Side 53 af 58 FørsteFørste ... 34350515253545556 ... SidsteSidste
Viser resultater 781 til 795 af 867

Emner: North

  1. #781
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    North er ude af ECS finals. Det blev til en semi finale, hvilket må siges at være meget respektabelt, og måske endda lidt overraskende. Comebacket mod MIBR var sindsygt, og det var også rigtig godt mod Vitality.

    Det er tydeligt hvor meget firepoweren er blevet upgraded, med Cadian ude på bænken. Valde har dog ofret en del af sit eget spil også, hvilket gør mig ærgelig, da han var en kæmpe stjerne for det her hold. Men Jugi har også virkelig gjort det godt, så man må vel tage det sure med det søde.

    Man skal hjem og virkelig arbejde på ens T sider, for CT siderne på de fleste maps er virkelig gode, imen T siderne er ofte lidt håbløse. Især Inferno var godt nok sørgelig at se på, utrolig at hverken Mitrh eller Valde kan se, hvor meget det koster dem ikke at tage noget banan kontrol. Furia stacker konstant a fordi North går derhen på mere eller mindre alle riffel runder. Man skal være bedre til at ændre sig lidt under kampen.

    Men jeg tror man kan gøre det, og vil for en gang skyld være lidt optimist her. Valde fortalte at man har smidt alle strats ud og startet fra ny. Det går jeg ud fra betyder at man har et noget begrænset antal setups på t siderne, og det skal der jo bare masser af træning til for. Noget de ikke har haft så meget på det sidste på grund af de mange events.

    Der er minor kval på mandag. Så der skal grindes hårdt, for det bliver ikke nemt. Men at misse majoren igen ville være noget af en katastrofe.

    Nu venter jeg så bare på at Wimp kicker Valde og Jugi. ;)
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #782
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: North

    Enten skal det her lineup have ro resten af 2019, med eller uden minor nu her, eller også skal man skifte gade med det samme, for så at give dét lineup minimum 1 års ro, uanset hvad.

    Jeg er selv i tvivl om hvad jeg foretrækker, da jeg både tvivler på gade, men samtidig også ønsker at de kan forløse ham og blive en succes med ham.

    Valdes spil og stats kommer til at forbedre sig, når mere af holdets strats er på plads og ligger på alles rygrad. Til den tid bliver det et kæmpe boost at Valdes spillestil har stabiliseret alle spillerne.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  4. #783
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Enten skal det her lineup have ro resten af 2019, med eller uden minor nu her, eller også skal man skifte gade med det samme, for så at give dét lineup minimum 1 års ro, uanset hvad.

    Jeg er selv i tvivl om hvad jeg foretrækker, da jeg både tvivler på gade, men samtidig også ønsker at de kan forløse ham og blive en succes med ham.

    Valdes spil og stats kommer til at forbedre sig, når mere af holdets strats er på plads og ligger på alles rygrad. Til den tid bliver det et kæmpe boost at Valdes spillestil har stabiliseret alle spillerne.

    Ja jeg er ganske enig. Desværre synes jeg Gade ofte koster dyrt, også selv når han fragger meget. Han har bare ikke game sensen, og jeg tror virkelig aldrig han får det. Det koster hele holdet når han ikke kan holde et spot ordentlig, og laver dumme beslutninger der. Men hans raw aim er simpelthen så fantastisk til tider, at det næsten går op i et. Og så bliver der altid snakket meget om hans fantastiske arbejds morale, og hvordan han hele tiden grinder. Så kan nok godt forstå hvis de vælger at blive ved med at satse på ham.

    Men man kunne godt ønske sig en rigtig support spiller, som bare sætter dem op rundt om sig hele tiden, og så ellers spiller sine egne positioner helt sikkert og på den fornuftige måde. Det gør han ikke specielt godt, og det er sådan set heller ikke nogen af de andre spilleres stærke side at være en support spiller, ud fra hvad jeg kan se. En mand som Rubino i hans bedste tid ville virkelig pynte lige nu, med så meget firepower på holdet.

    Men hvem dette skulle være i dag, ved jeg virkelig ikke. Niko ville have været et godt bud, men han er jo mere eller mindre gift med MSL nu om dage. Jeg tror heller ikke Heroic slipper en mand som BlameF, som også er en kæmpe arbejds hest, og altid grinder løst i CS. Han kan virkelig alt andet end at AWPe, og kunne være en fantastisk spiller at få ind, som også kuinne secondary calle. Men tror ikke det er realistisk, og jeg må sige jeg ikke kender de fleste lavere rank danske hold så godt, men der virker heller ikke til at være en oplagt kandidat der. Så det er nok bedst at holde på Gade i sidste ende.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #784
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: North

    Jeg hælder også umiddelbart mest til at fortsætte med nuværende lineup til efter den første Major i det nye år. Fungere det stadig ikke optimalt der, har man i mine øjne 2 muligheder.

    1: blameF har fået mere erfaring og kan bruges enten som support spiller med høj firepower og secondary calling, eller som IGL, for at få Valdes massive stats tilbage på Norths + side.

    2: stavn har fået mere erfaring og hvis han har holdt niveau og evt. udviklet sig til det endnu bedre, så kunne han afløse gade 1 til 1 og højne Norths niveau på alle parametre.

    Begge muligheder afhænger naturligvis af de næste 8’ish måneder for de 2 drenge.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #785
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Snappi kunne også være et godt alternativ til support rollen. Jeg fatter intet af at han er bænket i optic. Han har de sværeste roller og flest frags efter msl overtog igl, så de har lavet en north på ham.

    Men altså det ser rigtigt lovende ud pt, så kan ikke se nogen grund til at ryste posen. Vejen til majoren er nærmest vanskeligere end de fleste tier1 turneringer, så jeg et ganske rolig ved at give dem mere tid også selv om de ikke kommer med til næste major.

  9. #786
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    24

    Re: North

    Måske er det her lineup endelig løsningen. Stærk kamp mod Liquid forleden, og for første gang i en menneskealder er de mentalt stærke, da det ligner, at det hele smuldrer. Sindssygt stærkt comeback med FaZe. Det så virkelig stærkt ud.

  10. #787
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Det ser helt bestemt bedre ud end længe. Ærgeligt at man fucker sådan op, efter det fantastiske comeback på D2. På den anden side må man også sige, at den T side simpelthen skal blive meget bedre til minor/majoren. Gade laver et rigtig godt play i den 30 runde på D2, men for satan hvor er han ellers bare generelt dårlig i dag. Jeg bliver kun mere og mere overbevist om at han ikke har hvad der skal til, nu mere jeg ser ham spille.


    Som en side note, så er det fedt at se Heroic smadre fnatic.
    Sidst redigeret af cleansation : 19.06.19 kl. 17:00
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  11. #788
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Det her lineup ser bedre og bedre ud - Valde lader til at være godt tilpas i rollen som IGL samtidig med han stadig putter gode stats på tavlen.
    Aizy og Kjaerbye ser også ud til at befinde sig bedre i det nuværende setup, hvor der er lidt mere rum til at bevæge sig rundt og tage nogle selvstændige beslutninger. JUGi mangler stadig helt at vise sit værd på den store scene, men han skal også lige have tid til at lande på holdet. Gade er det helt store spørgsmålstegn - han har ikke være for god (stats) på det seneste, dog ikke meget værre end tidligere, men han har nogle sindsygt vigtige clutch-plays og store betydninger udenfor servere. Han er en arbejdshest og lader til at være vellidt på holdet.
    Jeg håber man har tålmodighed med holdet denne gang, som det endelige potentiale kan få lov at vise sig - uagtet at alle ikke performer på T1 niveau, så er tid bare det vigtigste parameter for at få udløst potentiale.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #789
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Nu har jeg ikke set dagens kamp mod mibr endnu, men clutches kan jeg sjældent huske fra gade. Selv cadian snakkede om at det var en af hans svagheder da han kommenterede sidst.

    Men ja han arbejder vist hårdt og seriøst, og er vellidt. Men mon ikke det sidste ændre sig med mange flere af maps som i dag, hvor han i en bo3 aldrig kommer over 10 frags. Av.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  14. #790
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Det var ikke ment som egentlig lige clutches - mere som clutch-plays hvor han rammer nogle vanvittige skud eller tager flere mand i et spray. Min tanke var især på et play fra d2 mod Liquid hvor kommer hoppende ind gennem dørene ved B, tager hovedet af én spiller og sætter de andre op samt et par spil i slutning af d2 mod Faze hvor han også sætter sine team-mates op. Den slags spil kommer af og til fra ham. Men helt generelt set så har han bare ikke leveret godt nok i Montpellier.

    Kampen mod mibr viser med alt tydelighed, at man er nødt til forbedre Mirage markant hvis ikke Vertigo kommer i spil. Det er for nemt at vælge Mirage mod North i Bo3. Valde var jo bare et bæst på Inferno og Overpass kunne lige så godt være gået North's vej. Alt i alt positive tendenser som jeg håber de arbejder videre med.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #791
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Grupperne til Minoren er her.




    Man starter mod Big som har været helt forfærdelige det sidste stykke tid, hvor de fået tæsk ikke bare af Heroic men også Tricked, og endda tabt til Virtus Pro for nylig. For et par måneder siden slog North også selv big relativt sikkert. Et skift i IGL rollen er der også sket for dem, hvor det nu er Tabsen som styrer tingene, hvilken ingen mening giver. Det burde være en klar sejr.

    Derefter kommer en lang række kampe, hvor man nok skal møde blandt andet Fnatic, som burde være en nogenlunde lige kamp. I den anden gruppe er Mousesport, som nok er favoritten til det hele. Her er kamp programmet:





    Husk at de to bedste går videre. Den tredje bedste kommer i playoffs mod de bedste 3'ere fra CIS, NA og Asien. Det var der North fik tæsk af Vici til sidste minor, efter både håbløst spil og veto's.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #792
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Mousesports må være favoritten i pulje A, omend CR4ZY altid er en ubekendt størrelse - de slog bl.a. Mousesports i den netop overståede offline qualification til ESL One NY.
    Det er nok mere en tilfældighed - men alt andet lige bør det være North, fnatic, CR4ZY og Mousesports som er de 4 hold der skal kæmpe om 3 pladser.

  19. #793
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: North

    Så slog drengene CR4ZY let på 2 maps. Gade havde en del gode multi kills, og endte med en flot rating på 1.36

    Nu har de 2 chancer for at komme med til majoren. Kom så North

  20. #794
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Faktisk hele 3, for man kan jo komme i den play off mod CIS, Asien og NA regionerne også. Men lad os da bare snuppe den lang tid inden det, så man ikke ender med at blive kørt over at et hold som Vici igen.

    Gade var god i dag, og han var det sådan set også mod Big. Mod Fnatic faldt han dog helt igennem, så jeg frygter stadig at hans styrker ikke rigtig rækker mod de helt bedste. Men man kan håbe. Jugi skal godt nok også til at i gang, for han har slet ikke spillet godt til denne minor.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  21. #795
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    64

    Re: North

    Lidt skuffende at man har fået så store smæk af både Fnatic og Mousesports, men heldigvis skal man møde Cr4zy, så der er god mulighed for at gå videre. Norths map pool er desværre ikke særlig god når man er oppe i mod de gode hold. De siger at de har trænet Vertigo, men måske de så skulle tage chancen og floate mappet. Det er en syg stor ulempe i mod de gode hold hvis North bliver ved med at have Vertigo som permaban.

    Det virker lidt dumt at man ikke tager chancen på Vertigo mod Mousesports når alternativet er Mirage. Hvis de virkelig har trænet Vertigo og det ikke bare var spil for galleriet...

  22. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •