Side 17 af 58 FørsteFørste ... 71415161718192027 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 255 af 867

Emner: North

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: North

    Pinlig omgang. Nu mangler bare røvfuld af magisk og ninjaerne, så er den totale ydmygelse i hus. På "hjemmebane. Håber ikke nogen sidder med billetter, for I kommer til at kigge langt efter North :-/
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  2. #242
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Haha, der gik i den grad FCK i den. De er allerede ude på dag 1 af esl på hjemmebane efter 3 nederlag i 3 kampe. To af dem mod tegneseriehold. Msl gik forest og sluttede med en imponerende dårlig rating på 0,42. Næstdårligste spiller i hele turneringen er liquids træner, som er standin med en rating på 0,74. Konfig og CajunB roder også rundt i bund5. Valde er den eneste der rigtigt mødte op. Aizy gjorde det nogenlunde. I den anden ende finder vi magisk der har båret sit hold til to sejre. Han er med afstand deres bedste spiller. Det bliver sjovt at se ham mod Msl i morgen.

    For øvrigt. Her er msls fem seneste kampe! Det kan næsten ikke gøres dårligere.
    https://gyazo.com/0a202b6f353f6f778f9231d2ff2db67b

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #243
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Pinlig omgang fra 4 ud af 5 spillere på de forskellige maps. Kun aizy mod NRG og Valde mod Misfits kan være deres indsats bekendt. Ellers var der dumpekarakterer hele vejen rundt - men det primære ansvar må ligge hos MSL og Ruggah som slet ikke har formået at få CT til at fungere. 2 og 3 runder på hhv. Cobble og Mirage, hvor de generelt set har været stærke på CT. 0 af 6 pistolrunder - så er det virkelig svært at performe.

  5. #244
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: North

    Så North er lige så ringe til pistol som til BLATZ? Så er det svært at vinde CS kampe...

  6. #245
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Det gik egenligt fint med pistolerne. De fik plantet bomben med 5 mand til at forsvare den, men de glemte at holde øje og nrg kunne defuse bag en smoke, på trods af at have alle odds mod sig. En anden gang var det 4 mod 2 og havde lige plantet bomben, men så tonsede North frem en efter en og blev taget ud. Normalt ville man bare gemme sig og overlade initiativet til dem der er i undertal. Der var intet holdspil det var rent hovedet under armen strategi. Det lignede de smed pistolrunderne med vilje, for de havde alle forudsætninger for at vinde mange af dem.

  7. #246
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    https://oddshot.tv/s/4nf05T

    At kicke så stort et talent, bare fordi man ikke kan få rollerne til at fungere, efter at have presset Aizy ind i holdet.... Christ en dårlig beslutning. Håber han smadrer dem i dag.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #247
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    https://oddshot.tv/s/4nf05T

    At kicke så stort et talent, bare fordi man ikke kan få rollerne til at fungere, efter at have presset Aizy ind i holdet.... Christ en dårlig beslutning. Håber han smadrer dem i dag.
    Var uden tvivl en af de dummeste beslutninger der blev gjort iht. Norths player setup, de burde i stedet have kigget sig efter en ny AWP'er da Rubinho daffede.

  10. #248
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Mon ikke også det bliver deres næste move, efter majoren. Så må vi se om Mertz erstatter Cajunb eller Aizy.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  11. #249
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Majoren i Boston starter i dag. North er på om ganske få minutter mod Vega Squadron.

    https://www.twitch.tv/eleaguetv
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #250
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Alt ved det gamle. North tabte. Aizy og især CajunB var helt væk. Jeg tror har moret mig lidt over Norths facebook kampagne med CajunB der lærer fra sig om hans aim. Han kunne ikke ramme en ladeport fra 5 meters afstand i dag.

  14. #251
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Hvor er det amatøragtigt det som North levere i øjeblikket... Det er jo på grænsen til det pinlige. jeg startede med, at følge med i CS:GO turneringerne fra oktober måned, og det jeg har set er det ene pinlige nederlag efter det andet fra Norths side af. Og nattens brag mod Astralis var ingen undtagelse. Man har en solid føring på 12-5, men man formår alligevel på en eller anden mærkelig måde, at smide den føring væk, og tabe 14-16. Pinligt! Og så laver man så mange børnehavefejl, at man nærmest krummer tæer. Noget så simpelt som, at tjekke hjørner osv. er åbenbart svært. De træffer så mange sindsyge mærkelige valg under kampen, og når først de har tabt et par runder i træk, så falder de fuldstændig sammen. De mangler simplethen noget mere kvalitet over hele linjen hvis de skal tilbage på sporet.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #252
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Jeg håber virkelig at de får smæk af BIG. De har haft åbenlyse awp problemer hele 2017, men i stedet for at løse dem, er det to af de solide spillere der er røget til fordel for nogle der er lige så gode eller dårligere. Cajun havde 2 awp kills i den første kamp og 10 i går. Dupreeh havde 19 og dominerede cajun i alle deres direkte dueller. Jeg fatter ikke hvorfor North har en awp'er der ikke en gang er top 5 i Danmark, når alle andre top 5 hold har awp'ere der er top 10 i verden. Hvis det kræver en ydmygelse til major før der sker noget, tager jeg gerne den med.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #253
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: North

    Inden vi slagter North totalt, så synes jeg det værd at notere at stort set alle Legends teams har haft problemer ved denne major.
    3/7 er på 0-2: VP, BIG og North.
    3/7 er på 1-1: Fnatic, Astralis og Gambit.

    Selv SK var en smule presset af både space soldiers og Mousesports, og kunne faktisk også have været 0-2 med lidt held/uheld.


    Desuden har der i forhold til andre turneringer har der været mange ensidet kampe, 16-1-, 16-2, 16-3, 2x 16-5, 2x 16-6, 3x 16-8, det er 10 af 16 kampe.. og nogle herinde ville måske endda smide Vega 16-10 North med i den pulje.. :)

    Personligt fik jeg ikke set kampen fra i nat, og kan derfor ikke udtale mig om spillet, eller eventuelle fejl. Men jeg håber dog stadigt på at vi får mere end dagens kamp fra dem ved denne major.





    Forventet Starttidspunkt: 21.00


    Tidligere kampe:

    North BIG ESL Pro League (11-11/17) Overpass 16-9
    North BIG ESL Pro League (11-11/17) Cobblestone 16-8



    Form:

    BIG NaVi ELEAGUE Major 2018 Inferno 1-16
    BIG Liquid ELEAGUE Major 2018 Inferno 5-16
    North Astralis ELEAGUE Major 2018 Train 14-16
    North Vega Squadron ELEAGUE Major 2018 Overpass 10-16



    • Danskespil har North som favoritter til 1.38 vs. 3.20 skulle BIG vinde kampen.

  19. #254
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Bushen Se meddelelser
    Inden vi slagter North totalt, så synes jeg det værd at notere at stort set alle Legends teams har haft problemer ved denne major.
    Men det er jo netop ikke bare denne major. Det har gået ned af i lang tid. Blast pro og ESL var direkte pinlige præstationer. Og det sørgelige er der er mange ting som er galt her, lige fra Cajunb som er mindst en klasse eller to under alle andre AWPers fra bare nogenlunde hold, til MSL's stædighed om hvordan man skal spille og hvilket maps man skal spille, som giver North nogen meget mærkelig map picks og bans. Og så er Valdes honeymoon periode helt tydeligvis overstået med North, Aizy er stadig helt sindsyg dårlig til tider, og Konfig svinger utrolig meget som man også må forvente af en så aggressiv spiller.

    Det er nemt at være bagklog, men hold kæft hvor tror jeg holdet ville have været bedre med at have beholdt Rubino som support og så de havde prøvet at få arbejdet Magisk bedre ind i holdet. Måske med Jugi eller Mertz på AWPen. Men det virker til at det lige nu er MSL stilen eller ud, og det taber man så en masse talent på som Magisk, og garanteret snart Konfig som selvom han også har været dårlig i noget tid, har alt for meget talent til at spilde det på et så dårligt kørende hold som North.
    Sidst redigeret af cleansation : 21.01.18 kl. 13:35
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #255
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Farvel og tak... Endnu en ydmygelse. Nu sker der forhåbentligt et par ændringer i det her setup, det her kan da ikke blive ved det her?

  22. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •