Side 20 af 58 FørsteFørste ... 101718192021222330 ... SidsteSidste
Viser resultater 286 til 300 af 867

Emner: North

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Hold da helt op hvor er Aizy elendigheden selv... Hvorfor bliver han ikke udskiftet? Man burde da smide ham på porten, mens man alligevel er igang med, at bygge noget nyt op. Afløseren kunne passende være JUGi fra Heroic, for hold da kæft hvor spiller han godt.

  2. #287
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Det er pinligt. Hvordan kan man bænke både Konfig og Cajunb før den klovn, og så endda smide et kæmpe talent som Magisk ud, fordi Aizy fik halvdelen af hans roller og spots på forskellige maps. Og nu står man i en position, hvor man vil miste sin major plads, hvis man bænker ham. Holdet bliver værre og værre, nu mere MSL og North management shuffler det rundt.

    Værd at bemærke det kun er MSL som er tilbage fra den originale lineup, og at dem der er blevet smidt ud, efterhånden kunne lave et langt stærkerer hold sammen, end North.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #288
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Det er pinligt. Hvordan kan man bænke både Konfig og Cajunb før den klovn, og så endda smide et kæmpe talent som Magisk ud, fordi Aizy fik halvdelen af hans roller og spots på forskellige maps. Og nu står man i en position, hvor man vil miste sin major plads, hvis man bænker ham. Holdet bliver værre og værre, nu mere MSL og North management shuffler det rundt.

    Værd at bemærke det kun er MSL som er tilbage fra den originale lineup, og at dem der er blevet smidt ud, efterhånden kunne lave et langt stærkerer hold sammen, end North.
    Lidt komisk, at kjærbye forlod Astralis til fordel for dette pinlige hold. Mon han allerede fortryder?

  5. #289
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Så var det heller ikke værre. De har trænet sammen i en dag. Heroic har været sammen i næsten et år og North var pænt uheldige i går i en meget tæt kamp. Det skal nok blive godt efter lidt tid, selv om jeg da heller ikke ville brokke mig hvis -Aizy +Konfig. Mertz og især Kjærbye gjorde det for øvrigt super set over de to kampe i går.

  6. #290
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Så var det heller ikke værre. De har trænet sammen i en dag. Heroic har været sammen i næsten et år og North var pænt uheldige i går i en meget tæt kamp. Det skal nok blive godt efter lidt tid, selv om jeg da heller ikke ville brokke mig hvis -Aizy +Konfig. Mertz og især Kjærbye gjorde det for øvrigt super set over de to kampe i går.
    Både Kjærbye og Mertz gjorde det ganske godt, det er jo ikke der problemet er. Problemet er at man nu har låst sig fast med Aizy, som stadig laver alle de samme gold nova 2 fejl som han har gjort det seneste års tid. Holdet bliver ikke godt med ham på det, og de kommer ikke til at vinde noget nævneværdigt. Og hvad værre er, vil talentet langsomt forsvinder, imens han tvinges ind i holdet og de roller som han føler sig hjemme med (som der skete med Magisk som slet ikke kunne præstere efter at Aizy skulle presses ind på holdet).

    Det er så ødelæggende for holdet at have en spiller som præsterer så dårligt, og der er absolut intet som tyder på bedre tider for ham. Det har vi ventet på i et år nu, og det er virkelig lang tid i CS.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  7. #291
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Er der en her der kan forklare mig hvorfor North valgte Mirage? De havde kæmpe problemer med den map igår, og de blev da også fuldstændig kørt over idag. Lidt trist efter en rigtig god præstation på Nuke. Nu bliver det en gyser på Overpass.

  8. #292
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Er der en her der kan forklare mig hvorfor North valgte Mirage? De havde kæmpe problemer med den map igår, og de blev da også fuldstændig kørt over idag. Lidt trist efter en rigtig god præstation på Nuke. Nu bliver det en gyser på Overpass.
    MSL er pisse stædig og bliver ved med at spille det, selv mod hold som altid slår North på det.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  9. #293
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    MSL er pisse stædig og bliver ved med at spille det, selv mod hold som altid slår North på det.
    Det endte heldigvis ikke med, at koste. Og lidt ros skal de have... Man leverede faktisk en ret god indsats på overpass. Og slå semifinalisterne fra majoren ud, når man tænker på holdets nuværende tilstand er sku egentlig også ret imponerende. Nu venter Hellraises i den afgørende kamp.

  10. #294
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Nu er vi jo oftest hårde ved North, og dette inkludere mig selv. Jeg vil dog gerne lige rose dem for deres indsats idag. De klarede den, og er nu klar til katowice 2018. Når man tænker over det er det egentlig en ret flot bedrift, med tanke på at man havde 2 nye på holdet, og man havde nærmest under 24 timer til, at træne med Kjærbye inden den første kamp igår. Idag slog man altså både na'vi og Hellraisers begge med 2-1. Der bliver stadig lavet rigtig mange fejl her og der, og man taber altså en del runder hvor modstanderne har eco eller har lavet en force buy kun med pistoler. Det skal der rettes op på, men de er videre.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #295
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Jeg synes det var fremragende. Det var et knebent og lidt uheldigt nederlag til heroic, som er jordens største online hold. De er virkelig gode når de sidder derhjemme i deres underhylere med munden fulde af chips. Ago er Polens bedste hold pt og de spillede om at komme med til den største turnering på hjemmebane. Navi er semifinalist til majoren. Hellraisers er på papiret den nemmeste modstand, men jeg ved ikke om de snyder online. De blev ved med at skyde north drengene gennem smoke, vægge og vinde ecos. Det var helt vildt, men super flot at de kvalificerede sig med den hårde modstand. Både Kjærbye og Mertz ligner en voldsom upgradering.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #296
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Er der et replay af søndagens kampe?

  15. #297
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Du kan se dem hele kampene på hltv. Du trykker dig bare ind på de enkelte kampe og så kan hele kampen ses under rewatch eller highlights under highlights.
    https://www.hltv.org/results

  16. #298
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: North

    Jeg var også meget forundret da jeg så Mirage som Norths pick mod Navi efter at de havde fejlet ret grumt på det mod Heroic. Det hang slet ikke sammen. Efterfølgende mod Hellraisers valgte man Inferno og det var mere fornuftigt (ud over mertz der blev ved med at peake midt mod en af de bedste awp'ere overhovedet). I løbet af de tre kampe har det dog været Overpass, som North har været stærkest på.

    Det så fornuftigt ud med Kjaerbye og selv Aizy havde sine runder. Bliver spændende i Polen!

  17. #299
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    "personlige problemer"




    Jeg lader ikke et par kval kampe snyde mod Navi og sådan hold. Det her North lineup skal være heldig for at være i top 10, og det er enormt ærgeligt at se Magisk som uden tvivl kommer til at være fantastisk i Astralis, og K0nfig som nok også ender et bedre sted end North, efter Optic panik løsningen.

    Men fedt at se Gade få chancen på en lidt større scene. Han havde trænet med North i en uges tid, og så ud til at skulle erstatte Konfig, da man pludselig signede Kjærbye. Så han har nok været mega skuffet.
    Sidst redigeret af cleansation : 07.02.18 kl. 21:49
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #300
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: North

    K0nfig har åbenbart så store "personlige problemer" at han må tage til Dallas for at løse dem. Virkelig random hold Optic har nu, men med nogle seriøse hard hitters. Med base i USA skal de nok komme til en masse turneringer gennem NA qualifiers.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •