Side 40 af 58 FørsteFørste ... 303738394041424350 ... SidsteSidste
Viser resultater 586 til 600 af 867

Emner: North

  1. #586
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Tror faktisk ikke de blev undervurderet - evnerne var bare ikke til mere idag. Generelt dårlige calls som T, hvor man slet ikke fik sat sig på 'yard'. Man gik ofte hurtigt mod lower via 'secret' eller ind gennem 'lobby'.
    Der var slet ingen ro til at få sat spillet. Og jeg gider slet ikke kommentere på det tabte force-buy som CT.

  2. #587
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Lidt chokerende at høre Pimp snakke om den håbløse North attitude til Majoren. Sidste gang gav man Konfig skylden, og vil blive spændende at se hvem der skal have lorten denne gang. Pimp siger i studiet at MSL fortalte ham at til først map følte man stadig man havde en hånd på Dreamhack Stockholm trofæet, og dag nummer to havde man måske stadig en enkelt hånd på det. Hvis det ikke er at gå AGF i den, så ved jeg ikke hvad det er. Man vinder lidt her og der, og pludselig tror man at man er Real Madrid.

    Og så til kampen i sig selv. Puha, man vandt den til sidst, men det var jo håbløst i store perioder. Heldigvis viste et par Rogue spillere at de også ville tage del i den clown fiesta North havde gang i.

    Igen viser man alle de børne fejl man havde håbet de havde lært af. Håbløse overpeeks af især Kjærbye på CT og især når det handler om ecos fra modstanderen (den hvor Kjærbye bliver flashet ind i bananen, mod eco, og er lige ved at tabe runden fordi man giver dem b... Det er så dumt og ender med at koste dem så meget på økonomien). MSL som overvurderer hans egne evner til ekstrem grad (hvad fanden laver han i den runde hvor han bliver ved med at gå ind i en molly, og så stadig beslutter sig for at han ingen rotates behøver med 34hp alene på b, i en 5v5 situation... Når ja, og så vælger han at sidde oven på muren hvor man så nemt kan blive fanget), det blev ikke meget bedre i OT når det kommer til hjerneblødninger, her havde vi allerede i den første runde Aizy som da lige synes Cadian skulle knifes i apps.

    Cadian havde også tydeligvis læst på lektien. Men det tager nok ikke mange demo's af North at finde ud af, at man kan vinde størstedelen af Norths T pistols, ved bare at rushe ned igennem midt for så at fange dem alle i bananen, det har man efterhånden set så mange gange mod North, at man kun kan grine af det. Det virkede også i OT igen hvor en Rogue spiller gjorde det, i en runde hvor North ville gå til B. Der skal man bare have en til at holde bagud... At alle står der i bananen med smokes i hånden er en ren foræring.

    Det positive er vel at North stadig kommunikerede roligt og godt (som der også endte med at vinde dem mappet), men for satan hvor er det her bare slet ikke godt nok, hvis man vil man vil være en seriøs modstander til majoren. Hvor er spillet fra Dreamhack Stockholm blevet af?
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #588
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Man er 3 runder inde. Vega har forcet med pistoler og en riffel. MSL beslutter sig, efter Kjærbye helt håbløst er død i bananen, for at pushe sig igennem en smoke (og endda at gå igennem den, med AK'en stikkende ud...) og give dem endnu en AK. Det er så håbløst, ren Silver. Forstår virkelig ikke hvad der sker på det her hold nogen gange, og slet ikke af en IGL som om nogen ikke burde lave noget så dumt.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  6. #589
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Fnis... Verdens nr. 4??? Verdens bedste hold på Inferno??? Jeg troede, at man havde ramt bunden ved sidste Major, men her tog jeg godt nok fejl. Spændende hvad undskyldningerne bliver denne gang.

  7. #590
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: North

    Taberhold.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  9. #591
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Eller verdens bedste hold lige nu som det også blev kaldt herinde. Det var godt nok kort tid det holdte... Elendigheden selv til Majoren og så indrømmer man endda at man stadig fejrede Dreamhack Stockholm lidt til de to første kampe. Skandaløs indsats og holdning til en Major. Men gad vide hvem skal have skylden denne gang.


    Men suck it haters!!!!!!! MSL ER GENIAL og holdet er fantastisk. Godt at man også kunne performe her til en major, hvor ens coach ikke må snakke så MSL kunne fokusere på at være en ok fragger. Slug de kameler!!!
    Sidst redigeret af cleansation : 09.09.18 kl. 19:36
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  10. #592
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: North

    Efter man vel og mærke vandt i Stockholm kom MSL med følgende tåkrummende udtalelse:

    "I actually think we made a huge mistake at 4-4 or something where we only took one eco instead of two, in which case we could get me on the AWP and get good utility, so I should have taken more responsibility there. I felt like we should take two ecos, but one guy said that we should buy and I listened, so it was just a mistake by me."

    Så jep, der skal i den grad nok blive peget fingre fra ufejlbarlige MSL. Gad vide hvem han nu vil give sparket?
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  11. #593
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    De har haft én turnering helt oppe og én helt nede - man bliver nødt til at være lidt mere langsigtet, end at kicke en spiller hver gang en turnering ikke går ens vej. Den næste tid skal være med til at definere, om det var DH Master eller Faceit Major som var 'off'.
    Der bliver begået sindsygt mange fejl under Challenger Stage, som ikke må ske på det her niveau - det mest betændte må dog være, at man kommer så dårligt ud til samtlige kampe (undtagen mod VP), på trods af man vinder ret mange pistolrunder. Man er nødt til at kæmpe sig tilbage hver eneste gang, hvilket naturligt nok, ikke holder i længden.

    Synes bestemt der stadig er potentiale i dette hold, og positivt at MSL ofte lægger AWPen fra sig på T siden, for at spille med 5 rifler i stedet. Han er bestemt ikke en verdensklasse spiller med AWPen, og der var desværre slet ingen af dem som var det med rifler i denne turnering.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #594
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: North

    North kan ikke finde ud af at være favoritter, men underdogs. Ansæt en mental coach. Det er da for sygt.

  14. #595
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: North

    Uhh sker der endelig noget fornuftigt.
    https://esportsmagasinet.dk/medie-ca...tedet-for-msl/

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  16. #596
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Uhh sker der endelig noget fornuftigt.
    https://esportsmagasinet.dk/medie-ca...tedet-for-msl/
    Det var på tide. MSL har gjort det flot, men jeg syntes det har været tydeligt over en længere periode, at der trænger til noget fornyelse på IGL posten. Dreamhack sejren var flot ikke mindst for MSL, men præstationen ved Majoren var direkte pinlig, og overskygger lidt præstationen ved Dreamhack. Jeg var også imponeret af Cadian ved Majoren. Jeg syntes han spillede virkelig godt mod både North og Astralis. Jeg tror godt, at han kan blive en spændende IGL, og samtidigt er han også main AWP'er.

    Et andet rygte siger også, at niko skal erstattes af Gade fra Optic. Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det.

    https://www.dbltap.com/posts/6177815...partners/40714

  17. #597
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Jeg håber virkelig Cadian kan gøre det godt i North. Yderst sympatisk gut som altid er blevet behandlet lidt ufortjent. Kæmpet utrolig hårdt for det.

    Håber også det betyder at man stadig har ambitionen om at gå international, som han jo har vist han godt kan håndtere. Jeg kan dog være noget mere i tvivl om gade. Mener Niko har udført hans rolle rigtig godt på north's hold på utrolig kort tid. Om gade kan det samme ved jeg ikke, men det kan godt være ren ignorance fra min side.
    Sidst redigeret af cleansation : 24.09.18 kl. 01:23
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  18. #598
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Astralis er klart svækket med magisk. De har nogenlunde status quo med firepower, men magisk er langt mere uintelligent og egoistisk i sin spillestil end Kjærbye, så jeg ser North som den helt store vinder af danish shuffle.

    Lad lige den stå i et øjeblik igen.


    Sindsygt hvad de har formået det sidste års tid. Klart det bedste hold i verden og Magisk er så fucking god.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #599
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Lad lige den stå i et øjeblik igen.


    Sindsygt hvad de har formået det sidste års tid. Klart det bedste hold i verden og Magisk er så fucking god.
    Spot on!

  21. #600
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: North

    Det lader til, at der kommer en større rokade på de danske tophold.

    Optic skulle være opsatte på at hente niko, mens gade så sendes tilbage til North.

    Jeg ved ikke helt, hvordan jeg har det med et North lineup, der meget vel kan komme til at se ud som følger:

    - CadiaN
    - valde
    - Kjaerbye
    - aizy
    - gade

    Som tidligere skrevet, så er jeg tilhænger af, at MSL udskiftes med CadiaN (hvis ikke vi kan få fat i Karrigan). Men gade har for mig ikke overbevist i de Optic kampe jeg har set. Hvad tænker I? Ville det måske være bedre at beholde niko til at være den udprægede support-spiller? Eller kan gade godt udfylde den rolle?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •