Side 12 af 58 FørsteFørste ... 2910111213141522 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 867

Emner: North

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Magisk har et af de højeste niveauer blandt alle i CSGO, men det har desværre været nedadgående gennem hele 2017. Man får ikke forløst hans potentiale, og desværre ser det ud til at han bliver ofret - det er et stort sats, men at få Valde ind på holdet ser også meget åbenlyst ud. Spændende at se hvordan det ender - jeg er en stor fortaler for at Magisk skal blive, men tænker det er holdet som helhed der tages hensyn til her.

    https://www.hltv.org/stats/players/9032/Magisk

  2. #167
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: North

    Magisk stod for mig også som den svageste spillende under majoren. Det er meget simple ting han fejler med, som jeg også har været inde på før. Selvom han har en relativ fin rating, så mener jeg ikke det opvejer hans åbenlyse mangler.

    Aizy til gengæld havde en meget god turnering, bedst illustreret ved at han lukkede VP fuldstændigt ned i deres Bo1, hvis han kan bygge på formen, og man kan få en valde ind ser det fornuftigt ud.
    Cajun havde en mærkelig turnering. Han irritere mig som dedikeret AWPer, hvor hans movement virkelig giver ham problemer. Yderligere misser han en masse nemme skud. Men han er en bund solid support player, hvilket han også fik vist da de slog mouse på cbbl.

    Også må konfig gerne droppe den awp, det hæmmer ham virkelig i mange situationer, specielt på cbbl. Hvor han simpelthen bliver fanget i en dårlig position, alt for let.
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar

  3. #168
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Synes faktisk deres 'double AWP' med CajunB og K0nfig til tider ser ganske fornuftig ud. Men ingen af dem er verdensklasse med AWP, så her vil man med god grund kunne kigge efter en opgradering.
    CajunB har ikke de 'flicks' som andre har, og rammer kun helt åbenlyse skud. Bare se hvordan Pasha klarede det i både Bo1 og Bo3 - han rammer sgu nogle vanvittige 'flicks'.

  4. #169
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: North

    North skal spille kvalifikation til ESL den 15. - 16. September, hvor de er kommer i gruppe med Mousesports og Fnatic:
    http://www.dust2.dk/Nyheder/3145-ele...o-premier-2017

    Det er umiddelbart en udmærket gruppe i forhold til, hvad de kunne have endt i - specielt gruppe D er jeg glad for, at de undgik.

    Derudover bliver Norths startopstillingen spændende. Gad vide, om man allerede nu bænker Magisk? De er vist nok på ferie nu, så vi hører nok ikke så meget indtil en uge for turneringen starter.
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  5. #170
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #171
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: North

    Nogle der kan forklare noget mere om, hvilken type Valde er som spiller, og hvilken rolle han højst sandsynligt får på holdet? Jeg kunne kun finde følgende, hvilket ikke siger meget om ham som type:
    http://wiki.teamliquid.net/counterstrike/Valde

    Ser I det derudover som et godt trade med Magisk? Eller burde man have set sig om efter en større, mere anerkendt profil?
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  8. #172
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Udfra hvad jeg har set, så er han en mest 'lurker' som ikke nødvendigvis er med på entry - i hvert fald ikke som den første. Hans helt klare styrke er 'game-sense' og 'map-presence', som gør han kan udnytte de små rum på de forskellige maps.

  9. #173
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Jeg vil sige at Valde er mere Lurker og Magisk er mere enmandshær. Magisk er bedre individuelt, mens Valde er mere rolig og erfaren. Jeg vil gætte på at han er mere moden, kommunikerende og teamorienteret, men det ligner ikke en kæmpe forstærkning for mig. Magisk har bevist langt mere end Valde i offline og har et bedre aim, sååe jeg er ikke sikker på at det er den store forbedring. Det svarer vel lidt til at udskifte Nikolaj Jørgensen med Pavlovich. Magisk er lige så ustabil som Nikolaj Jørgen og ødelæggende på hans dårlige dage, mens Pavlovich for det meste er hårdt arbejdende og gør hvad han kan, men nogle gange er talentet lidt begrænset :)

    Det er mere åbenlyst for mig at en ordentlig AWP'er ville kunne rykke North tættere på toppen.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #174
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Det undrer mig virkelig at man tør lade Magisk gå til en konkurrent. Han er et åbenlyst stort talent, som kan blive virkelig god i de rigtige rammer.

    Er dog svært at se hvor man skulle komme hen lige nu. Faze ligner mest af alt et hold som mangler en god IGL til erstatning for K1o og en ny main AWP for allu. De svenske holde - NiP og GODSENT har fået nogle erstatninger ind. Tilbage til Dignitas sammen med RUBINO som trods alt var med til at gøre ham god?

  12. #175
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Det undrer mig virkelig at man tør lade Magisk gå til en konkurrent. Han er et åbenlyst stort talent, som kan blive virkelig god i de rigtige rammer.

    Er dog svært at se hvor man skulle komme hen lige nu. Faze ligner mest af alt et hold som mangler en god IGL til erstatning for K1o og en ny main AWP for allu. De svenske holde - NiP og GODSENT har fået nogle erstatninger ind. Tilbage til Dignitas sammen med RUBINO som trods alt var med til at gøre ham god?
    Hvorfor skulle Faze lave udskiftninger? De har klaret sig rigtig godt i turneringer siden de hentede Niko. Det er kun i major'en de har været decideret ringe. Det ville være ret panisk at lave store udskiftninger på baggrund af det.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #176
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Ventspilsner Se meddelelser
    Hvorfor skulle Faze lave udskiftninger? De har klaret sig rigtig godt i turneringer siden de hentede Niko. Det er kun i major'en de har været decideret ringe. Det ville være ret panisk at lave store udskiftninger på baggrund af det.
    Var også det jeg mente - de ligner ikke et hold som mangler en type som Magisk. Det fremgik dog ikke tydeligt.

  15. #177
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Faze ligner mest af alt et hold som mangler en god IGL til erstatning for K1o o
    Er det ikke Karrigan der er IGL for Faze ?

  16. #178
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Bushen Se meddelelser
    Er det ikke Karrigan der er IGL for Faze ?
    Jo.

  17. #179
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Var også det jeg mente - de ligner ikke et hold som mangler en type som Magisk. Det fremgik dog ikke tydeligt.
    Gad vide, om Magisk ville stille sig tilfreds med en bænkplads hos North? Jeg tvivler på det, men hvis der ikke er andre alternativer i Danmark og omegn, hvad ville han så gøre? Er det normal praksis nu om dage, udelukkende at spille online med sit team? Jeg kan huske at jeg gjorde netop dette, da jeg var yngre. I så fald er der nok mange teams, som han ville være en god spiller for.

    Slutteligt ved jeg, at det nok ikke kommer på tale, men Magisk ville være fænomenal at have som "indskifter".
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  18. #180
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Demitrian Se meddelelser
    Gad vide, om Magisk ville stille sig tilfreds med en bænkplads hos North? Jeg tvivler på det, men hvis der ikke er andre alternativer i Danmark og omegn, hvad ville han så gøre? Er det normal praksis nu om dage, udelukkende at spille online med sit team? Jeg kan huske at jeg gjorde netop dette, da jeg var yngre. I så fald er der nok mange teams, som han ville være en god spiller for.

    Slutteligt ved jeg, at det nok ikke kommer på tale, men Magisk ville være fænomenal at have som "indskifter".
    Når en spiller bliver "bænket" betyder det for det meste at de er færdige på holdet. Så sidder de enten kontrakten ud eller bliver hentet af en anden org.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •