Side 47 af 58 FørsteFørste ... 374445464748495057 ... SidsteSidste
Viser resultater 691 til 705 af 867

Emner: North

  1. #691
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Woops det var lidt af en hjerneblødning fra min side. Ja selvfølgelig Xantares og ikke Woxic som slet ikke spillede hos space soldiers.

    Bliver sjovt at se BIG ja. Man kan håbe at de med noget success viser vejen frem for et hold som North, til at turde at tage et par internationale navne med. Både Cadian og Karrigan (hvis det bliver relevant) har jo erfaring med at IGL på Engelsk (og Karrigan endda på tysk også). Men det er jo selvfølgelig også et gamble i forhold til visaer osv, hvis North skulle begynde at lege med spillere som woxic, xantares (nok ikke mere med hans BIG kontrakt) og issa, som jeg umiddelbart ser som navne som kunne være meget interessante. Men mon ikke at lige netop at være en del af FC København her kunne hjælpe en del, da man tit ser de mindre organisationer have meget svært med visa regler.

    Men det er ren spekulation fra min side, og nok mere ønsketænkning nu hvor man snart er ved at have været hele den danske pro scene igennem og kicked dem igen.
    Sidst redigeret af cleansation : 10.01.19 kl. 10:10
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  2. #692
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Ser det som en prioritet for North at have et dansk line-up - de forsøgte sig med Mixwell i efteråret, som jo faktisk fungerede ganske fint. Og cadiaN kan sagtens call'e på engelsk.
    Men tror ikke det ligger i kortene, at man ikke skal have et dansk line-up.

  3. #693
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    North spiller her kvart over mod windigo til EU minoren. en kamp de virkelig burde vinde, men det har man jo sagt så ofte om dem.

    Blamef er derudover på vej til heroic på trial, hvor han erstatter Moddi. Havde gerne set blamef i North, men nu får han da chancen for at imponere i Heroic, og så må vi se om North kan nappe ham fra dem. Men jeg tror han har potentiale til meget mere end heroic.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  4. #694
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Ja... North forsætter stimen med at blive et dårligere og dårligere hold jo længere holder eksistere. Gider næsten ikke engang gentage de mange indlæg før, det er bare de samme pinligheder som altid. Tænk engang hvad dette hold kunne have været uden elendig ledelse


    Nå... Tid til at kicke valde
    Sidst redigeret af cleansation : 16.01.19 kl. 18:39
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  5. #695
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Ja... North forsætter stimen med at blive et dårligere og dårligere hold jo længere holder eksistere. Gider næsten ikke engang gentage de mange indlæg før, det er bare de samme pinligheder som altid. Tænk engang hvad dette hold kunne have været uden elendig ledelse


    Nå... Tid til at kicke valde
    Fuldstændig elendig indsats, de snakker om ,at de har knoklet siden ESL pro league finals fadæsen, men det kunne man sku ikke se. Man tager alt for store chancer, ingen teamplay, og holdet virker generelt blottet for taktiske egenskaber. Bliver spændende, at se hvem der bliver syndebukken denne gang når man ryger ud.

  6. #696
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: North

    Jeg har ikke den helt store forstand på hvordan de leverer på CS:GO banerne, men de leverer fin banter til de blå/gule :-)

    https://twitter.com/TheNorthIsHere/s...54479125147648
    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #697
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Jeg kan vældig godt lide cadian som person, men der ser sku ikke ud til han har styr på holdet. Alt for mange gange var holder sat håbløst op, hvor de ikke kunne trade hinanden.

    Jeg ved heller ikke hvad man vælger denne gang, men det bliver spændende. Jeg tror de vælger at tage karrigan ind, den ligger jo lidt til højre benet. Men hvad man gør derudover er et godt spørgsmål. Man har leget med tanken om international line up før... Ville man prøve igen? Det gik godt med mixwell, selvom er par stykker synes der var svært at calle på engelsk. Jeg tror ikke helt på det, men det håber jeg. Man har nok brændt for mange broer på den danske cs scene som det er lige nu.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  9. #698
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    24

    Re: North

    Ny dag, nye kamp(e). Der er efterhånden intet, som kan vurderes som walkovers, men starten på mirage har set overbevisende ud - særligt Valde har set solid ud. Jeg har en god tro på, at de vender det ovenpå igår.

  10. #699
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Jeg troede det ikke kunne være mere håbløst efter Aizy, i en helt hjernedød situation havde pushet igennem pop, hvor Ence lige havde set 3 North spillere på B (og selvfølgelig var på vej til at rotere tilbage), eller et par runder efter hvor han formår at dræbe sig selv ved at hoppe ned i poppen.

    Men om han så ikke i først runde af OT, ikke køber et kit, og vælger som den eneste spiller uden kit (3 andre i live på Norths hold med kit), at sticke en defuse i en 4v1. Manden formår gang på gang at lave de mest håbløse idiotiske plays, men denne gang har han overgået sig selv.

    Han smider ene mand fuldstændig Train mappet for North mod Ence. Hvordan kan den mand bare blive ved med at overleve på det her hold?
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  11. #700
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: North

    Man er jo desværre vant til at de sutter røv..

    Kan seriøst ikke se hvad der skal ske med dette hold ?

  12. #701
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: North

    Lad nu være med den der konstante fokus på Aizy, det bliver sgu lidt for unuanceret.

    Offensiven fra Pop så mærkelig ud og ville være interessant at høre coms, for at vide om han blev bedt om det eller selv valgte det. Han hopper jo ikke bare ned i pop, han sidder ovenpå Kjaerbye da de pludselig skydes bagfra af en listig flanke, som efterlader Aizy så low at faldet da Kjaerbye forsvinder under ham, koster det ham livet. Defuse episode er midt i stort kaos, pakket godt ind i røg, hvor ingen rigtig formår at finde bomben eller sidste modstander, så da det endelig lykkes at finde begge på samme tid, forhindres dem med kit i at overtage bomben med det samme, da de første må dræbe den modstander som står og skyder på dem.

    Generelt var der meget positivt at tage med fra Train, ligesom der var en del negativt at tage med og som kan hjælpe til at fintune.

    Inferno fungerede generelt slet ikke, da man igen igen levere en alt for dårlig T side. Det er ret bekymrende at North er blevet så svage til at spille T siderne, nu hvor den ellers altid elendige North CT side på alle maps, endelig er blevet mere balanceret. De skal virkelig til at have styr på deres T side og især væk fra de der strats hvor de går efter at plante i sidste sekund, det fungere bare ikke for dem og virker mest af alt unødvendigt.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  13. #702
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Det er lidt mere oplagt at være efter Gade og Cadian. Det er de to der har været klart mest ustabile gennem minoren. Det er lidt sølle at være efter aizy pga et par dårlige beslutninger når både cadian og gade var helt væk på inferno i alle maps. Aizy har statsmæssigt med afstand været næstbedste North spiller i minoren. Og så er det altså heller ikke være. North kan stadig blive nr 2 i en voldsomt vanskelig minor. Som jeg ser det er minoren klart vanskeligere end næste runde hvor cis, de asiatiske hold, g2, c9, tyloo og nip venter.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #703
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Forskellen er at Gade stadig er meget grøn på det her niveau, og at vi med ham får lige præcist hvad man kunne forvente. Jeg havde ihvertfald ikke forventet meget mere, desværre. Jeg tror aldrig han bliver helt god nok og jeg tror North hurtigt får ham bænket. Det har ikke været en større investering som Aizy, så det tør man nok godt at gøre hurtigt, ligesom Mertz. og så har vi jo Cadian IGL'er. Cadian har endda været meget tæt på Aizy stats mæssigt, og var ganske god på T sider især til at få openings. Men han har bestemt også hvad der ligner mindre hjerneblødninger til tider, meget som MSL.

    Aizy har alt det erfaring man kan håbe på, blev købt fra Faze, og laver gang på gang de mange håbløse fejl, som skaber kaos igennem hele holdet. Han koster 100% Det train map. Men lad os bare undskylde ham igen igen igen, og beholde ham for evigt. Der er ingen gode undskyldninger med den defuse han fucker up, han burde være klar over han ikke har tid så snart han begynder at defuse.

    Generelt kan man dog også pege fingre på Kjærbye, som virker til altid at ville tabe imod eco's osv, og i det hele taget finder sig selv i håbløse situationer. Hvor mange gange den mand løber direkte ind i en stack alene når man ved modstander holdet højest har et par pistoler er sindsygt.

    Især første dagen på Overpass var noget af det dummeste jeg længe har set, med Kjærbye som aldrig var tæt på at blive traded eller have noget bait setup, alt imens Windigo altid vidste han var rundt om eller inde i toilets. At han ville have en stjernerolle på Astralis holdet, og at det var grunden til at han kom til North i stedet, siger alt om hvor lidt indsigt han har i sit eget spil.Han er god når modstanderen lader ham være aggressiv, men det er de færreste som ikke nemt læser.

    Inferno i går kan man kun undre sig over. Hvis det var Cadians call at man skulle force hver eneste runde er det godt nok helt væk.

    Det positive er stadig at Valde formår at være en CS gud, intet mindre. Selv når han får lavet et par dårlige beslutninger, eller taber et par aim duels i træk, formår han at trække sig selv op og mindst spille noget stabilt cs. Den runde man vinder på train med et ace fra hans side, hvor det kun er ham som har en riffel, var så fantastisk at se.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  16. #704
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: North

    Er de verdensmestre i at tabe når modstanderen er på eco ?

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #705
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Helt utroligt det der.... Gade står midt ude i ingenting, Aizy bliver team flashet fuldstændig, resten står og venter i B apps... og så er man pludselig 3v5, selvom der kun var en mand med en p250 på B.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •