Side 44 af 58 FørsteFørste ... 344142434445464754 ... SidsteSidste
Viser resultater 646 til 660 af 867

Emner: North

  1. #646
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Interessant er det, at de ser ud til at have praccet Cache. De ville ihvertfald hellere spille det end Inferno mod NRG, hvilket overraskede mig en del. Men efter en meget dårlig start på mappet hvor man var 7-1 nede, så vendte de den til en rigtig god 16-10. Gade så rigtig god ud igen, dog med nogen mærkelige beslutninger en gang imellem. Aizy så dog desværre igen helt håbløs ud til tider. Men dejlig at se holdet udvikle sig lidt også på map pool fronten.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #647
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Interessant er det, at de ser ud til at have praccet Cache. De ville ihvertfald hellere spille det end Inferno mod NRG, hvilket overraskede mig en del. Men efter en meget dårlig start på mappet hvor man var 7-1 nede, så vendte de den til en rigtig god 16-10. Gade så rigtig god ud igen, dog med nogen mærkelige beslutninger en gang imellem. Aizy så dog desværre igen helt håbløs ud til tider. Men dejlig at se holdet udvikle sig lidt også på map pool fronten.
    Den helt store kredit for denne sejr skal dog tilskrives cadiaN - hans 'calls' da de først fik et par runder på CT var gode. De fik presset NRG ved at være aggresive.
    Helt godt så det ud på T hvor NRG aldrig fangede den - gode rotationer når der var pres på, så man hele tiden kom i favorable positioner.

    Kæmpe nederlag til Astralis i nat - nogen som har set den?
    At tabe til Astralis er ingen skam, men ikke at få over 10 runder over 2 maps er skamfuldt.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #648
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Den helt store kredit for denne sejr skal dog tilskrives cadiaN - hans 'calls' da de først fik et par runder på CT var gode. De fik presset NRG ved at være aggresive.
    Helt godt så det ud på T hvor NRG aldrig fangede den - gode rotationer når der var pres på, så man hele tiden kom i favorable positioner.

    Kæmpe nederlag til Astralis i nat - nogen som har set den?
    At tabe til Astralis er ingen skam, men ikke at få over 10 runder over 2 maps er skamfuldt.

    Desværre ikke, håber jeg kan se den på et replay i løbet af dagen.
    Lyder dog som om at Astralis, har haft en af de dage hvor alt lykkedes og de stort set ingen fejl laver.
    Sidst redigeret af Slush : 07.11.18 kl. 09:46

  6. #649
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    24

    Re: North

    Jeg så en del af kampen på Inferno. Det var helt tydeligt, at North blev hurtigt rystet og slet ikke fandt et ben at stå på, hvilket førte til lidt desperate og uigennemtænkte valg. Særligt af Aizy.

    Når det er sagt, så må man også bare sige, at Astralis var fuldstændig absurde. De vandt alle dueller og hev nogle sindssyge enkeltmandspræstationer op i de situationer, hvor North kunne have fået moment - som du siger Slush: Alt lykkedes for dem, og de lavede meget, meget få fejl. Det var frusterende at se, og det har uden tvivl været frustrerende at spille mod.

  7. #650
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Iørn-Uldbjerg Se meddelelser
    Jeg så en del af kampen på Inferno. Det var helt tydeligt, at North blev hurtigt rystet og slet ikke fandt et ben at stå på, hvilket førte til lidt desperate og uigennemtænkte valg. Særligt af Aizy.

    Når det er sagt, så må man også bare sige, at Astralis var fuldstændig absurde. De vandt alle dueller og hev nogle sindssyge enkeltmandspræstationer op i de situationer, hvor North kunne have fået moment - som du siger Slush: Alt lykkedes for dem, og de lavede meget, meget få fejl. Det var frusterende at se, og det har uden tvivl været frustrerende at spille mod.
    Var lidt samme historie, jeg lige har fået fortalt af en kollega der havde set begge kampe.

  8. #651
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Det er også historien om Astralis - sindsygt godt hold, som ingen kan røre når de rammer deres niveau.

    Nu får North en Bo3 mod LDLC, som man bør være favoritter imod - alt andet end en sejr, vil være skuffende. Derefter venter en Bo3 mod enten MIBR eller NRG om en plads i kvartfinalen - hvem jeg foretrækker er svært at sige, men spændende skal det nok blive.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #652
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    LDLC er vanvittigt godt kørende for tiden. Online vandt de for nyligt over Astralis i et map og fik dem ud i overtid i en anden og i deres første kamp til IEM vandt Faze kun med lidt held. De skulle bruge 30 runder og LDLC havde flere kills end Faze. Jeg synes egenligt at LDLC er det bedst kørende hold pt af de 3 tilbageværende hold i lower bracket. Det er godt nok en ond gruppe i forhold til den anden.

  11. #653
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    LDLC er vanvittigt godt kørende for tiden. Online vandt de for nyligt over Astralis i et map og fik dem ud i overtid i en anden og i deres første kamp til IEM vandt Faze kun med lidt held. De skulle bruge 30 runder og LDLC havde flere kills end Faze. Jeg synes egenligt at LDLC er det bedst kørende hold pt af de 3 tilbageværende hold i lower bracket. Det er godt nok en ond gruppe i forhold til den anden.
    Tilgengæld også et hold som North har haft godt styr på - de har spillet 4 maps i oktober alene, som North alle har vundet overbevisende.
    Uagtent LDLC's gode form, så må det betegnes som en fiasko, hvis man ryger ud til dem.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #654
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Den helt store kredit for denne sejr skal dog tilskrives cadiaN - hans 'calls' da de først fik et par runder på CT var gode. De fik presset NRG ved at være aggresive.
    Helt godt så det ud på T hvor NRG aldrig fangede den - gode rotationer når der var pres på, så man hele tiden kom i favorable positioner.

    Kæmpe nederlag til Astralis i nat - nogen som har set den?
    At tabe til Astralis er ingen skam, men ikke at få over 10 runder over 2 maps er skamfuldt.
    Ganske enig. Især de mid round calls var gode, hvor man gang på gang fik nrg til at over rotere, og så ellers både fakede og dobbelt fakede flere gange hvor nrg var helt væk. Jeg synes ihvertfald det ser positivt ud i forhold til hans IGL rolle, at han viser han kan det samme som msl taktisk. Dog lykkedes absolut intet af det mod Astralis.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #655
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Nogen der så deres kamp mod LDLC?

    Godt nok, har LDLC været godt kørende, men for pokker da.
    Er jo ikke et hold man skal tabe til, virkelig skuffende allerede at være ude af IEM.

  16. #656
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Jeg så kun første map og gik derefter i seng. Regnede med at vågne op til en ganske sikker sejr.... Men av av av. Det ser ikke godt ud. Har stadig ikke set de 2 andre maps, men lige meget hvad skal man ikke tabe en bo3 mod ldlc.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #657
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    North har officielt kvalificeret sig til både ECS finals (som starter om en uges tid) og ESL i Odense (Tidlig December). De sidste online ESL kampe bliver spillet i aften, hvor North møder Windigo som nemt kunne blive en 2-0 til North. De har spillet ganske fint online må man sige, så nu må de meget gerne vise de også kan til lan.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  19. #658
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Jeg triple poster lige, traditionen tro. ;)

    Nogen som så NRG kampen i nat? Jeg endte med at se det hele til den bitre ende, og hold da op en kamp. Den er værd at gå tilbage til.

    North startede både Cache og Nuke med at være helt væk, hvor de kun var Valde som rigtig leverede. Troede de tiltede og de virkede også til tider som om de kommunikerede meget lidt. Kjærbye som stjerne spiller fungerer ikke altid særlig godt, han svinger bare alt for meget. Den måde han lader folk wrappe rundt om sig på hele tiden, uden at opdage det udenfor på Nuke var ikke godt. Både Cadian og jeg tror Aizy blev ihvertfald skudt i ryggen flere gange, hvor de helt klart regnede med deres ryg var holdt af ham. Så deres CT sider var virkelig ikke gode, men man formåede i begge tilfælde trods alt at få lidt runder til sidst. Tror det var 11-4 på Nuke, som man endte med at vende.... Hvilket ikke ligefrem er særlig normalt på Nuke at gøre.

    Valdes 1v5 ace var helt sindsyg, et af de bedste som jeg kan mindes i pro CS. Han overlever endda med 100hp. Det er hvad godt crosshair placement kan gøre, og det er ikke engang fordi NRG spillerne laver kæmpe fejl der. De bliver bare overmatched.

    Men nogen flotte comebacks, og en Inferno man også kunne have vundet. Man var lidt uheldig (især det clutch hvor Cerq skyder Cadian igennem en smoke med USP), men North havde også mere end et par runder som ikke burde have gået deres vej på Nuke, som endte med at gøre det. Så ikke fordi de ligefrem var ufortjent at NRG tog mappet, selvom North også kunne have taget det. Desværre løb man tør for ideer i OT, når det kom til T setups, og det kostede til sidst. Og så var de på CT siden godt nok også lidt væk flere gange, det var læst at de oftest holdte det defensivt i pit, og at Kjærbye stod mod CT spawn på B, og det virkede ikke rigtig til man havde nogen løsninger. Så kan håbe Ave og Cadian får tid til at se på det, før næste kamp.
    Sidst redigeret af cleansation : 24.11.18 kl. 13:29
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  20. #659
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: North

    Linket til Valdes 1v5 ace virker ikke. Kan det blive lagt op igen eller andre der har link? Kan ikke finde det på youtube..

  21. #660
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Fagerlund Se meddelelser
    Linket til Valdes 1v5 ace virker ikke. Kan det blive lagt op igen eller andre der har link? Kan ikke finde det på youtube..
    https://video-us-2.neatclip.com/video/5bf89da233c71.mp4
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •