Side 45 af 58 FørsteFørste ... 354243444546474855 ... SidsteSidste
Viser resultater 661 til 675 af 867

Emner: North

  1. #661
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Der er kommet grupper til ESL pro League i Odense
    MIBR må vel være favoritter til at tage 1. pladsen i gruppe B.




    Yderligt skal man møde Sprout i den lukkede qualifier til IEM Katowice 2019


  2. #662
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: North

    Tak - det er fandeme smukt spillet af valde. Han er klart holdets stjerne.

  3. #663
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Det bliver en kamp at komme ud af gruppen til ESL Pro League Finals i Odense - kampe mod NRG er altid svære, og en potentiel "finale" mod MIBR om adgang til playoffs ser også svær ud. Så skal man ellers igennem lower bracket om den sidste kvartfianel-plads - hvilket bliver svært med mange gode hold.

    Close qualifier til Major'en skal man simpelthen kunne klare - Sprout og (formentlig) SS skal være hold som man vinder over.

  4. #664
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Det bliver en kamp at komme ud af gruppen til ESL Pro League Finals i Odense - kampe mod NRG er altid svære, og en potentiel "finale" mod MIBR om adgang til playoffs ser også svær ud. Så skal man ellers igennem lower bracket om den sidste kvartfianel-plads - hvilket bliver svært med mange gode hold.

    Close qualifier til Major'en skal man simpelthen kunne klare - Sprout og (formentlig) SS skal være hold som man vinder over.
    Er meget spændt på hvordan den grupper former sig.
    Hvor også Mousesport og Na'Vi er at finde, samt hvordan NRG klare sig.

  5. #665
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Det er rigtig svært at blive klog på North's map-pool, det ene øjeblik er de super stærke på Train og Inferno. Det næste er Cache et go-to map.
    En Bo1 mod NRG er altid rigtig svær - man ender nok på Inferno eller Mirage.

  6. #666
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: North

    Jeg tænker at det bliver Inferno, Train, Nuke eller Cache, da North fjerner de andre. Så nok stor sandsynlighed for at det bliver Inferno.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #667
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    MIBR er ved at være godt med igen, men de svinger meget og jeg tror mere på Navi (selvom de bestemt heller ikke er stabile) som en vinder af gruppen.

    Gruppen er bestemt ikke nem, og det er ren uheld at man kommer i gruppe med så mange gode hold. Men på den anden side tror jeg også de har godt af at spilel mod så mange gode hold som muligt lige nu. Hvis man skal videre her så går det bare ikke, at flere spillere har off games, eller hele off events som man jævnligt ser fra alle spillerne undtagen Valde ofte viser. Det er lidt underligt at jeg ikke er mest nervøs overfor hvordan en stadig så uprøvet spiller som Gade gør det, men mere om Kjærbye gentager hans elendige præstationer fra det sidste stykke tid, eller Aizy laver en gentagelse af IEM.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  9. #668
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    En skuffende start på ESL Season 8 Finals i Odense for North - et nederlag til NRG, som kunne have været udgået, såfremt marginalerne havde været med North.
    Trist start som T hvor man slet ikke kom igennem med sit spil, og først mod slutningen af af halvlegen for gang i økonomien og sine taktikker. Generelt set en god CT side, omend pistolrunden burde være vundet - 3v5 skal man kunne konvertere til sejr. Derudover var der nogle tætte runder, som kunne være vundet.

    Især var Gade skuffende men Valde stadig leverer på meget højt niveau. cadiaN synes jeg stadig laver nogle gode justeringer i løbet af kampene, så North aldrig er helt ude - selvom det ikke blev til sejr denne gang, så er der mange positive momenter at tage med videre.

    Nu står den på Sharks idag kl. 12.00 i Bo3 og en kamp imorgen kl. 12.00 mod Navi/Mouse såfremt dagens kamp vindes. Der skal spilles rigtig solidt hvis man skal videre til Playoffs - tre Bo3 skal vindes over de kommende 2 dage. I en eventuel LB finale vil det formentlig være NRG som venter, da de må formodes at tabe til Mibr idag og vinde mod Order/Ghost.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #669
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: North

    hahahha
    Har tabt første map til Sharks og er lige nu bagud 8-4 på inferno.

    Fanme pinligt hvis de taber til nr. #93 i verden.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #670
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Det bedste hold vandt uden tvivl den serie - hverken individuelt eller taktisk var North en del af denne kamp.
    Svært at se hvad der skal bære North videre, det er tydeligvis ikke træning.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #671
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Jeg troede aldrig jeg skulle se North spille dårligere end mod Chiefs til Sydney eventet. Men jo jo, der er altid nye bunde for det her hold. Jeg ved virkelig ikke hvad man kan gøre mere, man har ødelagt alt for meget for sig selv og projektet må bare konstateres som en kæmpe fiasko. Det er ihvertfald svært snart at finde danske spillere som man kan håbe på kan løfte holdet.

    Det ville være dejlig hvis man bare kunne peje fingre af Aizy, med hans samlet 10 frags i en BO3 mod Sharks. Men der er desværre meget mere galt med holdet end bare ham. North er en af CSGO scenens største joke, og altid en billig måde at få nogen grin på. Cadian ser desværre ud til at være lige så håbløs som MSL, Kjærbye viser han slet ikke har hvad der skal til som stjerne spiller (rip Magisk og Konfig), og Gade? Ja han er ganske fin til tider, men mangler tydeligvis en del game sense. Det er kun Valde som ser ud til ikke konstant at panikke og havne i håbløse situationer.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #672
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Tænker Valde snart er forsvundet fra Norths lineup, han har niveau til langt mere end den her satsning man har gang i.

    Men mest af alt, ligner det en mental ting.
    Der er i hvert fald meget at arbejde med fremadrettet hvis dette projekt skal lykkedes.
    Man kan så sige i bagklogskabens lys, at det var dumt at ofre nogen af de spiller man valgte at ofre.

    Om det har været MSL, Ave eller hvem fuck der har taget de beslutninger er underordnet.
    Man har skudt sig selv i foden ved det.

    Hvor er jeg dog rystet af at se dem spille og falde fra hinanden gang på gang.
    Måske man bare burde smide slanten og købe Astralis fri af RFRSH er sgu nok billigere i længden hvis det er den vej man vil med CSGO

  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  19. #673
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: North

    Pinligt. Aizy må efterhånden hænge i en meget tynd tråd. Der er godt nok langt mellem de gode præstationer fra hans vedkommende. Kjaerbye kom til for, at være stjernen, men har han på noget tidspunkt været det for North? Han ligner og spiller efterhånden også som en der fortryder hans skifte. Gade har overrasket positivt, men det er ikke ham som skal carry det her hold. Cadian har set lovende ud Online, men på Lan syntes jeg det har set meget skidt ud. Og når jeg ser hvordan mertz pt. levere for Heroic, så savner jeg sku ham i øjeblikket på den AWP. Valde... Tja, Et god råd "Skynd dig væk" Han fortjener så meget bedre.

    Jeg tror også man iden grad skal være optimist hvis man tror på, at det her hold kan klare sig igennem den kommende minor og nå hele vejen til Majoren.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #674
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    64

    Re: North

    N♿RTH COMING THROUGH!

  22. #675
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: North

    Er der nogen der har styr på, hvordan vores kontrakter længdemæssigt ser ud med de fem spillere, der er ombord?

    Uanset hvad - kunne det ikke tænkes, at refrezh er på vej ind for aizy?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •