Side 16 af 58 FørsteFørste ... 61314151617181926 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 867

Emner: North

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    591

    Re: North

    Jeg er med på at Cajun har haft nogle gode pistol runder osv, men han er jammerlig med awp'en. Han er så stationær og taber nærmest alle dueller mod konkurrentens awp. De gode runder han har haft har været med pistoler og rifles som jeg husker det. Hans rating var klart dårligst af alle North spiller i Malmø og han var marginalt bedre end MSL og Aizy i Montreal. Men en sjov lille detalje var at MSL lagde en kærlighedserklæring op til Aizy på twitter under afterparty'en i Montreal. Noget med at han var den bedste ven og teammate nogensinde, samt et kærligt billede. Når North engang bliver træt af at have en middelmådig awp'er, kan jeg kun se at CajunB kan udskiftes. K0nfig og Valde er stjernespillerne og blandt de bedste i verden i øjeblikket. MSL er holdets leder og Aizy er tilsyneladende hans sjæleven. Så har vi Cajun som tilbage. Dog er holdet godt kørende pt, så udskiftninger ligger nok ikke lige for, men de bliver aldrig det bedste hold i verden uden en ordentlig awp'er.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #227
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Dog er holdet godt kørende pt, så udskiftninger ligger nok ikke lige for, men de bliver aldrig det bedste hold i verden uden en ordentlig awp'er.
    Fuldstændig enig. Cajun er alt for ordinær på awp. Til gengæld skulle han åbenbart være ekstremt god til at kalde beslutninger in game (jf. interview med valde), hvilket kan købe ham ekstra levetid på North.

    Jeg håber han kan løfte sit spil (især mobilitet), ellers må han erstattes.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #228
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Synes faktisk CajunB får alt for lidt kredit for det arbejde han gør - de 2 seneste turneringer har han spillet rigtig godt. Holdt gode angles, haft god mobilitet på AWP'en og vundet nogle rigtig gode clutches.
    Det bliver dog spændende at se, om han kan holde niveauet til ELEAGUE.

  6. #229
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    591

    Re: North

    Og North fortsætter! Et sted i Atlanta i nat vandt de deres pulje til E league efter to tætte opgør og er nu blandt de sidste 8 I den turnering. Der er 1 mio $ på højkant og den bliver afgjort midt oktober. Det var ellers en led gruppe de var havnet i. Samtlige fire hold ville have været favorit hvis de var havnet i gruppe C. Drømmestart med Valde. Finale, turneringssejr og puljesejr i de 3 første turneringer.

    Som en lille sidenotits spillede Astralis også i nat. En turnering i NY. Her blev de ydmyget af Faze og senere røg de ud i gruppespillet til hjemmeholdet Liquid. Amerikansk
    CS er nogenlunde lige så ringe som amerikansk klubfodbold, så det er ikke så godt for Astralis. Men det understreger dog at North er bedst af de to i øjeblikket.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #230
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    591

    Re: North

    Den her top 50 kan jeg langt bedre lide end hltv. North er nu nr 1 i verden i dette øjeblik
    http://www.gosugamers.net/counterstrike/rankings

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #231
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Den her top 50 kan jeg langt bedre lide end hltv. North er nu nr 1 i verden i dette øjeblik
    http://www.gosugamers.net/counterstrike/rankings
    NIP som #1..... Eeeeh hehe. Den liste er noget useriøs.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #232
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: North

    North møder i aften, omkring kl 22.30, FaZe Clan i semi finalen i ELEAGUE. De slog i går det andet danske hold Heroic ganske sikkert. Samlet bliver der spillet om 1 mio dollars.

    Aizy er virkelig begyndt at spille godt efter Valde er kommet ind på holdet. Om det er fordi han rammer sine skud, eller de har ændret på holdet siden Magisk er smuttet ved jeg ikke. Men han spiller vildt godt, og også den bedste spiller igår over begge maps.

  13. #233
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    591

    Re: North

    Med til historien her hører vel at Faze er tårnhøje favoriter. De er lidt CSGO's svar på PSG. De har støvsuget markedet for de gode europæiske spillere, men spiller ikke super sammen som hold. Tror godt North kan nappe en sejr, men det bliver nok tæt (eller en udradering af North).

    Astralis har været heldige og skal op mod C9, hvilket gør dem til tårnhøje favoritter, så det kunne blive en sjov finale mod dem, hvis det lykkedes at få skovlen under Faze.

  14. #234
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Lidt et langskud, men hvis nogen har brug for en billet til ESL i Odense, har jeg en til salg til under normal pris, da en af mine venner fra England kan desværre ikke komme til ESL alligevel (kommer dog til Blast Series som nok skal blive sjovt).
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  15. #235
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: North

    Blast skal nok blive fedt..
    Fik overtalt chefen, så skal ud med firmaet(5 gutter) og chefen fra nabo firmaet.. Øl og CS :D

  16. #236
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: North

    North har netop vundet overpass over ldlc, og er dermed kvalificeret til esl odense, sammed med faze, fnatic og astralis.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #237
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Hvis man har lyst til lidt morgen CS:GO idag, så spiller North Academy WESG denne morgen fra kl. 10.00.
    Det kræver en 3. plads i gruppen for at komme til World Finals, som spilles i 2018. Gruppen består af, foruden North Academy, Ukraine, Godsent, NOREG og Endpoint.

    Umiddelbart ligner det en sikker 1. plads til Ukraine mens Godsendt, North Academy og NOREG skal kæmpe om 2 pladser i World Finals. Endpoint må forventes at være svageste modstander.

    https://www.hltv.org/events/3114/wes...egional-finals

  19. #238
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: North

    Jeg ligger inde med en enkelt billet til Blast, Cat A. Hvis nogen skulle være interesseret gives den væk gratis. PM mig.

    EDIT: Billetten er afsat.
    Sidst redigeret af Fissan : 23.11.17 kl. 15:31
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #239
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    MSL's honeymoon periode med Valde er ovre. North ser nu utrolig ordinære ud igen, og kan tabe til hvem som helst, alt for ustabile. At se Aizy gå fra at top fragge til at få 2 frags på et helt map, siger vel en del. Det er bare et niveau man ikke må gå ned på, især mod NIP. Mener stadig Aizy er et kæmpe problem på det her hold, selv om han gør det meget bedre nu end i begyndelsen. Cajunb er også simpelthen bare ikke god nok til at være main AWPer. Hvis han kan gå tilbage til at være rifler og man så får en dedikeret AWPer ind som Mertz eller Jugi (i stedet for Aizy) ville North se meget bedre ud. Synes stadig det er en kæmpe skam at Magisk blev cuttet, han gør det satme godt i Optic også, selvom resten af holdet ikke er så satans godt... Der var sku et kæmpe potentiale, som jeg bare ikke ser i North lige nu, hvor den eneste virkelige stjerne er Konfig, som heller ikke har været for god på det sidste.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #240
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    North formår virkelig at give fck's fodbold hold kamp til stregen, om at være det ringeste hold.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •