Side 30 af 58 FørsteFørste ... 202728293031323340 ... SidsteSidste
Viser resultater 436 til 450 af 867

Emner: North

  1. #436
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Det går op og ned for alle hold med undtagelse af Astralis. Jeg forstår ikke trangen til panik oven på en enkelt kamp, der oven blev afgjort ved nogle marginaler der gik North imod. De har fået ret onde modstandere ved den her turnernering og har stadig en chance for avancemant og ellers kommer der en ny turnering om en uge eller to. Så er det heller ikke værre. Og det går fremad for tiden. Kig på ranglisten hvor de ligger højere end de har gjort før med den her line-up.
    Der er ingen panik over en enkelt kamp, det er jo netop en vurdering af hele tiden North har haft som North, siden de kom over fra Dignitas. De ramte virkelig bunden her tidligere på året og er kommet ganske lidt tilbage igen, det er sandt. Man kan ikke bruge rang listen til meget, når North kun er over hold som Fnatic og C9 på grund af roster skifte, som tæller ned på den. Når tilfældigheder bliver ved med at gå North imod, er det ikke tilfædigheder mere.

    North choker gang på gang på helt håbløse måder, MSL's system har stadig alle de samme fejl (og helt håbløse map vetos, hvorfor fanden vælger man ikke at spille Inferno mod Gambit når man nu lige har slået Optic 16-0 på den, og Gambit generelt er svage på den?), man har nu langt mindre firepower efter at have smidt to kæmpe talenter ud, og North virker til at have mere eller mindre ingen selv indsigt i det. Man skriver det ned til manglende held og at man bare skal arbejde hårdere, og man snakker om hvordan at vinde Tours som næsten et vendepunkt hvor man blev overbevist om man havde lavet de rigtige beslutninger... Ja, at vinde Tours....Men der er nok heller ikke andre udveje lige nu end at blive ved, for som sagt så er der ingen åbenlyse spillere at signe lige nu, efter Optic også er blevet dansk. Så man ligger som man har redt, og det er her, hvor man top præstere ved at snige sig med ind i top 10, fordi andre hold faktisk prøver at fixe deres problemer. Noget som North slet ikke gider at bruge tid på.
    Sidst redigeret af cleansation : 04.07.18 kl. 10:58
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  3. #437
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    593

    Re: North

    Nå, så gik tilfældighederne Norths vej og de vandt en bo3 på lan med 16-19 og 16-11 over et verdensranglistens nr 4. Har I så tænkt jer at juble lige så meget, som I panikkede i går over et smalt nederlag i en bo1?

  4. #438
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Nå, så gik tilfældighederne Norths vej og de vandt en bo3 på lan med 16-19 og 16-11 over et verdensranglistens nr 4. Har I så tænkt jer at juble lige så meget, som I panikkede i går over et smalt nederlag i en bo1?
    Synes det var fint play, og de klarede det sgu godt.
    Men hånden på hjertet, har de det med at choke desværre.

  5. #439
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Nå, så gik tilfældighederne Norths vej og de vandt en bo3 på lan med 16-19 og 16-11 over et verdensranglistens nr 4. Har I så tænkt jer at juble lige så meget, som I panikkede i går over et smalt nederlag i en bo1?
    ... Ja bare ignorer alle de indlæg hvor man forklarer at der ingen panik over en Fnatic kamp er, men hvordan North har spillet det sidste halve år, og hele udviklingen siden de blev til North fra Dignitas, som har været mere eller mindre negativ hele vejen. Men lad os bare skrive det ned til tilfældigheder....

    Det var fedt at se i dag, men jeg jubler ikke over North indtil de har vist hvad de kan over længere tid mod god modstand. Liquid ser ud til at være meget dårlig kørende lige nu, og det ændrer ikke min mening om det her North lineup, eller deres muligheder i Cologne.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #440
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Nå, så gik tilfældighederne Norths vej og de vandt en bo3 på lan med 16-19 og 16-11 over et verdensranglistens nr 4. Har I så tænkt jer at juble lige så meget, som I panikkede i går over et smalt nederlag i en bo1?
    Jo, jeg er helt oppe, at køre. Det her North hold er uden tvivl verdens bedste hold. De får jo Astralis til, at ligne et amatør hold. Spøg til side. Det var en fin kamp idag, især på Inferno. Og det er jo sådan North bude spille i 8 ud af 10 kampe. Det er bare sjældent vi ser det. Men det får mig ikke til, at ændre mening. men det var da dejligt, at de for en gangs skyld kunne slå et tier 1 hold i en bo3 ved et lan event. Vi skal helt tilbage til oktober 2017 for, at finde den sidste. Men hvis jeg skal tro på det her projekt skal de levere flotte resultater ved de store events over en længere periode.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #441
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: North

    De spillede godt i dag. Jeg er dog stadig i chok over MSL's kald om at rushe B. Man har al firepower, utility, whatever og så løber man direkte ind i en stak. Jeg kan simpelthen ikke forstå man kan komme frem til sådan et kald. Nu kostede det heldigvis ikke inferno, men det kunne det have gjort.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #442
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    593

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Jo, jeg er helt oppe, at køre. Det her North hold er uden tvivl verdens bedste hold. De får jo Astralis til, at ligne et amatør hold. Spøg til side. Det var en fin kamp idag, især på Inferno. Og det er jo sådan North bude spille i 8 ud af 10 kampe. Det er bare sjældent vi ser det. Men det får mig ikke til, at ændre mening. men det var da dejligt, at de for en gangs skyld kunne slå et tier 1 hold i en bo3 ved et lan event. Vi skal helt tilbage til oktober 2017 for, at finde den sidste. Men hvis jeg skal tro på det her projekt skal de levere flotte resultater ved de store events over en længere periode.
    Jeg er som sådan ikke uenig. Med til historien hører dog også at north ikke har været inviteret/kvalifiseret til særligt mange turneringer med tier 1 hold. Nu venter faze/mibr (SK) i næste runde, så de får i hvert fald testet sig mod tier 1 i denne turnering.

    Inferno er eneste map hvor North virker stabilt gode. Resten mapsne bliver typisk til enten nederlag eller smalle sejre. Dust2 lignede en periode også et godt north map pick, men det er ikke gået så godt med det på det seneste. Jeg synes dog holdet fortjener klart mere tid. De startede nærmest forfra ved årsskiftet og hvis vi lader være med at håndplukke enkelte resultater men ser på det mere overordnet går det altså i den grad fremad. Alle spillerene er begyndt at fragge, holdet virker harmonisk og vi skal ikke mange måneder tilbage før de tabte til lortehold, hvor de nu vindere oftere end de taber mod hold der ligger top10-20 stykker. De har fine resultater i de seneste kvals og lans. Der er masser af svipsere og dårlige beslutninger undervejs, men det har alle holdene fra top 2/3 og ned.

  12. #443
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    593

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    ... Ja bare ignorer alle de indlæg hvor man forklarer at der ingen panik over en Fnatic kamp er, men hvordan North har spillet det sidste halve år, og hele udviklingen siden de blev til North fra Dignitas, som har været mere eller mindre negativ hele vejen. Men lad os bare skrive det ned til tilfældigheder....
    Jeg kan bare slet ikke se at North har været dårligt kørende på det sidste. Det er en ret vild påstand som ikke tager udgangspunkt i fakta, men jeres totalt urealistiske forventninger om at North er en fiako lige så snart de taber en kamp, som f.eks. i går hvor panikknappen blev presset i bund efter et totalt tilfældigt nederlag i en turnerings første kamp mod et godt hold.

    Samtlige de seneste turneringer North har deltaget i er listet nedenfor. Starseries er top 3-20, resten er typisk ca top 10-20 der konkurrerer. Hvor gemmer de der dårlige resultater sig henne?
    ESL NY Kval - Nederlag i finalen efter at have vundet upper bracket.
    DH Open Sverige - Elimineret af Optic efter double overtime. Ellers 2 BO3 sejre og 1 nederlag til turneringens senere vindere Imperial.
    Starseries - Semi finalen.
    ESL Colone kval - Vundet.
    DH Open Tours - Vundet.
    Starseries Kval - Semi finalen.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #444
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg kan bare slet ikke se at North har været dårligt kørende på det sidste. Det er en ret vild påstand som ikke tager udgangspunkt i fakta, men jeres totalt urealistiske forventninger om at North er en fiako lige så snart de taber en kamp, som f.eks. i går hvor panikknappen blev presset i bund efter et totalt tilfældigt nederlag i en turnerings første kamp mod et godt hold.

    Samtlige de seneste turneringer North har deltaget i er listet nedenfor. Starseries er top 3-20, resten er typisk ca top 10-20 der konkurrerer. Hvor gemmer de der dårlige resultater sig henne?
    ESL NY Kval - Nederlag i finalen efter at have vundet upper bracket.
    DH Open Sverige - Elimineret af Optic efter double overtime. Ellers 2 BO3 sejre og 1 nederlag til turneringens senere vindere Imperial.
    Starseries - Semi finalen.
    ESL Colone kval - Vundet.
    DH Open Tours - Vundet.
    Starseries Kval - Semi finalen.
    At tabe til sine egne rejects i Optic til DH open ja.
    At få den absolut nemmeste vej til finalen muligt til Starseries, og så få røvfuld af NRG
    At tabe en BO5 til Gambit, når man starter 1-0 i maps, og med de throws som de lavede i de maps...
    At tabe Starseries kvallen til AGO.
    At tabe belo horizonte kvallen meget tidligt til Hunden og Attax.

    DH Open Tours og Cologne kval er helt sikkert gode resultater. Men der er bare stadig meget mere negativt for mig end positivt at se på det North hold. Som sagt mange chokes, samme MSL problemer som altid, hjernedøde map picks osv. Jeg vil bestemt sige at det ville være realistisk med både bedre resultater osv hvis man ikke havde lavet så mange dårlige beslutninger, når det kommer til rosteren.
    Sidst redigeret af cleansation : 04.07.18 kl. 15:34
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #445
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    593

    Re: North

    Ja ok der vi bliver vi aldrig enige. Jeg synes godt nok du har et ukonstruktivt og unuanceret syn på sagerne. Grundlæggende synes du jo bare at alle nederlag er uacceptabelt. Fair nok, men så bliver det da op ad bakke at følge North. I hvilken anden hold konkurrence slå nr 10 I verden altid nr 20? Ago, Optic og Nrg kører for øvrigt også med super høje budgetter. De er tæt på Norths, hvis ikke over.

  17. #446
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Grundlæggende synes du jo bare at alle nederlag er uacceptabelt.
    Nej det synes jeg ikke. Men i den mængde North leverere nederlag i, og så endda ofte til meget dårlige modstandere er uacceptabelt. Og så synes jeg det er uacceptabelt at man bliver dårligere som hold for hvert roster move siden North blev dannet.

    (og hvor fanden har du fra at AGO har høje lønninger? Ikke at det skal afgøre noget, da VP jo er elendige og bestemt heller ikke er et hold man skal tabe til, selvom de nok er et af de bedst betalte csgo hold).
    Sidst redigeret af cleansation : 04.07.18 kl. 22:44
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  19. #447
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Ja ok der vi bliver vi aldrig enige. Jeg synes godt nok du har et ukonstruktivt og unuanceret syn på sagerne. Grundlæggende synes du jo bare at alle nederlag er uacceptabelt. Fair nok, men så bliver det da op ad bakke at følge North. I hvilken anden hold konkurrence slå nr 10 I verden altid nr 20? Ago, Optic og Nrg kører for øvrigt også med super høje budgetter. De er tæt på Norths, hvis ikke over.
    Nu kan jeg kun tale for mig selv, men som jeg forstå det på andre herinde, så er det de samme synspunkter de deler, når det handler om kritikken af North. Hvis man kigger på det grundlag som North blev bygget op på, og på de penge som der bliver brugt på projektet. Og ydeligere kigger på de udmeldinger og forventninger som de selv har givet udtryk for. Så hænger tingene ikke rigtig sammen. Så har North Projektet været en kæmpe fiasko. ved siden af resultaterne har de også være ramt af interne problemer (Konfig episoden) og en transfer af Kjærbye som var meget kontroversiel. Man har stort set også udskiftet hele rosteren på halvandet år undtagen MSL. Trænerposten har også set et skifte, og på direktørgangene har man også set udskiftninger. Og tingene fungere stadig ikke optimalt. Så kan man tale om små forbedringer her og der, men overordnet set er North stadig meget langt fra der hvor de burde være. Og derfor klapper jeg ikke i hænderne over, at de vinder en tier 2 turneringer, når de i virkeligheden burde ligge og kæmpe om titlen ved tier 1 turneringer. Og jeg klapper heller ikke i hænderne over en enkelt sejr over et tier 1 hold som Liquid, da man jo alligevel ikke kan følge op på det, og sejren i sin helhed fik ikke rigtig nogen betydning alligevel. Det er sådan set disse ting, som bunder i mine frustrationer og kritik af North.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #448
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  22. #449
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Det er jo en joke. Endelig lidt fremgang og så vælger man at skifte. Hold nu fast.

  23. #450
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    593

    Re: North

    Hahaha. OK, den vil jeg slet ikke forsøge at forsvare. Hvorfor dælen giver man ikke projektet mere tid inden man starter forfra igen? Helt gakket at argumentere med at vi nu skal være internationale og derfor bencher mertz. Hvorfor er det vi skal være internationale lige pludselig? Er det en kommerciel beslutning for at høste en masse spanske følgere?

    Nå, men jer der altid brokker jer over North, hvad føler I? I har vel fået den forandring i har efterspurgt?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •