Side 4 af 58 FørsteFørste 12345671454 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 867

Emner: North

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Don Overgaard Se meddelelser
    Men det er sådan med software, at det aldrig er helt idiotsikret. Jeg synes, at du skal forholde dig til, at der altså er mange der er blevet banned for snyd, og at det er beviseligt, at der er blevet snydt til turneringer jv. her og her. Om nogen så er sluppet afsted med det ved vi jo ikke, men chancen er stor i og med at de tør snyde.
    Det er klart det ikke er idiotsikret, ligesom det at dope sig til fodbold heller ikke er sikkert at der ikke slipper noget igennem. Men hvad jeg mente var at jeg ikke ville være nervøs for at der sker snyd blandt professionelle spillere mere end det at fodboldspillere og lign er dopet.

    Ja der er nogle der har snydt, men der er også fodbold spillere der har dopet sig.

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: North

    Ingen af de to eksempler er da eksempler på snyd til turneringer så vidt jeg forstår de to links? Svenskeren havde snydt i leg med sine venner og franskmændene blev bannet lige før en turnering, men ikke til en turnering.
    Emilio havde snydt til en Fragbite Masters turnering, hvilket også tydeligt står i linket. KQLY påstår at han ikke har snydt til en turnering, men hvem vil dog tro på en, som i forvejen snyder? SF påstår at han kun har snydt i matchmaking. Men altså, når straffene og konsekvenserne fra Valve er de samme, uanset om man snyder til en turnering eller til en deathmatch blandt en masse noobs, så giver det jo slet ingen at forsøge at snyde, når det ikke gælder. Det er jo fuldstændig idioti at sætte hele karrieren på spil! Så jeg caller 'bullshit', når der bliver påstået at de kun har snydt "for sjov".

  3. #48
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    25

    Re: North

    Er der en kamp i aften? Hvis ja, kan den ses nogen steder?

  4. #49
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af CMGFCK Se meddelelser
    Er der en kamp i aften? Hvis ja, kan den ses nogen steder?
    Nej først i morgen kl 21.00

    Du kan se det på https://www.twitch.tv/eleaguetv

    Du kan dog gense de kampe de har haft.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #50
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    24

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Så der en fin tshirt af k0nfigs knife kill fra kampen mod Godsent http://www.fckfanshop.dk/shop/north-...igs-knife-xxl/
    Det er cool nok, men lidt fjollet, at webshoppen kun er på dansk, når nu man har kastet en del penge efter et projekt, der reelt skal trække folk til fra hele verden. Jeg siger ikke, at de kunne have lavet 3 mio på den trøje, hvis de havde haft en engelsk webshop, men hvis man forventer, at merchandise skal trække penge til, så er det lidt amatør-agtigt.

    Jeg tænker dog især, at Adidas og andre sponsorer kan se en ide i projektet. Ca. 400.000 så kampen på twitch-streamet igår - det er en okay eksponering i forhold til den danske superliga.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Har man forskellige type spillere i CS? Altså lidt som fodbold hvor man bruger en formation med målmand, forsvar, midtbane og angreb. Af hvad jeg har set har jeg luret at man typisk har en tilbagetrukket fyr med en sniperriffel, men hvad med de andre? F. eks. når ham Magisk har mange og MSL få kills, skyldes det så deres rolle på holdet eller er der bare kæmpe forskel på hvor gode de er?

  9. #52
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    10

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Har man forskellige type spillere i CS? Altså lidt som fodbold hvor man bruger en formation med målmand, forsvar, midtbane og angreb. Af hvad jeg har set har jeg luret at man typisk har en tilbagetrukket fyr med en sniperriffel, men hvad med de andre? F. eks. når ham Magisk har mange og MSL få kills, skyldes det så deres rolle på holdet eller er der bare kæmpe forskel på hvor gode de er?
    Ja der er forskel på rollerne - MSL er IGL (in game leader) dvs han kalder strategier og hvordan de skal "bevæge" sig på mappet. Ham du har spottet er AWP'er - det var i gamle dage næsten altid samme mand - i dag skifter rollen oftest på holdet afhængigt af map osv. Derudover er der også entry fragger som er den første inde på et bombe sted og har trænet i hvilke vinkler der skal tjekkes.

  10. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    36

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Har man forskellige type spillere i CS? Altså lidt som fodbold hvor man bruger en formation med målmand, forsvar, midtbane og angreb. Af hvad jeg har set har jeg luret at man typisk har en tilbagetrukket fyr med en sniperriffel, men hvad med de andre? F. eks. når ham Magisk har mange og MSL få kills, skyldes det så deres rolle på holdet eller er der bare kæmpe forskel på hvor gode de er?
    Jeg er ikke super stærk på hvilke roller de helt specifikt har på North, men du har som regel en Entry Fragger, en support, en AWP, en lurker og en Ingame leader (ingame leaderen kan sikkert også tage en af de roller). Disse roller hører til T-siden. Magisk spiller entry fragger og er manden, der skal først ind på et site. Han er stærk til at skyde hoveder. MSL er in game leaderen, og baseret på stats, så ser det aldrig godt ud. Han er dog den, der strikker taktikker sammen, kalder hvilke strategier, der skal køres og skal hele tiden have fokus på at vurdere situationen i hver runde. Så det er ikke ham, der skal ligge i toppen af frag-listen. Så det gælder ikke bare om at have 5 spillere, der skyder 20+, for så er der ingen til at træffe de rigtige beslutninger og til at sætte sine holdkammerater op. Supporten er der også til at få de andre til at shine.

    Så du kan nok godt sammenligne det lidt med fodbold. For at stjernen skal kunne præstere på højeste niveau, skal han bruge støtte fra sin supportspiller, og holdet skal sættes ordentligt op af en leder, som man træffe de rette beslutninger på holdets vegne gennem runden. Ligesom Delaney har haft gavn af Kvist for at få frihed og gode situationer at arbejde i.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #54
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Man kommer aldrig til at kunne undgå snyd, især ikke når det er på højest niveau. Der er trods alt en årsag til, at man indfører hårde straffe og i det hele taget har udviklet anti-cheating programmer.
    Jeg tror ikke, at den liste der tidligere er henvist til er udførlig, men antallet af snydere skal holdes op imod antallet af spillere (på det niveau).
    Min anke går imod den slags 'hackusations' som den subreddit, der tidligere blev henvist til, indeholder. Især når man kun underbygger det med en enkelt sekvens. En spiller kan spille middelmådigt en hel kamp, men komme i fokus hvis han laver sit livs spil og således kan også tilfældigheder blæses op til en heksejagt.
    Jeg linkede til de top ratede tråde i den subreddit netop af den grund. Der er mange små klips, hvor det lige så godt kunne være tilfældigheder og god gamesense. Mens der er andre pro's som har mange af meget tvivlsomme øjeblikke, hvor de aimlocker igennem vægge osv som man aldrig wallbanger, bare i løbet af en kamp. Jeg er heller ikke meget for heksejagten ligeså snart der sker en tilfældighed. Men især en som Subroza virker meget tydeligt, og andre pro's joker endda med det til tider (se Shrouds streams hvor han refererer til at spinne sin mus rundt, steder hvor det ingen mening giver og prøver at wallbange "pulling a subroza".

    Da det også er sket før at pro's er blevet taget i at snyde, er jeg slet ikke i tvivl om at i det mindste nogen stadig gør det. De bruger det dog nok ikke til at aime med, men mere til at få info. Dette kunne meget ihvertfald tyde på, og jeg er sikker på at der er pro's som er blevet rigtig gode til at få det til at se tilfældigt ud. Imens andre som Subroza ikke er så gode til de, faktisk er han så dårlig at man tit ser fans af han Org kræve en undersøgelse af ham. Ikke at det beviser noget men... Jeg er fuldstændig overbevist om at han cheater, og at spillere som Flusha har gjort det før i tiden.
    i
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Problemet med MSL er han er mere Grindheim end Kvist. Alt for mange tåbeligheder i hans eget spil og han mangler generelt en del når det kommer til det helt basale i CSGO. Det ser dog også ud til at han er fuldt ud klar over dette, og vælger for det meste at ofre sig selv for info. Der er masser af andre rigtig gode in game leadere som også kan fragge, som danske Gla1ve på Astralis.

    Citat Oprindeligt indsendt af Iørn-Uldbjerg Se meddelelser
    Det er cool nok, men lidt fjollet, at webshoppen kun er på dansk, når nu man har kastet en del penge efter et projekt, der reelt skal trække folk til fra hele verden. Jeg siger ikke, at de kunne have lavet 3 mio på den trøje, hvis de havde haft en engelsk webshop, men hvis man forventer, at merchandise skal trække penge til, så er det lidt amatør-agtigt.

    Jeg tænker dog især, at Adidas og andre sponsorer kan se en ide i projektet. Ca. 400.000 så kampen på twitch-streamet igår - det er en okay eksponering i forhold til den danske superliga.

    Det er bestemt lidt fjollet. De har lovet at der dog snart kommer en seperat shop for North som også er på Engelsk.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #56
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Her er lidt mere om reglerne inde i CS:GO

    https://www.eslgaming.com/worldranking/csgo#/about

  17. #57
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: North

    Her er oversigt over playoffs:
    http://www.hltv.org/?pageid=357&eventid=2471#Playoffs

    Og som skrevet kan kampene ses her:
    https://www.twitch.tv/eleaguetv

    Astralis spiller allerede kl 16 idag mod Navi som har smadret alle sin modstandere i overbevisende stil.
    Men nu er kampene BO3(best of 3) så bliver spændende.

    Håber virkelig at North drengene kan nappe VP i aften..

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    129

    Re: North

    En af dem som er vært ved det nuværende turnering hedder Richard Lewis. her er 2 video'er omkring CS:GO, North og Astralis samt RFRESH som han har lavet fornylig.
    http://www.youtube.com/watch?v=aoqO83bVKWw for at komme til delen omkring North skal man omkring 5-6min ind.
    http://www.youtube.com/watch?v=YbyJdwBaE2w.

    Måske nogen andre her har noget mere info eller viden omkring det som der snakkes om.

  20. #59
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: North

    Ok, her kommer et totalt begynderspørgsmål.

    Kan spillerene lige som os på twitch se modstanderne igennem vægge? Jeg gætter på nej?

    Og som andre nævner, så er det virkelig godt produceret tv. Jeg går ud fra, at der sidder mennesker og holder øje med alle spilleres "skærme", så de kan klippe hen til, hvor der er action?

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ok, her kommer et totalt begynderspørgsmål.

    Kan spillerene lige som os på twitch se modstanderne igennem vægge? Jeg gætter på nej?

    Og som andre nævner, så er det virkelig godt produceret tv. Jeg går ud fra, at der sidder mennesker og holder øje med alle spilleres "skærme", så de kan klippe hen til, hvor der er action?

    Det er kun os der ser med på twitch, som kan se dem :)

    Og ja det gør der, Eleague som afholder den her Major, holder til i samme studie som der bliver sendt NBA, NFL fra på amerikansk tv :)

    Du kan se en lille bagom video her, den er 4.40 min lang, hop frem til 4 min, hvis du vil se der hvor de sidder og holder øje med hvor der sker action :)

    Sidst redigeret af Wonderchild : 27.01.17 kl. 18:52

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •