Side 13 af 58 FørsteFørste ... 31011121314151623 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 867

Emner: North

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Tror bestemt ikke Magisk er tilfreds med at være bænket. Det er dog værd at bemærke at det nogen gange sker, at en bænket spiller kommer tilbage på holdet. Kioshima fra Faze var for eksempel bænket, og kom tilbage på holdet efter et par måneder.

    Jeg tror der er en del muligheder for Magisk, hvor Heroic uden tvivl ville tage ham ind, men også Rubinho's nye hold i Dignitas eller NIP. Ville heller ikke undre mig et hold som Faze ville være villig til at smide Kioshima ud, for at tage Magisk ind.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #182
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Tror bestemt ikke Magisk er tilfreds med at være bænket. Det er dog værd at bemærke at det nogen gange sker, at en bænket spiller kommer tilbage på holdet. Kioshima fra Faze var for eksempel bænket, og kom tilbage på holdet efter et par måneder.

    Jeg tror der er en del muligheder for Magisk, hvor Heroic uden tvivl ville tage ham ind, men også Rubinho's nye hold i Dignitas eller NIP. Ville heller ikke undre mig et hold som Faze ville være villig til at smide Kioshima ud, for at tage Magisk ind.
    Jeg håber, at han på et senere tidspunkt kan gøre et comeback, men ud fra hvad der bliver sagt i denne tråd, lyder det nok urealistisk. Oh well. I så fald håber jeg, at Valde viser sig at være en forstærkning.

    Personligt havde jeg stadig foretrukket en ny AWPer på holdet. Jeg tvivler dog på, at man udskifter 40% af holdet over én omgang.
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #183
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Bushen Se meddelelser
    Er det ikke Karrigan der er IGL for Faze ?
    My bad. Troede faktisk det var K1o.

  6. #184
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    https://twitter.com/Magiskb0Y/status/892394840314585088

    Så er det officielt at Magisk er bænket, og det lyder bestemt ikke som om han vil gøre en Kio (som kom tilbage på holdet, efter at have været bænket)

    As of today Im officially benched from North. Im looking for new opportunities where I can continue my journey as a player. I will be back!
    Thanks for this time @MSLcsgo @cajunbCS @k0nfigCS @aizylife @casdueh I will never forget about all those great memories!☺
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  7. #185
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: North

    Knapt så officielt, men ifølge denne ESL video, er Valde ny spiller på North holdet.

    https://twitter.com/ESLCS/status/894906073072545792

    EDIT: I min iver kan det dog godt bare være en montage af gode plays, fra danske spillere. Men jeg tvivler, da Valde er uden et hold så han deltager umildbart ikke i ESL, ej heller hans gamle hold Heroic vil være med.
    Sidst redigeret af Fissan : 08.08.17 kl. 16:32
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar

  8. #186
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: North

    North har lagt et opslag op, med et billede hvor der blot står #12, hvilket formentlig betyder en ny spiller, der skal spille i #12.
    Mon ikke det er valde, der er født 12. juni? Jeg så ham også ved Tre Falke tidligere.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #187
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Der er muligvis mulighed for at Se North to gange i år i Danmark. North er blevet inviteret til Blast Pro Series i Royal Arena.

    https://twitter.com/BLASTSeries/stat...56220710715393

    og så er der ESL finals som jeg håber North kan kvalificere sig til, i Odense

    https://www.tv2fyn.dk/artikel/offici...mer-til-odense
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #188
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Der er muligvis mulighed for at Se North to gange i år i Danmark. North er blevet inviteret til Blast Pro Series i Royal Arena.

    https://twitter.com/BLASTSeries/stat...56220710715393

    og så er der ESL finals som jeg håber North kan kvalificere sig til, i Odense

    https://www.tv2fyn.dk/artikel/offici...mer-til-odense
    Med tanke på hvor gode de er offline, skal der nok blive en mulighed for at se dem ryge ud med et brag i Odense :)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #189
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Ikke at det er den store nyhed, men eftersom North endnu ikke har bekræftet at Valde er ny spiller, så er her lige en fascinerende detektiv historie.

    twitter.com/DonHaci/status/8982563289418..

    DonHaci, som er en af CS verdenens twitter rygtesmede, har siddet og luret på CS servere med 12 deltagere (2x5 spillere plus 1 træner) og fundet frem til en øver kamp han kan regne ud er mellem maus og North. Alle spillerne med undtagelse af MSL kører med aliaser. Ham Don Haci har så studeret noget historik og fundet frem til at Valde tidligere er gået under bl.a 'nam' og 'nam nam'. K0nfig er for øvrigt sivas. North er godt igang med at malke transferen med så meget omtale så muligt inden de offentligører den. Jeg blev helt i tvivl på et tidspunkt, om det hele bare var en gimmick for også at få lidt medie i transferperioden, og den hemmelige femte spiller bare var magisk...

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #190
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: North

    Så er den tilgengæld officiel.
    Valde joiner North.
    Erstatter Magisk.

    https://www.hltv.org/news/21279/valde-joins-north

  17. #191
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af dondjon89 Se meddelelser
    Så er den tilgengæld officiel.
    Valde joiner North.
    Erstatter Magisk.

    https://www.hltv.org/news/21279/valde-joins-north
    Spændende hvordan de kommer til at performe i ESL S6, DH Malmø, ELEAGUE og DH Montreal. Der bliver rigelig med mulighed for at få afprøvet det nye lineup.

  18. #192
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Spiller Valde AWP?, får er vel reelt hvad de mangler på holdet pt.

  19. #193
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Spiller Valde AWP?, får er vel reelt hvad de mangler på holdet pt.
    CajunB er stadig tiltænkt AWP. Valde er rifler.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #194
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Første mulighed for at se det nye line up in action er på torsdag kl 19 i ESL league i 2 maps mod G2. Det er de to finalehold fra sidste ESL sæson, så det bliver nærmest en form for mulighed for revanche for North. Kampene kan ses på ESLs kanal på youtube. Bliver spændende selvom jeg frygter det bliver mere af det samme. Det virker lidt som et 1:1 bytte med valde og magisk.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #195
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    CajunB er stadig tiltænkt AWP. Valde er rifler.
    Havde stadig hellere set en erstatning for CajunB. Det kan dog godt tænkes, at han bliver bedre med Valde ved sin side. Det skal naturligvis ikke kunne udelukkes. Jeg synes bare ikke at hans præstationer, i forhold til andre AWPers, har været specielt imponerende.

    Glæder mig dog til de kommende matches!
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •