Super at se folk begynder at komme lidt ind i det :)

Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
Jeg har også fulgt lidt med og set mit første esport nogensinde. Jeg er overrasket over hvor velproduceret og spændende det er. Jeg tog mig selv i at sidde og bande over MSL, som var han CS svar på Pavlovic og jeg tog også mig selv i at fryde med over Astralis nederlag i første runde. De burde skifte de rød/sorte farver ud med blågule. Jeg kan se fascinationen, men jeg skulle lige vende mig til de ekstremt tåbelige kommentarer i chatten og de tåbelige gamernavne, der ikke nødvendigvis passer til nørden. Altså Zeus burde vel nærmere hedde 'p1zzaglad ruski'
Esports har haft rimelig velproduceret turneringer i noget tid efterhånden, men der kan være "problemer" med at nogle forsøger at gøre noget for seriøst eller lign. Det er en svær balance at have mellem meget seriøse og humor.

Chatten er ikke noget man skal lægge så meget i. Når man har ~400.000, der kan gøre hvad fanden der passer dem i en live chat, er det dømt til at blive noget meget tilfældigt hvad der end er. Hvis man aktivt følger med i hvordan chatten er, så er der visse ting der er lidt "sjove" at følge med i. Fx hvis nogle laver noget rigtigt godt, skriver folk ofte VAC, som er et anti cheat system, som banner cheatere, som en joke.

Men i bund og grund så skal den lukkes for, prøv selv at forestille dig hvis Champions League finalen kunne alle skrive deres tanker til kampen live. Det ville aldrig ende godt.