Side 33 af 58 FørsteFørste ... 233031323334353643 ... SidsteSidste
Viser resultater 481 til 495 af 867

Emner: North

  1. #481
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    593

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Mixwell bliver ikke den femte mand.

    https://www.hltv.org/news/24308/mixw...ar-riders-team
    Gad vide hvem det så bliver. Nærmest alle andre med potentiale er låst af minoren.
    Sixer, jdm og keev er eneste ledige awp'ere så vidt jeg kan se. Ikke nogen upgradering i forhold til mertz. Måske de kører den ind med fem riflere (cromen) eller også skal de ned på knæ for mertz.

  2. #482
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: North

    Sixer og Keev er slet ikke gode nok. JDM er ok, men heller ikke den store upgrade fra Mertz, men det kunne da være en mulighed. Intet vil overraske med North



    Jeg tror dog også mest på at North tager en spiller som Cromen ind, og så sætter MSL på AWPen som i gamle dage, ihvertfald på CT og så kun rifler på T. Han har jo forsøgt sig lidt på det sidste.... Det er ikke en god løsning med MSL på AWP, men det tror jeg mere på.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  3. #483
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Jeg tror det bliver Mertz som kommer tilbage ind - på trods af det beef som er sket over det sidste.
    Kan ikke se der skulle være nogen bedre løsning for begge parter? Men spændende bliver det, med tanke på der er ferie nu og derefter Master i Stockholm.

  4. #484
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Jeg kan se, at North senest skal have deres 5 mand på plads den 5. august. Jeg er stadig rimelig spændt på, at se hvad de gør. Jeg syntes egentlig ikke der er særlig mange åbenlyse valg i forhold til en god awp'er som er ledig på market. jeg smider dog alligevel et bud. En Cerq fra NRG er egentlig stadig en mulighed i forhold til, at han ikke er blevet låst endnu. Jeg har dog kun set enkelte kampe med ham, jeg var dog rimelig imponeret af ham der. Men om han vil være en decideret kæmpe opgradering i forhold til Mertz aner jeg ikke.

  5. #485
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    593

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Jeg kan se, at North senest skal have deres 5 mand på plads den 5. august. Jeg er stadig rimelig spændt på, at se hvad de gør. Jeg syntes egentlig ikke der er særlig mange åbenlyse valg i forhold til en god awp'er som er ledig på market. jeg smider dog alligevel et bud. En Cerq fra NRG er egentlig stadig en mulighed i forhold til, at han ikke er blevet låst endnu. Jeg har dog kun set enkelte kampe med ham, jeg var dog rimelig imponeret af ham der. Men om han vil være en decideret kæmpe opgradering i forhold til Mertz aner jeg ikke.
    Det kom lige frem i dag at spillerne der har været involveret i minor ikke er låst som de plejer. Det gør mulighederne en hel del bedre. Måske Allu hvis han kan lokkes væk fra hans finske projekt? Twist og Nato er også en mulighed, men synes ikke de er gode nok.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #486
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Jeg tror det bliver Mertz som kommer tilbage ind - på trods af det beef som er sket over det sidste.
    Kan ikke se der skulle være nogen bedre løsning for begge parter? Men spændende bliver det, med tanke på der er ferie nu og derefter Master i Stockholm.
    Jeg synes, at hele forløbet omkring bænkningen af mertz var meget mærkværdig. Der var ingen reaktion blandt de resterende spillere, som tydede på, at de ikke var enige i, at mertz skulle bænkes. Der var umiddelbart efter bænkningen en del positiv twitter-aktivitet omkring turen til Valencia og det virkede egentlig lidt koldt ifht. at mertz lige var blevet bænket. Derudover var hver som en af de andre spillere (frit fra hukommelsen) meget begejstrede for mixwell både for så vidt angik hans spil og hans personlighed. Særligt MSL's interview, hvor han sagde at han ville have en der spillede klogt og fraggede meget lod til at være rettet mod mertz.

    Med andre ord, så virker det ikke oplagt at mertz vender tilbage til start-5'eren. Rent spillemæssigt er jeg ikke enig i dette. Vi bør efter min opfattelse have 5 danske spillere og der er der egentlig kun CadiaN og Natosaphix som reelle muligheder til awp'en. Med CadiaN kunne vi få en ny IGL (måske det rigtige valg på sigt), men så er det den sportslige ledelse og ikke MSL, som skal vælge det. Og så skal MSL ud efter majoren.. Nato er den, der kan gå ind som den bedste 1 til 1 erstatning for mertz. Han er i mine øjne mere solid og "klog" i sit spil end mertz, men også mindre flashy og mobil. Og flashy er jo til tider en god ting.. Men er han det, som gør North til et top-5 hold? Langt fra. Men måske det er det, der skal til for at valde og kjaerbye kan skinne, som de stjerner de jo ret beset er?

    Hvad der er af internationale AWP'ere har jeg ikke styr på (jdm blev nævnt tidligere), men jeg vil blive slemt skuffet, hvis vi går ud og henter en middel-god international spiller som jdm eller cromen (nævnt andetsteds i tråden). Hvis det skal være internationalt, så skal det være fra øverste hylde og det kan jeg ikke lige se for mig sker.
    Sidst redigeret af Fagerlund : 26.07.18 kl. 15:55

  8. #487
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    593

    Re: North

    Nu bliver det spændende. Woxic er ude med "personlige problemer" for hellraisers i IEM Shangai. Jeg kan ikke gennemskue om han er låst pga minor som de kvalificerede sig fra, men det ville være en drømmesigning hvis det blev ham på awp'en. Jeg ved ikke hvordan hans engelske er, men han er vel nemt i top 5 over bedste awp'ere i verden. Uden ham er hellraisers ingenting.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #488
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: North

    https://youtu.be/jZhPyAzyjAg?t=4m46s

    Lidt selvindsigt i dårlige beslutninger? Det er jo helt sindsygt at se fra North
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  11. #489
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Nu bliver det spændende. Woxic er ude med "personlige problemer" for hellraisers i IEM Shangai. Jeg kan ikke gennemskue om han er låst pga minor som de kvalificerede sig fra, men det ville være en drømmesigning hvis det blev ham på awp'en. Jeg ved ikke hvordan hans engelske er, men han er vel nemt i top 5 over bedste awp'ere i verden. Uden ham er hellraisers ingenting.
    Den bed jeg også mærke til igår. Og jeg tænkte også med det samme på om han var på vej til Danmark. Men sådan som jeg forstod det på HLTV, så er han desværre låst, og dermed ikke en mulighed.

  12. #490
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: North

    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  13. #491
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Nu kender jeg ikke så meget til Niko, men er det overhovedet en opgradering? Eller er det bare ren panik før lukketid?

  14. #492
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: North

    Jeg har set ham i heroic en del, men er bestemt i tvivl om det er en upgrade.

    Han er en rigtig fin spiller men bestemt ikke en awper. Så det er endnu engang at MSL fejler med at integrere en awper ordentlig i hans system.

    Men Niko har et godt aim og virker som en rolig spiller. Hans Deagle er nogen gange til at forveksle med den bosniske Niko. Jeg havde dog håbet på en udenlandsk awper nu når det blev testet..
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #493
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: North

    Niko er ikke en awp'er, men jeg synes han er virkelig dygtig. Igår spillede han for Optic som standin i stedet for K0nfig, og formåede at blive topfragger på Train, og havde 2. flest kills på de 2 andre maps. Han er mere rutineret end Mertz, og synes han generelt spiller godt. Han er også den bedste på Heroic, omend det er et noget tyndt hold efterhånden.

    Problemet er, at der ikke er mange alternativer i øjeblikket. Næsten alle de bedste spillere er allerede låst til majoren, hvorfor det ikke giver mening for North at signe dem.

  17. #494
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    593

    Re: North

    Niko er en spøjs type. Han er gamer med stort g. Overvægtig og akavat når der er kamera på. Jeg husker et af de her Astralis programmer på DR, hvor Kasper Hvidt holder et foredrag om hvordan rfrsh holdene kan forbedre sig ved at opføre sig mere som atleter, og Niko mest af alt er fokuseret på wienerbrødet, der stod på bordet. Hvis planen er at køre videre med fem riflere er Niko vel tæt på bedste danske bud (hvis vi antager at Astralis spillerne er uopnåelige). Hvis det betyder at aizy eller MSL skal awp'e, havde jeg klart foretrukket at køre videre med mertz til efter majoren, hvorefter cadian eller måske endda Jugi kunne hentes. Hvis de gerne ville være internationale synes jeg de skulle snuppe zywoo hurtigst muligt. Han er det mest lysende talent på scenen og spiller for et skod hold.

  18. #495
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: North

    Ja jeg husker også godt den scene, hvor Kasper Hvidt står oppe i Rfresh kontoret og fortæller om at leve sundt til en flok CS nørder. Det var Gamerne går jeg ud fra, hvor de følger både Valde (dengang Heroic), Es3tag (Tricked og derefter Heroic for at erstatte Valde), Device, Nato og en kvindelig spiller (mimi?). Man får ihvertfald også et klart billede af hvorfor det nok ikke er realistisk med Valde til Optic, selv hvis han skulle begynde at blive utilfreds i North. For ham og Snappi ligner ikke bedste venner. De kan ses her, faktisk en ganske fin serie.

    https://www.dr.dk/tv/se/gamerne-danm...sstjerner-3#!/


    Jeg må sige jeg ikke tror på Jugi gider til North foreløbigt, og jeg tror ikke North er villig til at betale den pris det ville koste (Optic gav utrolig mange penge for ham og Snappi). Optic er meget svingende, men har trods alt formået nogen ok resultater og kval til majoren, de kunne nemt ende med at være bedre end MSL's Elo hell i North.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •