Side 35 af 35 FørsteFørste ... 2532333435
Viser resultater 511 til 513 af 513

Emner: North

Tilmeldingsdato
    Jun 2003

Re: North

Siden mertz kun er udlejet, så er forhåbningen måske også, at han kan få bygget lidt på sit spil? Man har vel i hvert fald ikke helt opgivet ham endnu.

Tilmeldingsdato
    Jan 2008

Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Siden mertz kun er udlejet, så er forhåbningen måske også, at han kan få bygget lidt på sit spil? Man har vel i hvert fald ikke helt opgivet ham endnu.
    Mit gæt er at både RFRSH og North har ønsket at se an om det var et gavnligt bytte. Jeg tror ikke, at vi får mertz at se igen.. I så fald havde man ikke bænket ham på den måde.

3. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jul 2006

Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Nej, MSL bliver helt sikkert ikke udskiftet. Synes også han fortjener ros for sit spil på det seneste. Han har åndssvagt mange "flash-assists" og er også begyndt at fragge mere. Cadian ville klart være mertz erstatning. Jeg følger ikke Rogue særligt tæt, men det er mit indtryk at Rickie (eller hvordan det nu staves) er igl. Cadian er awp'er, men det er kun en fordel hvis han kan tage styring og ansvar når msl er død. Han er mindre flashy end mertz, men han er sikkert en bedre teamspiller og helt sikkert mere erfaren. Jeg synes det er den oplagte afløser, jo mere jeg tænker over det, men han er sikkert ikke til at få fat på før efter majoren.
    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Cadian har været IGL siden han joinede (har både han selv og Hiko fortalt), en del tid før Rickeh kom til for blot en måned siden. Om Rickeh har taget over den måneds tid han har været med holdet ved jeg ikke, jeg kan ikke finde at det står nogen som helst steder andet end det captain logo som er sat ved siden af ham på liquidpedia. Det ser heller ikke sådan ud når man ser dem spille, eller hører interviews, blandt andet snakkede Hiko for 5 dage siden om hvordan de bare lærte Rickeh deres strats osv som de spillede med gMd, og spillede efter det. Cadian sidder stadig i midten og er meget snakkende. Det kunne selvfølgelig også være at det er lidt en fælles tjans, som er set før.

En update: Cadian var med i Counter Points for nylig ( https://www.youtube.com/watch?v=mY6crHEsnJ8 ) og snakker omkring 1 time og 18 min inde om hvordn Rogue fungerere. Han er IGL, og Rickeh kommer med ideer især midround, hvis Cadian ikke har noget at komme med. Så lidt ligesom MSL og Cajun i North, lyder det til.

Ganske sjovt at lytte til, kommer også lidt ind på hvordan den danske scene plejede at hade Cadian. Den facebook gruppe som danske csgo pro's plejede at være i, var ligefrem kaldt "Fuck Cadian". Han siger også noget i retningen, af at hver gang han spiller mod et dansk hold, så prøver han at vise at han burde være på deres hold... Så lyder til han selv bestemt ville være åben for retur til Danmark. Så er spørgsmålet om de andre Danske spillere vil være åbne for det.
    I'm a relatively respectable citizen. Multiple felon perhaps, but certainly not dangerous
    cleansation's Avatar

Side 35 af 35 FørsteFørste ... 2532333435

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser