Viser resultater 1 til 15 af 867

Emner: North

  1. #373
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: North

    Jeg synes stadig man kan argumentere for en spiller som Simple, uden at der er nogen klar vinder. Faze Niko må dog være helt ude af den snak lige nu. Men de spiller på to så forskellige hold at det er en svær sammenligning, hvor Simple oftest skal hard carry med Electronic, så er Device den perfekte spiller i det strukturerede Astralis system, som modsat det på Navi hvor det ofte er de personlige performances der skal vinde turneringer, lige så meget er systemet og det team work man ser hos Astralis som vinder det for dem. Det er ikke for at tale Device ned overhovedet, for han er satme sindsyg og har lagt sin tidligere chokes bag ham. Så kan man bare håbe han ikke for problemer med helbredet igen.

    Som side note så ser det ud til at North skal til at spille mod Optic her snart, hvis de ikke choker mod Space Soldiers. Så det er både Konfig, CajunB og Niko som man skal op i mod. Optic ser overraskende kompetente ud lige nu (kan håbe det bare er en fluke), men jeg kommer nok desværre til at misse det meste af North kampen. Det ville ikke undre mig hvis Karrigan snart var at finde på det hold, hvis Snappi bliver ved med ikke at kunne gøre det bedre som IGL. Jeg troede han ville kunne gør det, men er noget i tvivl efter hvordan de har spillet det seneste halve år. Men der kommer nok til at være en del tilbud til Karrigan fra andre sider også, når man trods alt er så stort et navn som ham med flydende Dansk, Engelsk og Tysk. Går en spændene tid i møde med roster skift.
    Sidst redigeret af cleansation : 01.10.18 kl. 13:05
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •