Side 15 af 58 FørsteFørste ... 51213141516171825 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 867

Emner: North

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: North

    Flot skalp!

    Velfortjent hviledag i morgen.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #212
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    594

    Re: North

    Der er et spændende indslag med CajunB og Valde på eOddsets facebook side. CajunB afslører at de også overvejede at hive Mertz ind, og at cajun skulle tilbage og blive rifler. Dejligt at han virker åben for det. Han vil ikke ind på hvorfor det var Magisk der røg, men kommer bl.a. ind på at Valde er meget kommunikerende og en god teamspiller. Som de har spillet i ESL og DH ind til videre virker det til at være et fantastisk bytte med Magisk og Valde.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #213
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: North

    Det blev til en flot andenplads ved DH Malmø efter finalenederlag til KennyS, undskyld, G2 esports. Desværre dukkede aizy og valde ikke op til finalen, hvilket er pissehamrende ærgerligt, da de begge havde præsteret flot på vejen dertil. Det bliver spændende at se hvor langt det nye setup kan nå. Jeg har egentlig fået lidt mere tro på MSL som IGL. Selvom G2 fuldstændig havde læst North på Inferno, så tror jeg der er nok strategisk tæft til at udarbejde nye tilgange til maps, som kan tage røven på modstanderne. Dog er der nok ingen tvivl om, at det her var en overordentlig gylden chance for at vinde en turnering. Jeg tvivler på så mange af de store hold underpræsterer næste gang.

    .oO(f£$@½%& KennyS)
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  6. #214
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    594

    Re: North

    Det var vel nærmere CajunB der ikke dukkede op til finalen. Han havde suverent den dårligste rating af alle i finalen og tabte nærmest samtlige AWP dueller til KennyS, der havde en fest. Han havde en ADR (average damage pr round) på sølle 41. Det er helt horibelt af en AWP'er, da det giver næsten altid 100 i damage når man rammer et skud. Jeg fatter intet af hvorfor han skal have det dyreste våben, når han ikke kan finde ud af at håndtere det. Cajun sad og gemte sig hele kampen og hver gang han kiggede frem blev han pillet ned af Kenny. Det er lidt svært at være rifler hvis modstanderen spiller 5 mod 4 og en af verdens bedste AWP'ere har frit spil mod dem. Men alt i alt en rigtig god turnering. K0nfig var klart turneringens bedste spiller med højeste rating. Valde var også en fornøjelse i de fleste kampe og MSL var flyvende for en gangs skyld. Aizy og Cajun var vel som de plejede - de havde et par gode maps undervejs, men set over en bred kam var det dem der haltede. Trods alt lover det godt fremad. Især den dag de får Jugi/Mertz ind, for det kommer til at ske på et eller andet tidspunkt når de bliver træt af at tabe til gode awp hold.

    Deres ratings for hele turneringen kan ses på nedenstående link. CajunB var klart dårligste spiller hos North. Dårligere end MSL! Det er lidt vildt, med tanke på at CajunB altid får det dyreste våben, mens MSL altid kører den billige stil og bruger sine penge på holdets bedste (grenader og dropper våben), samtidig med han skal lede holdet. De fleste andre AWP'ere ligger i toppen for deres hold. Just saying :)
    https://www.hltv.org/stats/players?event=2684

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #215
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Det var vel nærmere CajunB der ikke dukkede op til finalen. Han havde suverent den dårligste rating af alle i finalen og tabte nærmest samtlige AWP dueller til KennyS, der havde en fest. Han havde en ADR (average damage pr round) på sølle 41. [/url]
    Jeg er slet ikke uenig. Mine forventninger til ham er bare på et meget lille sted, hvorfor aizy og valde var en større skuffelse for mig i finalen :-)
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  9. #216
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: North

    Kan man ikke med rette være lidt efter arrangørerne omkring pausen mellem semifinalen og finalen? North er nok stadig et ringere hold, men må være mentalt opslidende at skulle spille en lang kamp og så ret hurtigt efter i finale igen. Det må koste på koncentrationen, kunne jeg forestille mig.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #217
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Kan man ikke med rette være lidt efter arrangørerne omkring pausen mellem semifinalen og finalen? North er nok stadig et ringere hold, men må være mentalt opslidende at skulle spille en lang kamp og så ret hurtigt efter i finale igen. Det må koste på koncentrationen, kunne jeg forestille mig.
    Er generelt helt enig, specielt med de op / nedture der er i løbet af en kamp.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #218
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: North

    Cajun spillede lidt som jeg forventede det. Han er en meget passiv AWPer, og det var han også mod G2. Det virker mod mange hold, også selvom han ikke er verdens mest stabile AWPer. Men der er simpelthen ikke meget at gøre mod en AWPer som KennyS. Han kan nå at reagere og skyde, før de fleste andre overhovedet har fattet at han er der, når han peeker.

    Det er også en af grundene, jeg ikke tror North bliver en rigtig udfordrer til at vinde de her store titler, så længe holdet er som det er nu. Valde er en rigtig god spiller, og ser ud til at passe holdet bedre end Magisk. Men der bliver nødt til at satses på en ny AWPer. Om det så skal blive Mertz eller Jugi ved jeg ikke. Jugi er allerede noget bedre på AWPen end Cajun, og jeg tror Mertz har potentialet til at blive endnu bedre. Cajun tilføjer dog også som mange har sagt før, en masse til holdet i form af second calling, og generelt bare en masse erfaring. Så om han skal flyttes til rifler, og så hive Aizy ud på bænken, eller det skal blive Cajun som skal udskiftes ved jeg ikke. Den er ikke nem. Men tror stadig det er nødvendigt, på trods af denne rigtig gode præstation ved dreamhack. Altså hvis man satser på at være et bedre hold. Kan jo også tænkes man er godt tilfreds med at være holdet som nogle gange kommer i finalen, men yderst sjældent virker som et hold som kan vinde det hele. Det eneste denne her gruppe har vundet i lange tider er Epicenter i 2016, og det må nok desværre betegnes som lidt af et fluke.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #219
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: North

    Jaaa.. Så fik de endelig en sejr.
    Dog lidt kedeligt fra IMT side da de forfeitede det første map fordi de ikke kunne komme til tiden.

    Men 2 finaler i træk, og nu en sejr.. Sådan !!

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #220
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Re: North

    North nummer 4 i verden! fandme flot!

    https://www.hltv.org/ranking/teams/2017/september/4

  18. #221
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Silver Se meddelelser
    North nummer 4 i verden! fandme flot!

    https://www.hltv.org/ranking/teams/2017/september/4
    Den virker endda til at være fra den 4. september og dermed ikke opdateret efter gårsdagens sejr.

    Jeg aner det ikke, men det virker til at der kunne komme en opdatering i dag - og mon at North kunne snige sig over Astralis? Det ville da være ganske sjovt.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #222
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    594

    Re: North

    Top 10'en er fra før Montreal og eftersom Astralis ikke har været i aktion siden, er der vel ingen tvivl om at North er det nye bedste hold i Danmark/skandinavien på HLTV's top10 hvis den blev updateret i dag. I næste weekend deltager Astralis i en større turnering i NY, mens North skal i gennem gruppespil i Eleague. Der kan Astralis vel komme tilbage foran med en god præstation, men de har været skidt kørende på det sidste, så er det ikke utænkeligt hvis de fejlede der også og North kunne ryge over dem.

    For øvrigt top 10 artiklen er på linket nedenfor. Der står bl.a. "It has been a wild ride for North, who have yet to claim a title since leaving dignitas. This weekend, they will have a great chance to do so as they will be in attendance at DreamHack Open Montreal, where only Immortals and Cloud9 should pose them a threat. Come the end of the month, it is very possible for North to leapfrog Astralis in the ranking, but they will also have to be wary of the threat posed by Gambit."
    https://www.hltv.org/news/21399/team...ng-august-2017

  21. #223
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: North

    http://www.gosugamers.net/counterstrike/rankings nr 3 med Astralis 4

    Heroic er nr 17.
    Tricked Esport nr 32.
    og North Academy nr 47 (norths 2 - andet hold)

    Så north er 2 gange i top 50.. Pew pew =)
    "you ain't got no wins in my casa,
    Que te pasa, you ain't even in my clasa" - Big Pun
    http://forum.ultras-tifo.net - https://kassiesa.net/uefa/

  22. #224
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: North

    Tænk hvad det kunne blive til med en AWP'er i KennyS klassen

  23. #225
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Ingen tvivl om at KennyS er klart bedre end CajunB - men han har faktisk spillet hæderligt på det sidste, og var afgørende i mange situationer under DreamHack Montreal.
    Man kan dog desværre kun forestille sig, at det vender ved ELEAGUE denne kommende weekend :(

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •