Side 23 af 58 FørsteFørste ... 132021222324252633 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 345 af 867

Emner: North

  1. #331
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    42

    Re: North

    Off-topic:

    Jeg vil opfordre folk til at tjekke Parkens nye e-sport center ud på hjørnet mellem A og B-tribunen. Super fedt og oplagt lige at kigge ind før en hjemmekamp.

  2. #332
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Ja det var en god kamp af gutterne. Bliver dog lidt mere spændende imorgen når Faze venter i en bo3.
    Det er en noget anden test som venter idag! Ingen tvivl om, at de møder scenens bedste CS hold for tiden, og det vil kræve stor indsats at komme videre.
    Jeg tænker Faze vælger Overpass, North vælger Inferno og decider bliver Mirage/Train. Det er der bestemt muligheder i for North, hvor især Kjearbye er enormt stærk på Overpass.

    Uanset hvad, bliver det enormt spændende senere.

  3. #333
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Karlsen-FC Se meddelelser
    Off-topic:

    Jeg vil opfordre folk til at tjekke Parkens nye e-sport center ud på hjørnet mellem A og B-tribunen. Super fedt og oplagt lige at kigge ind før en hjemmekamp.
    Hvad er det egentlig for et sted? Synes det er utroligt sparsomt med information, andet end et par non-descriptive nyheder på fck.dk om det pre-match arrangement der var i søndags.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #334
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Hvad er det egentlig for et sted? Synes det er utroligt sparsomt med information, andet end et par non-descriptive nyheder på fck.dk om det pre-match arrangement der var i søndags.
    Netcafe med 300 computere, hvor man vil afholde events etc.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  7. #335
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Netcafe med 300 computere, hvor man vil afholde events etc.
    Super. Men kan man vade derind, say som et par halvgamle gutter, der engang spillede CS 0.x -> source, og lige game et par timer, ligesom på en god gammeldags computercafe? (ja, det hed ikke netcafe da jeg var ung, for det var absolut ikke givet at et sted havde en internetforbindelse....)

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #336
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    42

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Super. Men kan man vade derind, say som et par halvgamle gutter, der engang spillede CS 0.x -> source, og lige game et par timer, ligesom på en god gammeldags computercafe? (ja, det hed ikke netcafe da jeg var ung, for det var absolut ikke givet at et sted havde en internetforbindelse....)
    Ja det er lige præcis det du kan og hvad stedet er. En kæmpe netcafé, hvor der bliver planlagt at afholde f.eks. lan events med PUBG med 100 deltagere. Alverdens spil for 15 kr. i timen og I betaler, når I forlader stedet. Jeg var derinde tirsdag eftermiddag og der var måske 10 ud af de over 300 pc'er optaget. Så stille og roligt her i optakten.

    Jeg kunne forstå på en medarbejder at de har været lidt sparsomme med information om stedet, fordi de ikke er 100% på plads endnu.

    edit:

    Deres facebook er https://www.facebook.com/Gametimedk/ og de ejer også en netcafé på Finsensvej. Hjemmesiden til netcaféen på Finsensvej er http://g4metime.dk/ Jeg formoder at det er de samme spil begge steder, som er tilgængelige.
    Sidst redigeret af Karlsen-FC : 01.03.18 kl. 09:27

  10. #337
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Super. Men kan man vade derind, say som et par halvgamle gutter, der engang spillede CS 0.x -> source, og lige game et par timer, ligesom på en god gammeldags computercafe? (ja, det hed ikke netcafe da jeg var ung, for det var absolut ikke givet at et sted havde en internetforbindelse....)
    Hvordan er det egentlig i forhold til CSGO når man ikke selv har spillet i 100 år?
    Skal have diverse konti (stream osv.) for at kunne spille lidt for sjov på den netcafe?

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #338
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    42

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Hvordan er det egentlig i forhold til CSGO når man ikke selv har spillet i 100 år?
    Skal have diverse konti (stream osv.) for at kunne spille lidt for sjov på den netcafe?
    Man plejer at logge ind på egen steam bruger og derfra have adgang til alle spillene, som netcaféen har købt.

  13. #339
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Endnu en til samlingen.




    og lad nu vær med det lort om hvad stats ikke viser. Nej de viser ikke alt, men de viser en spiller som er så sindsygt under niveau i lang tid nu at det skal have konsekvenser. Han har et par gode clutches, især det på Inferno. Men det er intet som undskylder at være så generelt ringe. Der var også mange runder som ikke viser sig i stats, hvor han fuckede godt og grundig op. Som en af de første runder hvor North beslutter sig for at liste til B, hvor det så ud til at virke, indtil Aizy giver sound cue ved at løbe forbi connecter og afsløre så NIP kan stacke B, eller der hvor han af en eller anden grund nægter at defuse, selvom Valde (eller var det Kjærbye?) har spottet den sidste T.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #340
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: North

    1) Hvorfor taber vi altid en af runderne efter vi vinder pistol? Helt væk...

    2) På overpass.... hvorfor defuser man ikke i 2v1, når Valde har styr på sidste terrorist? Der begås så mange kampafgørende fejl...

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  17. #341
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Det må være en økonomisk ting at man holder på Aizy. Han er helt sikkert en af de lønførende og fik en 3 årig kontrakt. Han har vist så lidt i faze og north at der ikke kommer nogen med økonomien til at overtage ham, så man beholder ham og håber på det bedste. Han laver nogle vilde ting en gang i mellem. Han lavede ace og 1 mod 3 clutch I en runde, men de foregående 6 havde han så kun skudt en. Han er så meget cs verdenens pavlovich. Hvem kunne man erstatte ham med? Tror roligt vi kan antage at Rfrsh ikke sælger en af deres spillere til os. Gade virker mest oplagt. Kan ikke se andre, med mindre man virkelig chancer den med en upcoming man. Bubski eller borup måske, men det bliver næppe en upgradering det første års tid.

  18. #342
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: North

    North har pt et spot i Majorens main qualifier (tror jeg det hedder nu) og er de 8 hold fra majoren som ikke klarede at få legend spot. Her ligger blandt andet Astralis, Team Liquid og Virtus Pro. Disse 8 hold er direkte inviteret til næste kvalifikation til majoren, men det kræver at man beholder 3 ud af de 5 spillere som var med til majoren. Siden K0nfig og Cajunb er ude, kan North altså ikke skifte ud på flere pladser før næste major, medmindre man tør tage chancen i den åbne qualifier.. Chancen for at tabe mod et lavere rangeret hold er bare en risiko holdet ikke kan tåle at tage IMO. Så jeg forventer bestemt ikke nogen udskiftning før efter majoren, medmindre Aizy går helt ned med flaget. I stedet håber man formentlig på han kan ramme det niveau der engang gjorde ham til et af de hotteste navne i dansk CS (Ja, tænk engang...)

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #343
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Efterhånden lidt trist, at se North forlade de forskellige turneringer inden de egentlig rigtig er begyndt. Og når man så ser på modstanderen man fik denne gang. Nip har på ingen måder været skræmmende, og man udspillede dem fuldstændig bare et par dage forinden. Og alt så dog også ud til, at gå vores vej til, at starte med. Vi havde alt det held vi skulle bruge på trains, men vi kunne desværre ikke følge op på det. Jeg syntes dog især Mertz efterlod et positivt indtryk, på nær i kampene mod faze. Her kunne man tydeligt se, at han havde store problemer, og sikkert ikke havde mødt modstandere på det niveau før. Men udover de kampe, så var han et bæst. Det samme kan egentlig siges om Valde og Kjærbye. Men dem ved man jo hvad kan.

    Jeg må dog være ærlig. Jeg forstår ikke helt Kjærbyes skifte fra Astralis. Som jeg kan se det har han taget et skridt nedad. Astralis er i mine øjne et niveau over North, og derfor syntes jeg det er et lidt mærkeligt skifte. Det kan dog være der har været et par lønninger der har lokket, eller måske ville han bare have nye udfordringer. Er der evt. en der har et bud på hvorfor? :) Og hvorfor skilte man sig af med magisk istedet for Aizy? Jeg syntes egentlig Magisk er startet godt i Astralis, og ligner pt. en meget fornuftig erstatning for Kjærbye for dem.

  21. #344
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Optic har nu spillet 4 kampe med Gade, Konfig og Cajun, og gjort det ganske fint. Det er blevet til 2x sejre over compLexity, og så delte man mod C9 1-1. Optic fik tæv i det første map, men gav så tilbage med endnu hårderer hånd da de smadrede C9 16-4 på Mirage.

    Jeg håber satme ikke der er en release clause i det Gade lån, som der har været snak om. For han ser ud til at være et endnu større talent end jeg gik og troede. Men med den måde som North er kørt på, så skulle det ikke undre mig at Optic allerede mere eller mindre har ham officielt. Man kan ihvertfald godt forstå hvis ikke han vil tilbage til North.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  22. #345
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Gade er toprated i 3 af 4 kampe for optic. Hans ratings er 1,19, 1,52, 1,20 og 1,74! Dejlig start for ham. Med lidt snilde kan vi tørre aizy af på dem (ligesom med cajunb) og så få gade tilbage. Så ser det lige pludselig helt lovende ud.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •