Side 41 af 41 FørsteFørste ... 3138394041
Viser resultater 601 til 603 af 603

Emner: North

Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003

Re: North

Hvor er den info fra?

Synes et eller andet sted, man beholde niko, da han er en spiller der bare spiller de pladser han bliver sat til.
    Tror faktisk han ville kunne shine på holdet, når han falder helt til.

Dertil håber jeg sgu du har ret mht., MSL

never mind, faldt selv over det på hltv https://www.hltv.org/news/24866/opti...s-north-return

Tilmeldingsdato
    Jul 2016

Citat Oprindeligt indsendt af Fagerlund Se meddelelser
    Det lader til, at der kommer en større rokade på de danske tophold.

Optic skulle være opsatte på at hente niko, mens gade så sendes tilbage til North.

Jeg ved ikke helt, hvordan jeg har det med et North lineup, der meget vel kan komme til at se ud som følger:

- CadiaN
    - valde
    - Kjaerbye
    - aizy
    - gade

Som tidligere skrevet, så er jeg tilhænger af, at MSL udskiftes med CadiaN (hvis ikke vi kan få fat i Karrigan). Men gade har for mig ikke overbevist i de Optic kampe jeg har set. Hvad tænker I? Ville det måske være bedre at beholde niko til at være den udprægede support-spiller? Eller kan gade godt udfylde den rolle?
    CadiaN er spændende spiller, og man får både en AWP og IGL i samme spiller. Gade er jeg heller ikke overbevist om, selvom han har været en af Optics bedre spillere efter player break. Jeg tror egentlig sagtens det stadig kunne fungere med niko. Jeg ser lidt niko som Norths svar på Kvist da han var bedst. En spiller som ikke er særlig iøjenfaldende, men han tager nogle positioner og valg, som gør de andre spillere på holdet bedre. Så jeg vil egentlig være tilfreds med, at beholde ham. Jeg er dog ret sikker på, at Gade erstatter niko. Han spiller heller ikke for Optic idag.
    Sidst redigeret af Req : 24.09.18 kl. 15:26

3. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jan 2002

Optic har lige tabt til VP. Det er i sig selv ret spændende at man kan tabe til VP, men ud over det var gade erstattet af rubino, så det ligner at det rygte i hvert fald er sandt. Jeg er lidt mere i tvivl om msl/cadian rygtet har noget på sig.

Side 41 af 41 FørsteFørste ... 3138394041

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser