Side 29 af 58 FørsteFørste ... 192627282930313239 ... SidsteSidste
Viser resultater 421 til 435 af 867

Emner: North

  1. #421
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Bagud 13-2 på Train kom North godt tilbage mod Optic, med 3 spillere som ikke var gode nok for North. De viste at selv Danmarks 3 bedste hold kan lave comebacks, selv hvis MSL's T calls var lige til at lukke op og skide i.

    Desværre chokede de alligevel i dobbelt overtid, fordi de er et choker team som er kørt til grunden. Indse at det her aldrig kommer til at fungere og disband det her hold.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #422
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Bagud 13-2 på Train kom North godt tilbage mod Optic, med 3 spillere som ikke var gode nok for North. De viste at selv Danmarks 3 bedste hold kan lave comebacks, selv hvis MSL's T calls var lige til at lukke op og skide i.

    Desværre chokede de alligevel i dobbelt overtid, fordi de er et choker team som er kørt til grunden. Indse at det her aldrig kommer til at fungere og disband det her hold.
    Det er tosset at smide sådan et comeback ud, hvordan fuck kan det momentum forsvinde ud af den blå luft i dobbelt OT.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  5. #423
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Bagud 13-2 på Train kom North godt tilbage mod Optic, med 3 spillere som ikke var gode nok for North. De viste at selv Danmarks 3 bedste hold kan lave comebacks, selv hvis MSL's T calls var lige til at lukke op og skide i.

    Desværre chokede de alligevel i dobbelt overtid, fordi de er et choker team som er kørt til grunden. Indse at det her aldrig kommer til at fungere og disband det her hold.
    Det må være en anelse flovt, at tabe til et hold, som har 3 spillere der ikke var gode nok til holdet. Og ja, jeg er sku også ret sikker på, at det her hold aldrig kommer derop hvor de åbenbart ser sig selv. Der er simpelthen for mange udsving. Norths kampe er generelt alt for kaotiske, og det virker oftest meget tilfældigt når man vinder. Og hvad jeg efterhånden syntes der er allermest komisk ved det hele er, at MSL stadig sidder ved roret. Man har udskiftet alt andet på nær ham, og tingene fungere stadig ikke optimalt. Man griner efterhånden mere af North end VP, og det siger en del. Det kan godt blive rigtig grimt ved Cologne. Der er der altså en del tier 1 hold man skal op imod, og lige for en god ordens skyld kan jeg sige, at North ikke har slået et tier 1 hold i en bo3 ved et lan event siden oktober 2017.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #424
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Det var jo ikke fordi de tre ikke var gode nok. Konfig blev kicked fordi han var en barnlig idiot. Det er han stadig og det er nok kun et spørgsmål om tid før optic går i opløsning pga ham. Cajun var pivelendig. Han er ikke så elendig mere, men der er næppe nogle der savner ham og han havde ikke gjort en forskel i dag. Han virker også toparrogant og dårlig for holdånden. De har jo begge været hovedpersonerne bag det gamle optic gik i opløsning og kommer nok også til at være skyld i at det nuværende optic på et tidspunkt heller ikke kommer til at fortsætte. Gade kommer jo nok retur til efteråret og han blev jo ikke sendt afsted fordi han var dårlig. Men enig i at det er kaos med north. Ligegyldig hvor langt de er foran lykkedes det dem næsten altid at smide førringen og gøre det spændende igen. Der er voldsomme udfald hvor alt sejler og de er så ustabile hvor de enten er ret fantastiske/elendige på skift. Med undtagelse af Valde som man altid kan regne med.

  8. #425
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Gade var hvis man tror på Stanislaw, da i lige så høj grad grund til at det gamle Optic gik i opløsningen, og hans twitter brug bag efter var mindst lige så barnligt som Konfigs. Men Stanislaw er jo også en kæmpe baby, så jeg vil tage alt hvad han siger med et gran salt. Glem ikke hvor mange af de ting han beskylder dem for, som han selv har gjort. For eksempel er han meget sur over at Konfig fortæller dem, at han overvejer et tilbud fra et andet hold... Men det må man da sige er at fortrække, over hvad Stanislaw selv gjorde, hvor han lavede en Kjærbye og skiftede samme dag som han fortalte sin hold kammerater og org.

    Bliver spændene at se hvad der skal ske med ham. Hele det gamle optic lineup var klar på at kicke ham (altså både Konfig, Cajun og Amerikanerne), så jeg kan nemt se at det lån ikke bliver forlænget. Men selvom han har noget raw aim som er ganske godt, så tror jeg ikke han ville være en upgrade over nogen på Norths hold lige nu, især ikke hvis han har den attitude som man åbenbart slet ikke kan arbejde med i North lejren. Folk snakker tit om ham som det her unge talent, men han er ældre eller på alder med alle på North holdet, og også ældre end Konfig & Jugi.

    Jeg er sådan set ikke i tvivl om at Konfig og til dels (han har efter sigende faldet en del til ro de sidste par år) Cajun kan være svære at arbejde sammen med. Ville stadig have fortrukket at have Cajuns erfaring på holdet over Aizy, men det var tydeligt at North havde brug for en dedikeret AWPer. Så ja... Man kunne have fået ham over på rifflen som på Optic, men synes ikke den bænking var helt væk. At man dog hverken kan arbejde sammen med Magisk som nu er på verdens bedste hold og er fantastisk for dem, eller Konfig som har et af de største talenter i CS, fordi at de skal presses ned i MSL's 'stuck in tier 2' system, det skuffer godt nok. Magisk viser ihvertfald lige nu meget godt, at han sagtens kan indgå i et meget taktisk præget hold, hvor han ikke bare kan pushe og være aggressiv hele tiden. Men den opgave var åbenbart for stor for MSL og Norths ledelse at løse....
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  9. #426
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Jeg er klart enig med at det er for åndsvagt med Magisk. Han har tydeligvis fået arbejdet med sit temperament og har hele tiden fremstået ret sympatisk og likeable. Jeg kan nemt forestille mig at han har haft nogle nedsmeltninger i perioden hos North. Han var tit tomatrød i hovedetn når de blev pressede og har sikkert eksploderet på de andre efter kampene, men det burde man have kunnet arbejde med. Aben der ligger dog hos den tidligere coach og sportsdirektør, som nu begge er i optic.

    Konfig gad ikke forberede sig op til sidste major og jeg kan nemt forestille mig hvor svært det må være at arbejde seriøst sammen med en der mentalt er 12 år. Jeg kan godt forstå at nogle mener man skulle holde på en med hans talent, men helt ærlig. Selvfølgelig skulle han kickes. Han bliver aldrig til noget med hans mentalitet. Han er en Bendtner type, og mit gæt er han kommer til at gå fra hold til hold ind til han en dag bliver snuppet i at ordne en taxa ;)

    Cajun gør det fint hos Optic, enig. Jeg kan bare ikke se han er noget ud over det gennemsnitslige og han har udtalt at han ikke gider at se demoer af hans eget spil. Han er en fin nok spiller, men kan ikke se der er plads med en spiller med hans personlighed, når talentet ikke er større. Divaerne skal vel være superstjerner før det giver mening at behandle dem som prinsesser.

    Enig mht gade. Jeg kan heller ikke se ham på det nuværende North lineup. Jeg synes egenligt han har gjort det godt i Optic, hvor han tydeligvis er nederst i hierakiet og får alle de dårlige og utaknemmelige positioner. Hans stats er ikke så gode, men omvendt hodler han ofte sites alene eller agerer humanshield for de andre. Han ville være fin at have hvis der blev indført en fast reserve, men der er ikke nogen i North der er oplagt at udskifte.
    Sidst redigeret af Moo : 19.06.18 kl. 14:56

  10. #427
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    North med det berømte comeback bare for at choke igen mod Fnatic. I morgen møder de Liquid og får derfor kun 2 kampe i Køln inden de skal hjem og arbejde hårdere end nogensinde før, for at komme tilbage stærkere.

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Konfig gad ikke forberede sig op til sidste major
    Og det burde bare ikke være en option for Konfig. Han er under kontrakt og gør som han bliver bedt om, her skal coach og ledelse træde til... og ikke bare overlade det til spillerne hvis første udvej er at kicke ham. Ligesom med Magisk som jo også viser rimelig klart at han sagtens kan spille på et meget taktisk hold lige nu, og opføre sig ordentligt.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  12. #428
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    North med det berømte comeback bare for at choke igen mod Fnatic. I morgen møder de Liquid og får derfor kun 2 kampe i Køln inden de skal hjem og arbejde hårdere end nogensinde før, for at komme tilbage stærkere.



    Og det burde bare ikke være en option for Konfig. Han er under kontrakt og gør som han bliver bedt om, her skal coach og ledelse træde til... og ikke bare overlade det til spillerne hvis første udvej er at kicke ham. Ligesom med Magisk som jo også viser rimelig klart at han sagtens kan spille på et meget taktisk hold lige nu, og opføre sig ordentligt.
    Enig, og hvad fanden er det for nogen latterlige rotates MSL konstant kalder på CT siden på inferno? Det er ikke første gang man ser dette. Men det er bare North som vi kender dem. Og ja, det hele slutter højst sandsynligt imorgen mod Liquid.

  13. #429
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Ja det rotate var helt væk. Ved heller ikke hvad den ct triple stack på banana gik ud på... At håbe på at Fnatic er dumme nok til bare alle sammen at pushe igennem på b, uden overhovedet at se sig omkring på a først?
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  14. #430
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Ligesom med Magisk som jo også viser rimelig klart at han sagtens kan spille på et meget taktisk hold lige nu, og opføre sig ordentligt.
    Magisk er et bæst fra pit på inferno. Fra samme position gik der seks eller syv runder inden valde fik et kill. CT siden var aldeles hæslig. Mærkelige beslutninger hele vejen igennem.

    Det bliver nok 0-2 senere og tak for denne gang. Men bare rolig, de kommer stærkt igen :-)
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  15. #431
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Hvornår kan der ske rooster change igen?

  16. #432
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Efter majoren I september. Men der kommer næppe til at ske noget. Det går fremad for North for tiden. Der er ikke nogle oplagte spillere ledige og heller ikke nogle der er oplagte at udskifte. Det var sort uheld at de tabte i går. Ved 14-14 havde fnatic en defuse der var hundrededele af sekunder fra at gå Norths vej og så havde de været reset i sidste runde.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #433
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Efter majoren I september. Men der kommer næppe til at ske noget. Det går fremad for North for tiden. Der er ikke nogle oplagte spillere ledige og heller ikke nogle der er oplagte at udskifte. Det var sort uheld at de tabte i går. Ved 14-14 havde fnatic en defuse der var hundrededele af sekunder fra at gå Norths vej og så havde de været reset i sidste runde.
    Uheldig eller ej... Det er stadig elendigt det de leverede igår. Du skal også huske på, at Fnatic har 2 nye spillere i deres roster. Og, at det går fremad i øjeblikket er jeg slet ikke enig i. Det gik fremad for en måned siden. Men de sidste 2-3 uger der er de gået tilbage igen. Her har man leveret en skidt præstation ved Dreamhack open, ligesom man dummede sig godt og grundigt mod Gambit i ESL New York kvalen. Og idag er det sikkert også adios fra Cologne. Jeg håber da, at de kan levere miraklet mod Liquid, men jeg tvivler, og selv hvis det skulle ske, så venter Faze eller MIBR. Skulle endnu et mirakel ske, så kan der måske ligge en mulighed, men lige nu er det ren utopi, at tro de kan slå de hold. Vi skal helt tilbage til oktober 2017 siden man sidst vandt over et tier 1 hold i en bo3 ved e lan event.


    Og det der med sort uheld osv. syntes jeg godt man kan gemme væk. Så skal North have været ramt af sort uheld siden holdet blev stiftet i 2017. I mi optik er det bare dårlige undskyldninger. De er desvære bare ikke bedre end det vi pt. ser. Og det er slet ikke godt nok.

  19. #434
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Jamen det var uheldigt og tilfældigt at det ikke var North der tog en kneben sejr over Fnatic i går. Hvorfor kan man ikke bruge det til noget? Havde det været udspillet kunne vi snakke krise osv., men vi skal altså ikke længere tilbage end sidste uge før de smadrede optic 2-0 inklusiv en 16-0'er. De slog også Gambit 2-1, inden de så tabte til dem efterfølgende hvor der var to 14-16 nederlag i blandt. Det går op og ned for alle hold med undtagelse af Astralis. Jeg forstår ikke trangen til panik oven på en enkelt kamp, der oven blev afgjort ved nogle marginaler der gik North imod. De har fået ret onde modstandere ved den her turnernering og har stadig en chance for avancemant og ellers kommer der en ny turnering om en uge eller to. Så er det heller ikke værre. Og det går fremad for tiden. Kig på ranglisten hvor de ligger højere end de har gjort før med den her line-up.

  20. #435
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jamen det var uheldigt og tilfældigt at det ikke var North der tog en kneben sejr over Fnatic i går. Hvorfor kan man ikke bruge det til noget? Havde det været udspillet kunne vi snakke krise osv., men vi skal altså ikke længere tilbage end sidste uge før de smadrede optic 2-0 inklusiv en 16-0'er. De slog også Gambit 2-1, inden de så tabte til dem efterfølgende hvor der var to 14-16 nederlag i blandt. Det går op og ned for alle hold med undtagelse af Astralis. Jeg forstår ikke trangen til panik oven på en enkelt kamp, der oven blev afgjort ved nogle marginaler der gik North imod. De har fået ret onde modstandere ved den her turnernering og har stadig en chance for avancemant og ellers kommer der en ny turnering om en uge eller to. Så er det heller ikke værre. Og det går fremad for tiden. Kig på ranglisten hvor de ligger højere end de har gjort før med den her line-up.

    Jeg mener ikke du kan bruge det til så meget, fordi det nu engang handler om, at vinde. Så kan det godt være, at man kan snakke om små marginaler osv. Men de marginaler er efterhånden gået North så meget imod, at jeg ikke længere kan se det som en tilfældighed.

    sejren over Optic var flot, og i den første kamp mod Gambit havde North de små marginaler på sin side. Men igen, det er 2 kampe som du efterfølgende ikke kan bruge til så meget, da man alligevel ikke formåede, at kvalificere sig.

    Ja det går op og ned for alle hold, men for Norths vedkommende er de oftest nedad pilen peger. Og det er jo ikke kun en enkelt kamp vi snakker om her. Der kan jo nærmest skrives historiebøger om alle de fadæser som North har været igennem det sidste halve år med denne roster.

    Det kan da godt være, at de har fået par hårde modstandere, men hvis man kigger på den organisation som spillerne har bag sig, og de lønninger de får, så burde North jo netop kunne konkurrere med de her hold. ja Astralis er i en liga for sig selv i øjeblikket, men North burde ligge og kæmpe med Faze, MIBR, Liquid, Mousesports og Navi om anden eller tredjepladsen, og der er de i min optik langt væk fra. ja de ligger pt. nr. 8 på HLTV's rangliste, men på andre ranglister ligger de 12 pladsen. Og ryger de ud idag, falder de længere ned igen. Min pointe med det hele er sådan set bare, at North burde være en seriøs udfordrer til de store events, men istedet er de efterhånden bare blevet fyld. North Burde være et hold der ligger fast i top 6, men istedet er det blevet et elevator hold som ligger mellem 8-15.

    I bund og grund handler det også lidt om det grundlag som North blev skabt på. Det skulle være et stort hold. Et hold som kunne være en trussel ved de fleste store events. Det skulle være en seriøs dansk udfordre til Astralis (FCK og Brøndby) Man har jo også tidligere udtalt, at man ser sig selv som et top 5 hold i verden, men de viser det bare på ingen måder. Der er så meget potentiale i det her koncept, men de forløser det bare på ingen måder, og det ærgre mig i en kæmpe grad.

    jeg har fuldt ud respekt for din mening, jeg er bare slet ikke enig :)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •