Side 50 af 58 FørsteFørste ... 4047484950515253 ... SidsteSidste
Viser resultater 736 til 750 af 867

Emner: North

  1. #736
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Den måde Cadian snakkede om afskeden med Ave på til det her Ice interview, lyder det bestemt som om der er grund til ikke at blindt tro 100% på North. Det er jo den klassiske BIF tilgang (hvor man aldrig fyrede trænerne) som man hele tiden ser i e-sport.

    En sejr over Avangar, med alle de samme børne fejl vi efterhånden har set mange gange. Avangar virkede til de gemte deres t side strats til majoren, meget ligesom Navi bestemt ikke lignede et hold som gad andet end at køre defaults mod Heroic i dag. Det her hold bliver aldrig rigtig godt, og Kjærbye er bare ikke god nok til at være en stjerne spiller på sådan et hold her. Desværre ser Cadian ud til heller ikke at være en god nok AWPer eller IGL. Ingen af delene virker rigtig for ham.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  2. #737
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Hvad blev der sagt i det efterfølgende interview?

  3. #738
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Intervieweren sagde at Ave var blevet 'replaced by mithr' og Cadian forsatte så med at sige at Ave var en legende i cs verdenen, men det bare ikke fungerede. Intet nævnt om at han selv ville væk fra rollen for at få mere tid til familien.

    Desuden nævner Gade det heller ikke i et andet interview, hvor han derimod snakker om hvordan han tror det kommer til at give dem mere frihed, da Ave anti strattede meget og var en god analyst. Han siger at de efter minoren blev enige om at de ikke skulle anti stratte så meget, da de til tider blev alt for passive. Han siger de under ham havde svært ved at finde deres egen spillestil, især tidligt i maps.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  4. #739
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    28 frags fra Aizy på Nuke. Så er kontrakt forlængelsen sikret hehe
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  5. #740
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Vi kommer nok aldrig til at finde ud af hvad sandheden er - men uanset hvad, så er det spændende med nye tanker omkring in-game strats.

    Gårsdagen var lidt op og ned - man blev udspillet på Mirage af Heroic, som havde helt styr på hvornår der skulle pushes. Nuke var solid (især fra aizy) og Train var også ganske overbevisende.
    Spændende hvad dagen idag bringer - forventelig en finale mod Navi, som alt andet lige vil blive en stor test.

  6. #741
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    24

    Re: North

    Jeg har ikke tænkt mig at sige, at nu kører det fanme, for det bliver ikke meget mere North'sk at spille en solid kamp og så falde igennem bagefter, men det så stærkt ud på første map mod Navi. Man ramte sine skud og viste for første gang i lang tid en stærk T-side. Væsentligste var dog, at man var i stand til at lukke kampen - særligt i en runde, hvor man ikke havde meget at rutte med. Måske man kan komme fra horribelt til acceptabelt alligevel.

  7. #742
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Jeg håber bare ikke en eventuel sejr her, vil virke som endnu en sovepude for North. Det er et Navi hold som virkelig ikke har set gode ud hele turneringen, og uden tvivl gemmer strats til majoren. North's problemer er stadig store, og holdet er ekstremt ustabilt.

    Men må sige det er dejligt med ny træner, som også forsøger at skyde lidt energi ind i spillerne. Ave er uden tvivl dygtig til det taktiske, men en stor motivator var han bestemt ikke. Jeg har dog meget lidt kendskab til mithr på taktik fronten.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  8. #743
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    24

    Re: North

    cleansation

    Helt enig. Jeg synes dog, at der i den her turnering også har været opløftende tegn, og jeg sidder mere med et håb om, at det bliver et rygstød og kan banke lidt selvtillid ind i holdet. Det virker også sundt, hvis man er gået væk fra den der anti-stratting stil, hvor man ikke finder ud af en skid det første halvandet minut af hver runde på T-siden og så skal lave kaosmirakler de sidste 30 sekunder.

  9. #744
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Det er helt vildt opløftende at se North på nuke lige nu. Hvad sker der dog? De er pludselig begyndt at spille struktureret og de arbejder sammen. Det er ikke længere bare alle mand for dem selv og så ellers fingre krydset for at valde bærer dem til sejren. Det ligner næsten at det kan blive til noget på sigt hvis de tager det med til de andre maps. For øvrigt også rart med en coach der er medlevende og opmundrende frem for en der står og stener i baggrunden mens han klør sig i skægget.

    Eneste negative ved den her turnering er vel Cadian der igen ser voldsomt underkvalifeseret ud, men resten performer på et jævnt højt niveau.

  10. #745
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    24

    Re: North

    Helt enig Moo. Det virker pludselig som om, at der reelt er aftaler. Timingen er der i flashes. Alle rammer skud. Det så faktisk solidt ud. Bare det ikke er en one hit wonder, men tegn på fremdrift, stabilitet og selvtillid.

  11. #746
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: North

    Super lækkert med en sejr + selvtillid på kontoen.

    Og en Aizy med positiv score i finalen :)

  12. #747
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: North

    Kjaerbye er stadig håbløst forudsigelig, hvilket er problematisk når han skal agere lurker. Derudover dør han for meget.

    Gade mangler stadig gamesense, endda i mere udtalt grad end man kunne have frygtet. Også han før alt alt for meget.

    Man kan håbe at cadiaN bliver bedre, at hans lave calling-niveau skyldtes et større fokus på antistrats end han har været vant til og at det har kastet ham af hans game.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  13. #748
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Fin sejr. Men der er svært at falde helt af stolen over at de vinder den her turnering. Det eneste virkelig gode hold Navi så virkelig skidt ud igennem hele turneringen. Det ligner næsten typisk North at vinde sådan en turnering efter at have fejlet fuldstændig til en langt vigtigere turnering imod dårligere hold.

    Det så til tider bedre ud (især i finale kampen i dag) , men mange af de samme sårbarheder er stadig i holdet. Cadian hverken caller eller fragger særlig godt. Kjærbye er over aggressiv og giver konstant fordele væk, og så laver han utrolig mange børne fejl. Aizy så for en gangs skyld god ud, men jeg har set den slags fra ham for ofte, hvor han så mere eller mindre bagefter slet ikke kan ramme noget igen. Det har vi set med både ruggah, ave, msl og cadian som ledere på holdet, og over snart 2 år. Så har ikke meget grund til at tro det ændrer sig. Gade har fantastisk aim, men ofte meget dårlig placering og beslutninger, lidt hvad man kunne forvente. Valde er bare stadig en gud.

    Jeg er stadig kæmpe pessimist, og er bange for det her gør North igen ignorerer de problemer de har, i stedet for at være lidt forebyggende for en gangs skyld.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  14. #749
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    64

    Re: North

    Jeg sidder og ser Major Challenger kvallen, godt nok ærgeligt at North ikke er med. Trist at se at dansk CS er Astralis og alle andre danskere er helt væk. Måske skulle nogle af dem tænke på at joine nogle internationale hold, i stedet for bare at rykke rundt på de danske hold. Sådan en som Refrezh er jo helt væk at vælge Optic istedet for Cloud9. Måske North også skulle prøve med en international lineup. 2-3 danskere og så et par gode udlændinge.

    Men lad os da håbe at Astralis vinder majoren...

  15. #750
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Med offentliggørelse af Parken's årsrapport for 2018, er det lidt interessant at kigge på det regnskabsmæssige resultatet for North.
    Der er ikke offentliggjort noget separat regnskab for ES North A/S endnu, men resultaterne kan man godt sammenligne.

    I 2016/17 kom ES North ud med på -12.637.526 før skat, hvor Parken "kun" indregner halvdeles i koncernens regnskab via 50% ejerskab. Det er udelukkende bruttofortjenesten som offentliggøres, som lå 3.561.888. Det mest interessante er dog at kigge på personaleomkostningerne, som må formodes at være den største post for dette selskab - 15.071.413 for gennemsnitlig 14 ansatte i perioden. Det giver lige over 1 million per medarbejder, hvor man må antage at nogle ansatte omkring SoMe (og øvrige administration) trækker tallet ned. Til sammenligning havde RFRSH gennemsnitlige personaleomkostninger for 700.000 i samme periode.

    For 2018 har PSE indregnet -4.276.000 for ES North, men det bliver spændende at læse den selvstændige årsrapport. Man har formået at forbedre årets resultat med 2 millioner, mens man har investeret i CS:GO holdet samt udvidet med FIFA. Jeg kan ikke helt gennemskue hvordan indtjeningen hænger sammen i de forskellige grene af ES North, men der noget som tyder på, at der skal vindes rigtig mange turneringer førend ES North bliver rentabel.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •