Side 32 af 58 FørsteFørste ... 222930313233343542 ... SidsteSidste
Viser resultater 466 til 480 af 867

Emner: North

  1. #466
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Thorup Se meddelelser
    Den vigtigste ting i forhold til udskiftning er jo ifht Majoren i London. For at holde sin placering som legendary team (eller new Challenge tror jeg dem udenfor Top 8 hedder) skal 3 af ens lineup stadig spille for holdet. Er der kun 2, er det et helt nyt hold som skal starte i den åbne kvalifikation. MSL, Aizy og Valde er stadig en del af holdet fra dengang, hvilket betyder at både hold og spillere får penge fra Stickers, og det er vidst ikke småpenge man får ud af det.

    Jeg tror holdet leder efter den sidste brik de vil spille med efter majoren, udover Valde og Kjaerbye. Hvis de ikke kvalificere sig, kan der nemt ske en stor udskiftning.
    Hvad tænker folk om Natosaphix som erstatning for mertz? Jeg vil mene, at Jugi, Nato og mertz er top 3 danske awp'er. Og nu hvor vi af en eller anden grund ikke ville spille videre med mertz kunne det være oplagt at prøve Nato af. Det vil selvfølgelig ikke gøre os til et internationalt hold, som ave af en eller anden åndssvag grund skulle bringe på banen. Men måske det er fordi der er noget stort på vej? Hvilke rigtig gode non-dk spillere kunne være en mulighed? Pt. er det vel kun coldzera, men det tror jeg simpelthen ikke på.

  2. #467
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Fagerlund Se meddelelser
    Hvad tænker folk om Natosaphix som erstatning for mertz? Jeg vil mene, at Jugi, Nato og mertz er top 3 danske awp'er. Og nu hvor vi af en eller anden grund ikke ville spille videre med mertz kunne det være oplagt at prøve Nato af. Det vil selvfølgelig ikke gøre os til et internationalt hold, som ave af en eller anden åndssvag grund skulle bringe på banen. Men måske det er fordi der er noget stort på vej? Hvilke rigtig gode non-dk spillere kunne være en mulighed? Pt. er det vel kun coldzera, men det tror jeg simpelthen ikke på.
    Overordnet kan jeg slet ikke forstå hvorfor det er Mertz man har bænket. Den eneste åbenlyse årsag jeg kan se er, at man mister sin Major spot hvis man udskifter enten Aizy, MSL eller Valde på nuværende tidspunkt. Sidstnævnte ville dog slet ikke give mening lige meget hvad. Nu har jeg ikke set meget til Nato, så om han er bedre end Mertz ved jeg ikke, jeg syntes dog Mertz har vist store fremskridt på et yderst ustabilt hold. Og det er i sig selv positivt. Han misser et par vitale skud engang imellem, men det er vel hvad man kan forvente? Og af non dk spillere har jeg også Coldzera som en drømmesigning, men som du selv skriver, så tror jeg bare ikke på det. NBK er vist også ledig ,men om han har niveauet til, at løfte North ved jeg sku ikke. Der går også rygter om interne konflikter i SS. Her kunne XANTARES være meget spændende. Woxic fra Hellraisers kunne også være spændende, men om de overhovedet er realistiske skal jeg ikke kunne sige.
    Det er pt. også lidt svært, at finde ud af hvad de præcis mener med et internationalt setup. Er det et helt hold af internationale spillere lidt ligesom Faze, eller er det bare en enkelt eller to. Hvis det generelt er et helt internationalt hold de vil have, så ville jeg sige behold Valde og Kjaerbye, og så udskift resten. Men det hele er omgivet af meget mystik pt. Jeg tror ikke engang selv de ved hvad de vil efterhånden.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #468
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Jeg har meget svært ved at bedømme Nato. Han har gjort det ganske godt for alle hold han har været på i tier 2/3, men han er fuldstændig uprøvet imod tier 1. Det er ihvertfald ikke vejen hvis man vil til at lokke gode internationale navne til.


    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Der går også rygter om interne konflikter i SS. Her kunne XANTARES være meget spændende.
    XANTARES snakker så vidt jeg ved mere eller mindre ikke engelsk. Sidste gang jeg så interview med ham var der ligefrem en oversætter. Woxic har dog rigtig godt Engelsk.

    Citat Oprindeligt indsendt af Fagerlund Se meddelelser
    Jeg vil mene, at Jugi, Nato og mertz er top 3 danske awp'er.
    Jeg tror du har glemt en. :-p
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  5. #469
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Jeg tror du har glemt en. :-p
    Haha, du har selvfølgelig ret. dev1ce er okay ogaå ;-)

    woxic ville være rigtig fin som ny awp'er, hvis man altså skal ud i mixed lineup (hvilket jeg ikke er tilhænger af, hvis det er folk på mixwell niveau, der kommer ind).

    Der er lige kommet et interview med MSL op på HLVTV: https://www.hltv.org/news/24241/msl-...and-play-smart

    Jeg må indrømme, at jeg efter at have læst det er svært skuffet - igen. Quotes som dem her gør det svært at holde af MSL og kan umuligt udvide fanbasen:

    Or we have talents, but we want an AWPer who can kill a lot and play smart
    og

    Our T sides were good even with mertz, but the CT side was a complete disaster.

  6. #470
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: North

    Det er usympatisk og virkelighedsfjernt at skyde skylden på mertz. Og så er det endnu en indikation af at MSL ikke står til ansvar overfor nogen. Det er risikabelt for at sige det diplomatisk.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #471
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: North

    Det lyder desværre som om man kigger på en permanent udskiftning af Mertz. Det giver mening udfra de tanker MSL ligger bag, spørgsmålet er så om man virkelig behøver at have så travlt, i stedet for at spille ham op gennem de kampe North spiller. Det var noget andet hvis man stadig havde Academy holdet, for så kunne man holde på Mertz. På den her måde risikere man at skubbe fremtidens danske awp’er fra sig uden at han kunne få lyst til at komme tilbage.

    Men igen, ud fra det MSL siger om at spille mere kløgtigt som awp’er, kunne man igen tænke CadiaN, som er rigtig skarp i analyse delen og med sin erfaring som IGL, også kunne være bedre til at træffe midtrunde beslutninger, end eksempelvis en uerfaren Mertz.

    Men lederne bag holdet skal nok til at bestemme sig for enten at trække stikket eller have tålmodigheden til at bygge et hold op uden at forvente de kan vinde noget det første års tid.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  9. #472
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Men lederne bag holdet skal nok til at bestemme sig for enten at trække stikket eller have tålmodigheden til at bygge et hold op uden at forvente de kan vinde noget det første års tid.
    Hvis man vil give ro til at bygge et hold op, så giver det endnu mindre mening at bænke mertz. Det er virkelig ærgerligt man ikke tør satse på ham. Han har et kæmpe potentiale og der burde være rigeligt rutine hos andre på holdet til at støtte med beslutninger under runderne. Øv.

    Det virker desværre som om at MSL leger CS manager uden at tage ansvar og stå til ansvar. Hvis den tese har bare lidt gang på jord, så håber jeg man trækker stikket eller får lavet et ordentligt setup med kompetente mennesker omkring holdet.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  10. #473
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    "we want an AWPer who can kill a lot and play smart"

    Og jeg ville have en IGL som ikke kicker spillere som Magisk, Konfig osv, og en IGL som ikke er en komplet klovn når det kommer til selv at spille, med konstante overpeeks og panic plays som giver overtals situationer væk.
    Sidst redigeret af cleansation : 12.07.18 kl. 17:51
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #474
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: North

    Her er lidt flere guldkorn fra MSL:
    https://esportsmagasinet.dk/msl-give...ower-level-cs/

    holy crap :O

  13. #475
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Det er vel bare det samme interview oversat? Men kønt er det stadig ikke.

    Og lige nu er North 3-12 nede mod Ago, efter deres CT side. Godt Mertz ikke var der til at ødelægge de 3 runder...
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #476
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: North

    Nå må da hellere også skrive noget, nu når de vinder en turnering.

    Men er nok North's lod, så længe MSLÆ er igl at de kun kan vinde de t2 turneringer

  16. #477
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    North spillede rigtig fin CS - især på finaledagen. Mixwell havde mange gode runder, indtil flere ACE's - men også de andre spillere på holdet Valde (fortjent MVP), aizy og Kjaerbye leverede på højeste niveau.
    Det er svært at forestille sig North havde været markant dårligere med Mertz, men på en eller anden måde virkede spillerne mere glade under denne turnering.

    Spændende at se hvordan holdet ser ud efter sommerferien, men det giver helt sikkert selvtillid med på vejen, at vinde en Open med engelsk stand-in.

    Det giver dog en bitter smag i munden, når kommunikationen er sådan på holdet - MSL's interview, Kjearbye's post-match interview efter kampen mod Giants osv.
    Det er meget u-FCK'sk.

  17. #478
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    North spillede rigtig fin CS - især på finaledagen. Mixwell havde mange gode runder, indtil flere ACE's - men også de andre spillere på holdet Valde (fortjent MVP), aizy og Kjaerbye leverede på højeste niveau.
    Det er svært at forestille sig North havde været markant dårligere med Mertz, men på en eller anden måde virkede spillerne mere glade under denne turnering.

    Spændende at se hvordan holdet ser ud efter sommerferien, men det giver helt sikkert selvtillid med på vejen, at vinde en Open med engelsk stand-in.

    Det giver dog en bitter smag i munden, når kommunikationen er sådan på holdet - MSL's interview, Kjearbye's post-match interview efter kampen mod Giants osv.
    Det er meget u-FCK'sk.
    ja, det var helt klart en fin turnering for dem. Jeg var også positiv overrasket over Mixwell. Han leverede en rigtig fin indsats, men om det holder mod bedre modstandere, det ved jeg ikke. Og det er vel også der hvor problemet lidt er. Det eneste man vel kan tage med fra denne turnering er selvtillid, og forhåbentligt lidt erfaring i forhold til et internationalt setup. Men udover det, så er der ikke meget man kan tage med. AGO var vel det bedste hold de mødte i turneringen, og den kamp kunne være gået begge veje. Giants, Heroic, Fragsters og LG er allesammen fine hold, men de er langt fra de hold som North gerne selv vil måle sig med niveaumæssigt. Og hvis North virkelig skal udvikle sig, så kræver det flere tier 1 turneringer. Og dem har de generelt bare haft for få af de sidste 6 måneder.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #479
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Som jeg skrev i Esport skakten, ligner det et offentligt frieri fra MSL til Mixwell om at blive den femte mand.

    https://twitter.com/Mixwell/status/1019172548830027776

  20. #480
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Mixwell bliver ikke den femte mand.

    https://www.hltv.org/news/24308/mixw...ar-riders-team

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •