Side 39 af 58 FørsteFørste ... 293637383940414249 ... SidsteSidste
Viser resultater 571 til 585 af 867

Emner: North

  1. #571
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Det var lidt mere klassisk North. Det positive er at de odds var helt dumme, 3.4 på Hellraisers er nemme penge.
    Helt sikkert. Jeg synes også lottotallene på lørdag er nemme penge. Jeg vender tilbage med dem søndag he he.

    Det var en typisk North kamp. En del fejl og et fortjent nederlag, selvom det blev spændende til sidst. Msl lignede til gengæld ikke en mvp. Jeg tror ikke jeg har set en spiller med glas kanonen misse så mange skud, som han gjorde i en af anti Eco runderne.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  2. #572
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: North

    RFRSH har lige sikret sig et statstilskud på 6 mio kr. Det skete 10 dage efter Tommy Ahlers havde solgt sine aktier og var blevet minister.

  3. #573
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Ja, det var mere genkendeligt. To tabte pistolrunder, håbløst bagud, come back, håbløst bagud igen, come back og så tabe det hele til sidst. Det er ægte North stil. Nå men forhåbentlig venter VP eller spirit i næste runde. Dem kan selv ægte North vinde over ;)

  4. #574
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    I morgen spiller North mod Spirit kl 20 (eller ja... det er der den er planlagt til). Det er en meget overkommelig modstander som ikke burde være noget problem for North, og vel noget nær den bedste lodtrækning de kunne få.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  5. #575
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Ja, det var mere genkendeligt. To tabte pistolrunder, håbløst bagud, come back, håbløst bagud igen, come back og så tabe det hele til sidst. Det er ægte North stil. Nå men forhåbentlig venter VP eller spirit i næste runde. Dem kan selv ægte North vinde over ;)
    Vil faktisk sige, at det er helt acceptabelt at komme i OT når man taber begge pistolrunder - det er typisk = sikkert nederlag.
    Når det så er sagt, så var der slet ikke sammenhæng på holdet, og det var først ved 9-15 (?) man begyndte at se det spil som de vist mod Astralis. Hurtige og effektive executes hvor bombsites blev lukket.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #576
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: North

    North er vel dårlige til at have favoritrollen.... lad os håbe, det var en enkelt svipser. Sådan en havde vi også i Stockholm.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #577
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    De det meste af året med få undtagelser, været dårlige til det hele, både at være favoritter og til at være underdogs. Men hvis man skal tro lidt på udviklingen og at det er på rette vej, efter sådan en sejr som i Stockholm, så burde de virkelig vinde den kamp.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  10. #578
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    De det meste af året med få undtagelser, været dårlige til det hele, både at være favoritter og til at være underdogs. Men hvis man skal tro lidt på udviklingen og at det er på rette vej, efter sådan en sejr som i Stockholm, så burde de virkelig vinde den kamp.
    Det havde de også gjort, hvis ikke det havde været for mange af de tilfældigheder som gik ISSAAs vej i går, især i første halvdel og starten af anden, men også i OT, hvor han var meget heldig med at vinde en runde som i høj grad så ud til at gå Norths vej, da deres strategi lykkedes og de fangede HR på det. Det er bare en faktor man aldrig helt kan gardere sig imod.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  11. #579
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Tja er sådan set meget enig i at Hellraisers havde marginalerne på deres side, men ved ikke helt hvad det har med min pointe at gøre, at North generelt har haft svært ved det meste i top CS indtil for ikke så lang tid siden og at de bør vinde mod Spirit i aften, lige meget om de så før har haft svært ved at være favoritter. Men der kan være enkelte svipsere her og der, og det vil ske, som mod HR. Måske var mit indlæg dårlig formuleret, mente at man ikke burde tabe til Spirit selv hvis man har haft problemer med favoritværdigheden, ikke så meget at man ikke kunne ske at tabe til HR, selv med det held HR havde med sig.

    Men når det er sagt, så sker der altså også masser af ting som går Norths vej, og selvom der som alt andet som også fodbold er held med, så er det lidt sølle at skrive de clutches osv som Issa vinder ned til held. Ham og Woxic er virkelig kæmpe spillere som for alt for lidt kredit generelt i CS, og det er ikke en katastrofe at tabe til dem. Men det ville være meget skidt at blive ved med at tabe dem. North lavede mod HR igen masser af dumme fejl som kunne have vundet dem kampen, havde de været uden dem, og det må bare ikke fortsætte mod Spirit.
    Sidst redigeret af cleansation : 06.09.18 kl. 17:19
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  12. #580
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: North

    Jeg læste det som du talte om HR kampen og ikke Spirit. ;)

    Jeg er meget begejstret for ISSAA generelt, så som jeg tidligere har skrevet, forsøger jeg ikke at tale hans evner ned og han havde flere rigtig gode runder i går, hvor han spiller sine positioner smart. Men dertil kommer så 5-6 runder i ordinær tid og mindst 1 runde i OT, hvor heldet virkelig var med ham, hvor det ikke var gode strats eller smart positionering og brug af granater, som gjorde udfaldet. Jeg kommenterede på det, fordi jeg ikke kan huske at have oplevet det i så udtalt grad før, som det jeg så fra ISSAA i denne kamp.

    Når alt det er sagt, så tilskriver jeg primært en off Day på AWPen og en off Day for Valde, som årsag til nederlaget.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  13. #581
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Spytter lige de kameler op, som jeg har fået tvangsfodret, allerede her inden kampen er færdig. Selv hvis de på en eller anden måde kommer tilbage her, så er det simpelthen helt elendigt hvad der er præsteret. Så mange som slet ikke spiller op til deres en bare nogenlunde standard. Det har intet med held at gøre eller marginaler som går de andres vej.

    Nøj hvor er det helt igennem elendigt. Dårlige calls som ikke fører nogen steder hen (nu hvor Ave ikke må snakke...). Aizy som konstant står og snork sover i lobby, imens Spirit bare pusher og pusher, MSL som igen laver helt basale børne fejl, som at løbe igennem en smoke på rampen med bomben på sig. Især det med at pushe igennem smokes alene med bombe må bare ikke ske, det er så hjernedødt som noget kan være.

    Måske gik der mere Herfølge end AGF i den, for de kommer godt nok til at droppe ned af den rangliste igen.
    Sidst redigeret af cleansation : 06.09.18 kl. 20:39
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  15. #582
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Så blev det hverdag igen... Der skal godt nok andre boller på suppen, hvis ikke denne major skal ende som en komplet fiasko.

  16. #583
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: North

    North er jo North as fuck

  17. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  18. #584
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: North

    Helt igennem elendig indsats indtil videre. Virker egentlig som om at der er ved at være et ok setup omkring holdet. Går de 0-3 og ud håber jeg derfor også man vil se konsekvenser. Bye bye Felicia.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  19. #585
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: North

    Den her tabte de på dårlige calls, manglende commitment til de calls der kom og så en tung underpræstation af Valdy og Aizy.

    Og jo, Soft1k havde i den grad marginalerne med sig og vandt 3 runder på det, men det er sgu ikke årsagen til at de tabte den her. De undervurderede dem og det er helt helt uacceptabelt!!
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •