Viser resultater 1 til 15 af 867

Emner: North

  1. #508
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    For 2018 har PSE indregnet -4.276.000 for ES North, men det bliver spændende at læse den selvstændige årsrapport. Man har formået at forbedre årets resultat med 2 millioner, mens man har investeret i CS:GO holdet samt udvidet med FIFA. Jeg kan ikke helt gennemskue hvordan indtjeningen hænger sammen i de forskellige grene af ES North, men der noget som tyder på, at der skal vindes rigtig mange turneringer førend ES North bliver rentabel.
    Nu er jeg ikke lige inde i denne verden, men der må vel ligge nogle indtægter (og især forventninger til indtægter) som ikke udelukkende handler om turneringssejre. Jeg kan ikke forestille mig, at man er gået ind i dette for at tjene penge (udelukkende) på turneringer. Det må også handle om merchandise, streamingaftaler og generelt tiltrækning af mennesker til hele North/Parken/FCK konceptet, som er svært at læse ud af regnskabet.

    Men under alle omstændigheder har du ret i, at der skal vindes nogle turneringer. Ellers får man slet ikke den tiltrækningskraft som man ønsker. Man havde vel i sin fantasi forestillet sig en hype om North, som der er om Astralis, hvilket på mange områder kunne booste alle afdelinger.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •