Side 38 af 58 FørsteFørste ... 283536373839404148 ... SidsteSidste
Viser resultater 556 til 570 af 867

Emner: North

  1. #556
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: North

    Det var... Satme godt spillet. Troede de var ved at tabe hovedet et par gange, men det lykkedes for dem ikke at panikke osv som før set når man er ved at komme i gode positioner. Især MSL lavede mere eller mindre ingen hjerneblødninger, mere af det tak.

    Niko var nederst på scoreboardet i utrolig mange maps til det her event, men jeg synes virkelig jeg ser nogen Rubino (fra North tiden) tendenser fra ham, på den positive måde. Han er stabil og ser meget dedikeret ud til til bare at være support spiller, og gør meget af det beskidte arbejde. Men han har også nogen maps hvor han laver rigtig mange entryes, og er villig til som for eksempel på D2 bare hele tiden løbe ud i pit med flash rundt om sig, selv om han mere eller mindre bare bliver ofret til tider hvor holdet så går B.

    Men er enig med Hops i at passe på der ikke går AGF i den. Håber virkelig at majoren viser at det er MSL som caller, og ikke Ave til eventet her (hvor han gerne må snakke med holdet, modsat majoren). For calls sad sku godt den største del af tiden til dreamhack. Stor præstation, så skal det vises at man kan blive ved med at være med blandt toppen.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  2. #557
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: North

    Generelt burde det gøres muligt for træneren at snakke med sit hold til alle events. Det giver en ekstra dimension for alle hold at spille på.

    Jeg er helt enig ang. Niko, han ser ud til at have fået alle Aizys tidligere roller og er mere bekvemt ved dem, end Aizy var. Samtidig har Aizy fået MSLs roller og er meget mere effektiv i dem, end MSL var. Hvis MSL kan udvikle sig hurtigt til at være en top 6-10 AWPer, så har de fået samlet det hold de kan spille sammen og udvikle til at blive virkelig slagkraftigt. Stort potentiale, men der er stadig lang vej, så jeg håber holdet og organisationen har tålmodigheden med sig.

    Gad vide om North bliver inviteret til Blast Pro nu. ;)
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #558
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: North

    Hvis MSL bliver en top 6 AWPer, så ender det jo med at han kicker sig selv. ;)

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Gad vide om North bliver inviteret til Blast Pro nu. ;)
    Tja det er jo Rfresh som arrangere det, så jeg ved ikke om at vinde det her er positivt eller negativt i forhold til at deltage i Blast.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  5. #559
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: North

    Top 6-10, altså 10., 9., 8., 7. eller 6. bedste. Over der, er jo utopi, 6-10 er allerede at stramme den, trods alt. Haha.

    Fik du set kampen imod NaVi?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  6. #560
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: North

    Min fejl, ville have skrevet top 10 til 6, men kan godt se jeg fik skrevet noget helt forkert. Har ikke set Navi kampen endnu, ikke haft tiden med alt det fodbold som også har skulle ses.

    Men ja, håber virkelig at de kommer til Blast. Selvom størstedelen supporter Astralis når det kommer til Danske events, så vil det sku være fedt med to danske hold. Håber dog formatet ændrer sig lidt, havde ihvertfald meget svært ved at fokusere på andet end main kampen til sidste Blast.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  7. #561
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: North

    Der går jo ikke AGF i den, når North rent faktisk har vundet en stor turnering. Det vigtigste bliver, at man fastholder momentum.

  8. #562
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    594

    Re: North

    De hold rfrsh har inviteret til blast er jo alle nedadgående hold med stor fanskare. Det ligner mest af alt som en hyldest turnering til Astralis hvor de kan få en masse nemme sejre mod gode navne. Faze og mibr kan måske gøre modstand på en virkelig god dag, men sandsynligheden er lav med den form de har. North ville passe ret dårligt ind i den sammenhæng efter at have slået Astralis to gange. Virtus pro, G2 eller fnatic er vel mere oplagte. De er tilpas ringe og har masser af følgere.

  9. #563
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Super flot turnering af North, som spillede noget fantastisk CS til tiden (dog er der stadig plads til forbedringer). Alle hold kan have maps hvor det sejler - selv Astralis på d2 i finalen - så det skal vi ikke lægge for meget i. Men det bliver spændende at se, hvordan FACEIT major kommer til at gå, hvor de andre hold kommer til at være mere skarpe på MSL som AWPer.

    Den reelle styrkeprøve kommer nu, hvor North skal vise at de kan bevare momentum. De har et lineup som er blandt de bedste, med aizy tilbage i form, Kjaerbye og Valde som high-impact spillere og niko som Support. Største spørgsmålstegn er stadig, om MSL kan bevare formen med AWP og IGL samtidig.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #564
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Nu går det løs med FACEIT Major Challenger Stage imorgen, hvor North skal møde Hellraisers i den første kamp. Det er en Bo1 imorgen (såvel som runde 2-4, hvor runde 5 er Bo3).
    Det bliver spændende at se hvordan det kommer til at ende, for umiddelbart er det en hård lodtrækning til første runde.

    Bo1 lever ofte deres eget liv, hvilket kan gøre det til en svær kamp. Bliver spændende at se hvilket map denne kamp skal spilles på - Nuke og Cache er 100% (perma-bans), men hvilke maps de ellers vil fjerne er lidt åbent. Tror North fjerner d2 og Mirage/Train. Mens Hellraisers må formodes at fjerne Inferno. Det ligger til at blive en kamp på Overpass eller Train / Mirage.
    Sidst redigeret af unknown : 04.09.18 kl. 09:25

  12. #565
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: North

    Jeg tror ikke Hellraisers kommer til at fjerne Inferno, som de er ganske stærke på selv. De har valgt det mod North et par gange, og det har været det sidste map efter bans i BO3 et par gange. Selvom North har vundet det de sidste par gange, så har det før været meget tæt. Samtidligt tror jeg North ville være ganske tilfredse med den kom igennem, da det ikke er det idelle map for en virkelig stjerne AWPer som Woxic

    Men der er altid hold villige til at gamble, MSL har før haft nogen meget mærkelig map vetoes, og det er han bestemt ikke alene om, så kana også være Hellraisers har bootcampet hårdt med et nyt overraskende map pick. Så kan være svært at gøre sig klog på. Men bliver spændene at se om hold er begyndt at se MSL's tendenser og positioner han tager, og om MSL kan counter det.

    Det store håb er at North kan være klogere end dem, og at Issa og Woxic ikke går helt amok som de nogen gange kan. Især Woxic kan jeg være bange for, som er en virkelig en god spiller, som på grund af Visa problemer nok aldrig får sin helt store chance. Synd for sådan et talent.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  13. #566
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    594

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Jeg tror ikke Hellraisers kommer til at fjerne Inferno, som de er ganske stærke på selv. De har valgt det mod North et par gange, og det har været det sidste map efter bans i BO3 et par gange. Selvom North har vundet det de sidste par gange, så har det før været meget tæt. Samtidligt tror jeg North ville være ganske tilfredse med den kom igennem, da det ikke er det idelle map for en virkelig stjerne AWPer som Woxic

    Men der er altid hold villige til at gamble, MSL har før haft nogen meget mærkelig map vetoes, og det er han bestemt ikke alene om, så kana også være Hellraisers har bootcampet hårdt med et nyt overraskende map pick. Så kan være svært at gøre sig klog på. Men bliver spændene at se om hold er begyndt at se MSL's tendenser og positioner han tager, og om MSL kan counter det.

    Det store håb er at North kan være klogere end dem, og at Issa og Woxic ikke går helt amok som de nogen gange kan. Især Woxic kan jeg være bange for, som er en virkelig en god spiller, som på grund af Visa problemer nok aldrig får sin helt store chance. Synd for sådan et talent.
    Man kan vel godt argumentere for at North er verdens pt bedste Inferno hold. De har otte sejre i træk mod Astralis, Mouz, Navi, Tyloo, Ence, Gambit, Heroic, Fragsters, Luminosity på Inferno og i maj/juni 16-0'ede de både Optic og Ago på samme map. Det ville være en gave med inferno, men mon kke North laver en next level mastermind ting og banner inferno og vælger train eller dust2 :)

  14. #567
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Man kan vel godt argumentere for at North er verdens pt bedste Inferno hold. De har otte sejre i træk mod Astralis, Mouz, Navi, Tyloo, Ence, Gambit, Heroic, Fragsters, Luminosity på Inferno og i maj/juni 16-0'ede de både Optic og Ago på samme map. Det ville være en gave med inferno, men mon kke North laver en next level mastermind ting og banner inferno og vælger train eller dust2 :)
    Enig - kan slet ikke forestille mig Hellraisers tør spille Inferno, efter hvordan North har været på det sidste. Selv Astralis - som notorisk er et godt hold på Inferno - fjernede det. Mit bet går på de spiller Train imorgen, som bliver rigtig svært, med tanke på den impact AWPen har. Umiddelbart er w0xic meget skarp med den.

  15. #568
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: North

    Måske har i ret. Inferno har bare været enten left over eller picked af Hellraisers en del gange mod North i år, men det kan jo være de ikke vil med den statistik North har for tiden.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  16. #569
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Den helt store prøve kommer til at stå nu, hvor de andre hold har haft tid til at kigge MSL's positioner igennem, og se hvilke vinklen han ynder at tage med AWPen. Fordelen er dog, at han ikke er bundet til AWPen - han vil formentlig ofte bruge den på CT, hvorimod T giver lidt mere fleksibilitet i forhold til at tage en AK.

    Tror de bliver nødt til at løsne lidt op for T, hvis de skal have succes ved Major. Nu bliver de andre hold bekendt med hans stil, så bliver de interessant at se om evner også rækker til dette.

    Ingen tvivl om at det North præsterede i Stockholm var helt i top, og det var ikke mod nogle T2 hold (kun TyLoo).

  17. #570
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: North

    Det var lidt mere klassisk North. Det positive er at de odds var helt dumme, 3.4 på Hellraisers er nemme penge.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  18. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •