Side 26 af 58 FørsteFørste ... 162324252627282936 ... SidsteSidste
Viser resultater 376 til 390 af 867

Emner: North

  1. #376
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Og så ring til Karrigan. Hvis man kan få lokket en Kjærbye væk fra Astralis til fordel for North, mon så ikke også man kan lokke Karrigan til fra Faze? :)
    Karrigan er kun en mulighed, hvis Faze sparker ham ud. Jeg kan simpelthen ikke se hvorfor han skulle forlade en så stærk roster til fordel for North.

    EDIT: Så lige det nyeste afsnit af ROAR var lagt op: https://www.youtube.com/watch?v=v3-9x3-zn6Y
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #377
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Karrigan er kun en mulighed, hvis Faze sparker ham ud. Jeg kan simpelthen ikke se hvorfor han skulle forlade en så stærk roster til fordel for North.

    EDIT: Så lige det nyeste afsnit af ROAR var lagt op: https://www.youtube.com/watch?v=v3-9x3-zn6Y
    Det var nu også bare ironisk ment :>

  4. #378
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Efter Astralis flotte sejr ved dreamhack igår, er da tydeligt hvem der har været den store vinder ved transferkabalen. Det er magisk. Han er gået fra, at blive vejet for let i North, til et mellemophold i Optic, og så videre til verdens pt. bedste hold. Og han behøvede højst sandsynligt ikke, at løfte en finger for, at det kunne lade sig gøre. Kjærbye gjorde alt arbejdet for ham. Mon Kjærbyes beslutning om, at forlade Astralis til fordel for North er en af esportens værste beslutninger nogensinde? Og lige en lille sidenote ifølge et tweet fra konfig, så er han på vej tilbage til Europa? Nogen ideer om hvor han skal hen? Man kunne jo håbe det var MSL og co. der har sendt ham en ordentlig undskyldning, og henter ham tilbage, men det er nok kun drømmetækning. Men hvor enden han ender, så er jeg sikker på, at han nok skal få massere af succes der, og måske ovenikøbet slå North et par gange.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #379
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Ja Magisk og så Astralis generelt vil jeg også mene er kæmpe vindere. Det var så sindsygt godt spillet af hele holdet, Glaives taktikker var for det meste on point og alle præsterede. Der var ikke en hard carry eller noget i den stil. De er kommet af med Kjærbye som var begyndt at blive et lille problem for dem, og tilført Magisk som har nogen af de sygeste mekaniske skills når det kommer til CS, og nu endda ser ud til, at forstå at han ikke bare skal være aggressiv konstant.

    Konfig kommer næppe tilbage til North. Jeg troede ikke på det og dømt ud fra det svar han gav på snapchat i dag, om et muligt skifte tilbage, så lyder det ikke til at han har nogen interesse i North. Men Optic har aflyst deres kamp (og tabt da de ikke møder op) mod Complexity i aften, så noget sker der ihverfald på Optic siden.

    Faze vil måske sparke Xzist ud igen allerede, da han har vist sig at være en særdeles elendig afløser for Olof, som virker til at være væk i lang tid. Mousesports kunne også være en mulighed. En outsider, som jeg ikke helt selv tror på, kunne være Heroic. Jugi virker til at være tabt og de skal have en afløser. K0nfig er bestemt ikke AWPer, men han er da en stjerne spiller som de mangler lige nu. Men jeg har svært ved at se ham tage til Heroic.... Men man kan jo aldrig vide, jeg troede satme heller ikke Konfig, Cajun og Gade vil finde sammen med Shazham og Stanislaw i Optic.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  7. #380
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: North

    Nyheden omkring k0nfig er formentlig, at de bliver til et EU-team. Kilde her

    JUGi og Snappi skifter fra Heroic til OpTiC og joiner k0nfig, gade og cajunb. Det gør lidt ondt på mig eftersom jeg meget gerne havde set at Snappi tog over for MSL (ud over Karrigan ved jeg ikke hvilken dansk IGL man kunne få fat i, som er god nok?). Snappi ville egentlig ikke være en upgrade fragwise over MSL, men han ville tilføre nogle nye tanker og ny energi. Hvis man derudover havde kunne få fat i JUGi, så havde det været en klar upgrade. Også selvom mertz har gjort fremskridt.

    Nu er vi i stedet tvunget til at se videre på et North-hold, der målt på investeringen bør være tier 1, men i virkeligheden er tier 2-3 stykker og ikke kan vinde Copenhagen Games, en BO3 mod Space Soldiers eller en finale mod Hellraisers...

    Og så får OpTiC tilmed formentlig et hold, som jeg har svært ved ikke at have sympati for - og som nok bliver det nye #2 i Danmark. Øv.

  8. #381
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Fagerlund Se meddelelser
    Nyheden omkring k0nfig er formentlig, at de bliver til et EU-team. Kilde her

    JUGi og Snappi skifter fra Heroic til OpTiC og joiner k0nfig, gade og cajunb. Det gør lidt ondt på mig eftersom jeg meget gerne havde set at Snappi tog over for MSL (ud over Karrigan ved jeg ikke hvilken dansk IGL man kunne få fat i, som er god nok?). Snappi ville egentlig ikke være en upgrade fragwise over MSL, men han ville tilføre nogle nye tanker og ny energi. Hvis man derudover havde kunne få fat i JUGi, så havde det været en klar upgrade. Også selvom mertz har gjort fremskridt.

    Nu er vi i stedet tvunget til at se videre på et North-hold, der målt på investeringen bør være tier 1, men i virkeligheden er tier 2-3 stykker og ikke kan vinde Copenhagen Games, en BO3 mod Space Soldiers eller en finale mod Hellraisers...

    Og så får OpTiC tilmed formentlig et hold, som jeg har svært ved ikke at have sympati for - og som nok bliver det nye #2 i Danmark. Øv.
    Enig, og at Optic bliver et europæisk/dansk hold lyder da ikke særlig godt for North, der vel pt. kæmper med Heroic om, at være det andet bedste hold i DK. Nu kan det meget vel være Optic der solidt sætter sig på den plads. Det er så tydeligt pt. at man i North savner nye ideer, og et nyt koncept. Man sidder fast pt. Og man kommer ingen steder. Og de næste par måneder bliver også meget stille, da man er ude af stort set alt. Man kunne efterhånden fristes til, at spørge hvad man vil med projektet efterhånden.

  9. #382
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Magisk bailer Astralis ud igen og igen. Hold kæft han er god, og hold kæft hvor er beslutningen om at bænke ham, også bare mere og mere latterlig. Vinder attitude og de færdigheder som skal til, noget som stort set ingen på North holdet lige nu har. Hvad de heller ikke har er nogen tier 1 lans at komme til, hvor de selv struggler mod skrald som Kinguin i en kval kamp i går. Den fremgang som de har snakket om, og om at tro på processen, kan man kun grine af. Det bliver absolut aldrig til noget her.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #383
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Enig man skød sig selv i foden da Magisk blev bænket.
    Det værste er sgu, det virker som om man bare ikke vil indse man har fucket up bigtime.

  12. #384
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Ja den fuldstændige fornægtelse er der lidt komiske Ali over. Nu har de holdet "for fremtiden" nu, som de siger de virkelig tror på. Så lad os se hvor lang tid der går efter næste major, før et par stykker af dem er smidt på porten...
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  13. #385
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Ja den fuldstændige fornægtelse er der lidt komiske Ali over. Nu har de holdet "for fremtiden" nu, som de siger de virkelig tror på. Så lad os se hvor lang tid der går efter næste major, før et par stykker af dem er smidt på porten...
    Nu har jeg ikke helt styr på hvordan og hvorledes det fungere, men er de overhovedet sikret en plads ved næste major?

  14. #386
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Nu har jeg ikke helt styr på hvordan og hvorledes det fungere, men er de overhovedet sikret en plads ved næste major?
    Til sidste major skiftede Valve deres major system, så selve det at være en challenger (som før hed major qualifier), tæller som en plads i majoren. Det vil sige at de får stickers osv bare ved at være en challenger. Men da North jo tabte alle deres kampe til sidste major, så er de gået fra at være legends til at være challengers. Så de skal spille tidligere i turneringen end før, men det tæller stadig som at være med til majoren.

    Selv uden den nye re-branding, ville de dog nok være meget glade for bare den gamle major qualifier, i stedet for at skulle igennem en online qualifier. De online qualifiers er et helvede af mange forskellige grunde, ikke mindst at der til tider er cheaters (som set til sidste), og ofte ekstremt lange og urimelige dage, hvor man spiller mere eller mindre fra kl 10 til kl 4 om natten, og så skal op igen næste morgen og spille. Der er aldrig styr på noget som helst.

    Det kræver dog at de har 3 eller flere af deres spillere, fra sidste major, for at beholde deres plads. Så de kan ikke rigtig skifte ud, andet end Kjærbye (sker ikke) eller Mertz (sker sku nok heller ikke, da Jugi er taget til Optic). Så deres hold er låst, og de kan ikke andet end at smide bullshit som "tro på processen" ud på twitter.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #387
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: North

    North orker bare ikke at kvalificere sig til noget eller vinde noget...

  17. #388
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    og North flopper igen en kvalifikation, og er helt til grin mod Ago. Taber sit eget map pick til dem. Vinder så deres map pick 16-0 (!!!) og taber til sidst Mirage, hvor man bliver ved med at force buy, og taber utrolig mange clutch situationer.

    Nøj hvor har de kørt det her projekt helt ned.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #389
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    og North flopper igen en kvalifikation, og er helt til grin mod Ago. Taber sit eget map pick til dem. Vinder så deres map pick 16-0 (!!!) og taber til sidst Mirage, hvor man bliver ved med at force buy, og taber utrolig mange clutch situationer.

    Nøj hvor har de kørt det her projekt helt ned.
    Tager man overhovedet selv projektet seriøst mere? Alt lige fra holdet til folk omkring, og generelt hele setuppet stråler langt væk af inkompetence. Det er efterhånden meget svært, at få øje på hvad man vil med det her projekt. Man har samme organisation og lønninger bag sig, som de helt store. Men alligevel virker North som en miniput i forhold til de bedste hold. Man har vel reelt kun vundet 1-2 bo3 mod top10 hold det sidste halve år. Og samtidigt har man leveret den ene efter den anden fadæse. Man er dog i det mindste stoppet med citatet "We will come back stronger" Det var efterhånden ved, at blive trættende at høre på fordi det skete aldrig.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #390
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Tager man overhovedet selv projektet seriøst mere? Alt lige fra holdet til folk omkring, og generelt hele setuppet stråler langt væk af inkompetence. Det er efterhånden meget svært, at få øje på hvad man vil med det her projekt. Man har samme organisation og lønninger bag sig, som de helt store. Men alligevel virker North som en miniput i forhold til de bedste hold. Man har vel reelt kun vundet 1-2 bo3 mod top10 hold det sidste halve år. Og samtidigt har man leveret den ene efter den anden fadæse. Man er dog i det mindste stoppet med citatet "We will come back stronger" Det var efterhånden ved, at blive trættende at høre på fordi det skete aldrig.
    Der er i hvert fald noget ragende galt med det hele, mit bud er stadig MSL er det største problem.
    Men derudover har kjaebye virkelig ikke shinet på noget tidspunkt i nu.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •