Side 48 af 58 FørsteFørste ... 3845464748495051 ... SidsteSidste
Viser resultater 706 til 720 af 867

Emner: North

  1. #706
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North



    Det er vist hvad man kalder for hard carry. Nøj hvor er han god. Ikke at det overrasker mig han er god, men han er blevet endnu bedre end før, og har den seneste tid også formået at clutche en del.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #707
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Efter 10 runder på Nuke, har aizy minus 1 i frags. -1 efter 10 runder på ens eget map pick. Men jeg er jo bare efter ham.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  5. #708
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: North

    Det ene udelukker ikke det andet.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  6. #709
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Nej men det ene forklarer det andet. Det er fordi han er skrald, og med undtagelse af meget få perioder, har været en konstant byrde på North holdet siden han kom til fra Faze.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  7. #710
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    24

    Re: North

    Det bliver sgu nok til et nederlag. Hold op, hvor svinger det her hold alt, alt, alt for meget. Man spiller en solid omgang på Mirage og falder så fuldstændig fra hinanden og tosser rundt på de næste to maps. Jøsses, hvor er det sløjt!

  8. #711
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Haha! Sikke en sløj omgang. Cadian virker slet ikke til, at have kontrol over noget som helst på det her hold, og er i bedste fald en middelmådig AWP spiller. Mertz er i min optik bedre på den AWP. Kjaerbye lever en smule op på Inferno, men udover det, så har han igennem en længere periode været miserable. Aizy, puha... Hvis majoren kikser, eller det bliver til et hurtigt exit, så må han da være første spiller der bliver bænket, alt andet vil sku være for uambitiøst. Gade gør det der skal gøres, og det han er blevet hentet ind for. Og Valde er for god til det her hold, og fortjener bedre.

    Jeg har dog efterhånden svært ved, at se hvad man skal gøre. Man har efterhånden været igennem det meste af danske talenter osv. Så skal man begynde, at kigge på en international lineup, som man afprøvede i sommers. Men der er nu alligevel et eller andet fedt ved, at have et fuldt dansk lineup.

  9. #712
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: North

    For mig er spørgsmålet, hvornår man kan sige stop. Hvornår har Cadian haft tilstrækkelig tid til at komme ind på holdet og gøre det til sit eget? Jeg ved det ikke. Men jeg synes, at vi kører videre i samme stil, som med MSL med helt utroligt svingende præstationer. Da Cadian ikke har været en konstant i hele perioden vil jeg tillade mig at pege på, at Aizy og Kjaerbye har været med hele tiden og begge står for ekstremt svingende præstationer. De er i skræmmende høj grad humørspillere og jeg tror ikke, at der er plads til dem begge på holdet.

    Det som er ret ærgerligt er, at de fleste af de talenter, som var en mulighed for et halvt år siden næppe er det mere. Her tænker jeg på folk som refrezh og BlameF.

    Mit bedste bud på et forbedret lineup er - Cadian + Karrigan, - aizy + ny awp'er. Den nye awp´er kunne være mertz - hvis han kan overtales og der ikke er spændinger imellem ham og eksempelvis valde -, Natosaphix eller Dragonfly.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #713
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Lidt status fra Whimp

    https://www.north.gg/blog/whimps-wrap-up-january-2019

    (en del har problemer med den hjemmeside på mobil, så copy paster nedenunder)
    whimp's wrap-up - January: "I failed in 2018, but I am extremely hopeful for the future"
    Jonas "whimp" Svendsen

    "I will put together a team that consistently can compete with the very best and win big trophies, I will change the perception of what is demanded of a professional Esport-athlete, I will create a sports organization that is recognized by its' truly unique culture, I will design and implement a performance model that fosters the best players but also cultivates the virtues and values of great role models and proper humans."

    These were some of the objectives I set for myself before I decided to say "yes" to North in December 2017.

    My academic endeavours and my professional career as a management consultant had prepared me for a different route in my life, and I had to think long and hard about my eligibility to enter the role as Director of Esports in North. As most people know I had dedicated a huge portion of my life to this game, but this new role would be a completely different beast to tame with new responsibilities and challenges...

    ... and what a beast it was!

    2018 was a year of constant struggle for our fans, team and players.

    We failed at multiple qualifiers and events.
    *
    We made five changes during the year, so only two from the original line-up including the coach are the same as the beginning of January 2018.
    *
    We let down our fans way to often, and even though we managed to clinch the trophy at DreamHack Masters Stockholm, which was an impressive feat, the taste of the event faded fast.

    I failed as Director of Esports based on the objectives I set for myself.

    However, the objectives above only serve as my beacon, so I know the direction of our journey.
    Whimp watching a nail-biting match at Dreamhack Masters Stockholm where he saw his team beat Astralis in the final.

    The beacon is still beaming brightly, and none of us are interested in settling for the conquering of the Island of Mediocre Results.

    Giving up has never been a part of my nature, and despite the struggles, the hard lessons and the challenges ahead, I am extremely hopeful for the future of North.

    In 2018 North was almost a faceless organisation in the times of despair, which was not fair to our fans nor the community. This is something I am aiming to tackle in 2019!

    In the coming months I will write blog posts that give context to our earlier and future decisions. Some posts will give insights into our routines and practices and most of them will probably just be me rambling about my passion for esports. My ambition is that the readers will be able to get a sneak peek into our culture and values, and hopefully they will be able to see the beacon beaming.

    2019 is going to be an exciting year and it starts next week with the Minor Playoffs! Let’s get it!

    Hear the roar! ��
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  12. #714
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: North

    Er der i det mindste et overskud at hente på det her møg, som det kører eller skal vi håbe på eventuelle nye kommende ejere vil lukke møget ned ligesom planen er at andre dele i koncernen skal sælges fra?

  13. #715
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Er der i det mindste et overskud at hente på det her møg, som det kører eller skal vi håbe på eventuelle nye kommende ejere vil lukke møget ned ligesom planen er at andre dele i koncernen skal sælges fra?
    I 2017 var der, jvf årsrapporten, et underskud på 6,3 mio kr. Hvordan det rent faktisk bliver bogført er jeg usikker på, om de betaler leje til Parken af lokaler mm, således der kommer et højere plus osv.

    Sidenhen er der også kommet Fifa deltagere til, som får en højere løn end der er præmiepenge i E-Superligaen. Den kunne de heller ikke vinde, så måske underskuddet i 2018 bliver større.

  14. #716
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: North

    Well, jeg ville da personligt være ret ærgerlig over en lukning af North. Ligesom jeg ville blive ærgerlig over en lukning af FCK selvom det hele sejlede i klubben og vi blev nummer 7 med et budget, der burde sikre os en en førsteplads..

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #717
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Ingen ord tilbage for det her projekt.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #718
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Det skal ske en eller anden form for revolution hvis det her projekt skal lykkedes. Man skal selvfølglig passe på med, at være for hurtig, men det ser godt nok skidt ud i øjeblikket. Det er every man for himself. Der er ingen struktur eller noget som helst. Det så egentlig fornuftigt ud online i efteråret efter Cadian kom til, men deres lan præstationer har ikke været gode, og i øjeblikket er det fuldstædigt håbløst. Hent karrigan ind, og byg holdet op omkring Valde. Og så find 3 virkelig engageret spillere som kan supplere setuppet.

  19. #719
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Nu har man jo desværre ladt Refrezh og BlameF gå billigt (og endda gratis ved Refrezh) til modstander hold, da man i klassisk North stil nægter at fikse ens åbenlyse problemer, indtil efter man crasher ud af en major. Jeg har meget svært ved at se mange danske spillere der skal forbedre det her hold lige nu, som man kan få fingrene i. Karrigan er åbenlys til IGL rollen. Men hvad der skal fikse resten af det her hold er et godt spørgsmål. Ser snart det at gå international som den eneste løsning.

    Det eller at lukke lortet, som man selv har formået at udvikle det ellers lovende Dignitas hold til.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  20. #720
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Luk lortet.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •