Side 55 af 58 FørsteFørste ... 54552535455565758 SidsteSidste
Viser resultater 811 til 825 af 867

Emner: North

  1. #811
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Kvist har intet at gøre med North. Men man har dog lige for en uge siden, fået en ny direktør, som havde en masse varm luft at fyre af http://www.dust2.dk/Nyheder/9792-north-fr-ny-direktr


    Ifølge twitter var North ude efter en ny IGL allerede efter majoren. Hvem den IGL så skulle erstatte melder historien intet om, men næppe Valde

    https://twitter.com/WillLand/status/1179017063907647489

    Så ehm. Måske de stadig ser sig om? At Gade skal IGL er ihvertfald ren desperation. Det undrer mig dog ikke Valde så tidligt har valgt at sige fra. Han var ved at ødelægge sin karriere for at forsøge at redde North. Det er sku ikke det værd for ham, eller for den sags skyld holdet, som virkelig har savnet hans frags.

    Hvis man ikke vil gå international, så er der virkelig ikke mange navne tilbage. Snappi er efter en dårlig tid i Optic, tilbage for Heroic. Næppe interessant. Hunden har bare et for lavt personligt niveau, lige meget hvor fantastisk han så er på det taktiske og udviklingen af unge spillere. BlameF som nok var den klart mest åbenlyse, og allerede boede i København, er taget til USA. MSL? Tja, han gør det godt med AWPen for tiden, men Optic sejler for det meste, selvom de lige nu har lavet et par upsets i træk. Men om North vil have ham tilbage, og om han vil tilbage til North efter at have følt sig lidt back stabbed, tvivler jeg på. Karrigan ville også være fantastisk, men han har ingen grunde til at forlade Mousesports, og ville nok også være dyr at købe fri.
    Det er vel egentlig snart kun den internationale rute man kan gå, hvis man skal have en dygtig IGL. Personligt syntes jeg, at Aleksib kunne være spændende, og jeg forstår slet ikke, at Ence smed ham på porten, men der må have været nogle interne konflikter der.

  2. #812
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Det er vel egentlig snart kun den internationale rute man kan gå, hvis man skal have en dygtig IGL. Personligt syntes jeg, at Aleksib kunne være spændende, og jeg forstår slet ikke, at Ence smed ham på porten, men der må have været nogle interne konflikter der.
    Man burde have hentet Karrigan, eller BlameF som IGL.
    Men oh well, endnu et chapter til en mislykkedes mission for North holdet.

  3. #813
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    64

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Det er vel egentlig snart kun den internationale rute man kan gå, hvis man skal have en dygtig IGL. Personligt syntes jeg, at Aleksib kunne være spændende, og jeg forstår slet ikke, at Ence smed ham på porten, men der må have været nogle interne konflikter der.
    Ja det er helt sikkert tid til at gå internationalt. Nu har vi prøvet med flere forskellige danske lineups og det går kun en vej og det er ned. Det ville være fedt hvis man kunne hente Aleksib og Ottond. De to og 3 danske riflers er måske et forsøg værd og begge spillere er bænket/uden hold.

    Men et eller andet må der ske. Vi skal ihvertfald have en ny igl lige meget hvad. Ellers må man hente GOD HUNDEN ind :D

  4. #814
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Jeg er også med på ideen om at gå international. Tror dog det bliver svært at hente spillere ind, hvis kravet om at skulle bo i Danmark for at træne i parken stadig er der. Mange spillere vil sku ikke ind under vores skatte system, eller forlade deres familie og venner for at flytte til Danmark. Men man så jo med for eksempel Mixwell, at det sagtens kunne gå når man caller på Engelsk, og en spiller som Aizy har jo prøvet det før i længere tid også (både i Faze og G2) og Jugi også.

    Jeg tror dog ikke det sker, og jeg tror man forsætter med at være 6 måneder forsinkede med alle ens beslutninger. Gade skulle have været ude for længst, og Jugi burde også snart have opbrugt hans snor.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  5. #815
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Det ligner at Valde er på vej ud. Til et nystartet hold under OG orgen. Med lidt held giver man op og lukker lortet nu.
    https://www.1pv.fr/fr/news/86579-og-...ssaa-et-jamppi

  6. #816
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Rygterne siger Valde er væk, til et nyt internationalt hold som hedder NBK, Aleksib, valde, ISSAA & Jamppi. Så hvis man troede alt håb var ude med North, så pressede man lige de sidste dråber ud nu.

    https://twitter.com/neLendirekt/stat...76838218539008

    Edit: haha sekunder for sent.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  7. #817
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Hvis ikke de lukker biksen kunne man forstille sig, at de henvender sig til Ex-Optic drengene (MSL, CajunB og Konfig) Og henter dem tilbage? Historien mellem dem og North organisationen taler dog ikke for dette, og om det vil være en optimal løsning sportsligt ved jeg heller ikke, men i forhold til navne og status er dette vel det bedste man kommer i nærheden af hvis man skal forblive dansk, og ikke gå den internationale rute.

  8. #818
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Jeg tror ikke på man tager alle 3 ind, da man så vil miste sit major spot. Men ja, man kan sagtens forestille sig at de tager to optic spillere.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  9. #819
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #820
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: North

    Nu stødte jeg tilfældigvis på en artikel om North, der åbenbart har tabt til et hold, man burde være bedre end. Det hold spillede så oven i købet uden kaptajnen.

    Overvej lige hvordan folk gør nar af "vores" lorteprojekt http://www.dust2.dk/Nyheder/10107-tr...ug-af-stand-in

  12. #821
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    og dagen inden det, tabte man til Copenhagen Flames, hvor hele holdet næppe tjener mere end bare en North spiller... og de spillede også med standin (dog ikke deres IGL, som tricked).

    Projektet et helt håbløst, og der er ikke nogen nem måde ud af det på. Man har brændt for mange broer, og skidt på for mange spillere. Man kan se at folk som BlameF og Karrigan aktivt vælger North fra, fordi de ikke gider at være med i det her cirkus, og for de unge talenter som Stavn osv, giver det langt bedre mening at tage til Heroic eller Tricked (hvor Hunden jo er en mester i at få talenter frem)
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  13. #822
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: North

    Hvor er det rart, at man ikke nødvendigvis behøver at være fan af alle de udenomliggende projekter, FCK har, bare fordi man holder med fodboldholdet. Tænk, hvis man var tvunget til at holde med North og i sin tid FCK Håndbold. Sikke en jammer. :D

    Få nu afviklet det lortehold. Ikke så meget for klubbens image, men fordi man kunne bruge pengene mere fornuftigt andetsteds. Fx en stor julefrokost for alle medarbejdere.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #823
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Man formåede at kvalle sig til ESL i Odense på et hængende hår, hvor NIP troede de var videre og North havde gennemskuet de underlige regler, som gjorde at de med 2-0 kunne komme videre mod NIP. Lidt positivt, selvom det stadig imo ser rimelig håbløst ud.

    Jeg anbefaler virkelig alle at se løvehjerter på tv2. Nogen afsnit giver ikke specielt meget indsigt, men der er nogen gode klip her og der. Især den sidste episode er lidt vild at sidde og se på. Det er ren Sunderland Till I die, med den fuldstændige håbløse ledelse, spillere som intet forstår af hvad beslutninger der tages, og en lalleglad træner, som virker mere som pause klovn og pædagog for spillerne, end træner.

    I seneste afsnit snakker Mith om at ham og Valde har været oppe og skændes ved majoren, og da de skal tilbage for at pracce, vil Valde ikke være IGL mere. At Valde skulle være IGL har altid været et håbløst projekt, som da Shox og Niko pludselig skulle være det, at få ens stjerne spiller i leder rollen er bare dumt. Nå, men det synes Mithr bestemt ikke om. Men resultatet er at Gade skal kickes. Man ser Mithr og Whimp diskutere det, og Mithr mener ikke Gade har fortjent det, især uden advarsel osv (som der er en vis tradition for at give, før de bliver kicked).

    Næste klip er så i Gades lejlighed, hvor man finder ud af, at Mithr i stedet har gjort Gade til IGL. Her siger Mithr at både han og spillerne er skeptiske overfor Gade som IGL, men at han arbejder hårdt og dedikeret.... Okay. Så man er gået fra at ville kicke ham, til at gøre ham til IGL. Noget af en kurs ændring.

    Lidt senere ser man ved træning til Dreamhack, at hele holdet sidder og diskuterer situationen lidt ved træning. Valde og Kjærbye er tydeligvis ikke helt tilfredse med hvordan kampen(ene?) har udfoldet sig, og Kjærbye stiller også spørgsmål ved hvorfor holdet slet ikke har snakket det IGL skift igennem. Det har man åbenbart ikke lige fundet tid til, selvom man på ens fede millionær lønninger bruger mere tid på MASH end på serveren. Kjærbye spørger endda om hvem den næste som skal IGL så er, noget i retningen om 'er det så Phillip (Aizy) næste gang'. Jugi og Aizy er mest af alt bare stille i baggrunden, og siger sjældent hverken fra eller til. Det bliver også nævnt at hele holdet er bange for at snakke sammen, for at spørge om hjælp til forskellige plays in game osv, de er for passive.

    Hvad der forgår på det hold er satme vildt. Hvor mange millioner bliver der hældt i lønninger osv om året på det? Under al kritik at den inkompetence får lov at forblive. Jeg kender ikke det helt store til messioso, men jeg ser trods alt hans tilgang som positiv. Han er ikke i dokumentaren endnu, der er det stadig kæmpe fjolset Whimp med alle hans floskler og varm luft som styrer det hele. Men messioso virker til at have en del mere indsigt i spillet, og bedre til at forklare sig allerede nu, ud fra hans omgang på sociale medier. Man kan da håbe, men overall er det kun til at opgive, når man ser hvor store klovne der styrer det cirkus. De udstiller i høj grad sig selv, og man kan da håbe at nogen højere oppe i FCK og Nordisk Film ser med.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  16. #824
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    http://www.dust2.dk/Nyheder/10669-st...ets-er-slettet

    Så ser det ud til at Parken har fået nok?
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  17. #825
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    24

    Re: North

    De rebrander.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •