Side 24 af 58 FørsteFørste ... 142122232425262734 ... SidsteSidste
Viser resultater 346 til 360 af 867

Emner: North

  1. #346
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    og så taber man lige 0-2 til Heroic uden Jugi. Dem som mente at North var den helt store vinder i det her transfer shuffle må snart havev skiftet mening... Nøj hvor er de sløve, og de er ikke tæt på Astralis eller toppen af internationalt CS generelt. Alt lige fra individuelle præstationer, til den gamle forudsigelige MSL stil, er bare så læst af alle hold, og alt for nemt at spille op imod.

    Gad vide om der ikke snart er nogen lidt højere oppe fra, som begynder at stille spørgsmåls, om hvad det egentaget er de pisser alle de penge væk på?
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #347
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    og så taber man lige 0-2 til Heroic uden Jugi. Dem som mente at North var den helt store vinder i det her transfer shuffle må snart havev skiftet mening... Nøj hvor er de sløve, og de er ikke tæt på Astralis eller toppen af internationalt CS generelt. Alt lige fra individuelle præstationer, til den gamle forudsigelige MSL stil, er bare så læst af alle hold, og alt for nemt at spille op imod.

    Gad vide om der ikke snart er nogen lidt højere oppe fra, som begynder at stille spørgsmåls, om hvad det egentaget er de pisser alle de penge væk på?
    Man burde skifte MSL og Aizy ud nu. jeg ved godt, at det kommer til at gå ud over den kommende major osv. Men kan man ikke stikke den et hvis sted hen? Sådan som det går pt. Så kommer man alligevel ikke længere end de indledende runder. North er efterhånden ved, at være en joke. Bare læs diverse forums for CSGO fans. De griner af North. Aftnens kampe mod Heroic var lige så uinspirerende som vores anden halvleg mod Helsingør.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #348
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Man burde skifte MSL og Aizy ud nu. jeg ved godt, at det kommer til at gå ud over den kommende major osv. Men kan man ikke stikke den et hvis sted hen? Sådan som det går pt. Så kommer man alligevel ikke længere end de indledende runder. North er efterhånden ved, at være en joke. Bare læs diverse forums for CSGO fans. De griner af North. Aftnens kampe mod Heroic var lige så uinspirerende som vores anden halvleg mod Helsingør.
    Jeg er i og for sig ikke uenig. Men men men: Hvem er de mulige afløsere? Jeg har ikke været interesseret længe nok til at vide det. Kan man hente Gade hjem? Han har i hvertfald haft flotte ratings hos Optic. Er der danske alternativer på IGL?

    Efter min mening bør holdet bygges op om Kjærbye og valde og eventuelt også mertz. På den anden side vil en tilføjelse af Jugi på awp være en klar upgrade.

  6. #349
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Fagerlund Se meddelelser
    Jeg er i og for sig ikke uenig. Men men men: Hvem er de mulige afløsere? Jeg har ikke været interesseret længe nok til at vide det. Kan man hente Gade hjem? Han har i hvertfald haft flotte ratings hos Optic. Er der danske alternativer på IGL?

    Efter min mening bør holdet bygges op om Kjærbye og valde og eventuelt også mertz. På den anden side vil en tilføjelse af Jugi på awp være en klar upgrade.
    Nu er jeg heller ikke så meget inde i det hele, men hvad med en Golden fra Fnatic som IGL? Ifølge diverse rygter vil han snart blive erstattet med Xizt. Jeg har slet ikke styr på diverse regler osv. Og om det overhovedet er realistisk eller om han er god nok, men han har lige vundet Katowice med Fnatic, og bliver generelt omtalt som en glimrende spiller. Og så er jeg helt enig med hensyn til Kjærbye og Valde. Det er dem som det hele skal bygges op omkring. Og Mertz er en spændende Agressiv AWP'er. Aizy har også sine momenter, men han er i min optik ud over MSL det svageste led på holdet. Og om Gade er muligt, og om han er god nok ved jeg ikke så meget om, men vi mangler en mere stabil spiller end Aizy det er helt sikkert. Karrigan som IGL kunne også være spændende, men tror desværre den er umulig.

    Kampen forleden mod Heroic og dagens kamp mod Astralis bekræftede også, at vi har brug for nyt input. Det er ingen ide eller plan i hvad man fortager sig, og det virker ikke rigtig som om, at man kan sætte sig op til det. Det er en trist udvikling man i min optik er igang med, og jeg tvivler på, at man kommer op og lege med der hvor det er sjovt, så længe denne udvikling fortsætter.

  7. #350
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Gade er kun på et halvt års lån til Optic. Der er rygter om forskellige klausuler, men mon ikke hele tricket med kun at låne ham ud i 6 måneder, er at man vil evaluere om han skal på første holdet efter majoren. Optic har ihvertfald sagt at North kun ville leje ham ud, og de vældig gerne ville have haft ham permanent.

    Men selvom at skifte Aizy ud med ham nok ville være positivt, så er det slet heller ikke nok. Det her hold er bund råddent, og alle beslutninger der træffes stinker af inkompetence. MSL virker til slet ikke at have nogle idéer mere, og man må begynde at spørge om han egentaget nogensinde har været en god nok IGL. Det eneste han rigtig har vundet med holdet var jo det Epicenter og så en meget tynd dreamhack sejr, over et Immortals hold som ikke dukkede op. Problemet er vel bare at der ikke er så mange dansk talende alternativer, men vi er ved et punkt, hvor noget drastisk skal prøves, før hans elendighed driver mere talent ud af holdet. Snappi måske, eller kunne det endda tænkes en udlænding?

    Der er intet at sige til hvis Konfig selv ville forlade North, efter at have set så mange dårlige beslutninger taget. Tænk hvor godt et hold man kunne have haft i Magisk, Konfig, Valde, Mertz og så en god IGL... Eller bare nogenlunde IGL som Snappi. For at være helt ærlig er jeg også begyndt at tro at selv Cajunb som riffler ind som IGL for MSL ville have været positivt. I stedet ser vi de samme stædige elendige map veto's fra MSL, og vi ser gang på gang de bedste spillere enten skrider eller bliver bænket, vi ser Aizy sutte den ondeste numse i over 6 måneder og stadig være urørlig, alt imens han får alle sine favorit positioner over kæmpe talenter som Magisk som så bliver bænket... Det er sku håbløst, og jeg tror ikke det her hold bliver fixet, hvis man ikke vælger at smide ens major spot væk. Det ville være en kæmpe risiko at tage, men det er ved at være den sidste chance for at fixe det her shit show cirkus.


    Men når ja, MSL vil jo arbejde hårdere end nogensinde før, og komme tilbage stærkerer!

    ...
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #351
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: North

    Man er ved en skillevej, som jeg ser det. Hvad vil man med det her projekt? Hvis det skal blive succesfuldt, så skal man op og være det suverænt bedste hold i Danmark. E-sport er en voldsomt ekspanderende sport og der sidder mange potentielle fans ude bag skærmene. Skal man have fat i dem må man distancere Astralis (og Heroic, utroligt nok). Man bør som minimum smide en god sum penge for en ordentlig IGL. Aizy og MSL må ud. Jeg har ikke set nok til Gade til at vurdere om han kan styrke holdet. Jeg tænker dog Mertz og Gade kan vokse hurtigt under en god IGL med valde og kjærbye at læne sig opad.

    Jeg har svært ved at vurdere golden. Han blev hevet op fra deres akademi, ikke? De har jo gjort det pænt på det sidste, men om han har nok rutine og kreativitet til at give ham tøjlerne, ved jeg ikke. Hvis Faze bliver ved med at choke i finalerne kan det godt være karrigan kan blive en mulighed. Med de penge Faze kaster efter deres roster skal der nok snart sølvtøj på banen.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #352
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Helt enig. Karrigan ville være drømmen, på trods af at han har en tendens til at choke i finaler og lave nogle underlige beslutninger, noget man også så da han var IGL for Astralis. Men det er nok også på grund af netop dette, at man måske kunne få chances for at skrive under med ham. På frag fronten vil det dog nok næppe blive meget bedre med Karrigan, så man ville stadig have en IGL som skal bæres af stjerne spillerne på holdet. Men modsat MSL så er han i det mindste ikke selvisk, det er ihvertfald ikke mange gange man ser ham have en riffel imens en af stjerne spillerne render rundt med en deagle eller cz.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #353
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: North

    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #354
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Kvalifikationen til Dreamhack Marseilles er i gang. North havde vildt svært ved at slå et eller andet dansk shit tier hold. Nå men videre kom de og til kampen mod SpaceSoldiers, hvor man så taber en runde da der står 13-15 til North, i en 5v2... Det er satme pinligt. Tilter så fuldstændig og taber overtid.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #355
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Kvalifikationen til Dreamhack Marseilles er i gang. North havde vildt svært ved at slå et eller andet dansk shit tier hold. Nå men videre kom de og til kampen mod SpaceSoldiers, hvor man så taber en runde da der står 13-15 til North, i en 5v2... Det er satme pinligt. Tilter så fuldstændig og taber overtid.
    Der var flere situationer, hvor man tabte runder på gulvet pga. mærkelige kald. MEd en anden IGL end MSL, tror jeg, man kan nå langt med nuværende setup

  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  19. #356
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Kvalifikationen til Dreamhack Marseilles er i gang. North havde vildt svært ved at slå et eller andet dansk shit tier hold. Nå men videre kom de og til kampen mod SpaceSoldiers, hvor man så taber en runde da der står 13-15 til North, i en 5v2... Det er satme pinligt. Tilter så fuldstændig og taber overtid.
    Fuldstændig enig... Og det samme sker vel i overtiden da man taber en 4v1, og dermed taber kampen. Men okay, de er vel undskyldt. De har jo været i bootcamp et stykke tid og fokuseret alt deres energi på den helt store turnering "Copenhagen games" som starter næste weekend. Det var Vel også derfor man sagde nej til GG:Origin - IEM sydney 2018 kvalen. Det er simpelthen til grin. Men lad os nu se om de kan vågne lidt op, og ikke choke på nuke. Jeg har dog svært ved, at se dem komme tilbage efter dette.

  20. #357
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: North

    Det er godt nok ikke overbevisende....

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  22. #358
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Sikke da en svag omgang... Hvad er ideen efterhånden med det her projekt? De sidste par måneder har man leveret skidt til de større turnering, nu kommer man ikke engang med. Dreamhack kommer man ikke med til, og man skal nok også kigge langt efter IEM Sydney. Det ser heller ikke særlig godt ud i ESL pro league hvor man også har præsteret elendigt. Det er jo nærmest som om, at holdet bare fortsætter sit fald, og spørgsmålet er om man kan komme ud af det med det nuværende hold. Jeg tvivler.

  23. #359
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Sikke da en svag omgang... Hvad er ideen efterhånden med det her projekt? De sidste par måneder har man leveret skidt til de større turnering, nu kommer man ikke engang med. Dreamhack kommer man ikke med til, og man skal nok også kigge langt efter IEM Sydney. Det ser heller ikke særlig godt ud i ESL pro league hvor man også har præsteret elendigt. Det er jo nærmest som om, at holdet bare fortsætter sit fald, og spørgsmålet er om man kan komme ud af det med det nuværende hold. Jeg tvivler.
    Falder tilbage på MSL. Vel den eneste der mangler at ryge...

  24. #360
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Falder tilbage på MSL. Vel den eneste der mangler at ryge...
    Ja, det må efterhånden være hans tur. Men jeg syntes også godt spillere som Valde og Kjærbye skal tage sig selv et kig i spejlet. Jeg savner sku lidt mere fra dem. Især i denne slags kampe. Det er i mine øjne de 2 spillere med størst "Star potential" Det er dem jeg forventer der stepper op, når det virkelig ser skidt ud og tingene ikke fungere, men det syntes jeg bare ikke de gør. Deres præstationer står og falder med holdet. Det kan selvfølgelig også have noget, at gør med MSL's taktiske stil osv. Og så laver man så mange børnefejl, at det efterhånden er komisk. Den der 5v2 man taber ved match point i første kamp mod SS er jo decideret utilgiveligt. Og det er vel i realiteten den ene fejl der gør, at man endte med a tabe denne bo3. Hvis man sætter sig og ser en Astralis kampe efter en North kamp, så kan man jo se, at der er en verden til forskel på de 2 hold. Og med tanke på, at man netop gerne ville udfordre dem, og kontinuerligt ligge i top 8 på verdensranglisten, så har man altså langt igen.

    Mon ikke snart karrigan bliver ledig? Faze har jo lige leveret endnu en kæmpe skuffelse idag.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •