Side 54 af 58 FørsteFørste ... 44451525354555657 ... SidsteSidste
Viser resultater 796 til 810 af 867

Emner: North

  1. #796
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: North

    Pinlig indsats mod CR4ZY

    Gade med 13 kills over de 2 maps og Aizy med 18 kills.
    Og ja de banner Vertigo, og så tager cr4zy jo da Mirage.. FFS

  2. #797
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    0/8 i opening duels for Gade. Det er sku nogen entry fragger stats der er værd at bemærke.

    Det er amatør agtigt på mange planer. Vetoen som du siger er helt væk, man ligner satme ikke et professionelt hold når man gør sådan noget. De har haft en hel måned til bare at forberede sig til det her, og så er de stadig så bund elendige. Der er de samme problemer på de samme maps, hvor man ingen map kontrol har. Ingen har ryggen osv. Man ser det gang på gang mod North og de fleste hold er ikke dummere end de kan analysere sig frem til det.

    Man taber jeg ved ikke hvor mange overtals situationer som man bare ikke burde kunne. Den på D2 hvor man er 3v5, og resten af Cr4zy kun har pistoler. Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre? Andre gange peeker man bare en og en, og andre står man alle fem mænd bag smokes som der tit bliver spammet igennem, (som på d2...) håbløst. Det virker til man enten ikke snakker særlig godt sammen, eller at man bare ikke tror på hinandens calls.

    Hvad er der egentaget blevet af Whimps månedelige updates, hvor han ville dokumtere deres hårde arbejde osv?
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  3. #798
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    64

    Re: North


  4. #799
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: North

    Så fik drengene endelig kvalificeret sig til StarLadder Major 2019 Main Qualifier

    16-10 på Nuke og Inferno.
    Jeg var godt nok ved at blive nervøs et kort øjeblik på Nuke da North var CT og begyndte at tabe runder.

    Jugi med en svag præstation, men fedt at se Gade topfragge igen.

    Vil dog sige på en billig baggrund, da MVP godt nok er ringe !!

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #800
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Så fik drengene endelig kvalificeret sig til StarLadder Major 2019 Main Qualifier

    16-10 på Nuke og Inferno.
    Jeg var godt nok ved at blive nervøs et kort øjeblik på Nuke da North var CT og begyndte at tabe runder.

    Jugi med en svag præstation, men fedt at se Gade topfragge igen.

    Vil dog sige på en billig baggrund, da MVP godt nok er ringe !!
    Fint at North klarede den. Godt nok chokede de i minoren, men vi skal vel stadig huske på at hold som Fnatic, Heroic, Optic, Tricked, C9 og BIG ikke klarede at kvalificere sig, på trods af de skulle igennem samme vej som North. Holdene i Major Challenger stage er generelt dårligere end i minoren og i minor kvalifikationen, så jeg kan sagtens se dem gå videre til legends stage.

  7. #801
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Godt at få den major. Synes stadig man ser de samme fejl, dog er MVP PK bare så ringe, at man godt kan kæmpe sig igennem det.

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Fint at North klarede den. Godt nok chokede de i minoren, men vi skal vel stadig huske på at hold som Fnatic, Heroic, Optic, Tricked, C9 og BIG ikke klarede at kvalificere sig, på trods af de skulle igennem samme vej som North. Holdene i Major Challenger stage er generelt dårligere end i minoren og i minor kvalifikationen, så jeg kan sagtens se dem gå videre til legends stage.
    Tja, langt største delen af de hold du nævner er bare ikke gode nok, især ikke hold som C9 (tror ikke engang de var i top 100 på det tidspunkt...) og BIG som var i fuldstændig opløsning. Det eneste hold som overrasker mig af dem du nævner er Fnatic.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  8. #802
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Man går 3-0 i challenger stage, efter et par (meget tætte) kampe mod Syman og Crazy. Intz var en walk over, de var godt nok elendige. Fint arbejde.

    Men fuck da det ser noget håbløst ud til selve majoren nu. Valde er sku bare ikke en god IGL, og har nu mistet sindsyg meget fragging power. 13-15, ved at lave et sindsygt comeback mod Mouse, efter at have tabt en åndsvag masse force buys (ligesom mod Vitality)....

    Smoker library og arch af på lang A, og så pusher man lige 4 man igennem smoken direkte ind i en CT. Hvad er planen der? Det er dog noget at det mest håbløse jeg nogensinde har set.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #803
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    BlameF har noget overraskende taget til USA. Jason Lake var meget sur til majoren, og svinede sine spillere/sagde han ville lave et nyt hold. Og det her er så første skridt, for at gøre Complexity et godt hold igen.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #804
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Gade er blevet ny IGL i North... Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde. Man sætter spilleren med den dårligste gamesense til, at IGL. Puha. Det virker overordnet set som en meget panisk beslutning. Nederlaget mod Navi viste også, at holdet iden grad mangler taktisk dybde især på T siden, man kørte stort set bare standard hele tiden. Nu venter Liquid imorgen, og det ligner et hurtigt exit fra DM. Men okay, så kan de jo holde noget mere ferie.

    Ja, lige lidt mundbræk på en tirsdag eftermiddag, men jeg forstår simpelthen ikke de beslutninger den organisation efterhånden tager. Der må da snart være en der banker i bordet, og siger "Stop!".

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #805
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Jeg forstiller mig Whimp som banker i bordet, for at sige de har brug for at male deres træningsrum, deadlifte noget mere og så holde lidt mere ferie, for at holdet begynder at fungere igen.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #806
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Jeg tilslutter mig at de skal lukke lortet ned og æde tabet. Det er helt åbenlyst at de træner langt mindre end konkurrenterne og forsøger at forbedre sig med overspringshandlinger og hovsa løsninger i stedet for bare og ligge de timer i det som det kræver. Det er ret provokerende at se deres dyrtkøbte biler og ure, som bliver betalt af bl. a. FCK, når de intet præsterer.
    Sidst redigeret af Moo : 01.10.19 kl. 17:37

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #807
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: North

    Jeg aner intet om E-sport, men det er ikke rar læsning her. Jeg kan dog ikke forestille mig, at man har lyst til at lukke tingene ned. Man kan måske spørge sig selv, om FCK rent faktisk ved, hvordan landet ligger. Ingen i ledelsen har formentlig en skid forstand på E-sport og kan ikke se, om et hold eller en spiller performer godt eller skidt eller hvorfor. Og den daglige ledelse (som ikke virker ret god) kan sikkert bilde dem hvad som helst ind.

    I må skrive et brev til FCK og fortælle om jeres bekymringer :-)
    Er det ikke noget med, at Kvist skulle have ansvaret for North?

  19. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  20. #808
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Kvist har intet at gøre med North. Men man har dog lige for en uge siden, fået en ny direktør, som havde en masse varm luft at fyre af http://www.dust2.dk/Nyheder/9792-north-fr-ny-direktr


    Ifølge twitter var North ude efter en ny IGL allerede efter majoren. Hvem den IGL så skulle erstatte melder historien intet om, men næppe Valde

    https://twitter.com/WillLand/status/1179017063907647489

    Så ehm. Måske de stadig ser sig om? At Gade skal IGL er ihvertfald ren desperation. Det undrer mig dog ikke Valde så tidligt har valgt at sige fra. Han var ved at ødelægge sin karriere for at forsøge at redde North. Det er sku ikke det værd for ham, eller for den sags skyld holdet, som virkelig har savnet hans frags.

    Hvis man ikke vil gå international, så er der virkelig ikke mange navne tilbage. Snappi er efter en dårlig tid i Optic, tilbage for Heroic. Næppe interessant. Hunden har bare et for lavt personligt niveau, lige meget hvor fantastisk han så er på det taktiske og udviklingen af unge spillere. BlameF som nok var den klart mest åbenlyse, og allerede boede i København, er taget til USA. MSL? Tja, han gør det godt med AWPen for tiden, men Optic sejler for det meste, selvom de lige nu har lavet et par upsets i træk. Men om North vil have ham tilbage, og om han vil tilbage til North efter at have følt sig lidt back stabbed, tvivler jeg på. Karrigan ville også være fantastisk, men han har ingen grunde til at forlade Mousesports, og ville nok også være dyr at købe fri.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  21. #809
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Kvist har intet at gøre med North. Men man har dog lige for en uge siden, fået en ny direktør, som havde en masse varm luft at fyre af http://www.dust2.dk/Nyheder/9792-north-fr-ny-direktr
    Ifølge den her (som var den jeg havde i baghovedet uden at kunne huske detaljerne præcist), så ser det da ud til, at Kvist har noget med North at gøre: https://www.bt.dk/fodbold/kvist-inds...endnu-en-tjans
    Eller blev det ikke til noget?

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #810
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Det må jeg have misset fuldstændig (eller nok bare glemt). Har intet set eller hørt om Kvist andet end det som står i den artikel.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •