Side 22 af 58 FørsteFørste ... 121920212223242532 ... SidsteSidste
Viser resultater 316 til 330 af 867

Emner: North

  1. #316
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Man kan ikke lade være med at tænke Gade bliver kørt i stilling som afløser fra aizy - de 6 mdr i US skal nok være med til at modne ham.
    Uden tvivl er aizy det svage led her - alle de andre skal nok komme til at performe.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #317
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Det var da en fin start for Mertz. Ratingwise var han Norths 3. bedste spiller lige efter Kjærbye. Han havde et snit på 1,06. Til sammenligning havde Jugi 1,07 og Kjærby 1,09. Det er da ganske udemærket af et første lan og fine tal taget i betragtning af at man kun vinder 1 af 3 kampe. Cajun ville have haft 0,6-0,8 i rating hvis han havde awp'et.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #318
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Når man kigger IGL, så falder MSL (i gennemsnit) ikke meget ud i forhold til de andre dansk IGL. Men det er tydeligt at North spiller meget bedre, når MSL spiller godt - hvilket sandsynligvis nok hænger sammen med, at han tit er først på et site.

    MSL
    gla1ve
    karrigan

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #319
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: North

    Man kan anskue præstationer på forskellige måder.

    Der er i amerikansk sport (NFL, NBA, NHL m.fl.) altid en masse stats at analysere præstationer på. Der er dog også blandt mange enighed om, at statistisk stærke præstationer ikke altid kan oversættes direkte til en overordnet succes. Eksempelvis Kevin Love i NBA har altid haft et imponerende stat-sheet (stat-stuffer) uden at han rent faktisk imponerer spillemæssigt i det omfang, som hans stats ellers indikerer. Med andre ord er der også "intangibles", som spiller ind.

    Mertz' stats ser der fine ud, men i nogle situationer var hans valg ikke optimale og det er her "intangibles" kommer ind. Træffer han det rigtige valg? Jeg vil så sige, at jeg på ingen måde er af den opfattelse, at han ikke kan komme til at træffe de rigtige valg. Meget handler også om, at resten af holdet skal være i balance, så han ikke bliver helt solgt på eksempelvis cbble B, når T kommer stormende ud...

  8. #320
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Mertz bliver fanget et par gange, hvor han tror han enten har backup eller kan nå tilbage (især mod SK, som kan være så satans hurtige). Men jeg tillader mig stadig at glæde mig over potentialet. Den måde han AWPer på er så dejlig forfriskende i forhold til Cajunb. Man så især på bananen et par gange, hvordan han smadrer folk helt close up. Giv ham et par uger eller en måned, og så har han lært hvordan han skal positionere sig i forhold til dem han spiller site med, så der ikke opstår for mange dårlige situationer hvor han bliver fanget. Han virker rimelig upåvirket af at spille mod de helt store hold pludseligt, og han er bestemt ikke bange for at tage den første duel. Tror hans skill ceiling er kæmpe højt.

    Aizy derimod har været på holdet i over et år, fået flyttet spillere rundt på holdet så det passede ham bedre, og det fungerer bare stadig slet ikke. Der er heller ikke nogen plays som gemmer sig bare de stats. Han har et par clutches her og der, men overall er han virkelig elendig og sælger ofte dem han spiller site med fuldstændigt. På T siden er hans lurking meget ineffektivt. Han får ikke stoppet mange rotates, han virker ikke til at få specielt meget information... Han virker bare til at botte lidt rundt.

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Når man kigger IGL, så falder MSL (i gennemsnit) ikke meget ud i forhold til de andre dansk IGL. Men det er tydeligt at North spiller meget bedre, når MSL spiller godt - hvilket sandsynligvis nok hænger sammen med, at han tit er først på et site.

    MSL
    gla1ve
    karrigan

    Ja MSL gør det faktisk ganske fint nu om dage, med sin fragging. Men desværre kommer det også ofte på bekostning af andre på holdet, på en måde man slet ikke ser hos karrigan eller glaive. Når MSL og den han spiller site med skal tage et peek, er det næsten altid MSL som bliver sat op med flash osv. Desuden beholder han sin riffel helt åndsvagt tit, i forhold til Glaive og Karrigan som altid dropper til dem på holdet, med bedre aim.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #321
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North



    Giver lidt indsigt i de problemer de har haft som hold. Overrasker mig ikke så meget, at Konfig havde motivations problemer og ville væk. Det er resultatet af et helt års ekstremt dårlige beslutningerr.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #322
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Er jeg den eneste der syntes, at North mangler en decideret star player. Jeg syntes oftest det er noget der kendetegner de bedste hold. De har alle den ene spiller som er i stand til, at udføre mindre mirakler osv. Det syntes jeg man mangler lidt i North. Man er meget afhængig af en team effort, hvilket i sig selv er fint nok, men det gør måske også nogen gange, at man taber de der tætte kampe hvori en star player måske kunne have afgjort det til vores fordel. Nu har jeg lige set kampen mod Na'vi. Og her har de altså en simpel, som jo bare er en enmandshær for dem, og det samme gør sig gældende i mange af de andre absolutte tophold. Astralis har f.eks. en Device, Cloud 9 har en Skadoodle osv. De har bare de der afgørende spillere. Dem syntes jeg bare ikke man har i North.

  13. #323
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: North

    Er jeg den eneste der syntes, at North mangler en decideret star player.
    Jeg er ikke enig, Req. Selvfølgelig er det lækkert at have en top-5 spiller (hvilket Skadoodle eksempelvis ikke er), men Norths problem er nærmere, at man i Aizy har en spiller, der alt for sjældent møder op. Eksempelvis synes jeg C9 gjorde det godt som hold i finalen mod Faze. Det er imo værre at have et weak-link end det er vigtigt at have en regulær star-player (hvor Kjærbye pt. er det nærmeste vi kommer). Jeg tror, at North vil komme langt med en solid erstatning for Aizy.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #324
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Ja jeg undrer mig godt nok også lidt over den Skadoodle kommentar... Han var rigtig god til majoren, men det var mere en abnormitet end noget andet. Han er en ganske stabil AWPer, men ikke meget mere end det. Kjærbye var før i tiden den klare star player under MSL, og Valde var det uden tvivl også i Heroic. Men Konfig havde noget mere star power over sig vil jeg mene.

    Citat Oprindeligt indsendt af Fagerlund Se meddelelser
    Det er imo værre at have et weak-link end det er vigtigt at have en regulær star-player (hvor Kjærbye pt. er det nærmeste vi kommer). Jeg tror, at North vil komme langt med en solid erstatning for Aizy.

    Helt enig. Jeg tror de prøver at trække den for at beholde deres major spot, og så håbe på enten det mirakel det vil være, at Aizy begynder at gøre det bedre, eller at der til den tid efter majoren, ikke er opsået nye problemer i form af spillere som er utilfredse med endnu et halvt års underpræstationer.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  16. #325
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    IEM Katowice begynder imorgen. Vi møder NIP i vores første kamp, som godt nok heller ikke har været godt kørende på det sidste. Hvilke forventninger har folk til North under denne turnering, og hvad ville en respektabel placering være? Personligt syntes jeg en mellemplacering 7-8 stykker ville være fint.

  17. #326
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    IEM Katowice begynder imorgen. Vi møder NIP i vores første kamp, som godt nok heller ikke har været godt kørende på det sidste. Hvilke forventninger har folk til North under denne turnering, og hvad ville en respektabel placering være? Personligt syntes jeg en mellemplacering 7-8 stykker ville være fint.
    Ved ikke, et eller andet sted kommer det reelt an på hvordan de har fået trænet.
    Men vi kan da håbe de har fået spillet Mertz og kjaerbye ind på holdet, samt Aizy stepper lidt op oven på sidste tourney hvor han var absurd ringe.

  18. #327
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Det plejer at være efter et par uger til en måned sammen, at et nyt MSL hold peaker, så regner med de gør en ganske god figur. Med det resultat at North tweeter nogen snarky tweets ud om dem der har tvivlet på deres beslutninger osv, så bare for at falde helt ned igen om et par måneder til pinligt niveau. Og så kører cirkusset ellers igen, når MSL skal finde endnu en at kicke som ikke er Aizy efter et kæmpe flop til majoren.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #328
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Selvom North's nye lineup kommer på en prøve, så er der ingen tvivl om at der er muligheder for at komme videre til kvartfinalerne.
    Det vil - alt andet lige - være være NiP, Heroic, Fnatic man skal kæmpe med om en plads i kvartfinalen. Det ligger lidt i kortene at Faze og G2 kommer til at kæmpe om den direkte plads i semifinalen.

    Man skal godt igennem dagens BO1 mod NiP, hvorefter resten er BO3.

  21. #329
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: North

    sådan 1 sejr i huset..
    NIP blev kørt over i flere runder.. Når det kører for North er MSL's aggressive CV fed at se på.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  23. #330
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    sådan 1 sejr i huset..
    NIP blev kørt over i flere runder.. Når det kører for North er MSL's aggressive CV fed at se på.
    Ja det var en god kamp af gutterne. Bliver dog lidt mere spændende imorgen når Faze venter i en bo3.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •