Side 21 af 58 FørsteFørste ... 111819202122232431 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 315 af 867

Emner: North

  1. #301
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Ja tænker lidt det samme. Til at starte med undrede det mig lidt med det lineup, men Stanislaw er en ganske fin IGL, Shahzam er en fin nok AWPer (vil sige bedre end Cajun, men stadig langt fra toppen), og så Cajun som support/secondary AWPer med Gade og Konfig klar til at fragge. Det lyder faktisk meget interessant hvis de kan få kommunikationen til at virke.

    Håber virkelig Gade bliver en kæmpe success, og så er klar til at tage over efter Aizy, efter det næste major flop fra hans side.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  2. #302
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Det er da helt fantastisk for North. K0nfig var der helt sikkert bud på, men jeg havde regnet med at cajun både var for dyr og dårlig og at organisationen skulle hænge på ham til kontrakten udløb. Nu slipper man for hans lønninger og får måske også transferindtægter. Gade får man testet af på højere niveau og så er han klar til førsteholdet om et halvt år. Astralis er klart svækket med magisk. De har nogenlunde status quo med firepower, men magisk er langt mere uintelligent og egoistisk i sin spillestil end Kjærbye, så jeg ser North som den helt store vinder af danish shuffle.

  3. #303
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Puha. Jeg kan lide din optimisme, men har meget svært ved at se North som den store vinder, på trods af at Gade lånet er rigtig fedt.

    Tror Magisk kommer til at overraske mange, og at kalde ham uintelligent og egoistisk er noget sølle. Han kan lukke store arealer helt ned på maps på ct sider, og har en enorm fire power, med et af verdens bedste spray controls. Forhåbentlig har han arbejdet på sin mentalitet, så han ikke tilter så meget, for det er det sidste han mangler for at være en absolut klasse spiller imo. men det har jo også vist sig at være meget svært for nogen spillere. Mindre tilt og med det mere stabilitet, og så har Astralis et upgrade. Tror ikke han får så store problemer med at sætte sig ind i deres struktur osv.

    Heroic har også med tilføjelsen af bundsolide Rubino fået sig et rigtig interessant hold. Jeg tror det er dem man skal se imod som sine konkurrenter i North lige nu, mere end Astralis som på trods af en næsten ligeså elendig major som North, stadig er mindst et step over North.

    Men forhåbentlig tager jeg fejl, for jeg vil virkelig gerne have North til at være en success historie. Synes bare det ser mere og mere sort ud for hver shuffle. Og så vil det virkelig være dejligt, med bøf svinet Zonic og den altid irriterende Glaive, få sig lidt af en nedtur.
    Sidst redigeret af cleansation : 07.02.18 kl. 22:42
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #304
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: North

    Man må håbe, at Kjaerbye+MLS kan få bygget noget godt op omkring dem. Ligesom i fodbold betyder kemien nok meget. North var kørt helt død i den tidligere formation. Jeg kan næsten ikke klare, hvis FCK og North skal fucke up samtidig 8)

  6. #305
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    God start på Summit for North. Man vandt suverænt over Vega Squadron som man blev slået af for bare et par uger siden i gruppefasen af majoren. Man vandt Mirage 16-5 og Inferno 16-2. Og især Kjærbye ser ud til, at være on fire. Det ser også fornuftigt ud med valde, som oven i købet havde tid til, at spise under kampen. Imorgen venter en kæmpe test når SK Gaming skal besejres. Der får man for alvor mulighed for, at se hvorhenne i processen North er.

  7. #306
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Jeg ved godt jeg er hurtig her, men North har lige haft første lan kamp ved summit. Bo3 mod Vega der slog North til majoren. North udraderede dem fuldstændig i dag. 16-5 og 16-2 på to af vegas bedste maps. Kjærbye og Valde var helt ustoppelige, men generelt spillede de alle godt. Jeg er rigtig optimistisk omkring det her hold. Divaerne (konfig og magisk) og chokerne (cajun og rubino) er ude og det virker til at der er et stort sammenhold og fælles forståelse for retningen. SK venter i morgen.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  9. #307
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Rubino choker, som var fantastisk både kvart, semi og finale til det sidste bare nogenlunde store event som et MSL hold vandt. Så har man hørt det hele.

    Dog meget imponerende den måde North vandt på. Jeg er dog stadig utrolig pessimistisk, og tror spillere som Aizy stadig kommer til at koste dyrt mod bedre hold, hvor han også skal til at performe og ikke bare se på Valde og Kjærbye. På trods af Vega vandt over North til majoren, så er de et noget primitivt hold so man burde kunne slå, og Navi viste igen i dag, at de er fuldstændig i bund form med et 2-0 tab til Epsilon. Stadig ikke meget de er testet endnu, så pas på med at få MSL's typiske roster change honeymoon blænde en.

    Men mega positivt den måde Kjærbye spiller på, og Mertz ser lige så lovende ud som man kunne håbe. Tror han kommer til at udvikler sig helt sindsygt det næste års tid.
    Sidst redigeret af cleansation : 08.02.18 kl. 22:20
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  10. #308
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Rubino choker, som var fantastisk både kvart, semi og finale til det sidste bare nogenlunde store event som et MSL hold vandt. Så har man hørt det hele.

    Dog meget imponerende den måde North vandt på. Jeg er dog stadig utrolig pessimistisk, og tror spillere som Aizy stadig kommer til at koste dyrt mod bedre hold, hvor han også skal til at performe og ikke bare se på Valde og Kjærbye. På trods af Vega vandt over North til majoren, så er de et noget primitivt hold so man burde kunne slå, og Navi viste igen i dag, at de er fuldstændig i bund form med et 2-0 tab til Epsilon. Stadig ikke meget de er testet endnu, så pas på med at få MSL's typiske roster change honeymoon blænde en.

    Men mega positivt den måde Kjærbye spiller på, og Mertz ser lige så lovende ud som man kunne håbe. Tror han kommer til at udvikler sig helt sindsygt det næste års tid.
    Tjaa jeg syntes nu alligevel North skal have ros for de seneste par kampe. Så kan man selvfølgelig godt snakke om dårlige modstandere osv. Men at slå Na'vi i en bo3 i katowice kvalen var for mig ret imponerende. Og så dårlige er de altså heller ikke. De blev nr 3-4 ved majoren, og ligger pt nr. 9 på verdensranglisten. Og man havde 2 nye på holdet fra Norths side. Og dagens kampe mod Vega var altså også ret imponerede. Ikke så meget det med, at man slår dem, men mere hvordan man gjorde det. jeg syntes generelt der er store forbedringer i forhold til det vi bare så for et par uger siden. Og det er i min optik positivt. Og som jeg ser det skal vi heller ikke sammenligne os med de bedste ENDNU. Lige nu må vi bare erkende det niveau vi er på, og så langsomt forhåbentligt arbejde os frem mod den top 10 liste igen. jeg er dog helt enig i, at der stadig er en del børnefejl, at spore på holdet. Og især en spiller som Aizy skal steppe lidt op i de større kampe, men det får han jo chancen for imorgen :)

  11. #309
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Tjaa jeg syntes nu alligevel North skal have ros for de seneste par kampe. Så kan man selvfølgelig godt snakke om dårlige modstandere osv. Men at slå Na'vi i en bo3 i katowice kvalen var for mig ret imponerende. Og så dårlige er de altså heller ikke. De blev nr 3-4 ved majoren, og ligger pt nr. 9 på verdensranglisten. Og man havde 2 nye på holdet fra Norths side. Og dagens kampe mod Vega var altså også ret imponerede. Ikke så meget det med, at man slår dem, men mere hvordan man gjorde det. jeg syntes generelt der er store forbedringer i forhold til det vi bare så for et par uger siden. Og det er i min optik positivt. Og som jeg ser det skal vi heller ikke sammenligne os med de bedste ENDNU. Lige nu må vi bare erkende det niveau vi er på, og så langsomt forhåbentligt arbejde os frem mod den top 10 liste igen. jeg er dog helt enig i, at der stadig er en del børnefejl, at spore på holdet. Og især en spiller som Aizy skal steppe lidt op i de større kampe, men det får han jo chancen for imorgen :)
    Det var ganske fint at slå Navi, og de kan jo ikke slå bedre end de modstandere de har, og selvom jeg oddsede på at det ville ske, troede jeg ikke helt på den efter så lidt practise tid sammen. Men der er en berømt honeymoon efter roster changes, især når det kommer til MSL. Så lad os lige huske på Navi havde den klart nemmeste vej til deres major spot, og endda blot skulle slå QBF i knockout stadiet. De har lige tabt til fucking Epsilon så sent som i dag, et tier 3 mix team. At de ligger nummer 9 på HLTV's rangliste er ligeså ligegyldigt som da North lå nummer 4. De var aldrig virkelig nummer 4, ligesom QBF heller ikke burde ligge nummer 12.

    Men er enig i der er en del positive ting at hente her. Jeg er enormt skuffet over at Konfig også endte med at blive bænket ligesom Magisk, men må også sige at Kjærbye nok godt kan udfylde den stjerne rolle og passe bedre ind i MSL's system. Bare en skam at han ikke kan tilpasse systemet til 2 så talentfulde spillere. Valde og Kjærbye gør det dog rigtig godt, og Mertz ser så satans lovende ud. Men vil gerne se North mod G2, SK, Faze, Astralis, C9, ... Ja selv Fnatic. For tror virkelig de får det svært der, ligeså længe de har både Aizy på holdet, og MSL med hans stædighed både når det kommer til spillestil og map picks.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  12. #310
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Blev kørt over af SK på Cobble, og skulle have vundet på Inferno. Noget ærgeligt (ja måske endda dårligt) må man sige, når Valde var i den form han var i, at man ikke kunne hive Inferno hjem. Mindede lidt om Magisk tilbage mod VP til Januar majoren i 2017, hvor resten af holdet bare ikke performede til noget nær ham. Det var specielt frustrerende at se, hvor sjuskede North stadig er til at checke corners. På Cobble især blev de ofte flækket, ved ikke at checke åbenlyse hjørner. Muren ude bag drop, boost på lang a osv.... Skuffende. Men de havde nok ikke vundet Cobble alligevel, SK er satme også bare gode må man sige.

    Mertz viste i momenter gode ting, men var også overmatched af SK's hastighed. Man kunne godt se han ikke har prøvet at spille mod et hold, som er så hurtig til at løbe en ned før. Men det var stadig fornuftigt af ham, blev ikke ligefrem kørt over, og havde nogen rigtig gode close up kills med AWPen, hvor han redder potentiele flanks. Bestemt spændene at følge over Cajunb's meget mere defensive AWPing.

    Og så undrer det vel ingen at Aizy igen er nede med mindst frags, og flest deaths. Desuden giver det mig lange løg, at se på hvor MSL beholder sin riffel, når han har en elendig map (som både cobble og inferno), og lader Kjærbye og Valde have pistoler. Der savner jeg satme Karrigans attitude, som bare altid dropper, fordi han ved han er klart den dårligste fragger på holdet.

    I dag står den på Heroic omkring kl 21. Der skal være revanche.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  13. #311
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Og så blev man sendt ud af Heroic, some spiller med en mand de allerede har besluttet sig for at kicke efter summit. Igen værd at bemærke at det nok er Heroic som North skal kæmpe mod, og ikke Astralis, i det kommende stykke tid. For der er nogen ting på det hold som bare gør bund niveauet så ringe.




    Gæt en spiller.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #312
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Astralis har ikke vundet en turnering i et år. Så er de heller ikke vildere. Synes det er er ret tæt mellem de tre bedste danske hold. Det skal nok blive godt når de får trænet sammen. For lige at vende tilbage til Aizy. Super pinlig turnering fra ham. Rating mæssigt er hun turneringens dårligste spiller hvis vi tager Vega (som fik to gange røvfuld) ud af ligningen. Han får jo nok ind til næste major inden han bliver erstattet, hvis han ikke bliver mere stabil. Omvendt var det en god start af Kjærbye og Mertz, mens Valde var suveræn. I de sidste 3 turneringer performede alle north spillere på aizy niveau, så det er trods alt enorm fremgang på kort tid.
    https://www.hltv.org/stats/players?event=3454

  16. #313
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: North

    Håber at MSL måske lige kigger på Opening Kills listen, og ser det måske ikke er en vildt god ide at han spiller entry fragger.. Det ser ud til at Valde men specielt Mertz skal ud og finde nogle picks.

  17. #314
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Lidt stats fra Norths kamp mod Heroic.
    Ser altså ikke helt vildt godt ud fra Aizy, han virker oftes til at være det svageste led på holdet.


    http://www.dust2.dk/Nyheder/4720-her...der-north-hjem

  18. #315
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: North

    Der er ingen tvivl om, at hvis North skal gøre sig gældende blandt verdenseliten, så skal Aizy skiftes ud. mertz var heller ikke helt overbevisende, men han skal lige have tid til at finde sig til rette.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •