Side 35 af 58 FørsteFørste ... 253233343536373845 ... SidsteSidste
Viser resultater 511 til 525 af 867

Emner: North

  1. #511
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: North

    Siden mertz kun er udlejet, så er forhåbningen måske også, at han kan få bygget lidt på sit spil? Man har vel i hvert fald ikke helt opgivet ham endnu.

  2. #512
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Siden mertz kun er udlejet, så er forhåbningen måske også, at han kan få bygget lidt på sit spil? Man har vel i hvert fald ikke helt opgivet ham endnu.
    Mit gæt er at både RFRSH og North har ønsket at se an om det var et gavnligt bytte. Jeg tror ikke, at vi får mertz at se igen.. I så fald havde man ikke bænket ham på den måde.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #513
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Nej, MSL bliver helt sikkert ikke udskiftet. Synes også han fortjener ros for sit spil på det seneste. Han har åndssvagt mange "flash-assists" og er også begyndt at fragge mere. Cadian ville klart være mertz erstatning. Jeg følger ikke Rogue særligt tæt, men det er mit indtryk at Rickie (eller hvordan det nu staves) er igl. Cadian er awp'er, men det er kun en fordel hvis han kan tage styring og ansvar når msl er død. Han er mindre flashy end mertz, men han er sikkert en bedre teamspiller og helt sikkert mere erfaren. Jeg synes det er den oplagte afløser, jo mere jeg tænker over det, men han er sikkert ikke til at få fat på før efter majoren.
    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Cadian har været IGL siden han joinede (har både han selv og Hiko fortalt), en del tid før Rickeh kom til for blot en måned siden. Om Rickeh har taget over den måneds tid han har været med holdet ved jeg ikke, jeg kan ikke finde at det står nogen som helst steder andet end det captain logo som er sat ved siden af ham på liquidpedia. Det ser heller ikke sådan ud når man ser dem spille, eller hører interviews, blandt andet snakkede Hiko for 5 dage siden om hvordan de bare lærte Rickeh deres strats osv som de spillede med gMd, og spillede efter det. Cadian sidder stadig i midten og er meget snakkende. Det kunne selvfølgelig også være at det er lidt en fælles tjans, som er set før.


    En update: Cadian var med i Counter Points for nylig ( https://www.youtube.com/watch?v=mY6crHEsnJ8 ) og snakker omkring 1 time og 18 min inde om hvordn Rogue fungerere. Han er IGL, og Rickeh kommer med ideer især midround, hvis Cadian ikke har noget at komme med. Så lidt ligesom MSL og Cajun i North, lyder det til.

    Ganske sjovt at lytte til, kommer også lidt ind på hvordan den danske scene plejede at hade Cadian. Den facebook gruppe som danske csgo pro's plejede at være i, var ligefrem kaldt "Fuck Cadian". Han siger også noget i retningen, af at hver gang han spiller mod et dansk hold, så prøver han at vise at han burde være på deres hold... Så lyder til han selv bestemt ville være åben for retur til Danmark. Så er spørgsmålet om de andre Danske spillere vil være åbne for det.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  5. #514
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Jeg skammer mig næsten over at poste så meget Thorin, for han er virkelig en klovn på mange fronter. Men der er også nogle interessante interviews på hans youtube kanal. Her har han netop haft et interview med Hunden som jo er kendt for at have haft udviklet utrolig mange spillere fra Danmark. 36:30 inde i videoen.



    Hans snak on MSL bekræfter mere eller mindre alt hvad man kan frygte. Hvis nogen spillerere ikke lytter 100% til ham, så vil han ikke arbejde med dem. Han nævner Cajun, Magisk og Konfig som spillere som kommer med deres mening og selv har forslag til hvordan spillet skal spilles til tider, hvilket resulterere i et kick før eller siden.

    Også interessant hvad han siger om Stavn fra Fragsters, som på det sidste har leveret nogen meget gode resultater. Han kalder ham den nye Glaive med spil forståelse som ingen andre på den alder. Allerede da han var 14 styrede han rigtig meget for sit hold i forhold til calls osv, også selvom han ikke var IGL endnu. Han er 16 nu og ville være en god mand for fremtiden.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  6. #515
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Jeg hørte så også at Imperials træner ikke troede et sekund på optic, da de er dovne og kun træner 4 timer om dagen. Vi har k0nfig som vi ved ikke gad forberede sig til sidste major og cajun der ikke gad og se sine egne demoer. De gik også helt ned og tabte til Ghost for nylig i verdens nemmeste turnering. Jeg kan godt forstå de blev kicket hvis de ikke var interesseret i at forberede eller forbedre sig, så der er der intet at udsætte på MSL i min verden. Jeg kan ikke forstå behovet for at blive ved med at vade i deres afgang, da det var eneste rigtige beslutning. Magisk er åbenlyst en kæmpefejl set i bagklogskabens klare lys. Apropos hunden, så hørt jeg en eller anden podcast med ham hvor han roste North meget for deres træningsresultater på det seneste. De har åbenbart virkelig rykket sig med Niko, hvilket IEM Chicago kvalifikationen vel også viste. Jeg tror på at der bedre tider på vej, men vi har jo både DH Stockholm og Major lige rundt om hjørnet, så vi får se hvad der sker.

  7. #516
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Den der med at CajunB ikke gider at se hans egne demoer, er en Bøf sandhed af dimensioner. Jeg har stadig aldrig fundet hvor han skulle have udtalt det, den eneste kilde er Stanislaw som er så utroværdig en person, at man ikke skal bruge lang tid på ham.

    @cajunbCS
    I "refused" to watch them 1 week because we had officials every single day andi said that i would rather focus on those games and watch the games the week after where we had more time. Might be the wrong decision or the right, but i never refused to em.
    https://twitter.com/cajunbCS/status/990026011885568001


    Konfig er uden tvivl lidt af et problem barn, og det undrer mig ikke meget at en 20 årig pro csgo spiller er det. Hvad der undrer mig er at ledelsen ikke gjorde noget ved den situation, så man ikke mistede en af de klart mest talentfulde danske spillere.... Ligesom med Magisk. Og det er sådan set pointen, at det er skræmmende hvor uprofessionelt det hele lyder. MSL som tidligere (faktisk har) udtalt at han nok vejere venskab højere end færdigheder in game, og som alt overskyggende hersker af holdet, konstant gør holdet dårligere. Jubel alt hvad du vil over deres practise kampe, men ligeså snart MSL bliver testet med AWPen på den større scene, bliver det rigtigt grimt at se på. Selv her tim IEM chicago kvallen, var han kun rigtig god med den på Nuke.

    Men det var dog sjovt at som MSL spillede, når han nu gerne ville have en AWPer som både spillede var smart og kunne fragge. Der var nogen virkelige flotte situationer, som på Mirage hvor han i en 2v2 løb ind alene med AWPen i post plant situation, og efterlader en (kjærbye tror jeg) med ingen anden mulighed end at save. Og da han i starten (da alle stadig er i live) i 14-14 runden, vælger at stå hele alene på rampen på Mirage med bombe, for så at miste bomben da en Ence spiller peeker ham. Virkelig godt at se den smarte AWPer endelig er kommet til North, i form af en IGL som konstant selv tager elendige beslutninger i sig eget spil.
    Sidst redigeret af cleansation : 28.08.18 kl. 13:08
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  9. #517
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: North

    Hvor har du set MSL, Ave eller Whimp sige at MSL er svaret på awp spørgsmålet og at MSL er en smart storfraggende awp’er?

    Fred være med at du insistere på at køre din MSL-bashing fuldt ud, jeg syntes bare det begynder at lyde tyndt og unuanceret.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #518
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Men du er helt ligeglad med at K0nfig ikke gad at træne med sine holdkammerater op til majoren? Den springer du nemt hen over. Det er så absurd uprofessionelt og usympatisk at jeg nemt kan forstå hans holdkammerater ikke kunne arbejde sammen med ham efterfølgende. Og Cajun var så elendig i hans north tid at det ville være uansvarligt ikke at erstatte ham. Han var vel for North hvad Pavlovich var for FCK. Han havde nogle få lyspunkter, men var ellers komplet uduelig in game og altid opgivende og ugidelig i hans udtryk. Der er heller ingen af dem der har klaret det fantastisk efterfølgende. Cajun har været hæderlig og konfig under middel (ud over et map hvor han slog en rekord), men så er det vel heller ikke værd at koge mere suppe over at to spillere hvor der tilsyneladende begge havde samarbejdsproblemer og den ene performanceproblemer røg ud? Jeg synes ikke det er MSL der er den store syndebuk mht magisk. Der var både en træner og sportsdirektør, der er over ham i hierakiet og har mere (livs og ledelses) erfaring og de er begge røget ned i skraldespanden der kaldes for optic.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #519
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Men du er helt ligeglad med at K0nfig ikke gad at træne med sine holdkammerater op til majoren? Den springer du nemt hen over. Det er så absurd uprofessionelt og usympatisk at jeg nemt kan forstå hans holdkammerater ikke kunne arbejde sammen med ham efterfølgende. Og Cajun var så elendig i hans north tid at det ville være uansvarligt ikke at erstatte ham. Han var vel for North hvad Pavlovich var for FCK. Han havde nogle få lyspunkter, men var ellers komplet uduelig in game og altid opgivende og ugidelig i hans udtryk. Der er heller ingen af dem der har klaret det fantastisk efterfølgende. Cajun har været hæderlig og konfig under middel (ud over et map hvor han slog en rekord), men så er det vel heller ikke værd at koge mere suppe over at to spillere hvor der tilsyneladende begge havde samarbejdsproblemer og den ene performanceproblemer røg ud? Jeg synes ikke det er MSL der er den store syndebuk mht magisk. Der var både en træner og sportsdirektør, der er over ham i hierakiet og har mere (livs og ledelses) erfaring og de er begge røget ned i skraldespanden der kaldes for optic.

    Jeg er ikke ligeglad med Konfigs måde at agere på, og har skrevet flere lange indlæg om det du kan gå tilbage og læse. Det er ikke en stor nyhed at unge meget talentfulde csgo spillere tit er meget svære at arbejde med, og der ville det have været dejligt med en træner som ikke sad på Djursland, en sportschef som ikke var på vej ud, og en IGL som ikke har som først løsning at kicke en spiller til alle problemstillinger. Desuden er jeg uenig i at Konfig har været under middel, det viser hans ratings meget godt at han ikke har været, selv hvis man ikke kigger på de maps han har spillet. Han er stadig et kæmpe talent som kommer til at gøre ondt på North, som Magisk nu gør. Giv det lidt tid, og så er han helt deroppe igen.

    Når det komme til Cajun er din sammenlinging med Pavlovic helt væk. En bedre en ville være Kvist da han spillede på højre kanten. En spiller som bliver presset ned i et system der ikke passer ham, hvor han skal spille AWP med en IGL, som aldrig har kunne finde ud af at have en AWPer på sine hold. Ikke en nem opgave. Jeg var ganske glad for at se Mertz blive rykket op på Norths hold, og troede virkelig det endelig kunne være den chance MSL har skulle have, for at have en talentful AWPer på sit hold. Uerfaren og til tider med alt for meget risiko, er vel nøgleordene for Mertz. Det så dog til sidst ud til endelig at begynde at blive ganske fornuftigt, indtil han så blev bænket. Ærgeligt og nu er man tilbage til ikke at have nogen rigtig AWPer på holdet igen, dog nu bytter hvad man kan kalde en middel AWPer ud med en IGL som konstant struggler med hans egen personlige spil. Det er ikke en god løsning og det skal nok vise sig.


    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Hvor har du set MSL, Ave eller Whimp sige at MSL er svaret på awp spørgsmålet og at MSL er en smart storfraggende awp’er?

    Fred være med at du insistere på at køre din MSL-bashing fuldt ud, jeg syntes bare det begynder at lyde tyndt og unuanceret.
    Fair pointe at de aldrig har sagt det, men det var trods alt hvad MSL sagde han ville have, da de bænkede Mertz. Men det bliver godt nok svært at finde hvad MSL vil have i en AWPer, hvis man nu allerede har droppet ideen om at gå international, hvilket det lyder til. Men ikke desto mindre, betyder det at man nu tager til endnu en major uden at kunne have nogen store forventinger til holdet, på grund af man er et internt cirkus, i hvad der vel efter VP er det hold der bliver grint mest af.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  15. #520
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Nu sad jeg selv og fulgte tæt med i IEM chicago kvalen, og jeg kan på ingen måder nikke genkendende til det med, at North virkelig skulle have rykket sig med Niko. Det lignede præcis det North hold som vi kender. De laver alt for mange store og pinlige fejl, som kommer til, at koste mod bedre modstandere. Især den første b03 mod Ence som man tabte, var virkelig bekymrende. Her var der perioder hvor de klovnede rundt, og lignede i bund og grund et hold hvor det var Every man for himself. Men det lykkedes, og det er jo det vigtigste. Men jeg syntes dog stadig ikke jeg så noget som helst anderledes end man er vant til.
    Nu venter DM imorgen. Her har man i min optik fået en relativ overkommelig gruppe. North burde i hvert fald være, at finde i minimum kvartfinalen. Alt andet vil i min optik være en katastrofe for et hold med de ambitioner som man har bag de lukkede døre i North.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #521
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Nu sad jeg selv og fulgte tæt med i IEM chicago kvalen, og jeg kan på ingen måder nikke genkendende til det med, at North virkelig skulle have rykket sig med Niko. Det lignede præcis det North hold som vi kender. De laver alt for mange store og pinlige fejl, som kommer til, at koste mod bedre modstandere. Især den første b03 mod Ence som man tabte, var virkelig bekymrende. Her var der perioder hvor de klovnede rundt, og lignede i bund og grund et hold hvor det var Every man for himself. Men det lykkedes, og det er jo det vigtigste. Men jeg syntes dog stadig ikke jeg så noget som helst anderledes end man er vant til.
    Nu venter DM imorgen. Her har man i min optik fået en relativ overkommelig gruppe. North burde i hvert fald være, at finde i minimum kvartfinalen. Alt andet vil i min optik være en katastrofe for et hold med de ambitioner som man har bag de lukkede døre i North.
    Undskyld mig meget - men hvad havde du forventet? Det er vel udelukkende T1 hold som ikke kan finde på at 'klovne rundt' mod talentfulde hold som Ence. North er bestemt ikke et T1 hold og de har ikke rykket sig meget - men man er også nødt til at give det nye lineup en chance. At kvalificere sig til IEM Chicago med ny 5. mand samt MSL på AWPen er, i min verden, helt godkendt. Man vinder overbevisende mod Fragsters, Heroic og Gambit samtidig med man lærer af sine fejl mod Ence i finalen - jeg kan ikke se, hvordan man kan forvente mere af North på nuværende tidspunkt.

    Når det så er sagt, så er jeg ikke tvivl om, at MSL vil blive udstillet en smule ved DH Masters - han er ikke den topklasse AWPer som andre hold har, samtidig med han skal fokusere på IGL. Håber de kan vinde over TyLoo selvom Bo1 lige efter en break er svære, så det kan blive en kamp mod Astralis om 1. pladsen i gruppen - det vil blive den reelle måling af dette lineup. Astralis har en vanvittig stærk map-pool, som formentlig kommer til at udstille North.

  18. #522
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Undskyld mig meget - men hvad havde du forventet? Det er vel udelukkende T1 hold som ikke kan finde på at 'klovne rundt' mod talentfulde hold som Ence. North er bestemt ikke et T1 hold og de har ikke rykket sig meget - men man er også nødt til at give det nye lineup en chance. At kvalificere sig til IEM Chicago med ny 5. mand samt MSL på AWPen er, i min verden, helt godkendt. Man vinder overbevisende mod Fragsters, Heroic og Gambit samtidig med man lærer af sine fejl mod Ence i finalen - jeg kan ikke se, hvordan man kan forvente mere af North på nuværende tidspunkt.

    Når det så er sagt, så er jeg ikke tvivl om, at MSL vil blive udstillet en smule ved DH Masters - han er ikke den topklasse AWPer som andre hold har, samtidig med han skal fokusere på IGL. Håber de kan vinde over TyLoo selvom Bo1 lige efter en break er svære, så det kan blive en kamp mod Astralis om 1. pladsen i gruppen - det vil blive den reelle måling af dette lineup. Astralis har en vanvittig stærk map-pool, som formentlig kommer til at udstille North.
    Hvad jeg havde forventet? Meget mere af et hold som ser sig selv som et top 5 hold (tier 1). Og nu skal vi give den nye lineup tid? Hvor længe mon den holder? De skifter jo spillere som vi andre skifter underbukser. Og det er ikke blevet bedre, tværtimod. Først skiftede man Rubino, så skiftede man Magisk, så Konfig og cajunb og nu Mertz. Og hver gang skal vi høre på, at de skal have tid til ,at spille den nye lineup sammen. hvornår kommer tidspunktet hvor de rent faktisk skal vise, at ændringerne har båret frugt? Nu har man efterhånden ventet halvandet år på, at North skal til, at vise noget ved de større events, og pt er de bare fyld. Så jeg undskylder meget hvis jeg har for store forventninger, men det er dem selv der sat dem.
    Sidst redigeret af Req : 29.08.18 kl. 11:01

  19. #523
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Hvad jeg havde forventet? Meget mere af et hold som ser sig selv som et top 5 hold (tier 1). Og nu skal vi give den nye lineup tid? Hvor længe mon den holder? De skifter jo spillere som vi andre skifter underbukser. Og det er ikke blevet bedre, tværtimod. Først skiftede man Rubino, så skiftede man Magisk, så Konfig og cajunb og nu Mertz. Og hver gang skal vi høre på, at de skal have tid til ,at spille den nye lineup sammen. hvornår kommer tidspunktet hvor de rent faktisk skal vise, at ændringerne har båret frugt? Nu har man efterhånden ventet halvandet år på, at North skal til, at vise noget ved de større events, og pt er de bare fyld. Så jeg undskylder meget hvis jeg har for store forventninger, men det er dem selv der sat dem.
    Hvorhenne bliver der sagt, at man skal være et T1 hold nu? Jeg har udelukkende set, at man har ambitionen om at blive det. Som jeg ser det, så leder man stadig efter sin identitet - og det kræver tid, uanset om du vil det eller ej.
    Jeg synes vi skal vente med at dømme det nye lineup, til efter DH Masters og FACEIT Major (og muligvis IEM Chicago). Der er ingen tvivl om, at man ikke er et T1 hold nu - og det er også rimeligt at betvivle man bliver det indenfor kort tid.

  20. #524
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Hvorhenne bliver der sagt, at man skal være et T1 hold nu? Jeg har udelukkende set, at man har ambitionen om at blive det. Som jeg ser det, så leder man stadig efter sin identitet - og det kræver tid, uanset om du vil det eller ej.
    Jeg synes vi skal vente med at dømme det nye lineup, til efter DH Masters og FACEIT Major (og muligvis IEM Chicago). Der er ingen tvivl om, at man ikke er et T1 hold nu - og det er også rimeligt at betvivle man bliver det indenfor kort tid.
    jeg skal nok se om jeg kan finde videoen senere. Men i videoen bliver der sagt, at man bag lukkede døre ser sig selv som et top 5 hold, hvilket må siges at være et tier 1 hold. Man kan også bare kigge på den organisation de har bag sig, og den økonomi der bliver brugt på projektet. Så på den baggrund vil jeg da klart mene, at man burde kunne forvnete meget mere end det cirkus som vi har været vidner til.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #525
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    jeg skal nok se om jeg kan finde videoen senere. Men i videoen bliver der sagt, at man bag lukkede døre ser sig selv som et top 5 hold, hvilket må siges at være et tier 1 hold. Man kan også bare kigge på den organisation de har bag sig, og den økonomi der bliver brugt på projektet. Så på den baggrund vil jeg da klart mene, at man burde kunne forvnete meget mere end det cirkus som vi har været vidner til.
    Jeg er ikke overbevist om, der bliver smidt mange penge i North sammenlignet med andre Top10 hold. Har i hvert fald ikke set nogle tal, som overbeviser mig om, at man skal kunne være T1 hold på kort sigt.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •