Side 19 af 58 FørsteFørste ... 91617181920212229 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 867

Emner: North

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Jeg tror egenligt ikke at økonomien er kritisk eller noget. Det går vel nogenlunde som planlagt. Det tager tid at bygge op og det går den rigtige retning med økonomien. Tror kun North har brugt en brøkdel på deres brand til sammenligning med Rfrsh og mange af de andre organisationer.

  2. #272
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg tror egenligt ikke at økonomien er kritisk eller noget. Det går vel nogenlunde som planlagt. Det tager tid at bygge op og det går den rigtige retning med økonomien. Tror kun North har brugt en brøkdel på deres brand til sammenligning med Rfrsh og mange af de andre organisationer.
    Ja jeg husker at det blev sagt en del gange, da projektet blev annoncerret, at de ikke forventede overskud i mindst de 2 første år.

    Citat Oprindeligt indsendt af fckcs Se meddelelser
    Tak for en fin gennemgang!

    Bekræfter desværre det jeg frygtede, med den start der har været på projektet forstår jeg godt at man ikke har haft travlt med at tilføje flere spillere til andre spil som der var snak om i starten.
    Men de har trods alt tilføjet et nyt CS hold. Jeg kan heller ikke lige sew hvad den åbenlyse investering for dem skulle være, i en anden esport lige nu. Så skulle det være en eller anden fesen fifa spiller, men det er ikke noget som rykker.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  3. #273
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Så ryger konfig sgu også! Det er kun Msl tilbage fra det oprindelige setup. Der kan ske meget på et år.
    http://www.dust2.dk/Nyheder/4617-dus...g-bliver-bnket

    Gade bliver erstatningen. Jeg har fulgt akademi holdet en hel del. Han er vild, men ustabil. Synes det er alt for tidligt at han skal på førsteholdet. Gad vide hvad der er sket bag kulisserne. Det er direktøren, træneren og to spillere der har fået øksen på 1 måned.

  4. #274
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Fucking cirkus. Det kan simpelthen ikke være rigtigt. Hvordan lever Aizy og MSL videre på det hold, alt imens det her sker. Utroligt. Tror Norths ledelse kommer til at fortryde at backe MSL så meget op. Han plejede altid at tude over andre hold tog alt hans talent, men nu fjerner ham dem selv. Først var Magisk problemet, og nu er det Konfig?

    Men i det mindste må den dokumentar der blev lavet om North, rundt om majoren, til at være underholdende. De kan kalde den fra tier 1 til tier 3.
    Sidst redigeret af cleansation : 30.01.18 kl. 19:37
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #275
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Fucking cirkus. Det kan simpelthen ikke være rigtigt. Hvordan lever Aizy og MSL videre på det hold, alt imens det her sker. Utroligt. Tror Norths ledelse kommer til at fortryde at backe MSL så meget op. Han plejede altid at tude over andre hold tog alt hans talent, men nu fjerner ham dem selv. Først var Magisk problemet, og nu er det Konfig?

    Men i det mindste må den dokumentar der blev lavet om North, rundt om majoren, til at være underholdende. De kan kalde den fra tier 1 til tier 3.
    Nogen foreslog at titlen til dokumentaren kunne være 'South'. En passende titel.

  7. #276
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Fucking cirkus. Det kan simpelthen ikke være rigtigt. Hvordan lever Aizy og MSL videre på det hold, alt imens det her sker. Utroligt. Tror Norths ledelse kommer til at fortryde at backe MSL så meget op. Han plejede altid at tude over andre hold tog alt hans talent, men nu fjerner ham dem selv. Først var Magisk problemet, og nu er det Konfig?

    Men i det mindste må den dokumentar der blev lavet om North, rundt om majoren, til at være underholdende. De kan kalde den fra tier 1 til tier 3.
    Skulle man nu ikke lige vente med at male fanden på væggen, før det er bekræftet af North?
    Oplysningerne lyder på at K0nfig tager en pause af 'personlige grunde', hvilket jo ikke bekræfter at det er MSL eller North som er problemet.

  8. #277
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Skulle man nu ikke lige vente med at male fanden på væggen, før det er bekræftet af North?
    Oplysningerne lyder på at K0nfig tager en pause af 'personlige grunde', hvilket jo ikke bekræfter at det er MSL eller North som er problemet.

    Tja man kan da vente indtil det er officielt, men det er noget jeg synes er rimelig åbenlyst vil ske på et eller andet tidspunkt med hvordan North er ved at udvikle sig. Men ud at dømme fra twitter er det rimelig tydeligt at han er bænket. Pilen peger mod North næsten lige meget hvad her, hvis der er nogen personlige problemer i forhold til sygdom eller sådan, er jeg rimelig sikker på denne allerede ville være meldt ud.

    Jeg tror man skal være noget naiv for ikke at kunne se sammenhængen i den retning North går i, og at Konfig vælger at "holde en pause af personlige årsager". At holde pause af personlige årsager er oversat: Enten er han bænket af North (kunne tænkes MSL ikke mener han ligesom Magisk er dedikeret nok osv, og personlighederne ikke matcher, og bare venter på transfer), eller han har selv valgt at sige han vil skifte fordi det her hold ikke fører til noget med MSL som IGL og urørlige Aizy. Eller det er nok mere realistisk en kombination.

    Han ryger til et bedre og meget mere spændene projekt inden længe, så er spørgsmålet vel bare om det er Astralis eller et helt nyt internationalt hold med spillere som Rubino og Magisk. Hans Twitter profil omend kryptisk, taler vel stadig et klart sprog om at det ikke bare er fordi han har brug for en pause.

    Glem ikke at alle disse lækager af sager som disse, er også altid fyldt af spins fra dem som leaker det. Glem ikke hvordan North slet ikke var interesseret i Valde da han blev bænket, efter han og Heroic pludselig ikke kunne finde ud af det sammen mere, da han mente han havde nået så højt han nu engang kunne med Heroic som igen fejlede en minor kval.

    Jeg håber virkelig jeg tager fejl, og at han bare har brug for en pause af en eller anden årsag. Men jeg nægter at tro på han ikke er på vej til et anden hold, fordi der har været nogen store interne uenigheder.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  9. #278
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Tja man kan da vente indtil det er officielt, men det er noget jeg synes er rimelig åbenlyst vil ske på et eller andet tidspunkt med hvordan North er ved at udvikle sig. Men ud at dømme fra twitter er det rimelig tydeligt at han er bænket. Pilen peger mod North næsten lige meget hvad her, hvis der er nogen personlige problemer i forhold til sygdom eller sådan, er jeg rimelig sikker på denne allerede ville være meldt ud.

    Jeg tror man skal være noget naiv for ikke at kunne se sammenhængen i den retning North går i, og at Konfig vælger at "holde en pause af personlige årsager". At holde pause af personlige årsager er oversat: Enten er han bænket af North (kunne tænkes MSL ikke mener han ligesom Magisk er dedikeret nok osv, og personlighederne ikke matcher, og bare venter på transfer), eller han har selv valgt at sige han vil skifte fordi det her hold ikke fører til noget med MSL som IGL og urørlige Aizy. Eller det er nok mere realistisk en kombination.

    Han ryger til et bedre og meget mere spændene projekt inden længe, så er spørgsmålet vel bare om det er Astralis eller et helt nyt internationalt hold med spillere som Rubino og Magisk. Hans Twitter profil omend kryptisk, taler vel stadig et klart sprog om at det ikke bare er fordi han har brug for en pause.

    Glem ikke at alle disse lækager af sager som disse, er også altid fyldt af spins fra dem som leaker det. Glem ikke hvordan North slet ikke var interesseret i Valde da han blev bænket, efter han og Heroic pludselig ikke kunne finde ud af det sammen mere, da han mente han havde nået så højt han nu engang kunne med Heroic som igen fejlede en minor kval.

    Jeg håber virkelig jeg tager fejl, og at han bare har brug for en pause af en eller anden årsag. Men jeg nægter at tro på han ikke er på vej til et anden hold, fordi der har været nogen store interne uenigheder.
    Helt enig - når man læser diverse twitter-profiler, så tyder det på der er noget større under opsejling. Men nu er det ikke jo ikke første gang, at disse personer smider 'bait' ud i æteren. Så jeg venter med at konkludere noget førend det er officielt.
    Weekendens Closed Qualifier til IEM Katowice vil helt sikkert give et præj om hvordan det vil se ud i fremtiden.

  10. #279
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Lad spekulationerne begynde: http://www.dust2.dk/Nyheder/4632-nor...ang-til-holdet.

    Er det et swap mellem K0nfig og Kjaerbye? Kan ikke se hvad der er så stort man annoncerer det som en markant tilgang.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #280
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Det kunne også være inden for et andet spil?

  13. #281
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Jeg har meget svært ved at se hvad "markant tilgang" skulle være, især når de kun kan skifte en mere ud, uden at miste deres major plads til næste major. Det er nok et forsøg på at sælge Kjærbye Konfig bytte, som en sejr for North.

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Det kunne også være inden for et andet spil?
    Men hvorfor Dust2 så skulle være inviteret, vil være noget mærkeligt. Men ja, det kunne det vel godt. Men at ligefrem skrive at de "præsenterer en ny spiller på holdet", så lyder det lidt som at de snakker om Konfigs replacement.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  14. #282
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: North

    North er da ikke længere legends og skal kvalle sig til "hoved" turneringen, om det sker som New Challengers eller de skal gennem den åbne kval kan jeg ikke se bør være den store hovedpine, det ville selvf. være rimeligt pinligt at ikke komme med, men jeg synes nu hellere man skal rive bandagen af og så sætte det hold man tror kan vinde en major frem for at spille "sikkert" på en invite til Challenger turneringen.

    Jeg håber lidt North henter Kjærbye og jeg havde hellere set det var for MSL, og så beholde konfig som IGL, men hvis det åbenbart er blevet besluttet at MSL og konfig ikke rigtigt kan sammen mere, så vil jeg mene Kjærbye er en kæmpe upgrade over feks. Gade eller Jugi, eller hvem fanden og en pumpestok der nu er blevet nævnt.

  15. #283
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Bushen Se meddelelser
    North er da ikke længere legends og skal kvalle sig til "hoved" turneringen, om det sker som New Challengers eller de skal gennem den åbne kval kan jeg ikke se bør være den store hovedpine, det ville selvf. være rimeligt pinligt at ikke komme med, men jeg synes nu hellere man skal rive bandagen af og så sætte det hold man tror kan vinde en major frem for at spille "sikkert" på en invite til Challenger turneringen.

    Jeg håber lidt North henter Kjærbye og jeg havde hellere set det var for MSL, og så beholde konfig som IGL, men hvis det åbenbart er blevet besluttet at MSL og konfig ikke rigtigt kan sammen mere, så vil jeg mene Kjærbye er en kæmpe upgrade over feks. Gade eller Jugi, eller hvem fanden og en pumpestok der nu er blevet nævnt.
    Men at de trods alt er til majoren, på trods af så at skulle igennem challenger stadiet som det hedder nu, er det ganske værdifuldt når man ser hvor elendig den åbne kval har været kørt det sidste lange stykke tid, men masser af cheaters og kæmpe delays.

    Kjærbye ville ikke være en dårlig signing, selvom han ikke har været alt for god for Astralis på det sidste. Men at have ham over Konfig er ikke specielt fantastisk. Gade har talent men lidt skræmmende med to relativt uprøvede i form af Mertz og Gade på førsteholdet. Jugi er fantastisk, og en sindsyg AWPer, og er meget tæt på niveau med Device. Så forstår ikke helt din negativitet i forhold til ham. Men han er AWPer, så det kommer næppe til at ske, med Mertz som er på førsteholdet nu.

    Tror virkelig heller ikke på Konfig som IGL.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  16. #284
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    https://twitter.com/gla1ve_csgo/stat...62511890997248

    Lader til at være K0nfig <> Kjaerbye byttet.

  17. #285
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Og det viste det sig at være. Fornuftig signing isoleret set, men ikke når man bænker konfig. Der skal satme meget spin på den, for at få det til at ligne en positiv i sidste ende, når man har en bot som Aizy på holdet stadig.
    Sidst redigeret af cleansation : 02.02.18 kl. 12:43
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •