Side 27 af 58 FørsteFørste ... 172425262728293037 ... SidsteSidste
Viser resultater 391 til 405 af 867

Emner: North

  1. #391
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Interessant læsning her omkring North.

    https://ekstrabladet.dk/sport/esport...sbrand/7156203

    Bliver rigtig interessant, at se hvad der sker henover sommeren.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #392
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Så fik man inv. til StarSeries i-League LAN, da FaZe, G2 and Fnatic ikke ønskede at deltage.
    https://starladder.com/en/news/north...s-i-league-lan

  4. #393
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Både Optic og Heroic leverede flotte præstationer idag ved, at slå NIP og Cloud 9 ud af ESL. Begge hold har lavet en større udskiftning for blot 2 uger siden, men alligevel spiller de langt bedre end North gør. Det er godt nok bekymrende set med North øjne. North er nu kun det fjerdebedste danske hold.

  5. #394
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Tja North har stadig MSL og Aizy på holdet, samt en stadig uprøvet AWP.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #395
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Både Optic og Heroic leverede flotte præstationer idag ved, at slå NIP og Cloud 9 ud af ESL. Begge hold har lavet en større udskiftning for blot 2 uger siden, men alligevel spiller de langt bedre end North gør. Det er godt nok bekymrende set med North øjne. North er nu kun det fjerdebedste danske hold.
    Hold dog op. Optic har spillet 3 LAN maps i alt. Mod Astralis tabte de 16-3 på trods af en vunden pistolrunde. De var pivelendige der og langt dårligere end da North sidst mødte Astralis. Så har de slået Nip. Fint nok, men så hellere ikke vildere. North i det nye line up har vel slået NIP 3-4 maps over de sidste par måneder. Derudover har det nye optic kun spillet 3-4 online kampe som alle er tabt. Heroic har været dårligt kørende et stykke tid. Nu vinder de nogle få kampe hvor deres stand-in bærer dem igennem. Det bliver så skingert og panikagtigt, hvad der bliver skrevet om North.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #396
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Hold dog op. Optic har spillet 3 LAN maps i alt. Mod Astralis tabte de 16-3 på trods af en vunden pistolrunde. De var pivelendige der og langt dårligere end da North sidst mødte Astralis. Så har de slået Nip. Fint nok, men så hellere ikke vildere. North i det nye line up har vel slået NIP 3-4 maps over de sidste par måneder. Derudover har det nye optic kun spillet 3-4 online kampe som alle er tabt. Heroic har været dårligt kørende et stykke tid. Nu vinder de nogle få kampe hvor deres stand-in bærer dem igennem. Det bliver så skingert og panikagtigt, hvad der bliver skrevet om North.
    North blev slået ud af NIP sidste gang de mødte dem i en bo3. Og det er vel ikke så panikagtigt og latterligt det der bliver skrevet om North pt. Hvordan syntes du selv det går for dem? Hvad har den nye lineup præsteret af nævnværdige ting udover en kval til katowice i februar måned? Og vi skal vel også helt tilbage til netop der for, at finde Norths seneste sejr over et top 10 hold i en bo3. Med den organisation der er bag dem, og de penge der bliver brugt på projektet, der er dette da en katastrofe. Også hvis man tager deres udmeldninger osv. i mente. Og det er meget muligt Heroic har været dårligt kørende på det sidste, men de har stadig klaret sig væsentligt bedre end North. Og Optic er jeg ikke i tvivl om kommer til, at blive bedre og bedre på sigt. Og hvordan går det nu magisk i Astralis? Han var jo åbenbart for dårlig til North, men sindsyg god på et af verdensbedste hold, hvis ikke det bedste pt. Det viser bare igen alle de latterlige beslutninger der er blevet lavet. Hele projektet stråler langt væk af inkompetence over hele linjen.

  10. #397
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    North blev slået ud af NIP sidste gang de mødte dem i en bo3. Og det er vel ikke så panikagtigt og latterligt det der bliver skrevet om North pt. Hvordan syntes du selv det går for dem?
    Jeg synes det går ret dårligt. Svært at være uenig i det, men ser ingen grund til at sende misundelige blikke mod heroic eller optic. Ingen af dem har kvalificeret sig til finalerne her i deres nuværende line up, de er begge røget i lower bracket. Det er svært at sige noget om optic, da der ikke er grundlag for at bedømme dem, men heroics resultater er på ingen måde bedre end norths. Hvad får dig dog til at skrive det? De har intet udrettet siden jugi røg ud af lineupet for et par måneder siden. Jeg synes egenligt der er fremgang i selve spillet for north. De har bare en uheldig tendens til at choke og modstander holdet har det med altid at finde nogle vilde clutches frem mod dem. De sejler aldrig fuldstændigt ligesom Optic gjorde mod Astralis. Jeg kan godt vente med at dømme dem ude nogle måneder. Astralis sejlede også rundt i sidste halvår af 2017, så det kan hurtigt ændre sig.

  11. #398
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Optic et nyt hold, uden den store struktur endnu, ville altid have det svært mod Astralis. De gamblede på Nuke og tabte stort. At de slog NIP rimelig overbevisende, og så smadrede Space Soldiers fuldstændig i dag, siger vel alt om at der er kæmpe potentiale der, allerede så tidligt efter at have skiftet IGL og Awper. At begynde at snakke om online kampe med 150 ping eller hvad de havde til Nord Amerika er jo helt langt væk, og burde slet ikke tælles med.

    Det er jo svært at sige uden de møder hinanden, men jeg har svært ved at se dem som værre end North. Alt i mens har North stadig ikke bemærket sig synderligt, og ser faktisk kun ud til at blive værre og værre. I starten af det nye lineup, formåede man da at slå hold som Navi, Heroic, Ago og Hellraisers for at komme til IEM. De hold vinder man ikke meget over lige nu, faktisk taber man rimelig mange til hold langt værre.

    Vil helt klart mene at tabe til Alternate Attax, Ago osv. i en bo3 er værre end at blive smadret i et enkelt map mod Astralis. Ja faktisk er det så lang under niveau, at det er pinligt for alle involverede. Hvis man finder microscopet frem, kan man finde små lyspunkter, som den ene match mod Faze og de to kampe mod et sejlende G2 online. Men så er det vist også det.

    Jeg hørte et Konfig interview for nyligt hvor han sagde at det var dejligt at være kommet til Optic, og ikke sidde fast i North som aldrig rykkede sig længere frem. Kan kun være enig og forstående overfor lettelsen over at komme ud af det lorte hold. Og jeg tror virkelig aldrig North kommer til at være et rigtig top hold, med den latterlige ledelse man har, som tydeligvis giver MSL og Aizy lov til at gøre hvad de vil. At kicke Konfig og Magisk er simpelthen så langt ude beslutninger at det er svært at forstå, og jeg tror uden tvivl at vi om et halvt års tid, alle vil være enige om at North i bedste fald er Danmarks 3 bedste hold. Jeg tror heller ikke meget på Heroic mere, med deres nye lineup.
    Sidst redigeret af cleansation : 17.05.18 kl. 19:10
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #399
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Jeg er enig i at det ikke ser lovende ud i north. Det er bare for mærkeligt med at argumentere ud fra nogle enkelte kampe. Hele CS scenen er så absurd ustabil for tiden. Hvis du bare følger nogenlunde med ved du at det kun er Astralis og til dels Faze og Mauz der er nogenlunde stabile og sjældent smider de lette sejre. I hvert fald på lan. Der er et par østeuropæiske og et tyrkisk hold der er verdensstjerner online og som intet kan til lan. Navi ser også rimelig stabile ud, men derfra og ned er det fuldstændigt random. Bare fordi Optic i dag er flyvende er det langt fra sikkert at det er deres niveau. Vi skal kun et par uger tilbage hvor de tabte 2-0 til både Renegades og eUnited. Sidstnævnte er vel på niveau med de dårligste hold North har tabt til for nylig. Vi kan sidde i en evighed og håndplukke dårlige resultater og sammenligne dem. Scenen er så ustabil/lige at hold der ligger top 8-20 jævnligt vil tabe til de dårligere hold.

    Og så synes jeg også du er rimelig hård mod ledelsen. Magisk og konfig er fremrangende spillere, men de kunne ikke fortsætte. Jeg har virkelig svært ved at se hvordan ledelsen skulle klare de problemer der har været anderledes. Med Magisk var det fremme at ingen på holdet ville spille med Magisk og konfig mere. Jeg ved ikke hvad Magisk gjorde galt, men hvad skulle ledelsen have gjort? Kick'e de andre 4 spillere? K0nfig er dum som en dør og har vel intelligens uden for spillet som en 10 årig. Igen er det dokumenteret at han ikke gad at forberede sig til sidste major og trak hele holdet med ned. Skulle ledelsen have beholdt det uprofesionelle pattebarn og kicke de andre eller hvad forestiller du dig? Så har vi coachen der insisterede på at bo i Århus væk fra holdet og som lige har udtalt at hans speciale er mandskabspleje! Kan godt forstå han er væk med alle de mandskabsproblemer.

    Jeg forstår ikke man ikke har en 6. mand på holdet og kører med flydende udskiftninger, og kan give de udbrændte/dårligt kørende en pause. Siden dannelsen har det konstant været Norths problem at de aldrig performede på samme tid. Jeg kan ikke forstå hvorfor 5 mand skal eje pladserne uden intern konkurrence. Det er tydeligt at spillere som Cajun og MSL kører træt i det, og kunne have godt af pauser. Det samme med Mertz og Aizy.

  14. #400
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: North

    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  15. #401
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    En hel episode dedikeret til at forsvare Aizy er sku lidt sjovt. Han skal nærmest blot have et frag for at der er highlight videoer af ham på Norths twitter konto også. Men ja ja, han må være meget vellidt, for det har taget om godt og vel et år at begynde at præstere, og det er så mod en helt anden kvalitets modstandere end før hen.

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg er enig i at det ikke ser lovende ud i north. Det er bare for mærkeligt med at argumentere ud fra nogle enkelte kampe. Hele CS scenen er så absurd ustabil for tiden. Hvis du bare følger nogenlunde med ved du at det kun er Astralis og til dels Faze og Mauz der er nogenlunde stabile og sjældent smider de lette sejre. I hvert fald på lan. Der er et par østeuropæiske og et tyrkisk hold der er verdensstjerner online og som intet kan til lan. Navi ser også rimelig stabile ud, men derfra og ned er det fuldstændigt random. Bare fordi Optic i dag er flyvende er det langt fra sikkert at det er deres niveau. Vi skal kun et par uger tilbage hvor de tabte 2-0 til både Renegades og eUnited. Sidstnævnte er vel på niveau med de dårligste hold North har tabt til for nylig. Vi kan sidde i en evighed og håndplukke dårlige resultater og sammenligne dem. Scenen er så ustabil/lige at hold der ligger top 8-20 jævnligt vil tabe til de dårligere hold.

    Og så synes jeg også du er rimelig hård mod ledelsen. Magisk og konfig er fremrangende spillere, men de kunne ikke fortsætte. Jeg har virkelig svært ved at se hvordan ledelsen skulle klare de problemer der har været anderledes. Med Magisk var det fremme at ingen på holdet ville spille med Magisk og konfig mere. Jeg ved ikke hvad Magisk gjorde galt, men hvad skulle ledelsen have gjort? Kick'e de andre 4 spillere? K0nfig er dum som en dør og har vel intelligens uden for spillet som en 10 årig. Igen er det dokumenteret at han ikke gad at forberede sig til sidste major og trak hele holdet med ned. Skulle ledelsen have beholdt det uprofesionelle pattebarn og kicke de andre eller hvad forestiller du dig? Så har vi coachen der insisterede på at bo i Århus væk fra holdet og som lige har udtalt at hans speciale er mandskabspleje! Kan godt forstå han er væk med alle de mandskabsproblemer.

    Jeg forstår ikke man ikke har en 6. mand på holdet og kører med flydende udskiftninger, og kan give de udbrændte/dårligt kørende en pause. Siden dannelsen har det konstant været Norths problem at de aldrig performede på samme tid. Jeg kan ikke forstå hvorfor 5 mand skal eje pladserne uden intern konkurrence. Det er tydeligt at spillere som Cajun og MSL kører træt i det, og kunne have godt af pauser. Det samme med Mertz og Aizy.
    Hvor har du set alle spillere nægtede at spille med Magisk? Det eneste jeg mindes var meget løse rygter.

    Men for at svare på både spørgsmålet om Konfig og Magisk, så er svaret for mig at man holder dem til deres kontrakter og giver bøder osv, hvis ikke de overholder deres arbejde. De er professionelle og tjener mange penge, ingen af spillerne skal ikke have styrelse over spiller rosteren. De skal kort sagt have samme svar, som Kvist og Ankersen ville få, hvis de kom og sagde i morgen, at de ikke gad spille med Santander mere, fordi han altid kom for sent til træning, var doven og desuden skændtes med dem om et frispark på banen. Ellers kører projektet jo helt af sporet, som vi har set med North. Spillere skal ikke have så meget magt.

    Jeg er bestemt heller ikke glad for at Konfig tydeligvis har den personlighed han har (den kan være sjov til tider, men tydeligvis er han ikke særlig professionel heller), men der bør simpelthen kunne løses at han ikke gider træne osv. Det skal han bare, fordi han er under kontrakt. Men det er svært ikke at kunne forstå ham lidt, da North blev ved med at være et ganske middelmådigt hold, som kun blev værre og værre i den tid han var der. Når man skal se på Aizy botte rundt i et halv år på ens hold, så bliver man sku nok træt af at skulle forsøge at carry det hold.

    Jeg er helt enig i at Ruggah som ikke ville flytte til København ikke var holdbart, det er ganske forståeligt at man valgte at ende det. Selvom det også er noget sørgeligt, da han var en rigtig god coach. Men ikke mange andre muligheder. Men at bænke Konfig, Magisk og Cajun, over spillere som Aizy er fuldstændig latterligt, og de mærker nu konsekvenserne af det.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  16. #402
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Enig, det er lidt søgt at tilegne aizy et afsnit, men han er trods alt begyndt at fragge stabilt og er den eneste på holdet der kan clutche. Det har godt nok taget sin tid, men han begynder t ligne en der kan lykkedes. Jeg kan ikke huske hvor jeg hørte det med magisk henne, men jeg er ret sikker på at det var fra enten sportsdirektøren eller ruggah. Måske i den her mediano cs go podcast. Jeg husker det ikke som løse rygter. Jeg aner ikke hvad der gik galt, da han ikke virker lige så umoden som konfig, men måske var det fordi han altid legede rambo. Jeg kan forestille mig at han var svær at bygge en taktik op omkring, men det virker til at han er faldet til ro hos Astralis. I modsæning til konfig tror jeg ikke han er en tilkende bombe, så man kunne sikkert godt have løst den situation noget bedre. Cajun kan jeg helt ærligt ikke forstå hvis nogen savner. I hvert fald ikke North cajun der var den mest passive og uduelige spiller jeg har set på noget hold. Han kunne jo ikke andet end at gemme sig og vente på at nogen vadede ind i hans sigtekorn uden at tjekke hans gemmested.

  17. #403
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    North Cajun var North Cajun fordi han blev tvunget til at AWPe. Se ham på Optic både nu og med Sha og Stan på holdet. Der AWPer han når det er nødvendigt med Sha/Jugi som main awp og Konfig som normalt den secondary AWP. Det er igen fordi MSL aldrig har kunne få en AWPer til at fungere på hans hold. Det ser man også nu med Mertz. Cajun er en stabil riffler med gode pistol runder, og masser af rutine. Vil meget hellere have ham end Aizy. Men var dog også glad for at få en rigtig AWPer ind... Men har siden indset at det er MSL systemet den er gal med.

    Jeg har også hørt alle de mediano programmer osv, og jeg husker bestemt ikke der blev sagt sådan om Magisk. Og jeg giver ikke meget for at han var for meget Rambo... Det skal kunne løses sig og har også vist sig at kunne løses under Astralis. Igen elendige North beslutninger, hvor man hellere beholder de spillere uden nogen personlighed og star quality, over klasse spillere.
    Sidst redigeret af cleansation : 19.05.18 kl. 14:27
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  19. #404
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: North

    Sådan endelig en finale...

    Men typisk den spilles samtidig med kampen mod farum

  20. #405
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Sådan endelig en finale...

    Men typisk den spilles samtidig med kampen mod farum
    De var da også i finalen for en måneds tid siden ved bets masters. Men nok om det, egentlig en fornuftig indsats mod Gambit, men der bliver fandme stadig lavet mange børnefejl. Man har bla. en dårlig vane med, at tabe runder hvor modstanderne laver en force buy. Samtidigt lavede man en masse underlige ting på Train, men igen, nok om det de er i finalen. Og her er der en chance for, at man kan få en revanche mod Hellraisers som man tabte finalen til ved bets masters, og egentlig var det også dem som ødelagde Norths chancer for, at være med til ESL pro league finals.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •