Viser resultater 1 til 15 af 867

Emner: North

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: North

    Puha det var med nød og næppe, at North fik taget den sejr over Heroic.


    Endnu en gang må man bare sige at Aizy udfylder den rolle Rubinho har efterladt sig, skandaløst dårligt, selv efter North virkelig har prøvet at tilpasse sig til at Aizy er kommet ind på holdet. De har haft lang tid til at få det her til at fungere nu, og jeg tror selv ikke Norths management kan være blinde overfor at et skifte snart skal til. Heroic gør det dog også virkelig godt, selv uden en af deres star players i Valde (som jo er bænket, og været rygtet til North). Jugi med den AWP er fantastisk at se på, og får også ens tanker over på hvor gode North kunne være med ham som ny main AWPer. Men den forbliver nok ved tankerne... Men jeg tror virkelig at Aizy snart må ryge, eventuelt efter majoren, hvis han bliver ved med at være en konstant byrde for holdet.

    Men for satan hvor var kampen godt læst af MSL (og jeg går ud fra Ave og Ruggah). Men i selve kampen trækker Heroic rundt på det map, som han mere eller mindre har lyst til, med diverse fakes osv. Han viser hvad en god in game leader kan gøre på T siden her, selv når de bliver nødt til at carry Aizy og til tider Cajunb. Men det var simpelthen for nemt for Heroic at angribe Norths CT side. De kører direkte over Aizy inde på A hver gang, uden noget problem. Der er også episoder som hvor han (og jeg tror Cajun) pusher ind i apps, og man næsten tror han er timed out, med den reaktion tid han har, hvor han mister runden for holdet. Det er selv det helt basale der alt for ofte går galt for ham.

    Desværre er North lige nu bare et stort spild af talent. Konfig har virkelig talentet til at være en af verdens bedste spillere, men han kommer aldrig til at vinde det store, som North lige nu fungerer. Jeg har sagt det før, men jeg tror virkelig North kunne kæmpe med om de helt store titler, med Aizy og Cajun udskiftet. Jugi eller Mertz ville være meget interessante istedet for Cajun... Men hvem der skulle kunne være en god support spiller for dem, har jeg lidt svært ved at se. Jeg tror ikke det ville være Valdes bedste rolle, men man kan jo tage fejl..
    Sidst redigeret af cleansation : 06.07.17 kl. 13:23
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •