Side 41 af 58 FørsteFørste ... 313839404142434451 ... SidsteSidste
Viser resultater 601 til 615 af 867

Emner: North

  1. #601
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Hvor er den info fra?

    Synes et eller andet sted, man beholde niko, da han er en spiller der bare spiller de pladser han bliver sat til.
    Tror faktisk han ville kunne shine på holdet, når han falder helt til.

    Dertil håber jeg sgu du har ret mht., MSL

    never mind, faldt selv over det på hltv https://www.hltv.org/news/24866/opti...s-north-return

  2. #602
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Fagerlund Se meddelelser
    Det lader til, at der kommer en større rokade på de danske tophold.

    Optic skulle være opsatte på at hente niko, mens gade så sendes tilbage til North.

    Jeg ved ikke helt, hvordan jeg har det med et North lineup, der meget vel kan komme til at se ud som følger:

    - CadiaN
    - valde
    - Kjaerbye
    - aizy
    - gade

    Som tidligere skrevet, så er jeg tilhænger af, at MSL udskiftes med CadiaN (hvis ikke vi kan få fat i Karrigan). Men gade har for mig ikke overbevist i de Optic kampe jeg har set. Hvad tænker I? Ville det måske være bedre at beholde niko til at være den udprægede support-spiller? Eller kan gade godt udfylde den rolle?
    CadiaN er spændende spiller, og man får både en AWP og IGL i samme spiller. Gade er jeg heller ikke overbevist om, selvom han har været en af Optics bedre spillere efter player break. Jeg tror egentlig sagtens det stadig kunne fungere med niko. Jeg ser lidt niko som Norths svar på Kvist da han var bedst. En spiller som ikke er særlig iøjenfaldende, men han tager nogle positioner og valg, som gør de andre spillere på holdet bedre. Så jeg vil egentlig være tilfreds med, at beholde ham. Jeg er dog ret sikker på, at Gade erstatter niko. Han spiller heller ikke for Optic idag.
    Sidst redigeret af Req : 24.09.18 kl. 15:26

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #603
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Optic har lige tabt til VP. Det er i sig selv ret spændende at man kan tabe til VP, men ud over det var gade erstattet af rubino, så det ligner at det rygte i hvert fald er sandt. Jeg er lidt mere i tvivl om msl/cadian rygtet har noget på sig.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #604
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Så kom der også Fifa på programmet hos North og dermed kan der blive lidt derbystemning mod BIF's fifa spillere, som dog vist er på et noget lavere niveau. Er der nogle der følger med i Fifa og kan fortælle lidt mere?
    https://www.fck.dk/nyhed/esport-nort...gger-fifa-hold

  7. #605
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Han er vist smuttet.

    https://ekstrabladet.dk/sport/esport...t-hold/7322408

    Om de har flere Fifa spillere, skal jeg ikke gøre mig klog på.

  8. #606
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Har lidt et hate love relationship med fifa. Kan sku meget godt lide clubs, men de sidste par versioner har været meget skuffende på den front. 19 har dog været ganske fint den sidste uges tid hvor jeg har spillet det. Men Fifa som e-sport er bare så død kedeligt at se på, vil langt hellere se en meningsløs 1 divisions kamp. Men fint at de udvikler North konceptet lidt mere over flere e-sports.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  9. #607
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Sidst redigeret af cleansation : 27.09.18 kl. 15:30
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  10. #608
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    og de spiller om 20 minutter, midt i FCK, mod Epsilon (som har den ganske talentfulde danske blameF på holdet)

    https://www.hltv.org/matches/2327019...challenger-cup
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  11. #609
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Glæder mig til, at se hvad cadiaN kan bringe ind på holdet. Jeg må dog indrømme, at jeg gerne havde set, at man havde beholdt niko. Men okay, de må have set et potentiale i Gade et eller andet sted.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #610
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Jeg kunne også ganske godt lide Niko, så lidt ked af at se ham forlade holdet. På den anden side må man også sige, at Gade har gjort det ganske godt især på det sidste, og det jo giver meget god mening at tage ham tilbage gratis efter hans lån, i stedet for at forsøge at købe Niko fri.

    Men denne gang er man jo ikke låst af en roster lock i forhold til majoren, da man har været så død elendig til den igen. Så North kunne godt skifte flere, hvis muligheden byder sig.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  15. #611
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    En meget rodet kamp (især Mirage), hvilket vel var hvad man kunne forvente af et hold med 2 nye på (især når den ene er IGL, med en lidt ny stil). Dog nogen gode individuelle præstationer af de fleste, og Cadian gør det godt med AWPen. Gade viser han har nogen helt sindsyge mechanical skills. Når han bare skal fokusere på at aime er han alt for vild, men om det er nok må tiden vise. Jeg er stadig ikke helt overbevist, men jge håber på det.

    BlameF viser sig dog også som et kæmpe talent. Jeg ved ikke om der er noget med hans personlighed, eller hvofor han ikke har fået chancen på et hold som Heroic endnu, i stedet for spillere som Friberg osv, for han er sku god.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  17. #612
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    En meget rodet kamp (især Mirage), hvilket vel var hvad man kunne forvente af et hold med 2 nye på (især når den ene er IGL, med en lidt ny stil). Dog nogen gode individuelle præstationer af de fleste, og Cadian gør det godt med AWPen. Gade viser han har nogen helt sindsyge mechanical skills. Når han bare skal fokusere på at aime er han alt for vild, men om det er nok må tiden vise. Jeg er stadig ikke helt overbevist, men jge håber på det.

    BlameF viser sig dog også som et kæmpe talent. Jeg ved ikke om der er noget med hans personlighed, eller hvofor han ikke har fået chancen på et hold som Heroic endnu, i stedet for spillere som Friberg osv, for han er sku god.
    Enig, det var en meget rodet oplevelse, men det var vel forventeligt. Tror nok det skal blive godt på sigt. Jeg tror/håber også, at med cadiaN ved roret kan spillere som Kjaerbye og Valde måske få lidt mere frie tøjler, hvilket jeg tror kan blive en stor gevinst for holdet. Jeg syntes egentlig også Gade gjorde det ganske fornuftigt, men han er vel det store spørgsmålstegn pt. Jeg tror man har en core klar med CadiaN, Valde, Aizy og Kjaerbye, og så er den sidste plads på holdet spørgsmålstegnet. Gade får nok chancen frem til næste Major, og så ser man derfra. Men jeg syntes det ser optimistisk ud.

  18. #613
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Bliver virkelig spændende at følge North i den kommende tid - der vil formentlig komme en helt ny spillestil ind på holdet, som forhåbentlig kan holde Valde på sporet og får Kjaerbye og aizy til at få endnu mere impact. Man kan ikke sætte spørgsmålstegn ved cadiaN's evner på AWPen, men bliver spændende at se om han få det kombineret med IGL på højeste niveau. Gade er jeg lidt mere forneholden overfor, føler ikke han har stabiliteten til at kunne bidrage på lang sigt - for mig virker han som en person, der kan levere på allerhøjeste niveau men sjældent kommer til det.

    Nu er der ECS Challenge, StarSeries og IEM Chicago hvor de bliver testet - det bliver meget spændende at følge.

  19. #614
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    14

    Re: North

    Astralis med endnu en stor turneringssejr efter majoren i sidste weekend. Det er helt vildt så gode de er i øjeblikket og man kan vel efterhånden argumentere for - udover at Danmark har verdens bedste hold i form af Astralis - at Danmark ligeledes verdens bedste spiller i form af Device.

  20. #615
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Arler Se meddelelser
    Astralis med endnu en stor turneringssejr efter majoren i sidste weekend. Det er helt vildt så gode de er i øjeblikket og man kan vel efterhånden argumentere for - udover at Danmark har verdens bedste hold i form af Astralis - at Danmark ligeledes verdens bedste spiller i form af Device.
    Hvis man er i tvivl, skal man bare se Train fra finalen mod Mibr.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •