FACEIT Major, at which North have a spot at the New Legends stage, the team will "reevaluate the team situation", according to the announcement."

    Folk nævner både Jugi og Nato som mulige awp'ere på holdet, men hvad skulle lige være deres incitament til at flytte til North? Jugi har lige lavet en kontrakt med Optic, og de betalte i dyre domme for at få ham. Tvivler på de vil give ham væk, samt hans lyst til det samme. Udover penge kan jeg ikke se hvad der gør North så skide interessant, det virker mest af alt som en syg patient man forsøger at lappe igen og igen. Umiddelbart falder det efterhånden tilbage på MSL, for alt andet er snart skiftet. Så jeg tvivler faktisk også North har lysten til at betale mange penge for spillere, hvor man mest af alt faktisk ønsker sig at komme af med den nuværende stamme.

  8. #502
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Så har North undskyldningerne klar igen, til endnu en major. Kan slet ikke vente til at se alle de gode MSL tweets.... Når alt det er sagt, så kan jeg godt lide Niko. God spiller, men ikke hvad North har brug for lige nu.

    Jugi tror jeg ikke på. Han må have en kæmpe værdi for Optic efter de penge de har betalt, og har næppe de store drømme om at komme til cirkus North. Nato kan man dog uden tvivl godt lokke med, og måske endda Cadian. Men jeg tror ikke disse er rigtige upgrades.

    Citat Oprindeligt indsendt af Fagerlund Se meddelelser
    Arh, jeg kan ikke helt følge dig. På det danske marked (som man jo ikke engang ville begrænse sig til)
    Det virker det dog så til at de alligevel gør. Valde var også ude og sige at han helst vil spille på et dansk talende hold osv.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  9. #503
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Så har North undskyldningerne klar igen, til endnu en major. Kan slet ikke vente til at se alle de gode MSL tweets.... Når alt det er sagt, så kan jeg godt lide Niko. God spiller, men ikke hvad North har brug for lige nu.

    Jugi tror jeg ikke på. Han må have en kæmpe værdi for Optic efter de penge de har betalt, og har næppe de store drømme om at komme til cirkus North. Nato kan man dog uden tvivl godt lokke med, og måske endda Cadian. Men jeg tror ikke disse er rigtige upgrades.
    Helt enig med Nato og Cadian. Den store forskel ved Cadian er, at han ville kunne udfylde rollen som IGL og awp'er og dermed skiftes for MSL. Men det ville være en aggressiv beslutning, for det ville betyde en komplet revamp af holdet med udgangspunkt i Cadian som IGL. Men et lineup med Cadian, Valde, Kjaerbye, niko og ?? kunne da være interessant nok. Mest af alt er jeg interesseret i, at man får MSL ud af vagten og startet et langtidsholdbart hold..
    Sidst redigeret af Fagerlund : 08.08.18 kl. 12:01

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #504
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: North

    Spiller vi med 5 riffler?

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #505
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Ser sådan ud. Så ender MSL nok med at tage AWPen på et par maps som i de gamle Dignitas dage, og Aizy på et par gange når det er yderst nødvendigt.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  14. #506
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Ser sådan ud. Så ender MSL nok med at tage AWPen på et par maps som i de gamle Dignitas dage, og Aizy på et par gange når det er yderst nødvendigt.
    Men det hænger slet ikke sammen med de udtalelser som MSL selv kom med. De skulle have en dygtig AWP'er som kunne få en masse frags, og spille meget klogt. Men manden er måske så selvglad, at han ser sig selv i den rolle? :) Jeg har dog svært ved, at se hvordan MSL stramme taktisk skal virke uden en decideret AWP'er. Men det hele er vel bare North i en nøddeskal igen. Et kæmpe cirkus!

    Et lille sidespring... Kunne man forstille sig Karrigan blive ledig, hvis Faze ikke præsterer ved majoren?

  15. #507
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Men det hænger slet ikke sammen med de udtalelser som MSL selv kom med. De skulle have en dygtig AWP'er som kunne få en masse frags, og spille meget klogt. Men manden er måske så selvglad, at han ser sig selv i den rolle? :) Jeg har dog svært ved, at se hvordan MSL stramme taktisk skal virke uden en decideret AWP'er. Men det hele er vel bare North i en nøddeskal igen. Et kæmpe cirkus!

    Et lille sidespring... Kunne man forstille sig Karrigan blive ledig, hvis Faze ikke præsterer ved majoren?
    Nej det hænger ikke sammen med MSL's udtalelser, men det gør virkeligheden jo sjældent, så ingen overraskelse der. Men MSL's systemer har netop virket ganske ok uden en dedikeret AWPer før, tilbage i Dignitas, så det kan jeg sådan set godt se foran mig.

    Karrigan? Jeg håber meget på det. Men jeg tror desværre ikke at Faze clan undervurderer hvor meget han betyder for at få det hold til at fungere, selv med standins osv.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  16. #508
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,361

    Re: North

    Det hænger meget fint sammen med det MSL siger.
    1. Vi skal bruge en dygtig AWP'er der kan fragge og spille fornuftigt.
    2. Vi vil spille på dansk.
    3. Der findes ingen danske AWP'er der er ledig på markedet og kan det.

    = Prøve noget helt andet indtil de kan finde den rigtige AWP'er.

    Jeg har ingen mening om det er godt eller dårligt for North eller om de vinder noget.
    Men det de siger og det de gør passer sammen i dette tilfælde.
    Death by football!

  17. #509
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af A Se meddelelser
    Det hænger meget fint sammen med det MSL siger.
    1. Vi skal bruge en dygtig AWP'er der kan fragge og spille fornuftigt.
    2. Vi vil spille på dansk.
    3. Der findes ingen danske AWP'er der er ledig på markedet og kan det.

    = Prøve noget helt andet indtil de kan finde den rigtige AWP'er.

    Jeg har ingen mening om det er godt eller dårligt for North eller om de vinder noget.
    Men det de siger og det de gør passer sammen i dette tilfælde.
    Ad 1. Jeg vil mene at Nato kan udfylde denne rolle. Han er mere moden og træffer bedre beslutninger. Om han var til at få fat i skal jeg ikke kunne sige, men jeg tror i hvert fald gerne at han vil.
    Ad 2. De har vel direkte sagt, at de er villige til at søge internationalt. Men du må gerne henvise til, hvornår de har trukket i land på denne ud over et tweet fra valde.
    Ad 3. Se Ad 1.

    = Man kunne have beholdt mertz, som unægteligt havde et stort talent og burde kunne passes ind i holdet. Alternativt burde man i det mindste have beholdt ham til man havde en ny awp'er.

    Jeg synes helt oprigtigt, at det er alt for letkøbt som du finder sammenhæng i det, som der gøres. Eller, okay, den røde tråd i north er måske, at der ikke er nogen. Og på den måde har du måske lidt ret..

  18. #510
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,361

    Re: North

    Yeah, never mind.

    Vi finder ud af det, så ingen grund til at vade rundt i det.
    Death by football!

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •