Side 11 af 58 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 867

Emner: North

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    North er i dag gået videre til kvartfinalerne i majoren og er dermed 'legends' frem til næste major. Det er intet mindre end fremragende. Det ligger ikke klart hvem de skal møde i næste runde, men mange af de store favoritter er allerede faldet og der er vel kun SK som de er tæt på chanceløse mod. Så er der Astralis hvor de vil være underdogs mod, mens resten enten er på samme niveau eller dårligere, så med lidt lodtrækningsheld, er det ikke utænkeligt de kan gå langt i turneringen. Major svarer lidt til en grand slam i tennis. Der er dog kun to om året, og de er klart de mest prestigefyldte konkurrencer i 'sporten'. Udskældte Aizy blev for øvrigt topfragger i dag sammen med k0nfig (han er altid i toppen).

  2. #152
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: North

    Er Aizy ved at lave en N'Doye?

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    Moo

  4. #153
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: North

    Hvad betyder det at være "legendes" frem til næste major? :D

  5. #154
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Legends bliver automatisk inviteret til næste major. Ellers skal holdene igennem en kvalifikation der kan være ret svær. Ellers er der ikke meget andet i legends titlen. Måske de får nemmere ved at få invites til andre store turneringer og slipper dermed for nogle kvalifikationer, men det er svært målbart? De skal for øvrigt op mod hjemmeholdet VP, som var finalist og Norths endestation til sidste major, men siden har været elendige. North slog dem med mindst mulige margin i den kamp der sendte dem videre til kvartfinalen, så det er nok ca 50/50 om de går videre. De kommer til at spille foran et stort publikum næste kamp, som kommer til at gøre hvad de kan for at få North drengene ned med nakken. Under ESL finalen hjalp publikum Norths modstandere med at råbe hvor modstanderen skulle løbe hen, så det kan blive en svær modstander, hvis det polske hjemmepublikum spiller unfair.

    Sjovt nok ser en eventuel semifinale forholdsvis let ud (North vil være ca 60/40 favorit ligegyldigt hvem der venter), mens en evt finale efter alt sansynlighed bliver mod en af de to store favoritter Astralis eller SK.

    Edit, North spiller lørdag kl 13, i en kamp der kan ses gratis på twitch. Bare find PGL kanalen.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #155
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Spændende kamp de har foran sig idag kl. 13. Ser VP som favorit på trods af den dårlige form - de er vant til disse store kampe og foran eget publikum vil de være ekstra opsatte.

    Skulle de vinde, så venter Immortals så slæbte sig videre over BIG igår - det er en svær modstander, men dog til at tale med hvis man holder sig fra Train.

    Astralis ligner finalemodstanderen efter de kørte SK af brættet igår. En magtdemonstration.

  8. #156
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Av av av. Hvis dette hold har nogen som helt ambitioner, så skal de slå et VP i deres nuværende forfatning. De skal ihvertfald gøre det meget bedre end dette. North er den bløde mellemvare af CS, med rigtig gode kontrakter som jeg håber der er nogle gode klausuler i, for der skal satme snart til at ophæves nogen.

    Efter at Aizy endelig havde nogen gode kampe for North, i gruppe spillet, så begyndte hans gamle præstationer virkelig igen imod VP. Han er stadig et problem, et stort et. Cajunb var rigtig god på Nuke, men falder også alt for tit igennem igen, hvor han kan have 2 frags efter 10 runder osv. Han er bare ikke den stjerne AWPer som et hold har brug for, hvis det vil mere end det her. Han er utrolig passiv og laver stadig masser af fejl som får ham dræbt. North har ramt sit loft med dette hold.

    Man kan også undres over hvorfor de igen vælger Cobble.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #157
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Det er en skør major. Alle top 10 hold er elimineret og der er kun overraskelser tilbage. Jeg tror mest på et fix hvor Aizy bliver bænket/sendt videre, Mertz forfremmet som AWPer og CajunB bliver support. Omvendt er MSL også et problem. Jeg ved han er lederen, men det er meget lidt overbevisende. Både samspillet og hans individuelle niveau. Der er bare ikke nogen oplagt erstatning og det er lidt mere drastisk. Måske North kunne lave en 'glaive/Astralis' og opfinde en ny igl. Måske Valde? Eller Cajun?

  11. #158
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Gla1ve havde været rundt i de forskellige danske hold end del, før han kom til Astralis. Selvom han ikke var in game leader i Heroic, så havde han været det i for eksempel Copenhagen Wolves som han blev kicked fra efter dårlig opførsel, og ved den første csgo major var han endda på hold med Karrigan (og Gla1ve var på trods stadig IGL på det hold). Så ikke den store opfindelse fra Astralis side.

    Desværre er der ingen lovende IGL som er fri, den eneste som vil være en forbedring over MSL er Karrigan. Det kunne være sjovt men jeg tror ikke det er realistisk. Så kan man også stille sig selv spørgsmålet om holdet kan fungere uden en erfaren IGL, med eventuelt Cajun som du siger. Jeg tvivler sku på han kan løfte den opgave, men man kan jo være forkert på den.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  12. #159
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Det er en skør major. Alle top 10 hold er elimineret og der er kun overraskelser tilbage. Jeg tror mest på et fix hvor Aizy bliver bænket/sendt videre, Mertz forfremmet som AWPer og CajunB bliver support. Omvendt er MSL også et problem. Jeg ved han er lederen, men det er meget lidt overbevisende. Både samspillet og hans individuelle niveau. Der er bare ikke nogen oplagt erstatning og det er lidt mere drastisk. Måske North kunne lave en 'glaive/Astralis' og opfinde en ny igl. Måske Valde? Eller Cajun?
    I forhold til hvem er MSL et problem? I forhold til andre in-game leaders? Jeg gad godt se nogle stats til sammenligning.

    Som in-game leader og support vil jeg mene, at MSL klarede det udmærket. Han sikrede tilmed et par runder i begge maps mod VP. Man kan altid tale om hvorvidt de rigtige strategier altid bliver truffet, men erfarne in-game leaders hænger ikke på træerne, som cleansation netop fremhæver.

    Tværtimod ser jeg nærmere Cajunb som en større udfordring. Han leverede ikke på et imponerende niveau til PGL Major i forhold til andre AWPers i turneringen. Hér mener jeg at det er centralt at forstærke sig, hvis man nogensinde skal gøre sig forhåbninger om bedre placeringer. AWPen har en enorm vigtig strategisk funktion både som T og CT. Fungerer denne rolle på holdet ikke, er der stor sandsynlighed for, at resten af holdet bliver påvirket i sådan en grad af manglende support, at man nemt taber.
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #160
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Msl har haft en forfærdelig turnering. Han er syvende dårligste spiller af alle med en ranking på 0,75. Andre IGL'ere som Zeus, Gla1ve, Steel, Gob B, Chris J, Shox. Det er kun Karrigan og Blade der havde en dårligere turnering end Msl. Jeg er med på at hele holdet ikke kan skiftes, og at de har lange gode kontrakter. Jeg synes bare at AWP og MSL er ret konsekvente problemer hvor North får langt færre frags end andre hold.
    https://www.hltv.org/stats/players?event=2720

  15. #161
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Msl har haft en forfærdelig turnering. Han er syvende dårligste spiller af alle med en ranking på 0,75. Andre IGL'ere som Zeus, Gla1ve, Steel, Gob B, Chris J, Shox. Det er kun Karrigan og Blade der havde en dårligere turnering end Msl. Jeg er med på at hele holdet ikke kan skiftes, og at de har lange gode kontrakter. Jeg synes bare at AWP og MSL er ret konsekvente problemer hvor North får langt færre frags end andre hold.
    https://www.hltv.org/stats/players?event=2720
    Rating er én ting. Spørgsmålet er vel egentlig, om han fuldførte sin rolle? Det vil jeg mene. Dog er der naturligvis plads til forbedringer. Uanset er det dog svært at finde en meget bedre TL i Danmark og omegn, som lader til at være markedet North fokuserer på.

    Det egentlige problem er vel, at andre, såsom Cajunb (og Aizy tidligere), ikke eksekverer tilstrækkeligt til at nå en top-3 placering.
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  16. #162
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: North

    Nu tager jeg det altså lige ned på et rationelt niveau, hvor alle kan være med.... Hvem er træneren egentlig? For det er jo hans skyld!

  17. #163
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Nu tager jeg det altså lige ned på et rationelt niveau, hvor alle kan være med.... Hvem er træneren egentlig? For det er jo hans skyld!
    Ruggah er deres træner, og Ave er vist også med inde over som analyst nu (han er træner for North Academy). Men trænerne må ikke snakke under selve spillet mere, ihvertfald ikke i langt de fleste af de Lans som der findes. Så kan være svært for ham at gøre det store under selve spillet, imens det nok er nogen nemmere når de spiller online.



    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Msl har haft en forfærdelig turnering. Han er syvende dårligste spiller af alle med en ranking på 0,75. Andre IGL'ere som Zeus, Gla1ve, Steel, Gob B, Chris J, Shox. Det er kun Karrigan og Blade der havde en dårligere turnering end Msl. Jeg er med på at hele holdet ikke kan skiftes, og at de har lange gode kontrakter. Jeg synes bare at AWP og MSL er ret konsekvente problemer hvor North får langt færre frags end andre hold.
    https://www.hltv.org/stats/players?event=2720
    Shox er muligvis G2's in game leader, men han er en elendig IGL. Fantastisk spiller, men som vi også så til denne major, så har han ikke leder egenskaberne. Når G2 vinder så er det mest på deres firepower, ligesom Fnatic i gamle dage. Dette kan godt fungere, men giver generelt meget svingende resultater, og virker ikke ligeså godt mere, som det plejede.

    Det er dog rigtig at MSL er en utrolig dårlig fragger, men igen som sagt, der er ikke de store alternativer andet end Karrigan hvis det er muligt (og se hvordan det gik ham og Faze til denne major...). Jeg synes man skal gå tilbage og se deres sidste kamp mod Heroic i Køln for er par uger siden, for at se hvad MSL kan og giver til holdet, som ikke afspejler sig i stats. Se på den måde Heroic gang på gang roterer til den forkerte side, og hvordan MSL helt sindsyg mange runder, har læst dem fantastisk.
    Sidst redigeret af cleansation : 23.07.17 kl. 16:10
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  18. #164
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Der sker tilsyneladende noget. Magisk ryger ifølge rygterne. Sidst der var rygter ude omkring -aizy/+valde var North ude og afkræfte. Denne gang er de stille så der er sikkert noget om det. Magisk har også været nede i en bølgedal siden forrige major og var næstdårligste North mand ved majoren, men der må næsten ligge noget mere bag. Enten er har han fået et bedre tilbud, han raget uklar med nogen eller han har haft svært ved at passe ind i de nye strategier? Han er ikke den mest oplagte at udskifte, men spændende er det. Jeg håber virkelig på at Mertz bliver forfremmet fra akademi holdet og Cajun bliver support fra nu af.
    https://www.hltv.org/news/21135/nort...-magisk-report
    http://www.dust2.dk/Nyheder/3127-med...-bnken-i-north

  19. #165
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Fissan nostradamus.


    Kan næsten ikke se andet for mig, end at han må være toxic (hvilket det bestemt ser ud til, til tider....), og det er grunden. Selv med Magisks svingende præstationer, så er Aizy jo klart det bedste bud til bænking, vil jeg mene. Hvis Magisk ender med at forlade holdet, så tror jeg North kommer til at fortryde det om et år eller to.
    Sidst redigeret af cleansation : 24.07.17 kl. 17:03
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

Side 11 af 58 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •